En hatzee, die gaat meteen even aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Pink Floyd.. fragmenten.
Het gitaartje met de aanzwellende drums in SOYCD zal nooit meer verdwijnen.
De bandnaam.. alleen "20e eeuw freaks" weten dan wie dat zijn, tegen die tijd.
Eensch en eensch. Maar waarom zal muziek ooit verboden worden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Het oeuvre leent zich er ook beter voor.
Maar ik ga ervan uit dat Frank Zappa visionair was en dat muziek uiteindelijk verboden zal worden.
Dat is het al, gedeeltelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch en eensch. Maar waarom zal muziek ooit verboden worden?
Ben ik even blij dat ik over tig jaar niet meer leef. Wie kan er nu zonder muziek?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is het al, gedeeltelijk
En waarom? Omdat mensen kut zijn, daarom.
Zou heel goed kunnen, ik weet het niet, maar wat een hoop mensen niet beseffen is dat de manier waarop gitaristen in rock/blues/popbands hun gitaar bespelen echt is uitgevonden door Jimi Hendrix. Het was niet alleen maar een buitengewoon goede gitarist, maar de grondlegger van een nieuwe manier van muziek maken en als gevolg daarvan zou het volgens mij wel mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Die komt nog wel voor in de "annalen van de muziekgeschiedenis" tegen die tijd denk ik, maar de man in de straat (of in zijn flying scootmobile) zegt dat helemaal niets meer.
Staatsgevaarlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch en eensch. Maar waarom zal muziek ooit verboden worden?
quote:.it is my responsibility to enforce all the laws that haven't been passed yet. It is also my responsibility to alert each and every one of you to the potential consequences of various ordinary everyday activities you might be performing which could eventually lead to *The Death Penalty* (or affect your parents' credit rating). Our criminal institutions are full of little creeps like you who do wrong things...and many of them were driven to these crimes by a horrible force called MUSIC!
Our studies have shown that this horrible force is so dangerous to society at large that laws are being drawn up at this very moment to stop it forever! Cruel and inhuman punishments are being carefully described in tiny paragraphs so they won't conflict with the Constitution (which, itself, is being modified in order to accommodate THE FUTURE).
Ik zit ook hier en daar te lezen of er al een berichtje is....quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:27 schreef Toverheks het volgende:
we willen een baby
![]()
even duimen voor Leandra, misschien is ze al opnieuw moeder of ligt ze nog te puffen
Alles wat je teveel hebt kan altijd terug Lays, doen ze hier in ieder geval niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:28 schreef Laysa het volgende:
Morgen naar de gamma voor alu tape...hoeveel rollen zou ik nodig hebben voor 60 vierkante meter? weet iemand dat hier?
En ja ik vraag het morgen in de Gamma, maar misschien zit er hier een expert
2 als je rollen hebt van een meter breed en 30 meter lang of 1 als je een rol hebt van 1 meter breed en 60 meter langquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:28 schreef Laysa het volgende:
Morgen naar de gamma voor alu tape...hoeveel rollen zou ik nodig hebben voor 60 vierkante meter? weet iemand dat hier?
En ja ik vraag het morgen in de Gamma, maar misschien zit er hier een expert
"I can feel your anger. It gives you focus, makes you stronger."quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Vergeef hem vader, hij weet niet wat hij doet
Yep en als je beide niet echt lekker kan bespelen kan je altijd nog bassist wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Fender is een gitaar voor gitaristen die niet sterk genoeg zijn om een Gibson op te tillen.
ze gaan per volgens mij per 50mquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:30 schreef Jian het volgende:
[..]
2 als je rollen hebt van een meter breed en 30 meter lang of 1 als je een rol hebt van 1 meter breed en 60 meter lang
Ik heb nooit gitaar willen spelenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Yep en als je beide niet echt lekker kan bespelen kan je altijd nog bassist worden![]()
die had je verdiend
Kumbaya.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nooit gitaar willen spelen![]()
Een gitaar is alleen maar leuk voor in het kampvuur.
Jij speelt toch basGITAARquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gitaar willen spelen![]()
Een gitaar is alleen maar leuk voor in het kampvuur.
KIJK DAN DE VLAMMEN, JONG!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:36 schreef Jian het volgende:
[..]
da's geen gitaar, da's een gamepad of een joystick
Bootsy baby!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Een echte gitarist. Alles voor het uiterlijk vertoon. Bassisten hebben dat niet zo nodig![]()
[ afbeelding ]
Ziet toch gelijk wel dat het een Gitaar Held gitarist is!quote:
Ja, da's waar natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een echte gitarist. Alles voor het uiterlijk vertoon. Bassisten hebben dat niet zo nodig![]()
[ afbeelding ]
Bij mijn pa lag vlak voor een optreden zijn contrabas achter in de auto. Lopen en een paar kleine kinderen voorbij en een van hen zei op plat Utrechts: Wat un groate vioal het die goazart.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is alleen maar handig voor als-ie in de kofferbak moet.
Toots vorig jaar nog gezien in Paradiso. Of was het dit jaar? Helemaal goedquote:
tis een nerd met een joystickquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ziet toch gelijk wel dat het een Gitaar Held gitarist is!
pwnt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, da's waar natuurlijk![]()
[ link | afbeelding ]
Deze versie is een van mijn favoriete fietsliedjes. Daar smelt de sneeuw van.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Toots vorig jaar nog gezien in Paradiso. Of was het dit jaar? Helemaal goed
Deze versie kende ik nog niet. It's nothing but a party y'all
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mijn pa lag vlak voor een optreden zijn contrabas achter in de auto. Lopen en een paar kleine kinderen voorbij en een van hen zei op plat Utrechts: Wat un groate vioal het die goazart.
"Atom Heart Mother" kwam vanmiddag bij die tattoo niet zomaar uit de lucht vallen. Vind dat zó'n gave titel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hatzee, die gaat meteen even aan
Pink Floyd![]()
![]()
Dan moet je dat wel even aan de jongens van The Floyd doorgeven zodat ze desgevraagd je verhaal kunnen bevestigen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:47 schreef Gert het volgende:
Maar ik wil 'm toch. Dan verzin ik er zelf wel wat bij.
De Crazy Diamond was al bij de tweede LP uit de band, want blijven hangen in LSD. Die is enkele jaren geleden overleden inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef Copycat het volgende:
Van Pink Floyd leven de meeste leden toch nog? Behalve die crazy diamond dan.
Daar was laatst een nieuwe biografie over verschenen, die leek me best boeiend. Volgens mij hangt het artikel nog op een prikbord ergens in mijn huis.
Heel Pink Floyd hoeft niet eens voor te komen in mijn verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel even aan de jongens van The Floyd doorgeven zodat ze desgevraagd je verhaal kunnen bevestigen.
Misschien is dat wel handiger, ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel Pink Floyd hoeft niet eens voor te komen in mijn verhaal natuurlijk.![]()
Het zou toch wel grappig geweest zijn als er iemand 55 paar was komen afleverenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:17 schreef Marrije het volgende:
Nou, die 55 orders hebben ze nog kunnen cancelen via de bank (konden ze zelf niet bij ofzo), maar er bleef dus ook niet 1 staan om wel door te laten gaan![]()
Maar ik heb toch de bootsEn inmiddels ook betaald
![]()
Helemaal blij
Ik moest lachen.......quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
"Transseksueel krijgt aangepaste bul" lees ik op Teletekst. Ik las eerst iets anders
Oe, da's eng! Eens een keer in Toscane gehad. Midden in de nacht. Doodeng en ik moest rijden want reisgenoot had geen rijbewijs. 'Ik stap wel even uit voor de zekerheid. Maar er staat een boom voor de afgrond, die houdt je wel tegen als het moet!'quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:39 schreef hondjes het volgende:
Stomme kerels.![]()
Moet zo nodig de berg op, een weg in , die geen weg is, afgronden.
Toen stopte de weg, en moesten we keren en weer die enge weg terug.
Dan hebben we nog tijd om even te klagenquote:
Ha!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat Leandra voorlopig ook wel wat anders aan d'r hoofd heeft, toch?
Meisje, nogsteeds. Naam begint met een G.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb ooit wel een blauwe pompoms, of hoe ze ook heten, gezien
Precies! Domme Ian.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij was de enige die dacht dat het een meisje zou worden
Pff, wij 2 roepen toch al weken dat het een jongetje zou worden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Een jongen?![]()
nooit vertellen dat ik hem babymeisje noemde hoor.
Jasper toch?quote:
Ik zie dat de saamhorigheid die ik met mijn vorige post wou aanstippen weg is?quote:
Annelaysa,quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vernoem mijn dochter in ieder geval niet meer naar jou!
das makkelijk gezegd. Want Mera wil ze toch nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vernoem mijn dochter in ieder geval niet meer naar jou!
Ik vind beide namen die je in gebruik hebt erg geslaagdquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
das makkelijk gezegd. Want Mera wil ze toch niet![]()
Maar dat je dr wel over hebt gedacht maakt je dan wel weer
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind beide namen die je in gebruik hebt erg geslaagdJe "echte" van je Hyves en deze... Ik misbruik ze voor characters die ik ontwerp
Lachwekkend slecht dus?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:09 schreef Copycat het volgende:
Thumbs up voor Leandra en familie![]()
.
Thumbs zo ontzettend down voor De Sint. Wat een enorm slechte film. Ik had sowieso niet echt hoge verwachtingen, maar dit was nog slechter dan ik had ingeschat.
Slecht qua scenario, acteren, special effects ... Het enige goeie was de tortillachips met salsa.
Gelukkig kan ik me meestal prima vermaken met slechte films. Ik heb ook deze keer in een deuk gelegen.
Man of dertig, schat ik. Maar was wel de vroege avondvoorstelling.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef Gert het volgende:
Lachwekkend slecht dus?
Zat er nog wat volk?
Mooi, scheelt weer een download. Net The Social Network gebrand, maar als je dan daarnaast nog effe de sneeuw op FOK! openhebt dan moet je maar niet op de bank gaan hangen met de laptop als je ooit nog kinderen wilt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Man of dertig, schat ik. Maar was wel de vroege avondvoorstelling.
Maar man, man, wat een kneuterig bordkarton.
De Lift misschien wel, maar Amsterdamned echt niet, dat is van precies hetzelfde kaliber als Sint.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef Copycat het volgende:
Nee, dat zeg ik net. Die waren al laag, maar daar kwam ie zelfs onder.
Amsterdamned en De Lift waren in mijn beleving echt wel beter, qua acteren en plot. Maar toentertijd was ik ook nog kritiekloos.
Een vriend van mij zegt precies hetzelfde en die is zelfs een beetje fan van Dick Maas.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef Copycat het volgende:
Nee, dat zeg ik net. Die waren al laag, maar daar kwam ie zelfs onder.
Amsterdamned en De Lift waren in mijn beleving echt wel beter, qua acteren en plot. Maar toentertijd was ik ook nog kritiekloos.
Doe dat na sinterklaas!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:21 schreef remlof het volgende:
En m'n baard gaat er vanavond af
November is voorbij tenslotte
Zie!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Een vriend van mij zegt precies hetzelfde en die is zelfs een beetje fan van Dick Maas.
Nah, november is baardmaand, in december heb ik teveel sociale verplichtingen om een baard te hebben. En hij begint te jeukenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe dat na sinterklaas!![]()
![]()
Of na de kerstman!
Dat vooralquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, november is baardmaand, in december heb ik teveel sociale verplichtingen om een baard te hebben. En hij begint te jeuken
Mwah, normaal scheer ik me 1x in de week. Als het net begint te jeuken zeg maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vooralNa 5 dagen word ik gek van de jeuk.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:30 schreef Copycat het volgende:
Pakjesavond was ook eigenlijk pakavond en dan pakte Sint alle kinderen ... en meer!
Om te janken.
Jij hebt wat te compenseren maar ik heb lang haar en word na drie dagen aangezien voor een zwerver. Dan zouden ze me bij deze strenge vorst met dwang van de straat halen hier in Amsterdamquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, normaal scheer ik me 1x in de week. Als het net begint te jeuken zeg maar
Ja en je schoen zetten refereert aan de schoener waar Niklas mee kwamquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:30 schreef Copycat het volgende:
Pakjesavond was ook eigenlijk pakavond en dan pakte Sint alle kinderen ... en meer!
Om te janken.
Maar de stad Amsterdam leeft er al eeuwen mee.quote:
Heb je tenminste wel een keer een leuke sociale avond in het opvanghuisquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt wat te compenseren maar ik heb lang haar en word na drie dagen aangezien voor een zwerver. Dan zouden ze me bij deze strenge vorst met dwang van de straat halen hier in Amsterdam
Dat is bijna slecht in de categorie Zucker Abrahams Zuckerquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:30 schreef Copycat het volgende:
Om te janken.
Het is 5 december 2010 trouwens helemaal geen volle maan, maar nieuwe maanquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar de stad Amsterdam leeft er al eeuwen mee.
Over 32 jaar is het weer volle maan.
En toen stond zombiesint op de Westerkerk. Of de Noorder. Daar wil ik vanaf zijn. Hij niet, hij stond wel lekker.
Eens kijken of ik een fijne heilsoldate aan de haak kan slaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je tenminste wel een keer een leuke sociale avond in het opvanghuis
Ja ja, als het op het Koningsplein niet glad is dan maar ergens andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eens kijken of ik een fijne heilsoldate aan de haak kan slaan.
En dan vertellen dat kogels ze niet deren om vervolgens een zombiepiet zijn kop eraf te knallen. Met een pistool.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef remlof het volgende:
Ja en je schoen zetten refereert aan de schoener waar Niklas mee kwam
Ik scheer me dan ook met Mach3quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ja, als het op het Koningsplein niet glad is dan maar ergens anders
Supergladquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik scheer me dan ook met Mach3
quote:Florian is een variant van Florentius met als betekenis "de bloeiende" of "de bekoorlijke".
Scherpquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo sorry? Hij is vernoemd, Flor_Ian. Een bloemige Ian_Nick, zeg maar.
Flor_Ian.....For Ian.....voor Ian?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo sorry? Hij is vernoemd, Flor_Ian. Een bloemige Ian_Nick, zeg maar.
Is serieus de naamquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef Laysa het volgende:
Heet de baby echt zo? Of is het een grapje?
Wel een leuke naam overigens
Zo van dat ze over 12 jaar zeggen: Haha, je heet helemaal geen Florian maar Piet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef Laysa het volgende:
Heet de baby echt zo? Of is het een grapje?
Gouda's Gloriequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo van dat ze over 12 jaar zeggen: Haha, je heet helemaal geen Florian maar Piet.
Je zou er mee gaan knikkerenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is maar goed dat ik geen kinderen kan krijgen. Wat zouden die beschadigd raken
toch een weeën stormquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is serieus de naam
En 't was nogal heftig volgens Leandra, nu druk bezig met bijkomen
Nee, ik doel meer op geestelijke beschadigingen. Ik ben alleen geschikt voor 16 jaar en ouder volgens de vrouw van een vriend van me.quote:
Nu heb ik totaal geen ervaring, maar mij lijkt iedere bevalling nogal heftig? Jezus, d'r gaat een centimeter of 15-20 in, 't liefst een beetje strak en dan moet je kijken wat eruit moetquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
toch een weeën storm![]()
Nu goed uitrusten voor haar...en de kleine
Ze bood zich aan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik doel meer op geestelijke beschadigingen. Ik ben alleen geschikt voor 16 jaar en ouder volgens de vrouw van een vriend van me.
Wat dat betreft ben ik net zo onwetend als dat jij bent Teunquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu heb ik totaal geen ervaring, maar mij lijkt iedere bevalling nogal heftig? Jezus, d'r gaat een centimeter of 15-20 in, 't liefst een beetje strak en dan moet je kijken wat eruit moet
In ieder geval is het een bijzondere broederschap.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lijkt mij wel grappig als enig zoon van ongeveer twintig om nog een broertje te krijgen. Met recht "m'n kleine broertje"
Geen idee. Ik heb alleen verstand van vrouwen die niet baren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu heb ik totaal geen ervaring, maar mij lijkt iedere bevalling nogal heftig? Jezus, d'r gaat een centimeter of 15-20 in, 't liefst een beetje strak en dan moet je kijken wat eruit moet
Idem, dat hou ik voorlopig ook maar zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb alleen verstand van vrouwen die niet baren.
Ja, heb je er weinig last van ondervonden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eens een bevalling meegemaakt maar die was nogal makkelijk, ik was het vierde kind.
Het was een fluitje van een cent. Mijn vader 'haalde' me (na drie kinderen durfde hij dat zelf wel) en m'n moeder was twaalf uur later al weer aan het werk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heb je er weinig last van ondervonden?
Ik vind van welquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
Gert , Pietje...mogen we een TT change ter Eer en Glorie van Baby Florian?
Bijna afgelopen, zeker? Maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef Noek het volgende:
Louis Theroux in Lagos na de reclame. Hadden jullie het daar laatst over, Gert en Scrut?
Ja. Heb je het gezien? Leek het nog een beetje op toen je daar met vakantie was?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef Noek het volgende:
Louis Theroux in Lagos na de reclame. Hadden jullie het daar laatst over, Gert en Scrut?
Dat was al lang een illusie voor Jan Modaal. Tenzij hij een werkende partner had.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:00 schreef Dementor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_Jan_Modaal__.html
Dat is ook zo maar ik zou in deze tijd echt geen huis willen kopen als starter.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was al lang een illusie voor Jan Modaal. Tenzij hij een werkende partner had.
Waarom nietquote:Op woensdag 1 december 2010 08:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar ik zou in deze tijd echt geen huis willen kopen als starter.
Volgens mij is het fout gegaan op het moment dat men huizen verkocht met het idee zowel de aankoopprijs als een flinke spaarpot er aan over te houden.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom niet
Als je het kunt betalen, je vooruitzichten voor werk goed zijn, je het koophuis op een leuke plek vind staan en je er genoeg woongenot kunt uithalen, dan is er niets aan de hand. Als je fijn woont, wat maakt het jou dan dan uit of de prijs zakt of niet?
Mensen kijken volgens mij teveel naar rendement en te weinig naar woonplezier en daar is het juist op fout gegaan.
Dat zeg ik, met zoveel woorden. Nu hou je die spaarpot er toch wel aan over, de prijzen gaan echt geen 50 procent zakken en bovendien komen ze iedere daling uiteindelijk wel weer te boven (geschiedenis repeteert zich, nog los van inflatie).quote:Op woensdag 1 december 2010 08:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens mij is het fout gegaan op het moment dat men huizen verkocht met het idee zowel de aankoopprijs als een flinke spaarpot er aan over te houden.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind beide namen die je in gebruik hebt erg geslaagdJe "echte" van je Hyves en deze... Ik misbruik ze voor characters die ik ontwerp
dat zegt dus niet altijd wat hequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eens een bevalling meegemaakt maar die was nogal makkelijk, ik was het vierde kind.
Nee hoor, mijn 2e bevalling was een eitje, zo wilde ik er nog wel 10. Helaas was de 3e wel weer heftig. Ligt aan zoveel verschillende dingen, of het een beetje normaal kan gaan of niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Opgeklopt gedoequote:Op woensdag 1 december 2010 08:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zeg ik, met zoveel woorden. Nu hou je die spaarpot er toch wel aan over, de prijzen gaan echt geen 50 procent zakken en bovendien komen ze iedere daling uiteindelijk wel weer te boven (geschiedenis repeteert zich, nog los van inflatie).
Maar los van een eventueel te hoge aanschafprijs of dalingen van prijzen, de huur van huurwoningen gaat ook ieder jaar gewoon naar boven. Je zit sneller aan je winst dan je denkt, vooral als je, zoals jij, nog een heel leven voor je hebt.
Hoe dan ook, ga vooral wonen op een plek waar je je goed voelt en die prijs, ach....nu ¤ 30.000 teveel betalen, over dertig jaar merk je daar geen moer meer van.
quote:Op woensdag 1 december 2010 08:30 schreef Marrije het volgende:
Lea en N., gefeliciteerd met jullie zoon![]()
Ik ben zo benieuwd naar het hele verhaal
[..]
Laysa heet geen Laysa???
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:23 schreef Laysa het volgende:
Ik ga straks naar buiten...met 6 truien 2 jassen 3 mutsen en 5 broeken aan
Wow! Maar hij is erquote:Op woensdag 1 december 2010 08:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dank je Buuv ! En dank voor ook alle andere gelukwensen..
Gisteren om 18:55u is het geboren. 48 cm en 3015 gram.. Leandra gaf net weer een voeding, toen ik haar belde, vanavond mag ze waarschijnlijk weer naar huis. Ze heeft de bevalling heelhuids doorstaan..
Op een zeker moment was het heel heftig, een team van 9 man stond klaar in de operatiekamer voor een keizersnede, maar met een half uurtje daarvoor nog maar 4 cm besloot de kleine dat hij normaal geboren wilde worden.. En dat moest snel, want zijn hartslag was al een tijdje erg laag..
Gynaecoloog was al in de operatiekamer dus een co-assistente heeft de coaching gedaan en met twee heftige weeën was het gebeurd..
We zijn heel blij, en het is de veertigste Fok!baby
mag wel voor 1 keerquote:Op woensdag 1 december 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan zeggen ze tegen je, hey lekker dikkertje
Het harde werk is gedaan en vanaf nu dus genietenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wow! Maar hij is erEn 3 kilo, netjes hoor. En hij drinkt dus ook al prima bij haar
Dat kun je wel zeggenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:28 schreef Laysa het volgende:
Het harde werk is gedaan en vanaf nu dus genieten
net zo een horror bevalling als die van jou Marrije, maar ik maak er uit op, geen uitscheuring dus minder pijn bij de eerste keer plassen.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wow! Maar hij is erEn 3 kilo, netjes hoor. En hij drinkt dus ook al prima bij haar
Ennuh, 6 cm in een half uurDat was een hels half uurtje.
Als ze met de post komen dan wil ik er toch ook wel 1tjequote:Op woensdag 1 december 2010 10:32 schreef hondjes het volgende:
Kunnen ze niet gewoon met de post komen., babies, bevallen, ziekenhuis![]()
Pffffffffffft .
Mooie naam Florian.
Alleen was die van mij iets sneller achter de rugquote:Op woensdag 1 december 2010 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
net zo een horror bevalling als die van jou Marrije, maar ik maak er uit op, geen uitscheuring dus minder pijn bij de eerste keer plassen.
nou voor Leandra was dit echt de laatste, dus die mag oprecht gaan roepen, Nooit meer.
of gewoon bestellen bij de wehkamp, bevalt het niet retournerenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:32 schreef hondjes het volgende:
Kunnen ze niet gewoon met de post komen., babies, bevallen, ziekenhuis![]()
Pffffffffffft .
Mooie naam Florian.
Ja! Ooooh, erg hè.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:04 schreef Gert het volgende:
Ja. Heb je het gezien? Leek het nog een beetje op toen je daar met vakantie was?
Ja getver he'! het is wederomquote:Op woensdag 1 december 2010 10:42 schreef Gert het volgende:
Mornink![]()
Ze hebben toch een wat ander type gevangenissen in Peru dan hier hè, als het je a) lukt om je vriendin die op bezoek is te wiurgen en b) het lijk vervolgens drié máánden verborgen te houden.
Hoeveel zou Joran er al hebben ingemetseld?
Hoor je het ook als je oordopjes in doet? Want dan is het wat ernstiger. Misschien is het dan Jannetje wel die daar twee eeuwen geleden op haar tingeldoosje speelde voordat ze op gruwelijke wijze door haar stiefbroer.. enfin...quote:Op woensdag 1 december 2010 10:40 schreef Laysa het volgende:
Ik hoor heel de tijd een tingelmuziekje...ergens ver weg....en nu loop ik me al heel de tijd te bedenken of ik iets heb ingepakt wat dat kan veroorzaken, maar ik heb helemaal geen tingeldingeldingen....ik word er paranoia van
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ze met de post komen dan wil ik er toch ook wel 1tje
Ik ben nog niet buiten geweest en ik heb zo'n idee dat ik dat vandaag zo ga houden.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef Ian_Nick het volgende:
GodverDOMME wat is het koud.
Heerlijk.
Er wordt zelfs niet getraind met de voetbal want de gevoelstemperatuur is te koud ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef Ian_Nick het volgende:
GodverDOMME wat is het koud.
Heerlijk.
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Er wordt zelfs niet getraind met de voetbal want de gevoelstemperatuur is te koud ofzo.![]()
Ik ga zo hardlopen. Eens kijken hoe dat voelt.
Haaa! Dát zijn de vrouwen die dit land nodig heeft!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Er wordt zelfs niet getraind met de voetbal want de gevoelstemperatuur is te koud ofzo.![]()
Ik ga zo hardlopen. Eens kijken hoe dat voelt.
Meneer zegt dat het echt heel lekker is. Veel zuurstof in de lucht enzo. Dus we gaan het gewoon doen!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]Heldin! En ik zat te denken om het toch maar eens een keer binnen te gaan doen, op de loopband!
Dat wordt nu dus ook buiten.
Bron: KNMIquote:Op woensdag 1 december 2010 10:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Haaa! Dát zijn de vrouwen die dit land nodig heeft!
Maar nu we het er toch over hebben, kwam gisteren ter sprake, hoe meet men een "gevoelstemperatuur" ?
quote:Nader Verklaard
Gevoelstemperatuur (windchill)
1 december 2010 - In de wind kan het een stuk kouder aanvoelen dan uit de wind. Dit verschijnsel staat ook wel bekend als "windchill". Hoe kouder het is en hoe harder het waait des te kouder voelt het aan.
Tabel voor bepaling van de gevoelstemperatuur volgens de JAG/TI methode die het KNMI hanteert
Tabel voor bepaling van de gevoelstemperatuur volgens de JAG/TI methode die het KNMI hanteert
We kunnen het warmteverlies uitdrukken in een gevoelswaarde van de temperatuur, gevoelstemperatuur genoemd. Het verschil tussen de gemeten luchttemperatuur en de gevoelstemperatuur is een maat voor extra warmteverlies.
Er bestaan verschillende berekeningsmethoden, zoals die van Siple en Passel ontwikkeld uit experimenten in 1939 tijdens een poolexpeditie en van Steadman uit 1971 die zijn methode baseerde op de hoeveelheid kleding die nodig was om mensen te beschermen tegen de kou.
Het KNMI maakt tegenwoordig gebruik van een recent in Canada ontwikkelde formule, die inmiddels ook in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en IJsland wordt gehanteerd. Deze wetenschappelijk onderbouwde methode (Joint Action Group on Weather Indices) is gebaseerd op het warmtetransport van het lichaam naar de huid. De zogenaamde JAG/TI index staat dichter bij de menselijke ervaring van warmteverlies dan andere methodes. Verschillende instellingen in ons land, die te maken hebben met gezondheidsadviezen en weerbedrijven die de media voorzien van weerberichten zijn in overleg met het KNMI overgegaan op de tabel voor de gevoelstemperatuur die hierbij hoort.
De vermelde gevoelstemperatuur geldt voor een gezond, volwassen en wandelend persoon van gemiddelde lengte. De gevoelstemperatuur wordt berekend uit een combinatie van de luchttemperatuur en de gemiddelde windsnelheid. De zon speelt geen rol in de berekeningsmethode maar bij zonnig weer voelt het minder koud aan dan de berekende gevoelstemperatuur doet vermoeden. Ook wanneer je met de wind in de rug wandelt zal het minder koud aanvoelen.
Bij een gevoelstemperatuur onder -10 graden kunnen na enkele uren verschijnselen van onderkoeling optreden. Gevoelstemperaturen onder de -15 graden kunnen na een uur koudeletsel opleveren en onder de -20 graden is na een half uur ook bij goed afdichtende winterkleding al een kleine kans op bevriezingsverschijnselen.
Het begrip gevoelstemperatuur is zeker niet van toepassing op levenloze objecten zoals machines, gewassen, het antivries in de auto of kwik. We kunnen de gevoelstemperatuur dan ook niet meten met een thermometer. Wel heeft de wind invloed op de snelheid waarmee afkoeling optreedt. Daarom bevriezen waterleidingen en verwarmingselementen sneller als het bij vorst bovendien hard waait.
Ach gos!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef Noek het volgende:
Meneer zegt dat het echt heel lekker is. Veel zuurstof in de lucht enzo. Dus we gaan het gewoon doen!
[ afbeelding ]
Zielig hè!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
Ach gos!
Zo'n knul gun je toch een overwinning. En dan een warme omhelzing van een rondemiss.
Oeh, ok.quote:
Bijna goedquote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, ok.
Dus onze theorie over iemand die een uur in een koelcel moet gaan staan van -20, dan naar buiten moet lopen en zeggen of het kouder of warmer is, klopt niet helemaal
Ik vond het vorige week donderdag erg meevallen moet ik zeggen! Maarrrrr... toen was het nog een graad of 4 minder koud én veel minder wind.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Meneer zegt dat het echt heel lekker is. Veel zuurstof in de lucht enzo. Dus we gaan het gewoon doen!
[ afbeelding ]
Mera?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef Ian_Nick het volgende:
"Dan bel ik je zo even terug"
Zei ze nu een uur geleden.
Kuthoer dat het is.quote:
Ja, gewoon mongolenwerk ergens in een magazijn, ging vorige week ook prima. Beetje jammer dat het afhankelijk is van de rotzooi die ze binnen krijgen dus dat ze niet kunnen zeggen: Hatzee, blijf maar 6 maanden ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kuthoer dat het is.
Is er een beetje werk voor je te vinden?
En de opleiding, gaat dat lukken?
Ik durf het niet uit te testenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoor je het ook als je oordopjes in doet? Want dan is het wat ernstiger. Misschien is het dan Jannetje wel die daar twee eeuwen geleden op haar tingeldoosje speelde voordat ze op gruwelijke wijze door haar stiefbroer.. enfin...
[ afbeelding ]
Juistem, en dat was ook best het geval vorige week, daarom was ik ook relatief blij toen ze vanochtend aan de telefoon hing. Maar goed, ze belt niet terugquote:Op woensdag 1 december 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
Dat ad hoc gedoe is inderdaad wel jammer. En 'mongolenwerk' in een magazijn kan best leuk zijn, met de juiste -het is zoals het is en ik maak er het beste van- instelling en een paar collega's die er ook zo over denken of juist niet.
Ik ben serieus blij voor je .. .en voor Mera!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Juistem, en dat was ook best het geval vorige week, daarom was ik ook relatief blij toen ze vanochtend aan de telefoon hing. Maar goed, ze belt niet terugDus ik merk het wel
Het is overigens prima uit te houden als je ook een beetje weet waar je het voor doet en in dit geval zo'n opleiding voor ogen die me gigantisch keck lijkt doet het 'm wel.
Bovendien kan ik nu onzinnige shit voor Mera kopen, waar ze zelf helemáál niet op zit te wachten, dus da's ook wel leuk.
Een Snuggie of een Koozzzi natuurlijk!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef mootie het volgende:
Boe, Sinterklaascadeautjes kopen, en ik weet gewoon echt niet wat ik moet halen.
Nou, ze heeft er serieus een teringhekel aan als ik iets debiels voor d'r koop, dus tot nu toe heb ik me aardig in weten te houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben serieus blij voor je .. .en voor Mera!
Wat is het meest onzinnige dat je hebt gekocht?
Welke opleiding heb je trouwens voor ogen? Iets grafisch?
Laat eens een mooi ploatje van jezelf zien wat je getekend hebtquote:Op woensdag 1 december 2010 11:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, ze heeft er serieus een teringhekel aan als ik iets debiels voor d'r koop, dus tot nu toe heb ik me aardig in weten te houdenMaar het meest dubieuze staat nog een beetje half in de planning, als ze dit leest krijg ik een neqschot
, dus dat kan ik nog niet verraden
En de opleiding is grafischVormgeven interactief, het liefst met een flinke dot Game Art erbovenop
Beetje character designen met een peuk in mijn bek leek mij wel een aardige baan.
Een smurfenblauwe snuggie voor een man van 75!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Een Snuggie of een Koozzzi natuurlijk!
Hij zal zich herboren voelen, Mike!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:39 schreef mootie het volgende:
![]()
[..]
[..]
Een smurfenblauwe snuggie voor een man van 75!
ja en?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:39 schreef mootie het volgende:
![]()
[..]
[..]
Waarom niet...ook die mensen kunnen modern zijn en willen het warm hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:39 schreef mootie het volgende:
![]()
[..]
[..]
Het is dat je het zegt. Ik wilde het scherm al gaan poetsen. Nadat ik gisteren de chloorflessen heb staan boenen, verbaas ik mezelf niet meer, poets-wise.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
WTF... sneeuw achtergrond?
Dit is toch wel een státisch plaatje hoop ik hè?
Ik gooi mijn geniale werk niet graag onlinequote:Op woensdag 1 december 2010 11:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laat eens een mooi ploatje van jezelf zien wat je getekend hebt
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Wat doen die sneeuwvlokken nu weer over alle posts?
Wie verzint die kitscherige lelijkheid toch?
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Gert het volgende:
Of was dit er de hele tijd al en zie ik het nu pas?
* tingelmuziekje in de verte hoort
Ik denk dat ik hem maar een klustegoedbon geef... dat hij bij ons mag klussen.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom niet...ook die mensen kunnen modern zijn en willen het warm hebben
Impressingquote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik gooi mijn geniale werk niet graag onlineAangezien mensen dan mijn briljante ideeën jatten
![]()
Ik heb wel wat "oud" werk waar ik ondertussen niet meer trots en gierig mee ben
[ afbeelding ]
Maar da's dus zeg maar KUDT vergeleken met mijn nieuwe werk.
Ineens was het er, dacht al dat ik gek werdquote:Op woensdag 1 december 2010 11:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik zie geen sneeuw....das ook weer raar
Chloorflessen boenen is een tough job, maar Arbeid adelt zeg ik altijd maar zo.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is dat je het zegt. Ik wilde het scherm al gaan poetsen. Nadat ik gisteren de chloorflessen heb staan boenen, verbaas ik mezelf niet meer, poets-wise.
Je ogen zijn niet goed. Koop maar een stel nieuwe.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:45 schreef Laysa het volgende:
Ik heb geen sneeuw....ik wil godver ook sneeuw
Ik moet geen laptopquote:Op woensdag 1 december 2010 11:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Je koopt maar een nieuwe laptop. Eentje zonder sneeuw hoor. Dat gezeur!
zo he, mooi Ian al is het oud werkquote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik gooi mijn geniale werk niet graag onlineAangezien mensen dan mijn briljante ideeën jatten
![]()
Ik heb wel wat "oud" werk waar ik ondertussen niet meer trots en gierig mee ben
[ afbeelding ]
Maar da's dus zeg maar KUDT vergeleken met mijn nieuwe werk.
Hoi schele! Kijk dan! En dan nog een keer.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
zie je wel, wordt ik weer over geslagen, ik heb geen sneeuw
Die passen anders prima bij de rest van mn verrotte lichaamquote:Op woensdag 1 december 2010 11:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Je ogen zijn niet goed. Koop maar een stel nieuwe.
Echt, is die vormgever in de jaren vijftig blijven hangen? Wat een ellende en waarom moet die sneeuw me wederom door de strot worden geduwd?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:45 schreef Noek het volgende:
FOK! is de beste site en de creativiteit stroomt over. Kijk mensen, die zie je als een admin van z'n site houdt. Decorum, cachet, is niet fantastisch!
\quote:Op woensdag 1 december 2010 11:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi schele! Kijk dan! En dan nog een keer.
ijssterren toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
Achtergrond van de posts, schat. Sneeuwvlokjes wit op grijs. Goed kijken.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
\
echt, ik tuur me tureluurs maar geen vlokje te bekennen bij mij
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:47 schreef mootie het volgende:
Rot op met die sneeuw, ik word duizelig.
Kan ik via Fok!kers voor Fok!kers mijn sneeuw aan Lays doneren?
bij mij ook niet hoor heks, t zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 11:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
\
echt, ik tuur me tureluurs maar geen vlokje te bekennen bij mij
echt ik zweer het, ook niet op mijn achtergrond niet ernaast niet er boven helemaal niks.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Achtergrond van de posts, schat. Sneeuwvlokjes wit op grijs. Goed kijken.
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef mootie het volgende:
Djmo heeft nog steeds geen kabeltje of sd-kaart, a crying shame![]()
Shame on Fannquote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef mootie het volgende:
Djmo heeft nog steeds geen kabeltje of sd-kaart, a crying shame![]()
heb ook geen ijssterren, wat zeuren jullie toch hahahah ik heb nergens last van want ik wordt weer overgeslagen, echt zweer het zie niksquote:Op woensdag 1 december 2010 11:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
bij mij ook niet hoor heks, t zijn
[ afbeelding ]
ik was scheel....maar das niet erg....want ik zie ze amper dus ik heb er geen last vanquote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
Oh nee, niet je eigen post want die zijn waarschijnlijk gekleurd. Kijk naar mijn post, schele!
jij hebt gewoon een witte post net als altijdquote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
Oh nee, niet je eigen post want die zijn waarschijnlijk gekleurd. Kijk naar mijn post, schele!
F5 even heksje.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
jij hebt gewoon een witte post net als altijd
Je hebt staar.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor in de Libelle.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt ik zweer het, ook niet op mijn achtergrond niet ernaast niet er boven helemaal niks.
ja op die banner bovenin sneeuwt het maar daar blijft het bij
heb je geprobeerd je hoofd wat scheef te houden? In één bepaalde hoek zie je het namelijk niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben ook wel een beetje een tutje denk ikquote:Op woensdag 1 december 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor in de Libelle.
Zulks een tuttigheid.
Bij jou is ie idd leeg....bij de rest zie ik sterrenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb je geprobeerd je hoofd wat scheef te houden? In één bepaalde hoek zie je het namelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |