Word 'm niet. Zo weinig mogelijk hetzelfde stuk afleggen. Met nachtnet denk ik Zwijndrecht - Rotterdam - Amsterdam - Eindhoven - Rotterdam - Utrecht en dan weer zienquote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Yreal het volgende:
zwijndrecht -> dord -> haarlem -> Amsterdam -> dan het rondje nachtnet 2x maken tot aan tilburg ofzo, -> zwolle -> groningen -> leeuwarden -> zwolle -> eindhoven -> maastricht -> brussel -> Dord -> zwijndrecht?
zomaar een idee, geen idee hoeveel tijd of km het is maar je maakt volgens mij toch echt wel 1000 km en je ziet het hele land
Gelukkig heb ik er niet al te veel geld voor betaald. 39 euro voor ticket Parijs - Zurich en Zurich - Milaan. Als ik dus ergens vertraging heb of mis en het duurt ons te lang voordat we naar Milaan kunnen stap ik denk ik maar in het vliegtuig. Ook al las ik op de website dat er ook gewoon nacht treinen zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar ze gebruiken nog steeds dezelfde fluttreinen die constant kapot zijn, en de website die ik noemde houdt ook nog steeds alle vertragingen bij.
Van de nieuwe dienstregeling zul je vrijwel niks merken hoor.. dat tijden en overstappen hetzelfde zijn, klopt gewoon.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:49 schreef Assassin92 het volgende:
Waarom kan ik via de ns.nl nergens nog de nieuwe dienstregeling vinden? Ook staat er nergens wanneer deze wel te vinden is op ns.nl. Wel is er een apart gedeelte op de site voor de nieuwe dienstregeling waarin staat dat de nieuwe dienstregeling in de "reisplanner" te vinden is, maar zodra ik deze gebruik en een datum vanaf 12 december invoer (de nieuwe dienstregeling dus), verandert er nog niets qua tijden. Lijkt me toch wel dat er íets gaat veranderen op mijn traject? Aangezien ik 2 keer over moet stappen en op Gouda, Utrecht én Amsterdam kom...
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Lekker. Meppel-Zwolle ligt eruit.
ze zullen het wel druk hebben, je collega's ( of ben je zelf ook aan het werk?)quote:Zwolle-Groningen/Leeuwarden
Woensdag 1 December 17:44
Oorzaak
Tussen Zwolle en Leeuwarden rijden minder treinen door een wisselstoring.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 45 min. De verstoring is naar verwachting rond 19:30 uur verholpen.
Ik zou op Rotterdam een slagje naar hvh doen, dan stel je de nachtnetrein uit en heb je korter de tijd tot de 1e gewone treinen weer rijdenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef greavy het volgende:
[..]
Word 'm niet. Zo weinig mogelijk hetzelfde stuk afleggen. Met nachtnet denk ik Zwijndrecht - Rotterdam - Amsterdam - Eindhoven - Rotterdam - Utrecht en dan weer zien
Huh, maar vorig jaar veranderde alles wel helemaal? Vrij klote iig, dat betekent dat de NS niets met de klachten heeft gedaan tussen het traject Gouda - Leiden, welke vrij veel en zeker niet ongegrond waren.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
Meeste wijzigingen zijn wijzigingen van enkele minuten, meer niet.
Ik ben ook aan het werk, maar heb het lekker rustig, want vandaag heb ik ncbg (het rangeerwerk).quote:Op woensdag 1 december 2010 18:13 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
ze zullen het wel druk hebben, je collega's ( of ben je zelf ook aan het werk?)
Vannochtend gewoon ingecheckt met de bus, toen is er gelukkig niks afgeschreven. Toen ik vanmiddag weer met de bus ging, wist de buschauffeur niks van de problemen, maar gelukkig geloofde hij mij wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:43 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een gigantische neukfout van connexxion vandaag. Door een foute firmwire werd er bij studenten afgeschreven en de buschauffeurs melden het gewoon niet eens voor het inchecken. Het is maar goed dat mijn saldo te laag was om in te checken.
Toen ik voor de 4e keer een bus in moest wilde de buschauffeur me eerst niet naar binnen laten, omdat ik niet incheckte. Krijg die informatievoorziening eens op orde.![]()
Voor die 1-2 euro geld terug te vragen is het gedoe niet eens waard, dus het zal wel lekker cashen zijn.
Ik meende dat die voor 15 januari gepland stond?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:12 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Maar goed, treinen. Hoe zit het met de meeting?
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik meende dat die voor 15 januari gepland stond?
Ik ben er dan in ieder geval toch niet bij. Een weddenschap met een paar vrienden voor het goede doel... Ik stap vrijdag avond 20:50 in de trein, en ben zaterdag 21:10 of 21:40 weer op Zwijndrecht...
Wat overdreven weer, ze hebben de stoptrein naar Bad bentheim straks, en ze hebben al de ic naar berlijn. En volgens mij mag er dan nog wel een extra perron bij worden gebouwdquote:Het treinstation Hengelo moet een aansluiting op het hogesnelheidsnet van Duitsland krijgen. De nieuwste ICE-treinen van de Duitse spoorwegen zouden dan vanuit Hengelo naar Duitsland kunnen rijden, bijvoorbeeld richting Berlijn, Hamburg of Frankfurt.
ICE-trein naar Hengelo
Dat heeft de Tweede Kamerfractie van het CDA woensdag bepleit in het debat over de begroting Infrastructuur en Milieu. Volgens CDA-Kamerlid Omtzigt is een goede verbinding met Duitsland essentieel en moet het nieuwe Centraal Station Twente in Hengelo ook internationaal gebruikt gaan worden. Dat kan door naast de 6 intercities naar Berlijn per dag, ook de hogesnelheidstreinen door te trekken naar Hengelo. De Duitse spoorwegen doen dat al in andere grenssteden van Duitsland zoals Straatsburg en Zurich. Minister Schultz van Infrastructuur en Milieu gaat samen met haar Duitse collega kijken of en hoe dit mogelijk gemaakt kan worden.
Word nou hengelo vergeleken met strassburg?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat overdreven weer, ze hebben de stoptrein naar Bad bentheim straks, en ze hebben al de ic naar berlijn. En volgens mij mag er dan nog wel een extra perron bij worden gebouwd
Met die pleuris bende daar rond dat station?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |