quote:28 Gij zult om een dood lichaam geen snijding in uw vlees maken, noch schrift van een ingedrukt teken in u maken; Ik ben de HEERE!
Leviticus 19:28
Beterquote:
Die vriend van me is ook helemaal geen zeeman, de prutser. Wel een biker. Met baard.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Beter
-"Kijk, ik heb een nieuwe tattoo, een echte Maori-tattoo"
-"Hoezo? Ben jij een Maori dan?"
Dan schiet ik van de schaal.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tatoeage klinkt 20 i.q. punten meer dan tattoo!
Wel leuk als-ie een waterfiets zou hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vriend van me is ook helemaal geen zeeman, de prutser. Wel een biker. Met baard.
Het is dat ie net jarig is geweest ...quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel leuk als-ie een waterfiets zou hebben.
Of een niet al te brede biker met op z'n rug:quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dat ie net jarig is geweest ...
Godverdomme.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:44 schreef Noek het volgende:
Meneer vindt tattoo's voor kneuzen, tenzij het een hakenkruis op het voorhoofd is, dat vindt hij dan nog wel karakter en lef hebben. Mijn meneer Manson.
Hij is niet al te groot ... en heeft \een customized Harley, die volgens mij ook speciaal is bedoeld voor motormidgets.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Of een niet al te brede biker met op z'n rug:
Harley David-
son.
Dus nu ga je mevrouw Charlie worden en neem je ook een hakenkruis?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:44 schreef Noek het volgende:
Meneer vindt tattoo's voor kneuzen, tenzij het een hakenkruis op het voorhoofd is, dat vindt hij dan nog wel karakter en lef hebben. Mijn meneer Manson.
Of Helter Skelterquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus nu ga je mevrouw Charlie worden en neem je ook een hakenkruis?
Nee, het vrouwenteken op mijn voorhoofd. Moet ik wel even zeggen dat karakter dus niet staat voor een goed karakter hè. Meneer is zo fluffy dat hij een jager zou doodknuppelen met een babyzeehondje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus nu ga je mevrouw Charlie worden en neem je ook een hakenkruis?
En dan een hele deur op je arm dragen.quote:
Je bent vast niet de enige, denk je wel? Volgens mij is het best een populaire tattoo heur.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een hakenkruis op je onderarm en dan in tshirtje in Duitsland shoppen!
Ik denk dat het dan een enkeltje rechter wordt. Het is niet toegestaan een afbeelding van het hakenkruis publiek weer te geven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige, denk je wel? Volgens mij is het best een populaire tattoo heur.
Ja, bijzonder maar om dat nu elke keer uit te leggen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
Op Bali een goed gesprek gehad met een Hindoe die een swastika groot op zijn bovenarm had. Als statement om de heritage van dat teken duidelijk te maken en los te koppelen van nazi Duitsland.
Een bijzondere gozer was dat.
quote:Hitler-expositie loopt storm
Omstreden nazitentoonstelling in Duitsland
Beeld op Hitler-tentoonstelling
Catalogus "Hitler und die Deutschen"
Een controversiële tentoonstelling over de persoonlijkheidscultus rond de Duitse oud-dictator Adolf Hitler in het Duits Historisch Museum in Berlijn heeft in het eerste weekend meer dan tienduizend bezoekers getrokken.
Op de expositie zijn nazivoorwerpen te zien als bustes van Hitler, lampenkappen met hakenkruizen en kaartspelen die waren bedoeld om het volk bekend te maken met de namen van nazileiders. Voor de kinderen waren er destijds onder meer schoolboeken met de nazileer en een bordspel met de naam Luchtaanval, een vermakelijk spel voor jong en oud.
http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/44065187/
Daar moet je dan nog wel de tijd voor krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, bijzonder maar om dat nu elke keer uit te leggen.
Zou aan mij ook niet besteed zijn. Maar hij was erg zen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:55 schreef Noek het volgende:
Ja, bijzonder maar om dat nu elke keer uit te leggen.
Dat vond ik ook opvallend. Hij lijkt gebroken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ik herken 'm amper.Waar is de gekte in zijn ogen?
Zijn verdiende loon.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vond ik ook opvallend. Hij lijkt gebroken.
Ja! Gebroken, dat is een juiste omschrijving. Terwijl ik dacht dat niks die man kon raken, gehard door vanaf zijn vroegste jeugd al jarenlang in de nor te zitten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat vond ik ook opvallend. Hij lijkt gebroken.
Hij is inmiddels 76 jaar en heeft krap aan 20 jaar van z'n leven buiten de gevangenis doorgebracht.quote:
Ze hadden hem direct de stoel moeten geven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is inmiddels 76 jaar en heeft krap aan 20 jaar van z'n leven buiten de gevangenis doorgebracht.
Echt een goed boek! Wel beklemmend zo nu en dan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Ja! Gebroken, dat is een juiste omschrijving. Terwijl ik dacht dat niks die man kon raken, gehard door vanaf zijn vroegste jeugd al jarenlang in de nor te zitten.
Het zal het boek van A.F.Th. wel zijn geweest.
Ik ben bang dat ik het met je eens ben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hadden hem direct de stoel moeten geven.
Mooi hè die contacten met de locals! Geen cent te makken maar vriendelijk en gastvrij!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
Op Bali een goed gesprek gehad met een Hindoe die een swastika groot op zijn bovenarm had. Als statement om de heritage van dat teken duidelijk te maken en los te koppelen van nazi Duitsland.
Een bijzondere gozer was dat.
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
dat is toch die randdebiel die de vrouw van polanski omgebracht had?
Eensch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:09 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden hem direct de stoel moeten geven.
Opdracht gegeven tot. Zelf was hij er niet bij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
Het was immers zo'n genie. Muzikaal, sociaal. En verder ook absoluut geen opportunist. Laat staan een manipulator van het onzuiverste water.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Pffff, beetje Manson lopen haten hier.
Bummert. Gelukkig had Roman the man nog wel wat anders te neuken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sharon Tate
[ afbeelding ]
Zwanger ten tijde van de moord.
Zegt ie. Hij heeft nooit het tegendeel kunnen bewijzen, toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
Opdracht gegeven tot. Zelf was hij er niet bij.
ja zit nu te lezen over hem maar denk dat ik nu wel weer alles weet, was eens een doc. over hem en die meisjes die hem blind volgde.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opdracht gegeven tot. Zelf was hij er niet bij.
Hij was er niet bij. Ook niet bij de LaBianca's. Daar was ie dan wel weer goochem genoeg voor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:13 schreef beequeen het volgende:
Zegt ie. Hij heeft nooit het tegendeel kunnen bewijzen, toch?
Vuige steuker.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
Hij was er niet bij. Ook niet bij de LaBianca's. Daar was ie dan wel weer goochem genoeg voor.
Was het niet zo dat hij vlak voordat de daadwerkelijke slachting plaats vond de crimescene verliet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was er niet bij. Ook niet bij de LaBianca's. Daar was ie dan wel weer goochem genoeg voor.
Ja! Toen was ie zo te zien nog God in het Haight-Ashbury district.quote:
Volgens mij - maar mijn kennis is een beetje stoffig- was hij er helemaal niet bij aanwezig, maar was hij toen 'gewoon' op de ranch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Was het niet zo dat hij vlak voordat de daadwerkelijke slachting plaats vond de crimescene verliet?
Je moest 's weten wat hij voor huwelijksaanzoeken kreeg e.d. ná de veroordeling. We zitten dubieus in elkaar met z'n allen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:18 schreef beequeen het volgende:
Yep Noek. Wat een arremoedig harses had hij ook. Wie wil deze leader nu followen?
Oh, daar vind ik hem wel knap.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:18 schreef beequeen het volgende:
Yep Noek. Wat een arremoedig harses had hij ook. Wie wil deze leader nu followen?
En nu met de beentjes omhoog onder het genot van een lekker Senseootje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:16 schreef Laysa het volgende:
Zo...samen met ons mam weer ingepakt en puingeruimd
I know! Hij ontving gemiddeld 60.000 brieven per jaar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Je moest 's weten wat hij voor huwelijksaanzoeken kreeg e.d. ná de veroordeling. We zitten dubieus in elkaar met z'n allen.
Echt waar? Dus hij moest het hebben van zijn looks?quote:
Die heb ik toen ook gezien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zit nu te lezen over hem maar denk dat ik nu wel weer alles weet, was eens een doc. over hem en die meisjes die hem blind volgde.
Zit sinds 1971 in de gevangenis staan ook filmpjes op internet met beelden van hem.
Je zou die dwerg van een Van Velzen toch niet geven? Met die beentjes? En armpjes?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
Oh nee, kleiner dan van Velzen geef ik ze niet.
Nee, natuurlijk niet. Ik zou hem werpen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou die dwerg van een Van Velzen toch niet geven? Met die beentjes? En armpjes?
Oompa Loompa.
Nee, maar hij is wel erg klein en hij moest het hebben van zijn charisma en van hun onzekerheidquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:22 schreef beequeen het volgende:
Echt waar? Dus hij moest het hebben van zijn looks?
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Ik zou hem werpen.
En toen bracht ze hem naar het bos, zijn habitat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:25 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar.
Mijn moeder zei laatst dat hij er niet uitzag als een dwerg. Toen wierp ik hem naar haar en veranderde ze van mening.
Heks haat Jeroen vanuit haar tenen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht eerst dat Roel de Mini-Me van Jeroen vd Boom was.
Als je die z'n emo muzakjes hoort schmieren krijg je toch zin om 'm tegen een muur te flikkeren, gadverdamme.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou die dwerg van een Van Velzen toch niet geven? Met die beentjes? En armpjes?
Oompa Loompa.
Nee, ze zette hem terug op de schouw. Bij zijn trollenfamilie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:27 schreef Noek het volgende:
En toen bracht ze hem naar het bos, zijn habitat?
Ze zitten er allemaal ter meerdere glorie van zichzelf.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:32 schreef Dementor het volgende:
Datzelfde heb ik met Nick en Simon.
Arrogantjes.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
En nu met de beentjes omhoog onder het genot van een lekker Senseootje.
de Munck?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:35 schreef Noek het volgende:
Ik vind iedereen wel aardig, behalve Danny.
Die lul sneeuwt ook iedereen onder.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:35 schreef Noek het volgende:
Ik vind iedereen wel aardig, behalve Danny.
En bedankt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
de Munck?
Die vond ik erg aardig, die keer dat ik met hem samenwerkte.
Maar ik vind eigenlijk iedereen in beginsel aardig.
Queen Beequote:Op dinsdag 30 november 2010 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zitten er allemaal ter meerdere glorie van zichzelf.
Ik heb een ansichtkaart van Henk Wijngaard!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
de Munck?
Kijk ik heb een nieuw pak een echte Armaniquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter
-"Kijk, ik heb een nieuwe tattoo, een echte Maori-tattoo"
-"Hoezo? Ben jij een Maori dan?"
Groot gelijk! Schiet het al een beetje op?quote:
Hoppakkee dinsdagmiddag half vier!quote:
Nee, Sneeuwbol.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
de Munck?
Maar ik vind eigenlijk iedereen in beginsel aardig.
En dat blijft zo tot het tegendeel bewezen wordt. Dat gebeurt niet vaak gelukkig.quote:
Maar we gaan het geen B* noemen als het een meisje blijkt te zijn hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat blijft zo tot het tegendeel bewezen wordt. Dat gebeurt niet vaak gelukkig.
Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:39 schreef Noek het volgende:
Nee, Sneeuwbol.
Ik ook. High five! Maar eenmaal niet aardig is nooit meer aardig.
En als het een jongetje is? Of een hermafrodiet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:40 schreef Dementor het volgende:
Maar we gaan het geen B* noemen als het een meisje blijkt te zijn hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |