Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:39 schreef Noek het volgende:
Nee, Sneeuwbol.
Ik ook. High five! Maar eenmaal niet aardig is nooit meer aardig.
En als het een jongetje is? Of een hermafrodiet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:40 schreef Dementor het volgende:
Maar we gaan het geen B* noemen als het een meisje blijkt te zijn hoor.
Volgens mijn moeder welquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Groot gelijk! Schiet het al een beetje op?
Het voelt voor mij als 6 uur in de avond....quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoppakkee dinsdagmiddag half vier!
Best gezellig, zo'n huisvrouwenforum.
Nice music. Ik ken deze musicus niet.Thnx.quote:
Gaga mocht het laatste het geval zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als het een jongetje is? Of een hermafrodiet?
Als ik m'n ogen dicht doe zie ik een bijtje van bloem naar bloem vliegen bij dit nummer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nice music. Ik ken deze musicus niet.Thnx.
R* als het een kleintje is!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar we gaan het geen B* noemen als het een meisje blijkt te zijn hoor.
Ook als ze liegen op hun cv?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind eigenlijk altijd iedereen aardig, ik ben een echte mensenvriend.
Ja, maar waarschijnlijk stond die rechtop en niet gekanteld en wezen de haken de ander kant op (alhoewel dat niet altijd zo is) Als dat zo is, is dat niet eens heel ongewoon in delen van Aziëquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
Op Bali een goed gesprek gehad met een Hindoe die een swastika groot op zijn bovenarm had. Als statement om de heritage van dat teken duidelijk te maken en los te koppelen van nazi Duitsland.
Een bijzondere gozer was dat.
nou pppfftt stond in de keuken en dacht aan Leandra,en vroeg me dat ook af, zal er al een klein baby`tje wezenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:26 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Roel ook tof! Maar ik zou hem niet geven.![]()
Hoe zou het met Leandra zijn?Nog geen nieuws in OUD.
Dan heeft hij zijn doel bereikt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik m'n ogen dicht doe zie ik een bijtje van bloem naar bloem vliegen bij dit nummer.
Van Velzen is een kabouter, geen hobbit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe de fuck lullen jullie post na post over van Velzen en komt het woord "Hobbit"niet één keer voor!?Of heb ik niet goed gelezen!?
Nee joh, jij bent en blijft beequeen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef beequeen het volgende:
Misschien moet ik maar eens eens een name-switch doen.
Ik dacht dat de Hobbit niche perfect was voor mensen als van Velzenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van Velzen is een kabouter, geen hobbit.
En de bijnaam "BeQu" om zeep helpen? Dikke lul.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heeft hij zijn doel bereikt.
Misschien moet ik maar eens een name-switch doen.
Hij stond en gekanteld en de haken wezen dezelfde kant op. En nee, een swastika is niet ongewoon in Azië, zijn beweegredenen en verhaal waren dat wel.quote:[b] Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Jian het volgende:[/b
Ja, maar waarschijnlijk stond die rechtop en niet gekanteld en wezen de haken de ander kant op (alhoewel dat niet altijd zo is) Als dat zo is, is dat niet eens heel ongewoon in delen van Azië
Oh!! dat laatste gun je toch niemand???quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als het een jongetje is? Of een hermafrodiet?
quote:
Ik moest wel even denken aan Extra'squote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe de fuck lullen jullie post na post over van Velzen en komt het woord "Hobbit"niet één keer voor!?Of heb ik niet goed gelezen!?
De Hobbit heeft iets episch bereikt, van Velzen niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zou ook best een beetje raar zijn, vind je niet???quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Oh!! dat laatste gun je toch niemand???
En dan meteen voor altijd ook, lees ik net.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ook als ze liegen op hun cv?
Ik vind mensen die haten op Roel van Velzen niet zo aardig.
Waar zie je me dat gunnen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:49 schreef spuitje het volgende:
Oh!! dat laatste gun je toch niemand???
Jongen! 2 bejaarde hermafrodieten voor je. Ik gun het je!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan meteen voor altijd ook, lees ik net.
Wat een kenkerjong is het ook om dat te kunnen veroorzaken
Da's liefquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Jongen! 2 bejaarde hermafrodieten voor je. Ik gun het je!
Beter hè? Toch heeft die naam een achterliggende gedachte en die is nu weg.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee joh, jij bent en blijft beequeen.
Niet écht though... Als je erover nadenkt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Hobbit heeft iets episch bereikt, van Velzen niet.
De adelaars hadden er toen geen trek in.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet écht though... Als je erover nadenkt.
Ik bedoel, allemaal leuk en aardig... Maar die adelaars waarop ze terugvliegen vanuit Mordor hadden ze gewoon op de heenweg moeten nemen. Maar goed. Fuck hun.
Piano, waar ga je met van Velzen naartoe? Hoe doet hij dat trouwens met de pedalen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef Dementor het volgende:
Kijk ik ben klein en ik kan piano spelen, zie mij gaan.
Een beetje genomen worden door zo'n lelijke hobbit. Zou ik ook voor bedanken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef Dementor het volgende:
De adelaars hadden er toen geen trek in.
Ik bedenk me ineens dat die adelaars van Gandalf komen, toch? Kan het zijn dat hij eerst even Gandalf The White moest worden voor hij pwnlord der adelaars werd? Ik meen me te herinneren dat hij toen hij bij Saruman wegkwam van die toren nog Gandalf The Grey was...quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
De adelaars hadden er toen geen trek in.
Blokken. Net als op zijn fietsje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
Piano, waar ga je met van Velzen naartoe. Hoe doet hij dat trouwens met de pedalen?
Ik zit me rot te zoeken naar een muziekje op YT voor je vader. Gister draaide ik die cd weer en vond gewoon dat jouw vader dat moest horen. Ik kan het alleen niet vindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter hè? Toch heeft die naam een achterliggende gedachte en die is nu weg.![]()
http://www.sean-crist.com/personal/pages/eagles/index.htmlquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat die adelaars van Gandalf komen, toch? Kan het zijn dat hij eerst even Gandalf The White moest worden voor hij pwnlord der adelaars werd? Ik meen me te herinneren dat hij toen hij bij Saruman wegkwam van die toren nog Gandalf The Grey was...
Mmmmm, dat kantelen van de swastika is in Azië niet echt gangbaar, dat is toch wel min of meer iets wat je bij de Nazi's zag. Vreemd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij stond en gekanteld en de haken wezen dezelfde kant op. En nee, een swastika is niet ongewoon in Azië, zijn beweegredenen en verhaal waren dat wel.
Ik gok ook een jongen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:52 schreef Toverheks het volgende:
ik denk dat Leandra een wolk van een jongen krijgt.
They see me rollin'..quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef Dementor het volgende:
Kijk ik ben klein en ik kan piano spelen, zie mij gaan.
Ik gok dat je erbij had moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:56 schreef Toverheks het volgende:
wil jullie deze toch niet onthouden hoor, voor als je niet terug gelezen had, dacht dat ik erin bleef.
Schrutz en Ruudje hadden weer eens wat gisterenavond.
Over gladheid gesproken, grijpt een ventje een mooie blonde zangeres tussen haar benen op RTL4
Van Velzen wou haar een hand geven?
ja ja ik moest even nadenken maar toen viel het kwartje
Je zegt het alsof mijn eerste opmerking debiel was!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.sean-crist.com/personal/pages/eagles/index.html
Check dit, er is echt iemand over na gaan denken.
Het was zoals gezegd dus een belangrijk onderdeel van het punt dat hij wilde maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef Jian het volgende:
Mmmmm, dat kantelen van de swastika is in Azië niet echt gangbaar, dat is toch wel min of meer iets wat je bij de Nazi's zag. Vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |