wheelee.. kom je ook naar de kerst meet bij mij thuis??quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:37 schreef WheeleE het volgende:
Kerst...ik moet nog mijn hele kerstversiering bij elkaar shoppen bedenk ik me. Iemand een tip waar een goed assortiment te vinden is?
Je hoeft mijn post niet te overtreffen hoor.quote:
Wat voor spelletjes?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef nectarientje het volgende:
oh, weet iemand van jullie een spelletjeswinkel in Den Haag?
Waar/wanneer/wat/hoeveel?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wheelee.. kom je ook naar de kerst meet bij mij thuis??
en qua kerst assortiment.. een tuincentrum.. die hebben alles ..
( en xenos of de kwantum voor budget oplossingen)
Ik heb er vast een grotere hekel aan dan jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:40 schreef AirwiN het volgende:
Je hoeft mijn post niet te overtreffen hoor.
Waar: rijswijk in een flat.. met wel 1 trap.. gaat dat lukken??quote:
Ik denk overigens niet dat ik kom. December is al zo'n drukke maand en ik heb juist wel wat behoefte aan rustquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wheelee.. kom je ook naar de kerst meet bij mij thuis??
en qua kerst assortiment.. een tuincentrum.. die hebben alles ..
( en xenos of de kwantum voor budget oplossingen)
Laten we er in het kader van de 'vrede op aarde' elkaar es de hersens over inslaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:42 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb er vast een grotere hekel aan dan jij![]()
In Den Haag zou ik niks weten. Is dit iets?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:42 schreef nectarientje het volgende:
En een spelletjeswinkel waar ze veel legpuzzels verkopen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:44 schreef AirwiN het volgende:
Laten we er in het kader van de 'vrede op aarde' elkaar es de hersens over inslaan.
Nakend in een bad met vla?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:45 schreef nectarientje het volgende:
Dat lijkt me nou nog eens de ware kerstgedachte
Ik ben nog niet bij het NT, maar het OT is niet bepaald vredelievendquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]Dat lijkt me nou nog eens de ware kerstgedachte
Hopjesvlaquote:
Elkaar de hersens inslaan klinkt mij dan ook niet heel vredelievend in de orenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben nog niet bij het NT, maar het OT is niet bepaald vredelievend
Deal!quote:
Allemaal de schuld van ...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Elkaar de hersens inslaan klinkt mij dan ook niet heel vredelievend in de oren
Hangt een beetje van de situatie en mijn gesteldheid op dat moment af, maar 1 trap is doorgaans niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Waar: rijswijk in een flat.. met wel 1 trap.. gaat dat lukken??![]()
wanneer: te bepalen met datum prikker ( stuur je email per pm en ik stuur je de datumprikker uitnodiging)
wat: gezellig met wat DH mensjes in de kerstsfeer zijn/blijven met genoeg alcohol en evt (bord) spelletjes
hoeveel: nog geen idee. afhankelijk van de datum, of bedoelde je de kosten??
quote:
quote:
Dat zei ik ook al... ik denk dat ze nog even de 'deleted items' definitief moet legenquote:
mja ik heb geen idee van je "gesteldheid "quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de situatie en mijn gesteldheid op dat moment af, maar 1 trap is doorgaans niet echt een probleem.
'Hoe' was een beetje nonsense-toevoeging, paste wel leuk in het rijtje, sorry.
Bordspelletjes...das lang geleden dat ik die heb gespeeld. Oudhollandsch ganzenborden enzo, of monopoly, risk. Ooit een keertje geKolonist geloof ik.
Oh, je inbox is vol zegt Fok...
Hij doet tquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja ik heb geen idee van je "gesteldheid "
als het goed is is de inbox weer open nu...
Zeg, nu je er toch bent: zeg eens tegen je collega's dat ze niet zo moeten treuzelen met op- en afstappen bij de Appelstraatquote:
Ook van mij!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef MissMSX het volgende:
Zeg, nu je er toch bent: zeg eens tegen je collega's dat ze niet zo moeten treuzelen met op- en afstappen bij de Appelstraat
We nemen gewoon lekker de tijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, nu je er toch bent: zeg eens tegen je collega's dat ze niet zo moeten treuzelen met op- en afstappen bij de Appelstraat
En vanaf nu neem ik nog meer tijd op de appelstraatquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
We nemen gewoon lekker de tijd
[..]
En vanaf nu neem ik nog meer tijd op de appelstraat
Die ga je zeker nodig hebben zodra je collega's om uitleg vragen over je nick.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat verklaart wel die grijns waarmee ze elkaar aflossen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:44 schreef tuintegel het volgende:
Dat weten die collega's allaaaaaaaaaaaaaaaang joh . Er wordt niet voor niks getreuzeld
Niet de a_appelstraat?quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
We nemen gewoon lekker de tijd
[..]
Anaappelstraatquote:
Das alleen voor mijn stotterende collegaquote:
Vroeg een collega toenstraks over de portofoon ivm een voorrangsvraag: wil je me voor of achter je hebbenquote:
Weten we meteen waar die 5% zit!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Das een leugenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weten we meteen waar die 5% zit!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das een leugenwant ze gebruiken daar enkel de vertrektijden van de 1e halte voor en niet de tussenliggende haltes
Deze twee zijn ook leuk in combinatie met elkaar...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Das een leugenwant ze gebruiken daar enkel de vertrektijden van de 1e halte voor en niet de tussenliggende haltes
Geen leugen. Just bending the truth a littlequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
En zij heeft MissMSX te weinig geld teruggegeven toen die OV-faalknipapparatuur niet functioneerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |