Kuthoer dat het is.quote:
Ja, gewoon mongolenwerk ergens in een magazijn, ging vorige week ook prima. Beetje jammer dat het afhankelijk is van de rotzooi die ze binnen krijgen dus dat ze niet kunnen zeggen: Hatzee, blijf maar 6 maanden ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kuthoer dat het is.
Is er een beetje werk voor je te vinden?
En de opleiding, gaat dat lukken?
Ik durf het niet uit te testenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoor je het ook als je oordopjes in doet? Want dan is het wat ernstiger. Misschien is het dan Jannetje wel die daar twee eeuwen geleden op haar tingeldoosje speelde voordat ze op gruwelijke wijze door haar stiefbroer.. enfin...
[ afbeelding ]
Juistem, en dat was ook best het geval vorige week, daarom was ik ook relatief blij toen ze vanochtend aan de telefoon hing. Maar goed, ze belt niet terugquote:Op woensdag 1 december 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
Dat ad hoc gedoe is inderdaad wel jammer. En 'mongolenwerk' in een magazijn kan best leuk zijn, met de juiste -het is zoals het is en ik maak er het beste van- instelling en een paar collega's die er ook zo over denken of juist niet.
Ik ben serieus blij voor je .. .en voor Mera!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Juistem, en dat was ook best het geval vorige week, daarom was ik ook relatief blij toen ze vanochtend aan de telefoon hing. Maar goed, ze belt niet terugDus ik merk het wel
Het is overigens prima uit te houden als je ook een beetje weet waar je het voor doet en in dit geval zo'n opleiding voor ogen die me gigantisch keck lijkt doet het 'm wel.
Bovendien kan ik nu onzinnige shit voor Mera kopen, waar ze zelf helemáál niet op zit te wachten, dus da's ook wel leuk.
Een Snuggie of een Koozzzi natuurlijk!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef mootie het volgende:
Boe, Sinterklaascadeautjes kopen, en ik weet gewoon echt niet wat ik moet halen.
Nou, ze heeft er serieus een teringhekel aan als ik iets debiels voor d'r koop, dus tot nu toe heb ik me aardig in weten te houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben serieus blij voor je .. .en voor Mera!
Wat is het meest onzinnige dat je hebt gekocht?
Welke opleiding heb je trouwens voor ogen? Iets grafisch?
Laat eens een mooi ploatje van jezelf zien wat je getekend hebtquote:Op woensdag 1 december 2010 11:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, ze heeft er serieus een teringhekel aan als ik iets debiels voor d'r koop, dus tot nu toe heb ik me aardig in weten te houdenMaar het meest dubieuze staat nog een beetje half in de planning, als ze dit leest krijg ik een neqschot
, dus dat kan ik nog niet verraden
En de opleiding is grafischVormgeven interactief, het liefst met een flinke dot Game Art erbovenop
Beetje character designen met een peuk in mijn bek leek mij wel een aardige baan.
Een smurfenblauwe snuggie voor een man van 75!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Een Snuggie of een Koozzzi natuurlijk!
Hij zal zich herboren voelen, Mike!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:39 schreef mootie het volgende:
![]()
[..]
[..]
Een smurfenblauwe snuggie voor een man van 75!
ja en?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:39 schreef mootie het volgende:
![]()
[..]
[..]
Waarom niet...ook die mensen kunnen modern zijn en willen het warm hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:39 schreef mootie het volgende:
![]()
[..]
[..]
Het is dat je het zegt. Ik wilde het scherm al gaan poetsen. Nadat ik gisteren de chloorflessen heb staan boenen, verbaas ik mezelf niet meer, poets-wise.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
WTF... sneeuw achtergrond?
Dit is toch wel een státisch plaatje hoop ik hè?
Ik gooi mijn geniale werk niet graag onlinequote:Op woensdag 1 december 2010 11:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laat eens een mooi ploatje van jezelf zien wat je getekend hebt
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
WTF... sneeuw achtergrond?
Dit is toch wel een státisch plaatje hoop ik hè?
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Wat doen die sneeuwvlokken nu weer over alle posts?
Wie verzint die kitscherige lelijkheid toch?
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Gert het volgende:
Of was dit er de hele tijd al en zie ik het nu pas?
* tingelmuziekje in de verte hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |