abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89441769
O+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_89442324
Zo, weer thuis :Y) Auto veilig in de garage op t werk, en morgen lekker zonder file met de tram weer naar t werk.. Mag morgenmiddag/avond/nacht eigenlijk wel weer voorbij zijn, al die sneeuw, ik moet nog ergens heen :P

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zeker! Ik was eigenlijk wel benieuwd wat voor vreemde zaken jullie tegenkomen zo met je werk tijdens dit soort dagen. Diertjes die zijn vastgevroren of dergelijk. Zo zielig... heb mijn moeder ook maar even duidelijk gemaakt dat als ze klaar is met hondje uitlaten dat ze even zijn voetjes en tussen zijn teentjes droog/schoonmaakt.
Ja, raar genoeg gaan mensen vaak zelf achter de roem van zulke reddingspogingen aan ;) In de regel is het dat hoe guurder het buiten is, hoe minder meldingen van spontaan opgevallen dieren in nood er zijn.. Zomers is het dus ook het drukst wdb.

Nu eerst een rood wijntje en de aardappels schillen :)
Where facts are few, experts are many.
pi_89442746
quote:
6s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:13 schreef Barretje80 het volgende:
Hilarisch!

typ in google maps tokyo naar san fransisco in.. en ga kayakken.. :P
Je hebt de jetski van China naar Japan nog niet gezien? :7
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_89444272
Groeten uit het Paard :W
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_89445199
50.000 O+
pi_89445223
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:56 schreef WheeleE het volgende:
Groeten uit het Paard :W
Wat is er te doen? :W
50.000 O+
pi_89445353
quote:
Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Wat is er te doen? :W
Jurk. En mysteryvoorprogramma. Nog 15 minuutjes.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_89445744
quote:
Krijgen wij er dan ook 1, sommige tramcontroleurs vragen er gewoon om ;)

http://www.volkskrant.nl/(...)rie-dagen-lang.dhtml

Dit ook. Nee, ze maken zich heel geliefd op deze manier.
  donderdag 2 december 2010 @ 20:23:13 #184
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_89445767
quote:
Ik las laatst iets over een conducteur die een vrouw sloeg , nu schijnt die vrouw zich echt misdragen te hebben , maar slaan vind ik echt not done ... door niemand niet hoor vrouwen of mannen. Met een wapenstok lopen is gelijk aan : pas op want ik mag je slaan .

Als iedereen gewoon met zijn jatjes van een ander afblijft , is verdediging ook niet nodig . Maar ja dat is een ideaalbeeld O+
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_89446482
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Jurk. En mysteryvoorprogramma. Nog 15 minuutjes.
Wel van gehoord, maar zegt me verder niets :o

Maar veel plezier iig *O*
50.000 O+
pi_89446533
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Ik las laatst iets over een conducteur die een vrouw sloeg , nu schijnt die vrouw zich echt misdragen te hebben , maar slaan vind ik echt not done ... door niemand niet hoor vrouwen of mannen. Met een wapenstok lopen is gelijk aan : pas op want ik mag je slaan .

Als iedereen gewoon met zijn jatjes van een ander afblijft , is verdediging ook niet nodig . Maar ja dat is een ideaalbeeld O+
Slaan is een zwaktebod...
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:22 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Krijgen wij er dan ook 1, sommige tramcontroleurs vragen er gewoon om ;)

http://www.volkskrant.nl/(...)rie-dagen-lang.dhtml

Dit ook. Nee, ze maken zich heel geliefd op deze manier.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen :)
50.000 O+
pi_89446642
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef MissMSX het volgende:
Slaan is een zwaktebod...
Ik zal ook nooit als eerste slaan maar als ik geslagen word, reken maar op een tik terug.

En zwaktebod of niet, ik heb vroeger regelmatig een tik op mn kont gehad of een draai om m'n oren. Ik werd 3 keer gewaarschuwd, een keer met <afkorting voornaam>, dan <volledige voornaam> en na <voornaam achternaam> en niet luisteren had ik een probleem. Ben er echt niet slechter van geworden :)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_89446678
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik zal ook nooit als eerste slaan maar als ik geslagen word, reken maar op een tik terug.

En zwaktebod of niet, ik heb vroeger regelmatig een tik op mn kont gehad of een draai om m'n oren. Ik werd 3 keer gewaarschuwd, een keer met <afkorting voornaam>, dan <volledige voornaam> en na <voornaam achternaam> en niet luisteren had ik een probleem. Ben er echt niet slechter van geworden :)
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen: in zo'n functie vind ik het echt not done om (terug) te slaan.
50.000 O+
pi_89446767
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen: in zo'n functie vind ik het echt not done om (terug) te slaan.
Wat moet je dan doen? Je maar laten slaan? Weglopen is ook niet altijd een hele veilige optie..
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_89446824
Een tik als kind zijnde kan natuurlijk. (Het moet natuurlijk geen dagelijkse kost worden en dat je helemaal bont en blauw bent).

Maar idd in zo'n functie. Kan me best voorstellen dat sommige mensen het bloed onder je nagels vandaan halen, maar daar moet je in zo'n functie boven staan. Als anderen eerst beginnen met meppen dan houd dat natuurlijk ook op ;) Dan is het ieder voor zich.
pi_89446933
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Wat moet je dan doen? Je maar laten slaan? Weglopen is ook niet altijd een hele veilige optie..
Ze zijn nooit alleen, dus dan haal je er een collega bij. Als die al niet in de buurt is. Daar kun je een mooi protocolletje van maken :)
50.000 O+
  donderdag 2 december 2010 @ 21:19:25 #192
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_89449145
tudors is leuk! ik kan alleen nergens seizoen 2 en 3 vinden :( . Zouden die al te huur zijn in de videotheek jill , of heb jij ze en wil je ze uitlenen O+ ?
pi_89449532
Waarom zie ik bij sommige mensen wel kerstbloemen als achtergrond van hun posts en bij mezelf en Missie niet?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  donderdag 2 december 2010 @ 21:28:01 #194
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_89449691
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef nectarientje het volgende:
Waarom zie ik bij sommige mensen wel kerstbloemen als achtergrond van hun posts en bij mezelf en Missie niet?
Omdat MissMSX natuurlijk. *;
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_89449904
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:19 schreef tuintegel het volgende:
tudors is leuk! ik kan alleen nergens seizoen 2 en 3 vinden :( . Zouden die al te huur zijn in de videotheek jill , of heb jij ze en wil je ze uitlenen O+ ?
Ik zei toch ;)
Denk wel dat ze al in de videotheek liggen. Heb ze zelf niet (heb deze heel braaf op tv gekeken). Wil straks wel die hele DVD-box kopen, maar dies nog niet uit hier :( Zag trouwens net de reclame en op RTL 8 gaan ze idd weer opnieuw beginnen met driedubbele (!!) afleveringen op zondag :D
  donderdag 2 december 2010 @ 21:36:02 #196
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_89450139
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ik zei toch ;)
Denk wel dat ze al in de videotheek liggen. Heb ze zelf niet (heb deze heel braaf op tv gekeken). Wil straks wel die hele DVD-box kopen, maar dies nog niet uit hier :( Zag trouwens net de reclame en op RTL 8 gaan ze idd weer opnieuw beginnen met driedubbele (!!) afleveringen op zondag :D
^O^ voor de tip! wanneer ging je nu over in je nieuw verworven paleis? Deze maand toch?
pi_89450309
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef tuintegel het volgende:

[..]

^O^ voor de tip! wanneer ging je nu over in je nieuw verworven paleis? Deze maand toch?
Neuh voorlopig nog niet. Eerst klussen (badkamer/wc), ben nog ff aan het bedenken wat een handige indeling is. Klussen kan pas beginnen als ik mn bouwdepot binnen heb. Dus dat duurt nog wel ff. Ik ga voor zomer 2011 ;)
pi_89450999
Lieve stemmers *O*

Meer stemmers zijn welkom :Y

[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR 2010

:P
Ik ben van pindavlees
pi_89451569
Done.
pi_89451766
O+
Ik ben van pindavlees
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo