Je moet gewoon een tietenmeet organiseren. Dan komt (hihi) hij welquote:Op woensdag 1 december 2010 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook met een ander spel meedoen
maar.. je hebt je excuus gevonden!
Dat was nog nooit gedaan?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb de cv hier ontlucht, vond het zo vreemd dat het maar koud bleef in huis.. mijn vader vond het niet vreemd en gaf mij de tip om te ontluchten
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat die man die 1 keer per jaar de cv ketel komt controleren dat deed , ik hoefde hier nooit naar om te kijken en dat deed ik gemakshalve dan ook niet ...
Nu mag ik het dus wel doen , wist ik veel anders had ik het veel eerder gedaan
Yup, met a_a, R_B en Flap op de bank, drank en sigaren erbij en de dames topless rondparaderen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef MissMSX het volgende:
Je moet gewoon een tietenmeet organiseren. Dan komt (hihi) hij wel
Waarom zie ik nu een Lost in Translation scene voor me?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, met a_a, R_B en Flap op de bank, drank en sigaren erbij en de dames topless rondparaderen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, met a_a, R_B en Flap op de bank, drank en sigaren erbij en de dames topless rondparaderen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijke muts af en toe
Ik zie niks grappigs staan hoor.quote:
Dan kom ik welquote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Ronnie_bravo op datumprikker wacht...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
komt wel goed met die tepels danquote:
Hij is toch geen dame?? Maar we zetten wel een stoel naast onze bankquote:Op donderdag 2 december 2010 09:19 schreef nectarientje het volgende:
aaah, mag At niet ook op de bank? Of paradeert hij mee?
Ik hoor kennelijk niet tot het grut hier wat zich continu met tieten bezig houdtquote:Op donderdag 2 december 2010 09:19 schreef nectarientje het volgende:
aaah, mag At niet ook op de bank? Of paradeert hij mee?
ook meer een billenman?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:16 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoor kennelijk niet tot het grut hier wat zich continu met tieten bezig houdt
Ik kan mooie dingen op aarde altijd wel waarderen, maar om me nou te gaan specificeren, dat lijkt me niet nodigquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:31 schreef tuintegel het volgende:
Door mijn rug gegaanen dat doet zeer!
dan maar niet naar buiten gaan..quote:Op donderdag 2 december 2010 09:31 schreef tuintegel het volgende:
Door mijn rug gegaanen dat doet zeer!
Mag wel hoor, post maar in KPDquote:Op donderdag 2 december 2010 10:40 schreef Lovechild het volgende:
Zucht, mag ik ook eens een keer níet met m'n tieten pronken![]()
@TT doe je een beetje voorzichtig met jezelf?
Haha, Calex, dat heb ik zo vaak zelf gehad: "Huh, TT, wat is er met de TT?", dat ik vrijwel nooit die afkorting voor TuinTegel gebruik. Maar ik was nu gehaastquote:Op donderdag 2 december 2010 10:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mag wel hoor, post maar in KPD
En ik maar naar de TopicTitel kijken terwijl je TuinTegel bedoelde
Beterschaps TT
Grut?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:16 schreef Atreidez het volgende:
MoggeDeed er 35min. over om op de snelweg te raken, om vervolgens in 10min. op me werk te zijn.. Raar hoor, dat verkeer soms. Was niet eens zo glad, respect voor de strooiers
[..]
Ik hoor kennelijk niet tot het grut hier wat zich continu met tieten bezig houdt
billen in hokjes???quote:Op donderdag 2 december 2010 11:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Grut?... en ik ben meer een billenman hoor...als we over hokjes spreken dan
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef GotC het volgende:
Fijn, ben ik een dagje vrij, moet ik nog naar het ziekenhuis voor mezelf!DOOR DE SNEEUW!
Ik hoop t ook! Maar na mn ziekenhuisbezoekje ga ik even met Marv naar de Boogaard, aangezien de eReader van schoonvaders ineens kapot is na een paar maanden! Dat accepteren we natuurlijk nietquote:Op donderdag 2 december 2010 11:59 schreef tuintegel het volgende:
[..], ik hoop dat je snel weer warm binnenzit!
Verwacht ook dat t niks is, heb al bloed ervoor laten prikken en uiteraard zelf de uitslag opgezocht. Gaf aan dat alles normaal was. Maarrr het schijnt dat ook al zijn de uitslagen goed, je alsnog reuma kan hebbenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:19 schreef tuintegel het volgende:
oh dat is ook minder! en sterkte , ik duim dat er niks is.
Ik had je nog een berichtje gestuurd , alles wel onder controle? rustig aan !quote:Op donderdag 2 december 2010 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sterkte trouwens GotC en TT beterschap met je ruggie
Wat is er allemaal aan de hand? Gisteren ook al een kutdag las ik?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
![]()
Heb het even gehad met alles en iedereen
Zo, dat moest ik even kwijt, nu even een huilie uit bed halen die niet wil slapen
met huillie sleetje rijden!!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
![]()
Heb het even gehad met alles en iedereen
Zo, dat moest ik even kwijt, nu even een huilie uit bed halen die niet wil slapen
Dierenvriendenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:29 schreef tuintegel het volgende:
Ondertussen nog een kat helemaal verkleumd voor een huisdeur zien liggen , aangebeld en gewoon niemand thuis...als je weet en ziet dat het zulk weer als dit wordt haal je je dier toch binnen. Ik had hem bijna meegenomen maar ik kan niet bukken
. Als ik hem vanmiddag nog zie laat ik hem door mini meenemen en breng ik hem vanavond wel weer naar dat huis toe...
Ik ging de hond uitlaten , maar die is een nogal enthousiast sneeuwhapper en ik gleed wegquote:Op donderdag 2 december 2010 14:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat heb je met je rug gedaan tt? (geen zin om terug te lezen).
Ik lig ook alweer sinds gistermiddag in bed. Dinsdag tot 19.00 uur op mn werk gezeten, mega last van mn nek en ogen. Volgende dag uiteraard opgestaan met migraine *joyjoy* Kon helaas niet in bed blijven liggen aangezien de overdracht van mn huisje was (ja ja officieel huiseigenaar hier). Moest daarvoor nog naar de fysio, die was helemaal verbaast omdat ik totaal geen last had van mn rechterarm, maar nu gewoon mn hele linkerkant vastzat (vandaar ws ook de hoofdpijn). Dus die heeft me ook nog even flink mishandeld.
Na het tekenen meteen weer mn bedje in gedoken, nu gaat het gelukkig alweer. Btje koorts nog.
Moet nog water en eneco zooi regelenGelukkig kan het online
Ja weet je het zeker? Mijn ouders moesten lachen toen ik ze belde... vroeger nam ik gevonden katten, honden , vogels en zelfs kikkers mee naar huisquote:Op donderdag 2 december 2010 14:05 schreef Atreidez het volgende:
Gefeliciteerd JillLeuk! (je huisje natuurlijk, niet al die klachten)
[..]
DierenvriendenMaak je er maar niet teveel zorgen over hoor, die kat redt t echt wel
Auw in wervels / rugquote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef CaLeX het volgende:
Mooi gezicht al die witte daken![]()
@gotc bechterewatte?
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:08 schreef tuintegel het volgende:
Gedaan! Oeh mijn buurvrouw haalt mini voor me uit school , hoe lief!!!
Script werkte niet, hij staat er nu goed op.... kon niet kiezen,, dus ik vertrouw de keuze van A_A!quote:
Hahahaha, copy/paste van TuinTquote:
Ja ga weg man met scripts... .ik doe het wel makkelijk...het gaat mij toch alleen om de nummer 1 hahahaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:22 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hahahaha, copy/paste van TuinT
Hahahaha tja dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 15:56 schreef Atreidez het volgende:
Ook gestemd, maar die van Rauzer is toch wel de bomsorry
had gisteren dienst maar had geen sneeuw gerelateerde oproepen .. wel erg druk, maar dan ben je ook maar lekker bezig tochquote:Op donderdag 2 december 2010 16:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hahahaha tja dat kan ook natuurlijk. Ik heb heul niet gekeken.... ik doe altijd gewoon braaf wat me opgedragen wordt
Heb jij het nog druk met de kou en beestjes buiten of valt dat mee??
Zeker! Ik was eigenlijk wel benieuwd wat voor vreemde zaken jullie tegenkomen zo met je werk tijdens dit soort dagen. Diertjes die zijn vastgevroren of dergelijk. Zo zielig... heb mijn moeder ook maar even duidelijk gemaakt dat als ze klaar is met hondje uitlaten dat ze even zijn voetjes en tussen zijn teentjes droog/schoonmaakt.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:18 schreef Atreidez het volgende:
[..]
had gisteren dienst maar had geen sneeuw gerelateerde oproepen .. wel erg druk, maar dan ben je ook maar lekker bezig toch
Even afspoelen idd voor het zout. Die van mij was ook al hele rare capriolen aan het uithalen omdat het schijnbaar prikkelde aan d'r pootjes.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zeker! Ik was eigenlijk wel benieuwd wat voor vreemde zaken jullie tegenkomen zo met je werk tijdens dit soort dagen. Diertjes die zijn vastgevroren of dergelijk. Zo zielig... heb mijn moeder ook maar even duidelijk gemaakt dat als ze klaar is met hondje uitlaten dat ze even zijn voetjes en tussen zijn teentjes droog/schoonmaakt.
Ja, raar genoeg gaan mensen vaak zelf achter de roem van zulke reddingspogingen aanquote:Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zeker! Ik was eigenlijk wel benieuwd wat voor vreemde zaken jullie tegenkomen zo met je werk tijdens dit soort dagen. Diertjes die zijn vastgevroren of dergelijk. Zo zielig... heb mijn moeder ook maar even duidelijk gemaakt dat als ze klaar is met hondje uitlaten dat ze even zijn voetjes en tussen zijn teentjes droog/schoonmaakt.
Je hebt de jetski van China naar Japan nog niet gezien?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:13 schreef Barretje80 het volgende:
Hilarisch!
typ in google maps tokyo naar san fransisco in.. en ga kayakken..
Wat is er te doen?quote:
Jurk. En mysteryvoorprogramma. Nog 15 minuutjes.quote:
Krijgen wij er dan ook 1, sommige tramcontroleurs vragen er gewoon omquote:Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Politiestaat FTW
http://www.telegraaf.nl/b(...)oleurs___.html?p=2,1
Ik las laatst iets over een conducteur die een vrouw sloeg , nu schijnt die vrouw zich echt misdragen te hebben , maar slaan vind ik echt not done ... door niemand niet hoor vrouwen of mannen. Met een wapenstok lopen is gelijk aan : pas op want ik mag je slaan .quote:Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Politiestaat FTW
http://www.telegraaf.nl/b(...)oleurs___.html?p=2,1
Wel van gehoord, maar zegt me verder nietsquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jurk. En mysteryvoorprogramma. Nog 15 minuutjes.
Slaan is een zwaktebod...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over een conducteur die een vrouw sloeg , nu schijnt die vrouw zich echt misdragen te hebben , maar slaan vind ik echt not done ... door niemand niet hoor vrouwen of mannen. Met een wapenstok lopen is gelijk aan : pas op want ik mag je slaan .
Als iedereen gewoon met zijn jatjes van een ander afblijft , is verdediging ook niet nodig . Maar ja dat is een ideaalbeeld
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Krijgen wij er dan ook 1, sommige tramcontroleurs vragen er gewoon om
http://www.volkskrant.nl/(...)rie-dagen-lang.dhtml
Dit ook. Nee, ze maken zich heel geliefd op deze manier.
Ik zal ook nooit als eerste slaan maar als ik geslagen word, reken maar op een tik terug.quote:
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen: in zo'n functie vind ik het echt not done om (terug) te slaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zal ook nooit als eerste slaan maar als ik geslagen word, reken maar op een tik terug.
En zwaktebod of niet, ik heb vroeger regelmatig een tik op mn kont gehad of een draai om m'n oren. Ik werd 3 keer gewaarschuwd, een keer met <afkorting voornaam>, dan <volledige voornaam> en na <voornaam achternaam> en niet luisteren had ik een probleem. Ben er echt niet slechter van geworden
Wat moet je dan doen? Je maar laten slaan? Weglopen is ook niet altijd een hele veilige optie..quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen: in zo'n functie vind ik het echt not done om (terug) te slaan.
Ze zijn nooit alleen, dus dan haal je er een collega bij. Als die al niet in de buurt is. Daar kun je een mooi protocolletje van makenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen? Je maar laten slaan? Weglopen is ook niet altijd een hele veilige optie..
Omdat MissMSX natuurlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef nectarientje het volgende:
Waarom zie ik bij sommige mensen wel kerstbloemen als achtergrond van hun posts en bij mezelf en Missie niet?
Ik zei tochquote:Op donderdag 2 december 2010 21:19 schreef tuintegel het volgende:
tudors is leuk! ik kan alleen nergens seizoen 2 en 3 vinden. Zouden die al te huur zijn in de videotheek jill , of heb jij ze en wil je ze uitlenen
?
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zei toch
Denk wel dat ze al in de videotheek liggen. Heb ze zelf niet (heb deze heel braaf op tv gekeken). Wil straks wel die hele DVD-box kopen, maar dies nog niet uit hierZag trouwens net de reclame en op RTL 8 gaan ze idd weer opnieuw beginnen met driedubbele (!!) afleveringen op zondag
Neuh voorlopig nog niet. Eerst klussen (badkamer/wc), ben nog ff aan het bedenken wat een handige indeling is. Klussen kan pas beginnen als ik mn bouwdepot binnen heb. Dus dat duurt nog wel ff. Ik ga voor zomer 2011quote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
voor de tip! wanneer ging je nu over in je nieuw verworven paleis? Deze maand toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |