Eens kijken of ik een fijne heilsoldate aan de haak kan slaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je tenminste wel een keer een leuke sociale avond in het opvanghuis
Ja ja, als het op het Koningsplein niet glad is dan maar ergens andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eens kijken of ik een fijne heilsoldate aan de haak kan slaan.
En dan vertellen dat kogels ze niet deren om vervolgens een zombiepiet zijn kop eraf te knallen. Met een pistool.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef remlof het volgende:
Ja en je schoen zetten refereert aan de schoener waar Niklas mee kwam
Ik scheer me dan ook met Mach3quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ja, als het op het Koningsplein niet glad is dan maar ergens anders
Supergladquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik scheer me dan ook met Mach3
quote:Florian is een variant van Florentius met als betekenis "de bloeiende" of "de bekoorlijke".
Scherpquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo sorry? Hij is vernoemd, Flor_Ian. Een bloemige Ian_Nick, zeg maar.
Flor_Ian.....For Ian.....voor Ian?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo sorry? Hij is vernoemd, Flor_Ian. Een bloemige Ian_Nick, zeg maar.
Is serieus de naamquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef Laysa het volgende:
Heet de baby echt zo? Of is het een grapje?
Wel een leuke naam overigens
Zo van dat ze over 12 jaar zeggen: Haha, je heet helemaal geen Florian maar Piet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef Laysa het volgende:
Heet de baby echt zo? Of is het een grapje?
Gouda's Gloriequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo van dat ze over 12 jaar zeggen: Haha, je heet helemaal geen Florian maar Piet.
Je zou er mee gaan knikkerenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is maar goed dat ik geen kinderen kan krijgen. Wat zouden die beschadigd raken
toch een weeën stormquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is serieus de naam
En 't was nogal heftig volgens Leandra, nu druk bezig met bijkomen
Nee, ik doel meer op geestelijke beschadigingen. Ik ben alleen geschikt voor 16 jaar en ouder volgens de vrouw van een vriend van me.quote:
Nu heb ik totaal geen ervaring, maar mij lijkt iedere bevalling nogal heftig? Jezus, d'r gaat een centimeter of 15-20 in, 't liefst een beetje strak en dan moet je kijken wat eruit moetquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
toch een weeën storm![]()
Nu goed uitrusten voor haar...en de kleine
Ze bood zich aan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik doel meer op geestelijke beschadigingen. Ik ben alleen geschikt voor 16 jaar en ouder volgens de vrouw van een vriend van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |