abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89376162
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:04 schreef Gert het volgende:

Ja. Heb je het gezien? Leek het nog een beetje op toen je daar met vakantie was? ;)
Ja! Ooooh, erg hè. :o Zo'n MC Hammert die af en toe met geld wappert om maar populair in de buurt te blijven. Overal foto's van zichzelf in dat huis. Ik moest lachen want ik moest denken aan:"Help! Mijn man is John Williams."
Wat een teringbende en een chaos. Ik houd van drukte maar dit zou ook voor mij too muchie zijn.
Go hard or go home
pi_89376194
Leandra en N en JR van harte gefeliciteerd met Florian *O*
pi_89376249
Ik hoor heel de tijd een tingelmuziekje...ergens ver weg....en nu loop ik me al heel de tijd te bedenken of ik iets heb ingepakt wat dat kan veroorzaken, maar ik heb helemaal geen tingeldingeldingen....ik word er paranoia van 8)7
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 10:42:43 #206
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89376296
Mornink c_/

Ze hebben toch een wat ander type gevangenissen in Peru dan hier hè, als het je a) lukt om je vriendin die op bezoek is te wiurgen en b) het lijk vervolgens drié máánden verborgen te houden.

Hoeveel zou Joran er al hebben ingemetseld? w/
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_89376310
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:42 schreef Gert het volgende:
Mornink c_/

Ze hebben toch een wat ander type gevangenissen in Peru dan hier hè, als het je a) lukt om je vriendin die op bezoek is te wiurgen en b) het lijk vervolgens drié máánden verborgen te houden.

Hoeveel zou Joran er al hebben ingemetseld? w/
Ja getver he'! het is wederom :r waardig
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 10:45:30 #208
184769 crew  Deisyy
pi_89376381
Leandra, Nostalgist en Junior, gefeliciteerd met jullie Florian O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 10:47:36 #209
135305 beequeen
Lost.
pi_89376448
Mooie naam, Florian. En uiteraard ook Junior gefeliciteerd. *O*
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 10:47:50 #210
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89376459
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:40 schreef Laysa het volgende:
Ik hoor heel de tijd een tingelmuziekje...ergens ver weg....en nu loop ik me al heel de tijd te bedenken of ik iets heb ingepakt wat dat kan veroorzaken, maar ik heb helemaal geen tingeldingeldingen....ik word er paranoia van 8)7
Hoor je het ook als je oordopjes in doet? Want dan is het wat ernstiger. Misschien is het dan Jannetje wel die daar twee eeuwen geleden op haar tingeldoosje speelde voordat ze op gruwelijke wijze door haar stiefbroer.. enfin...

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 10:49:51 #211
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89376530
GodverDOMME wat is het koud.
Heerlijk.
pi_89376535
quote:
12s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef Laysa het volgende:

[..]

Als ze met de post komen dan wil ik er toch ook wel 1tje :@
  woensdag 1 december 2010 @ 10:51:31 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89376588
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Heerlijk.
Ik ben nog niet buiten geweest en ik heb zo'n idee dat ik dat vandaag zo ga houden.
Moordende deadline, maar wel een leuke.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89376592
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Heerlijk.
Er wordt zelfs niet getraind met de voetbal want de gevoelstemperatuur is te koud ofzo. ;(

Ik ga zo hardlopen. Eens kijken hoe dat voelt.
Go hard or go home
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 10:52:43 #215
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89376623
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Er wordt zelfs niet getraind met de voetbal want de gevoelstemperatuur is te koud ofzo. ;(

:o Heldin! En ik zat te denken om het toch maar eens een keer binnen te gaan doen, op de loopband!

Dat wordt nu dus ook buiten. }:|
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 10:54:45 #216
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89376673
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Haaa! Dát zijn de vrouwen die dit land nodig heeft!

Maar nu we het er toch over hebben, kwam gisteren ter sprake, hoe meet men een "gevoelstemperatuur" ?
pi_89376711
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:52 schreef Gert het volgende:

[..]

:o Heldin! En ik zat te denken om het toch maar eens een keer binnen te gaan doen, op de loopband!

Dat wordt nu dus ook buiten. }:|
Meneer zegt dat het echt heel lekker is. Veel zuurstof in de lucht enzo. Dus we gaan het gewoon doen!
Go hard or go home
pi_89376731
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:54 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Haaa! Dát zijn de vrouwen die dit land nodig heeft!

Maar nu we het er toch over hebben, kwam gisteren ter sprake, hoe meet men een "gevoelstemperatuur" ?
Bron: KNMI
quote:
Nader Verklaard
Gevoelstemperatuur (windchill)
1 december 2010 - In de wind kan het een stuk kouder aanvoelen dan uit de wind. Dit verschijnsel staat ook wel bekend als "windchill". Hoe kouder het is en hoe harder het waait des te kouder voelt het aan.
Tabel voor bepaling van de gevoelstemperatuur volgens de JAG/TI methode die het KNMI hanteert
Tabel voor bepaling van de gevoelstemperatuur volgens de JAG/TI methode die het KNMI hanteert
We kunnen het warmteverlies uitdrukken in een gevoelswaarde van de temperatuur, gevoelstemperatuur genoemd. Het verschil tussen de gemeten luchttemperatuur en de gevoelstemperatuur is een maat voor extra warmteverlies.

Er bestaan verschillende berekeningsmethoden, zoals die van Siple en Passel ontwikkeld uit experimenten in 1939 tijdens een poolexpeditie en van Steadman uit 1971 die zijn methode baseerde op de hoeveelheid kleding die nodig was om mensen te beschermen tegen de kou.

Het KNMI maakt tegenwoordig gebruik van een recent in Canada ontwikkelde formule, die inmiddels ook in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en IJsland wordt gehanteerd. Deze wetenschappelijk onderbouwde methode (Joint Action Group on Weather Indices) is gebaseerd op het warmtetransport van het lichaam naar de huid. De zogenaamde JAG/TI index staat dichter bij de menselijke ervaring van warmteverlies dan andere methodes. Verschillende instellingen in ons land, die te maken hebben met gezondheidsadviezen en weerbedrijven die de media voorzien van weerberichten zijn in overleg met het KNMI overgegaan op de tabel voor de gevoelstemperatuur die hierbij hoort.

De vermelde gevoelstemperatuur geldt voor een gezond, volwassen en wandelend persoon van gemiddelde lengte. De gevoelstemperatuur wordt berekend uit een combinatie van de luchttemperatuur en de gemiddelde windsnelheid. De zon speelt geen rol in de berekeningsmethode maar bij zonnig weer voelt het minder koud aan dan de berekende gevoelstemperatuur doet vermoeden. Ook wanneer je met de wind in de rug wandelt zal het minder koud aanvoelen.

Bij een gevoelstemperatuur onder -10 graden kunnen na enkele uren verschijnselen van onderkoeling optreden. Gevoelstemperaturen onder de -15 graden kunnen na een uur koudeletsel opleveren en onder de -20 graden is na een half uur ook bij goed afdichtende winterkleding al een kleine kans op bevriezingsverschijnselen.

Het begrip gevoelstemperatuur is zeker niet van toepassing op levenloze objecten zoals machines, gewassen, het antivries in de auto of kwik. We kunnen de gevoelstemperatuur dan ook niet meten met een thermometer. Wel heeft de wind invloed op de snelheid waarmee afkoeling optreedt. Daarom bevriezen waterleidingen en verwarmingselementen sneller als het bij vorst bovendien hard waait.

woensdag 1 december 2010 @ 10:57:49 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89376765
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef Noek het volgende:
Meneer zegt dat het echt heel lekker is. Veel zuurstof in de lucht enzo. Dus we gaan het gewoon doen!
[ afbeelding ]
Ach gos!
Zo'n knul gun je toch een overwinning. En dan een warme omhelzing van een rondemiss.
pi_89376922
quote:
11s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:

Ach gos!
Zo'n knul gun je toch een overwinning. En dan een warme omhelzing van een rondemiss.
Zielig hè! ;(
Er zijn geloof ik geen miss-meiden bij een marathon. Als je de mannen ziet lopen, begrijp je ook wel waarom. Dolf Jansen bijvoorbeeld.
Go hard or go home
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 11:04:27 #221
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89376990
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Bron: KNMI

[..]

Oeh, ok.
Dus onze theorie over iemand die een uur in een koelcel moet gaan staan van -20, dan naar buiten moet lopen en zeggen of het kouder of warmer is, klopt niet helemaal :')
pi_89377111
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Oeh, ok.
Dus onze theorie over iemand die een uur in een koelcel moet gaan staan van -20, dan naar buiten moet lopen en zeggen of het kouder of warmer is, klopt niet helemaal :')
Bijna goed ^O^
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 11:14:01 #223
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89377265
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef Noek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vond het vorige week donderdag erg meevallen moet ik zeggen! Maarrrrr... toen was het nog een graad of 4 minder koud én veel minder wind.
Nah, ik ga vamnmiddag eens kijken of er een beetje te lopen is qua glad want ik heb geen loopschoenen met spikes.
Die loopband is ook kut dus bedankt voor het karakter. ;)

FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 11:15:58 #224
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89377333
"Dan bel ik je zo even terug"

Zei ze nu een uur geleden.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:17:35 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89377386
quote:
15s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef Ian_Nick het volgende:
"Dan bel ik je zo even terug"

Zei ze nu een uur geleden.
Mera?
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 11:18:12 #226
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89377404
quote:
11s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mera?
Nee, uitzendbureau mevrouw.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:18:59 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89377426
quote:
15s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef Ian_Nick het volgende:

Nee, uitzendbureau mevrouw.
Kuthoer dat het is.
Is er een beetje werk voor je te vinden?
En de opleiding, gaat dat lukken?
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 11:21:17 #228
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89377494
quote:
8s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kuthoer dat het is.
Is er een beetje werk voor je te vinden?
En de opleiding, gaat dat lukken?
Ja, gewoon mongolenwerk ergens in een magazijn, ging vorige week ook prima. Beetje jammer dat het afhankelijk is van de rotzooi die ze binnen krijgen dus dat ze niet kunnen zeggen: Hatzee, blijf maar 6 maanden ofzo.
En die opleiding staat gewoon nogsteeds in de planning voor volgend jaar. Beetje geldbuffertje opbouwen was het motto op het moment. Maar dan moet dat wijf wel terugbellen.
pi_89377621
Veerboot vastgelopen
SCHIERMONNIKOOG - Een veerboot van rederij Wagenborg is woensdagochtend rond acht uur vastgelopen op een zandplaat in de Waddenzee. Volgens directeur Germ van Langen van de rederij zijn er 35 mensen aan boord. De reddingsdiensten kunnen in verband met ijsgang niet bij het schip komen. Het zal zeker tot drie uur vanmiddag duren voordat de boot weer los kan komen, denkt Van Langen. "Dan is het water weer hoog genoeg om weg te komen."

Foto: Jos Schuurman
De boot kwam vast te liggen toen de kapitein probeerde te draaien om in de vaargeul te komen en de harde koude wind het schip op de zandbank dreef. Vlak na vertrek van Schiermonnikoog naar Lauwersoog voer de boot op de plaat. De mensen in de boot worden voorzien van een hapje en een drankje, aldus Van Langen. Het is best gezellig. Ze eten een soepje en een broodje en hebben een goed gesprek.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 1 december 2010 @ 11:27:05 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89377661
Dat ad hoc gedoe is inderdaad wel jammer. En 'mongolenwerk' in een magazijn kan best leuk zijn, met de juiste -het is zoals het is en ik maak er het beste van- instelling en een paar collega's die er ook zo over denken of juist niet.

Hopelijk belt ze snel terug en sta je het komende halfjaar in een geweldig lachen magazijn.
pi_89377692
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoor je het ook als je oordopjes in doet? Want dan is het wat ernstiger. Misschien is het dan Jannetje wel die daar twee eeuwen geleden op haar tingeldoosje speelde voordat ze op gruwelijke wijze door haar stiefbroer.. enfin...

[ afbeelding ]
Ik durf het niet uit te testen ;( ....ik wor gaak :D
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 11:29:56 #232
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89377766
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
Dat ad hoc gedoe is inderdaad wel jammer. En 'mongolenwerk' in een magazijn kan best leuk zijn, met de juiste -het is zoals het is en ik maak er het beste van- instelling en een paar collega's die er ook zo over denken of juist niet.
Juistem, en dat was ook best het geval vorige week, daarom was ik ook relatief blij toen ze vanochtend aan de telefoon hing. Maar goed, ze belt niet terug :') Dus ik merk het wel :')

Het is overigens prima uit te houden als je ook een beetje weet waar je het voor doet en in dit geval zo'n opleiding voor ogen die me gigantisch keck lijkt doet het 'm wel.

Bovendien kan ik nu onzinnige shit voor Mera kopen, waar ze zelf helemáál niet op zit te wachten, dus da's ook wel leuk.
pi_89377815
Boe, Sinterklaascadeautjes kopen, en ik weet gewoon echt niet wat ik moet halen. :{
  woensdag 1 december 2010 @ 11:31:47 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89377832
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Juistem, en dat was ook best het geval vorige week, daarom was ik ook relatief blij toen ze vanochtend aan de telefoon hing. Maar goed, ze belt niet terug :') Dus ik merk het wel :')

Het is overigens prima uit te houden als je ook een beetje weet waar je het voor doet en in dit geval zo'n opleiding voor ogen die me gigantisch keck lijkt doet het 'm wel.

Bovendien kan ik nu onzinnige shit voor Mera kopen, waar ze zelf helemáál niet op zit te wachten, dus da's ook wel leuk.
Ik ben serieus blij voor je .. .en voor Mera!
Wat is het meest onzinnige dat je hebt gekocht?

Welke opleiding heb je trouwens voor ogen? Iets grafisch?
pi_89377883
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef mootie het volgende:
Boe, Sinterklaascadeautjes kopen, en ik weet gewoon echt niet wat ik moet halen. :{
Een Snuggie of een Koozzzi natuurlijk!
Go hard or go home
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 11:33:55 #236
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89377892
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben serieus blij voor je .. .en voor Mera!
Wat is het meest onzinnige dat je hebt gekocht?

Welke opleiding heb je trouwens voor ogen? Iets grafisch?
Nou, ze heeft er serieus een teringhekel aan als ik iets debiels voor d'r koop, dus tot nu toe heb ik me aardig in weten te houden :') Maar het meest dubieuze staat nog een beetje half in de planning, als ze dit leest krijg ik een neqschot :') , dus dat kan ik nog niet verraden :D

En de opleiding is grafisch :Y Vormgeven interactief, het liefst met een flinke dot Game Art erbovenop :9 Beetje character designen met een peuk in mijn bek leek mij wel een aardige baan.
pi_89377931
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:33 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Nou, ze heeft er serieus een teringhekel aan als ik iets debiels voor d'r koop, dus tot nu toe heb ik me aardig in weten te houden :') Maar het meest dubieuze staat nog een beetje half in de planning, als ze dit leest krijg ik een neqschot :') , dus dat kan ik nog niet verraden :D

En de opleiding is grafisch :Y Vormgeven interactief, het liefst met een flinke dot Game Art erbovenop :9 Beetje character designen met een peuk in mijn bek leek mij wel een aardige baan.
Laat eens een mooi ploatje van jezelf zien wat je getekend hebt :9
  woensdag 1 december 2010 @ 11:35:35 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89377953
Klinkt goed, Ian!
En vooral als op je lijf geschreven!
  woensdag 1 december 2010 @ 11:39:12 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89378084
En waarom zijn de bullets in mijn word document de ene keer zwart en de andere keer wit?
En dan gewoon die op dezelfde hoogte staan, niet met inspringen of zo.
Dat soort dingen houdt me dus echt van mijn werk af :') .
pi_89378089
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:33 schreef Noek het volgende:

[..]

Een Snuggie of een Koozzzi natuurlijk!
Een smurfenblauwe snuggie voor een man van 75!
:o
pi_89378107
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:39 schreef mootie het volgende:

[..]

[..]

Hij zal zich herboren voelen, Mike!
Go hard or go home
pi_89378127
quote:

[..]

[..]

ja en? :o bejaarde moeten ook met hun tijd mee gaan, een Snuggie is helemaal hot *O*
pi_89378130
quote:

[..]

[..]

Waarom niet...ook die mensen kunnen modern zijn en willen het warm hebben :P
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 11:40:41 #244
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89378149
WTF... sneeuw achtergrond?

Dit is toch wel een státisch plaatje hoop ik hè? _O-
  woensdag 1 december 2010 @ 11:41:09 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89378171
Wat doen die sneeuwvlokken nu weer over alle posts?

Wie verzint die kitscherige lelijkheid toch?
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 11:41:11 #246
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89378172
Of was dit er de hele tijd al en zie ik het nu pas?

* tingelmuziekje in de verte hoort
pi_89378190
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef Gert het volgende:

Het is dat je het zegt. Ik wilde het scherm al gaan poetsen. Nadat ik gisteren de chloorflessen heb staan boenen, verbaas ik mezelf niet meer, poets-wise.
Go hard or go home
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 11:41:59 #248
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89378214
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:35 schreef Laysa het volgende:

[..]

Laat eens een mooi ploatje van jezelf zien wat je getekend hebt :9
Ik gooi mijn geniale werk niet graag online :') Aangezien mensen dan mijn briljante ideeën jatten :')

Ik heb wel wat "oud" werk waar ik ondertussen niet meer trots en gierig mee ben :Y

Maar da's dus zeg maar KUDT vergeleken met mijn nieuwe werk.
pi_89378261
quote:

quote:
9s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Wat doen die sneeuwvlokken nu weer over alle posts?

Wie verzint die kitscherige lelijkheid toch?
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Gert het volgende:
Of was dit er de hele tijd al en zie ik het nu pas?

* tingelmuziekje in de verte hoort
:D _O-

Ik zie geen sneeuw....das ook weer raar :o
pi_89378268
Oooh, die van Velzen in een sleeve. O+ Friggin' hot, Ian!
Go hard or go home
pi_89378270
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

Waarom niet...ook die mensen kunnen modern zijn en willen het warm hebben :P
Ik denk dat ik hem maar een klustegoedbon geef... dat hij bij ons mag klussen. :+

Belde gister even, wat ze nou wilden hebben, en blijkbaar ligt paps al dagen in bed te bedenken hoe ons toilet betegeld moet worden, en hoe de wand in de slaapkamer gerenoveerd kan worden. De rustigste man op aarde en hier ligt hij wakker van.

En toen vroeg hij of hij zondag, na sinterklaas, misschien met ons mee naar huis mocht, om nog even een paar dagen te klussen. O+
  woensdag 1 december 2010 @ 11:43:12 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89378273
Maar dat is met name voor WOW-achtige spellen bestemd?
Kun je ook iets met een sneeuwvlok, dan heeft Danny wellicht wel werk voor je ...
pi_89378304
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik gooi mijn geniale werk niet graag online :') Aangezien mensen dan mijn briljante ideeën jatten :')

Ik heb wel wat "oud" werk waar ik ondertussen niet meer trots en gierig mee ben :Y

[ afbeelding ]

Impressing :Y
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 11:43:48 #254
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89378307
Wat de neuk...
pi_89378331
quote:
15s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat de neuk...
Je koopt maar een nieuwe laptop. Eentje zonder sneeuw hoor. Dat gezeur! :(
Go hard or go home
pi_89378337
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:42 schreef Laysa het volgende:

[..]

[..]

[..]

:D _O-

Ik zie geen sneeuw....das ook weer raar :o
Ineens was het er, dacht al dat ik gek werd :@
pi_89378368
:( zie je wel, wordt ik weer over geslagen, ik heb geen sneeuw :o
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 11:45:06 #258
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89378369
quote:
9s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Het is dat je het zegt. Ik wilde het scherm al gaan poetsen. Nadat ik gisteren de chloorflessen heb staan boenen, verbaas ik mezelf niet meer, poets-wise.
Chloorflessen boenen is een tough job, maar Arbeid adelt zeg ik altijd maar zo.
En altijd beter dan een teug eruit nemen!
Waar waren ze vies van geworden dan? Pindakaas? Da's effe schrobben hè als dat hard geworden is, al is gestold eigeel pas écht een bitch.
pi_89378377
Ik heb geen sneeuw....ik wil godver ook sneeuw :(
pi_89378408
FOK! is de beste site en de creativiteit stroomt over. Kijk mensen, die zie je als een admin van z'n site houdt. Decorum, cachet, is niet fantastisch! O+
Go hard or go home
pi_89378429
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:45 schreef Laysa het volgende:
Ik heb geen sneeuw....ik wil godver ook sneeuw :(
Je ogen zijn niet goed. Koop maar een stel nieuwe. 8-)
Go hard or go home
pi_89378431
Misschien heb ik gewoon een andere lay out dan jullie?

de fok silver thema wip :')
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 11:46:47 #263
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89378445
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:44 schreef Noek het volgende:

[..]

Je koopt maar een nieuwe laptop. Eentje zonder sneeuw hoor. Dat gezeur! :(
Ik moet geen laptop :') En ik moet ook die lelijke kutsneeuw niet overal :') Wat de fuck.
pi_89378446
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zo he, mooi Ian al is het oud werk
pi_89378451
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
:( zie je wel, wordt ik weer over geslagen, ik heb geen sneeuw :o
Hoi schele! Kijk dan! En dan nog een keer.
Go hard or go home
pi_89378464
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:46 schreef Noek het volgende:

[..]

Je ogen zijn niet goed. Koop maar een stel nieuwe. 8-)
Die passen anders prima bij de rest van mn verrotte lichaam :{w
pi_89378467
Rot op met die sneeuw, ik word duizelig.

Kan ik via Fok!kers voor Fok!kers mijn sneeuw aan Lays doneren?
  woensdag 1 december 2010 @ 11:47:32 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89378483
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:45 schreef Noek het volgende:
FOK! is de beste site en de creativiteit stroomt over. Kijk mensen, die zie je als een admin van z'n site houdt. Decorum, cachet, is niet fantastisch! O+
Echt, is die vormgever in de jaren vijftig blijven hangen? Wat een ellende en waarom moet die sneeuw me wederom door de strot worden geduwd?

Of maak ik nu Yvonne weer aan het huilen? Of Pietje?
pi_89378490

Hij ziet geen sneeuw! :'(
Go hard or go home
pi_89378500
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:46 schreef Noek het volgende:

[..]

Hoi schele! Kijk dan! En dan nog een keer.
\

echt, ik tuur me tureluurs maar geen vlokje te bekennen bij mij
  woensdag 1 december 2010 @ 11:48:04 #271
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89378504
quote:

ijssterren toch?
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 11:48:17 #272
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89378522
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:47 schreef Toverheks het volgende:

[..]

\

Achtergrond van de posts, schat. Sneeuwvlokjes wit op grijs. Goed kijken.
pi_89378534
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:47 schreef mootie het volgende:
Rot op met die sneeuw, ik word duizelig.

Kan ik via Fok!kers voor Fok!kers mijn sneeuw aan Lays doneren?
_O- _O- _O-
  woensdag 1 december 2010 @ 11:48:33 #274
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89378539
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:47 schreef Toverheks het volgende:

[..]

\

bij mij ook niet hoor heks, t zijn

pi_89378558
Kijk eens goed naar je eigen post, Heks. Van een afstandje, er zitten sneeuwsterren (thanks Marrije) in. Het lijkt op een watermerkachtig soort.
Go hard or go home
pi_89378561
Lullie hebben gewoon het verkeerde thema :D
pi_89378568
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Achtergrond van de posts, schat. Sneeuwvlokjes wit op grijs. Goed kijken.
echt ik zweer het, ook niet op mijn achtergrond niet ernaast niet er boven helemaal niks.
ja op die banner bovenin sneeuwt het maar daar blijft het bij
pi_89378583
Djmo heeft nog steeds geen kabeltje of sd-kaart, a crying shame :(
pi_89378585
Oh nee, niet je eigen post want die zijn waarschijnlijk gekleurd. Kijk naar mijn post, schele!
Go hard or go home
pi_89378594
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef mootie het volgende:
:'( :'( :'(
Go hard or go home
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 11:50:08 #281
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89378595
iN M'N EIGEN POSTS ZIT DAN WEER GÉÉN SNEEUW!

eN M'N CAPSLOCK STAAT OOK INEENS AAN, WAT EEN KUTSITE!! :(
  woensdag 1 december 2010 @ 11:50:31 #282
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89378612
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef mootie het volgende:
Shame on Fann
pi_89378622
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

bij mij ook niet hoor heks, t zijn

[ afbeelding ]
heb ook geen ijssterren, wat zeuren jullie toch hahahah ik heb nergens last van want ik wordt weer overgeslagen, echt zweer het zie niks :N
pi_89378640
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
Oh nee, niet je eigen post want die zijn waarschijnlijk gekleurd. Kijk naar mijn post, schele!
ik was scheel....maar das niet erg....want ik zie ze amper dus ik heb er geen last van :D

ik zou zeggen....steek jezelf allemaal een oog uit dan vallen de sterren mee ^O^
pi_89378663
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
jij hebt gewoon een witte post net als altijd
pi_89378665
Prachtig behangetje
  woensdag 1 december 2010 @ 11:52:03 #287
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89378683
Ik ben natuurlijk weer de enige die het er wel gezellig uit vind zien. Maar ook op de achtergrond van mn eigen posts :Y
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 11:52:25 #288
135305 beequeen
Lost.
pi_89378698
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:

F5 even heksje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_89378702
quote:

[..]

Je hebt staar. :o
FHF, wat voor bril wil je Heks. ZEG HET ME! Ik regel dat. w/
Go hard or go home
  woensdag 1 december 2010 @ 11:52:30 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89378705
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:51 schreef Laysa het volgende:
Prachtig behangetje
Voor in de Libelle.
Zulks een tuttigheid.
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 11:52:40 #291
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89378715
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:

[..]

echt ik zweer het, ook niet op mijn achtergrond niet ernaast niet er boven helemaal niks.
ja op die banner bovenin sneeuwt het maar daar blijft het bij

Stukje rood gemaakt, voor je.
pi_89378717
Hmmm Cc, dat CSS gedoetje.... moet ik dat snappen?

Edit: Aboshit
pi_89378721
En nu zijn ze weer weg

* Tingelingeling >:O
  woensdag 1 december 2010 @ 11:53:02 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89378727
quote:

[..]

heb je geprobeerd je hoofd wat scheef te houden? In één bepaalde hoek zie je het namelijk niet.
pi_89378750
Danny probeert ons geestelijk kapOt te maken. :'(
Go hard or go home
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 11:53:41 #296
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89378752
Als je je scherminstellingen op standje Tsjernobyl hebt staan zie je het waarschijnlijk niet, dus daar kan het ook nog aan liggen bij Haks.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:53:53 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89378761
quote:
9s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Voor in de Libelle.
Zulks een tuttigheid.
ik ben ook wel een beetje een tutje denk ik
pi_89378764
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:53 schreef Marrije het volgende:

[..]

heb je geprobeerd je hoofd wat scheef te houden? In één bepaalde hoek zie je het namelijk niet.
Bij jou is ie idd leeg....bij de rest zie ik sterren _O-
pi_89378786
Hey, Marrije heeft ze gewoon niet, op mijn beeldscherm!
  FOK!Babe woensdag 1 december 2010 @ 11:54:29 #300
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89378788
Gooi 'm even dicht, het volgende topic heeft vast ook kutsterretjes voor Haks.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:54:29 #301
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89378790
Post 295 & 296 _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')