echt ik zweer het, ook niet op mijn achtergrond niet ernaast niet er boven helemaal niks.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Achtergrond van de posts, schat. Sneeuwvlokjes wit op grijs. Goed kijken.
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef mootie het volgende:
Djmo heeft nog steeds geen kabeltje of sd-kaart, a crying shame![]()
Shame on Fannquote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef mootie het volgende:
Djmo heeft nog steeds geen kabeltje of sd-kaart, a crying shame![]()
heb ook geen ijssterren, wat zeuren jullie toch hahahah ik heb nergens last van want ik wordt weer overgeslagen, echt zweer het zie niksquote:Op woensdag 1 december 2010 11:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
bij mij ook niet hoor heks, t zijn
[ afbeelding ]
ik was scheel....maar das niet erg....want ik zie ze amper dus ik heb er geen last vanquote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
Oh nee, niet je eigen post want die zijn waarschijnlijk gekleurd. Kijk naar mijn post, schele!
jij hebt gewoon een witte post net als altijdquote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
Oh nee, niet je eigen post want die zijn waarschijnlijk gekleurd. Kijk naar mijn post, schele!
F5 even heksje.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
jij hebt gewoon een witte post net als altijd
Je hebt staar.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor in de Libelle.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt ik zweer het, ook niet op mijn achtergrond niet ernaast niet er boven helemaal niks.
ja op die banner bovenin sneeuwt het maar daar blijft het bij
heb je geprobeerd je hoofd wat scheef te houden? In één bepaalde hoek zie je het namelijk niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben ook wel een beetje een tutje denk ikquote:Op woensdag 1 december 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor in de Libelle.
Zulks een tuttigheid.
Bij jou is ie idd leeg....bij de rest zie ik sterrenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb je geprobeerd je hoofd wat scheef te houden? In één bepaalde hoek zie je het namelijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |