Wat dat betreft ben ik net zo onwetend als dat jij bent Teunquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu heb ik totaal geen ervaring, maar mij lijkt iedere bevalling nogal heftig? Jezus, d'r gaat een centimeter of 15-20 in, 't liefst een beetje strak en dan moet je kijken wat eruit moet
In ieder geval is het een bijzondere broederschap.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lijkt mij wel grappig als enig zoon van ongeveer twintig om nog een broertje te krijgen. Met recht "m'n kleine broertje"
Geen idee. Ik heb alleen verstand van vrouwen die niet baren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu heb ik totaal geen ervaring, maar mij lijkt iedere bevalling nogal heftig? Jezus, d'r gaat een centimeter of 15-20 in, 't liefst een beetje strak en dan moet je kijken wat eruit moet
Idem, dat hou ik voorlopig ook maar zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb alleen verstand van vrouwen die niet baren.
Ja, heb je er weinig last van ondervonden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eens een bevalling meegemaakt maar die was nogal makkelijk, ik was het vierde kind.
Het was een fluitje van een cent. Mijn vader 'haalde' me (na drie kinderen durfde hij dat zelf wel) en m'n moeder was twaalf uur later al weer aan het werk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heb je er weinig last van ondervonden?
Ik vind van welquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
Gert , Pietje...mogen we een TT change ter Eer en Glorie van Baby Florian?
Bijna afgelopen, zeker? Maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef Noek het volgende:
Louis Theroux in Lagos na de reclame. Hadden jullie het daar laatst over, Gert en Scrut?
Ja. Heb je het gezien? Leek het nog een beetje op toen je daar met vakantie was?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef Noek het volgende:
Louis Theroux in Lagos na de reclame. Hadden jullie het daar laatst over, Gert en Scrut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |