Ik zoek ook een geschikte tegenstander, iemand die het kan slaat mij met 9-2 van de baan & als ik tegen iemand speel die het niet kan, ga ik me inhouden en win ik met 9-7 ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 07:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is leuk! Moet ik ook maar weer eens gaan doen, mits geschikte tegenstander uiteraard
Kom na anderhalve dag niet op mn werk te zijn geweest weer eens binnen....lijkt het wel alsof ik 4 weken vakantie heb gehad. Mn mailbox puilt uit...pff...
Ik hoef me vandaag tenminste niet te vervelen
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga straks maar eens een frisse neus halen. Rondje naar de plasticbak fysio en sportschool
Ik ook al jaren niet meer hoor... maar dat pik je natuurlijk zo op,....alleen de conditie nietquote:Op woensdag 1 december 2010 10:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Squashen is leuk iddalleen al weer een 2 jaar niet gedaan ofzo
waar in den haag is het een beetje fatsoenlijk squashen dan??quote:Op woensdag 1 december 2010 11:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook al jaren niet meer hoor... maar dat pik je natuurlijk zo op,....alleen de conditie niet
Ik ging bij de Rhijenhof in Wateringen... maar das logischquote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar in den haag is het een beetje fatsoenlijk squashen dan??
ik heb anders ook nog wel een man in de aanbieding voor squashen.. hoe goed ie het kan dat weet ik dan weer niet
In Houtrust (24 banen) Ockenburg (4 banen) gaan wij altijd. (Pijnacker met mijn schoonvader).quote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar in den haag is het een beetje fatsoenlijk squashen dan??
ik heb anders ook nog wel een man in de aanbieding voor squashen.. hoe goed ie het kan dat weet ik dan weer niet
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef nectarientje het volgende:
wil iemand dit even quoten voor mijn nageslacht?
Sporten is fijn
mijn dank is grootquote:
verstoppertjequote:Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef Atreidez het volgende:
M'n rustdag, wat doe je![]()
Welke spelletjes heb je in huis, dan weet ik alvast waar ik op moet trainen..
heheh.. je mag ook zelf spelletjes meenemen..quote:Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef Atreidez het volgende:
M'n rustdag, wat doe je![]()
Welke spelletjes heb je in huis, dan weet ik alvast waar ik op moet trainen..
quote:
Oeh, oldskool spelletjes!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. je mag ook zelf spelletjes meenemen..
iig trivial pursuit en (normale) kolonisten verder moet ik even kijken wat er nog meer in de spelletjes dozen zit
Als ik kom neem ik Halli Galli wel meequote:Op woensdag 1 december 2010 15:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. je mag ook zelf spelletjes meenemen..
iig trivial pursuit en (normale) kolonisten verder moet ik even kijken wat er nog meer in de spelletjes dozen zit
Mmm dat gaat matig-redelijk, als ik voor mezelf spreekquote:Op woensdag 1 december 2010 09:40 schreef Lovechild het volgende:
Dank je GotC![]()
Hoe gaat het trouwens bij jou en Flapp jullie zijn toch ook aan het proberen wat gewicht te verliezen/gezonder te leven?
*vijlt nagels*quote:Op woensdag 1 december 2010 18:06 schreef MissMSX het volgende:
Als ik kom neem ik Halli Galli wel mee
Oeh nog steeds bij F4F ? Mag ik dan een keer met je mee ???quote:Op woensdag 1 december 2010 18:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Mmm dat gaat matig-redelijk, als ik voor mezelf spreekVoordeel is wel dat ik vanaf 10 december vrij ben tot ?, dus ik ga lekker 3-4x in de week sporten enzo
Kijken of het wat helpt!
Is goed hoor meidquote:Op woensdag 1 december 2010 19:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oeh nog steeds bij F4F ? Mag ik dan een keer met je mee ???Ik moet echt iemand hebben mij motiveert . Ik merk gewoon dat ik alleen echt niet ga...
*grin* Een soort van chique versie van handjeklap van vroeger lijkt dat welquote:
Ja regelmatig , beloofd!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:27 schreef GotC het volgende:
[..]
En niet 'een keer', maar gewoon regelmatig dan he
Het is echt evil, zeker met lange nagelsquote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef WheeleE het volgende:
*grin* Een soort van chique versie van handjeklap van vroeger lijkt dat wel
Komt dat eelt toch nog eens van pasquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het is echt evil, zeker met lange nagels
Wat een kutspel is dat.quote:
je kan natuurlijk ook met een ander spel meedoenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een kutspel is dat.Ik ga dan zeker niet naar die meet.
Ik ben sowieso geen spelletjesmens, maar al helemaal geen HalliGallimens!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
je kan natuurlijk ook met een ander spel meedoen
maar.. je hebt je excuus gevonden!
Je moet gewoon een tietenmeet organiseren. Dan komt (hihi) hij welquote:Op woensdag 1 december 2010 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook met een ander spel meedoen
maar.. je hebt je excuus gevonden!
Dat was nog nooit gedaan?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb de cv hier ontlucht, vond het zo vreemd dat het maar koud bleef in huis.. mijn vader vond het niet vreemd en gaf mij de tip om te ontluchten
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat die man die 1 keer per jaar de cv ketel komt controleren dat deed , ik hoefde hier nooit naar om te kijken en dat deed ik gemakshalve dan ook niet ...
Nu mag ik het dus wel doen , wist ik veel anders had ik het veel eerder gedaan
Yup, met a_a, R_B en Flap op de bank, drank en sigaren erbij en de dames topless rondparaderen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef MissMSX het volgende:
Je moet gewoon een tietenmeet organiseren. Dan komt (hihi) hij wel
Waarom zie ik nu een Lost in Translation scene voor me?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, met a_a, R_B en Flap op de bank, drank en sigaren erbij en de dames topless rondparaderen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, met a_a, R_B en Flap op de bank, drank en sigaren erbij en de dames topless rondparaderen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijke muts af en toe
Ik zie niks grappigs staan hoor.quote:
Dan kom ik welquote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Ronnie_bravo op datumprikker wacht...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
komt wel goed met die tepels danquote:
Hij is toch geen dame?? Maar we zetten wel een stoel naast onze bankquote:Op donderdag 2 december 2010 09:19 schreef nectarientje het volgende:
aaah, mag At niet ook op de bank? Of paradeert hij mee?
Ik hoor kennelijk niet tot het grut hier wat zich continu met tieten bezig houdtquote:Op donderdag 2 december 2010 09:19 schreef nectarientje het volgende:
aaah, mag At niet ook op de bank? Of paradeert hij mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |