Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet écht though... Als je erover nadenkt.
Ik bedoel, allemaal leuk en aardig... Maar die adelaars waarop ze terugvliegen vanuit Mordor hadden ze gewoon op de heenweg moeten nemen. Maar goed. Fuck hun.
Komt vanzelf, don't worry. En lievvv ook.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit me rot te zoeken naar een muziekje op YT voor je vader. Gister draaide ik die cd weer en vond gewoon dat jouw vader dat moest horen. Ik kan het alleen niet vinden
Sauron zou dat toch direct zien en al zijn shit erop af sturen... Kim Jong il op een vliegende draak.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:58 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nee, dat zie je zo. Dat was echt nooit gelukt.
ik denk ook een jongenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik gok ook een jongen.
[..]
They see me rollin'..
Michel Petrucciani had verhoogde pedalenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Piano, waar ga je met van Velzen naartoe. Hoe doet hij dat trouwens met de pedalen?
Ik vind het wel grappig als iemand de moeite neemt om daar langer over na te denken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zegt het alsof mijn eerste opmerking debiel was!
Boeiende theorycrafting wel, op die link van je.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sauron zou dat toch direct zien en al zijn shit erop af sturen... Kim Jong il op een vliegende draak.
Mozart werd ook niet zo oud.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef Dementor het volgende:
Kijk ik ben klein en ik kan piano spelen, zie mij gaan.
Ik moet hem zelf maar even op YT zetten. Een bassolo van NHOP bij een Deense pianist. Om je vingers bij af te likken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt vanzelf, don't worry. En lievvv ook.
Dat jij dat dan weer weet! Wat een virtuoos op de piano zeg.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Michel Petrucciani had verhoogde pedalen
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar wel legendarisch beroemd, wat een man.
Niels, ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet hem zelf maar even op YT zetten. Een bassolo van NHOP bij een Deense pianist. Om je vingers bij af te likken.
Dat is best een lastige vraag.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Zouden er in de afgelopen paar decennia muzikanten/ musici zijn geweest die over dik 200 jaar nog zo vaak beluisterd worden en waarvan zelfs mensen die dat nooit doen tóch de naam kennen?
Nou heb je het verraden! Ik moest het nog zien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef Jian het volgende:
EEN OUDE VEROTTE DWERG VINDT EEN STOMME GOEDKOPE RING. HIJ WIL ZE OM GOD WEET WELKE REDEN VERNIETIGEN MAAR IS DAAR TE AFSTANDS VOOR DUS VRAAGT HIJ HET AAN ZIJN NEEF OF WEETIKVEEL. DIE IS DAAR TE ACHTERLIJK VOOR EN HIJ GAAT MET DRIE VRIENDEN OP STAP. DIE DOMME DWERGEN RAKEN DAN DE WEG KWIJT EN KRIJGEN HULP VAN EEN SENIELE GRIJSAARD, EEN PAAR TOKKIES, EEN VETTE, DRONKEN DWERG EN EEN SPAST MET EEN SMOEL OM OP TE SLAAN. UITEINDELIJK KUNNEN ZE DE RING VERNIETIGEN EN DAAR HEBBEN ZE DUS MEER DAN TIEN UUR FILM VOOR NODIG
Met die Adelaars had het een stuk sneller gekund
De meeste mensen kennen bepaalde stukken van klassieke werken, maar weten niet eens dat het van origine klassiek is of wie de oorspronkelijke componist was.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Zouden er in de afgelopen paar decennia muzikanten/ musici zijn geweest die over dik 200 jaar nog zo vaak beluisterd worden en waarvan zelfs mensen die dat nooit doen tóch de naam kennen?
Godverdomme, ik moet nogsteeds lachenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou heb je het verraden! Ik moest het nog zien.
Paultje tering mcCartney en z'n kliekje wellicht?quote:
Ik hoop Thom Yorkequote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Nee ik denk niet dat ze dat gaan halen, gewoon omdat je nu al merkt dat een generatiekloof geen goed doet voor de muziek die ze hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Paultje tering mcCartney en z'n kliekje wellicht?
Maar dan als bandnaam, niet de leden afzonderlijk.
Hoewel het vaak toonbeelden van goede composities zijn, zelfs die niet, denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Paultje tering mcCartney en z'n kliekje wellicht?
Maar dan als bandnaam, niet de leden afzonderlijk.
Ik dacht dat de Beatles juist weer bezig waren hip te worden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat ze dat gaan halen, gewoon omdat je nu al merkt dat een generatiekloof geen goed doet voor de muziek die ze hebben gemaakt.
Het moet tijdloze of bijzonder vernieuwende muziek zijn denk ik.
Sterker nog, componisten en nummers zíjn niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hebben we het nu over componisten of nummers? Dat hoeft niet hetzelfde te zijn!
Ik kan het me niet voorstellen.quote:
Jimi Hendrixquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Daar twijfel ik dus een beetje aan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zet mijn geld op Michael Jackson.
Die komt nog wel voor in de "annalen van de muziekgeschiedenis" tegen die tijd denk ik, maar de man in de straat (of in zijn flying scootmobile) zegt dat helemaal niets meer.quote:
Mwoah, dik 200 jaar? Ik denk het wel. Bovendien heeft hij nog een dubieus privéleven en een "mysterieuze dood" die de legende nog een beetje extra tijd geeft.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar twijfel ik dus een beetje aan.
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Miles Davis meer kans maakt dan The Beatles.
Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zet mijn geld op Michael Jackson.
Trolled, bitch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:15 schreef Jian het volgende:
[..]
OMFG,wees jij maar blij dat je niet bij Fender bent gaan werken
Die is al een keer verhouse-recycled hè. Nazaten over de pis.quote:
Is Fender een type Gibson?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:15 schreef Jian het volgende:
[..]
OMFG,wees jij maar blij dat je niet bij Fender bent gaan werken
Niet het mooiste deel, als je het mij vraagt.quote:
Het oeuvre leent zich er ook beter voor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |