Heks haat Jeroen vanuit haar tenen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht eerst dat Roel de Mini-Me van Jeroen vd Boom was.
Als je die z'n emo muzakjes hoort schmieren krijg je toch zin om 'm tegen een muur te flikkeren, gadverdamme.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou die dwerg van een Van Velzen toch niet geven? Met die beentjes? En armpjes?
Oompa Loompa.
Nee, ze zette hem terug op de schouw. Bij zijn trollenfamilie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:27 schreef Noek het volgende:
En toen bracht ze hem naar het bos, zijn habitat?
Ze zitten er allemaal ter meerdere glorie van zichzelf.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:32 schreef Dementor het volgende:
Datzelfde heb ik met Nick en Simon.
Arrogantjes.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
En nu met de beentjes omhoog onder het genot van een lekker Senseootje.
de Munck?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:35 schreef Noek het volgende:
Ik vind iedereen wel aardig, behalve Danny.
Die lul sneeuwt ook iedereen onder.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:35 schreef Noek het volgende:
Ik vind iedereen wel aardig, behalve Danny.
En bedankt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
de Munck?
Die vond ik erg aardig, die keer dat ik met hem samenwerkte.
Maar ik vind eigenlijk iedereen in beginsel aardig.
Queen Beequote:Op dinsdag 30 november 2010 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zitten er allemaal ter meerdere glorie van zichzelf.
Ik heb een ansichtkaart van Henk Wijngaard!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
de Munck?
Kijk ik heb een nieuw pak een echte Armaniquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter
-"Kijk, ik heb een nieuwe tattoo, een echte Maori-tattoo"
-"Hoezo? Ben jij een Maori dan?"
Groot gelijk! Schiet het al een beetje op?quote:
Hoppakkee dinsdagmiddag half vier!quote:
Nee, Sneeuwbol.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
de Munck?
Maar ik vind eigenlijk iedereen in beginsel aardig.
En dat blijft zo tot het tegendeel bewezen wordt. Dat gebeurt niet vaak gelukkig.quote:
Maar we gaan het geen B* noemen als het een meisje blijkt te zijn hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat blijft zo tot het tegendeel bewezen wordt. Dat gebeurt niet vaak gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |