Heel Pink Floyd hoeft niet eens voor te komen in mijn verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel even aan de jongens van The Floyd doorgeven zodat ze desgevraagd je verhaal kunnen bevestigen.
Misschien is dat wel handiger, ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel Pink Floyd hoeft niet eens voor te komen in mijn verhaal natuurlijk.![]()
Het zou toch wel grappig geweest zijn als er iemand 55 paar was komen afleverenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:17 schreef Marrije het volgende:
Nou, die 55 orders hebben ze nog kunnen cancelen via de bank (konden ze zelf niet bij ofzo), maar er bleef dus ook niet 1 staan om wel door te laten gaan![]()
Maar ik heb toch de bootsEn inmiddels ook betaald
![]()
Helemaal blij
Ik moest lachen.......quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
"Transseksueel krijgt aangepaste bul" lees ik op Teletekst. Ik las eerst iets anders
Oe, da's eng! Eens een keer in Toscane gehad. Midden in de nacht. Doodeng en ik moest rijden want reisgenoot had geen rijbewijs. 'Ik stap wel even uit voor de zekerheid. Maar er staat een boom voor de afgrond, die houdt je wel tegen als het moet!'quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:39 schreef hondjes het volgende:
Stomme kerels.![]()
Moet zo nodig de berg op, een weg in , die geen weg is, afgronden.
Toen stopte de weg, en moesten we keren en weer die enge weg terug.
Dan hebben we nog tijd om even te klagenquote:
Ha!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat Leandra voorlopig ook wel wat anders aan d'r hoofd heeft, toch?
Meisje, nogsteeds. Naam begint met een G.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb ooit wel een blauwe pompoms, of hoe ze ook heten, gezien
Precies! Domme Ian.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij was de enige die dacht dat het een meisje zou worden
Pff, wij 2 roepen toch al weken dat het een jongetje zou worden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Een jongen?![]()
nooit vertellen dat ik hem babymeisje noemde hoor.
Jasper toch?quote:
Ik zie dat de saamhorigheid die ik met mijn vorige post wou aanstippen weg is?quote:
Annelaysa,quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vernoem mijn dochter in ieder geval niet meer naar jou!
das makkelijk gezegd. Want Mera wil ze toch nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vernoem mijn dochter in ieder geval niet meer naar jou!
Ik vind beide namen die je in gebruik hebt erg geslaagdquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
das makkelijk gezegd. Want Mera wil ze toch niet![]()
Maar dat je dr wel over hebt gedacht maakt je dan wel weer
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind beide namen die je in gebruik hebt erg geslaagdJe "echte" van je Hyves en deze... Ik misbruik ze voor characters die ik ontwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |