En dan meteen voor altijd ook, lees ik net.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ook als ze liegen op hun cv?
Ik vind mensen die haten op Roel van Velzen niet zo aardig.
Waar zie je me dat gunnen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:49 schreef spuitje het volgende:
Oh!! dat laatste gun je toch niemand???
Jongen! 2 bejaarde hermafrodieten voor je. Ik gun het je!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan meteen voor altijd ook, lees ik net.
Wat een kenkerjong is het ook om dat te kunnen veroorzaken
Da's liefquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Jongen! 2 bejaarde hermafrodieten voor je. Ik gun het je!
Beter hè? Toch heeft die naam een achterliggende gedachte en die is nu weg.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee joh, jij bent en blijft beequeen.
Niet écht though... Als je erover nadenkt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Hobbit heeft iets episch bereikt, van Velzen niet.
De adelaars hadden er toen geen trek in.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet écht though... Als je erover nadenkt.
Ik bedoel, allemaal leuk en aardig... Maar die adelaars waarop ze terugvliegen vanuit Mordor hadden ze gewoon op de heenweg moeten nemen. Maar goed. Fuck hun.
Piano, waar ga je met van Velzen naartoe? Hoe doet hij dat trouwens met de pedalen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef Dementor het volgende:
Kijk ik ben klein en ik kan piano spelen, zie mij gaan.
Een beetje genomen worden door zo'n lelijke hobbit. Zou ik ook voor bedanken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef Dementor het volgende:
De adelaars hadden er toen geen trek in.
Ik bedenk me ineens dat die adelaars van Gandalf komen, toch? Kan het zijn dat hij eerst even Gandalf The White moest worden voor hij pwnlord der adelaars werd? Ik meen me te herinneren dat hij toen hij bij Saruman wegkwam van die toren nog Gandalf The Grey was...quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
De adelaars hadden er toen geen trek in.
Blokken. Net als op zijn fietsje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
Piano, waar ga je met van Velzen naartoe. Hoe doet hij dat trouwens met de pedalen?
Ik zit me rot te zoeken naar een muziekje op YT voor je vader. Gister draaide ik die cd weer en vond gewoon dat jouw vader dat moest horen. Ik kan het alleen niet vindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter hè? Toch heeft die naam een achterliggende gedachte en die is nu weg.![]()
http://www.sean-crist.com/personal/pages/eagles/index.htmlquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat die adelaars van Gandalf komen, toch? Kan het zijn dat hij eerst even Gandalf The White moest worden voor hij pwnlord der adelaars werd? Ik meen me te herinneren dat hij toen hij bij Saruman wegkwam van die toren nog Gandalf The Grey was...
Mmmmm, dat kantelen van de swastika is in Azië niet echt gangbaar, dat is toch wel min of meer iets wat je bij de Nazi's zag. Vreemd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij stond en gekanteld en de haken wezen dezelfde kant op. En nee, een swastika is niet ongewoon in Azië, zijn beweegredenen en verhaal waren dat wel.
Ik gok ook een jongen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:52 schreef Toverheks het volgende:
ik denk dat Leandra een wolk van een jongen krijgt.
They see me rollin'..quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef Dementor het volgende:
Kijk ik ben klein en ik kan piano spelen, zie mij gaan.
Ik gok dat je erbij had moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:56 schreef Toverheks het volgende:
wil jullie deze toch niet onthouden hoor, voor als je niet terug gelezen had, dacht dat ik erin bleef.
Schrutz en Ruudje hadden weer eens wat gisterenavond.
Over gladheid gesproken, grijpt een ventje een mooie blonde zangeres tussen haar benen op RTL4
Van Velzen wou haar een hand geven?
ja ja ik moest even nadenken maar toen viel het kwartje
Je zegt het alsof mijn eerste opmerking debiel was!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.sean-crist.com/personal/pages/eagles/index.html
Check dit, er is echt iemand over na gaan denken.
Het was zoals gezegd dus een belangrijk onderdeel van het punt dat hij wilde maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef Jian het volgende:
Mmmmm, dat kantelen van de swastika is in Azië niet echt gangbaar, dat is toch wel min of meer iets wat je bij de Nazi's zag. Vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |