De Thalys heeft regelmatige grote vertragingen, maar mocht je daardoor je overstap missen wordt je reis naar Zurich omgeboekt.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, en anders zeggen jullie dat maar. Ik kom volgende week dinsdag om 9.35 op Paris Nord aan en vertrek om 10.24 van Paris Est. Is dat een beetje haalbaar? Zal vast niet de enige zijn die die trip vaker heeft gedaan
En dan de trip van Paris est naar Zurich en van Zurich naar Milaan. Is er op die lijn normaliter veel vertraging?
Hmm. Dank voor de berichten tot dusver. Ik ben op dit moment een soort van plan B aan het maken mocht het mis gaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:07 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
De Thalys heeft regelmatige grote vertragingen, maar mocht je daardoor je overstap missen wordt je reis naar Zurich omgeboekt.
Oh ja, onder mijn 'hey vul je formulier even opnieuw in'-brief staat een handtekening en naam van Ernst Japikse. Ze lijken bij elkaar te passen ook. Volgens de titel is 'ie Directeur Klantenservice.quote:
Bedoel je de front- en sluitseinen, of de verlichting in de trein?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik zit nu in een sgmm met led verlichting, is dat nieuw?
De frontseinen sowieso, sluitseinen niet op geletquote:Op woensdag 1 december 2010 14:43 schreef greavy het volgende:
[..]
Bedoel je de front- en sluitseinen, of de verlichting in de trein?
De front- en sluitseinen hebben een aantal met LED, volgens mij 2. DD-AR(1 stuk) heeft dat ook, en er zijn 3 V's die dat hebben.
ik snap het niet , je moet om 22 uur de trein in en om 22 uur eindigen en zoveel mogelijk treinen en 1000km halen?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:54 schreef greavy het volgende:
Helleuw,
Ik ben van plan (na een weddenschap met een paar vrienden) om vrijdag 14 januari rond 22:00 in de trein te stappen. Ik moet eindigen rond 22:00 of later de volgende dag. Startplaats is Zwijndrecht, kan bij problemen qua tijd Dordrecht worden.
Wat de verdienste zijn met de weddenschap? Iedereen zet zeg maar ¤20,00 in. Haal ik de weddenschap, gaat het totaalbedrag naar een goed doel. Denk aan KiKa, of iets vergelijkends. Dit is een weddenschap met 14 man, dus kan best wat opbrengen.
Ja, dat is opzich makkelijk. Een paar stations een uur rondhangen. Maar dat is niet volgens deze weddenschap. De route moet aaneengesloten zijn, en (indien mogelijk) zo weinig mogelijk dezelfde stukken afleggen. Treinvervangend vervoer is zeker uitgesloten. Ook is het doel om zoveel mogelijk kilometers te maken. De 1.000 moet overschreden worden.
Heeft iemand ideeën?
Ik heb zelf wel wat zitten bedenken, maar toch nog even een vraag hier
Oftewel: 1000km in 24 uur.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik snap het niet , je moet om 22 uur de trein in en om 22 uur eindigen en zoveel mogelijk treinen en 1000km halen?
Maar ze gebruiken nog steeds dezelfde fluttreinen die constant kapot zijn, en de website die ik noemde houdt ook nog steeds alle vertragingen bij.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:20 schreef James1988 het volgende:
Cisalpino rijdt per 31/12/2009 niet meer, SBB en Trenitalia voeren de diensten nu onder eigen naam uit.
Word 'm niet. Zo weinig mogelijk hetzelfde stuk afleggen. Met nachtnet denk ik Zwijndrecht - Rotterdam - Amsterdam - Eindhoven - Rotterdam - Utrecht en dan weer zienquote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Yreal het volgende:
zwijndrecht -> dord -> haarlem -> Amsterdam -> dan het rondje nachtnet 2x maken tot aan tilburg ofzo, -> zwolle -> groningen -> leeuwarden -> zwolle -> eindhoven -> maastricht -> brussel -> Dord -> zwijndrecht?
zomaar een idee, geen idee hoeveel tijd of km het is maar je maakt volgens mij toch echt wel 1000 km en je ziet het hele land
Gelukkig heb ik er niet al te veel geld voor betaald. 39 euro voor ticket Parijs - Zurich en Zurich - Milaan. Als ik dus ergens vertraging heb of mis en het duurt ons te lang voordat we naar Milaan kunnen stap ik denk ik maar in het vliegtuig. Ook al las ik op de website dat er ook gewoon nacht treinen zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar ze gebruiken nog steeds dezelfde fluttreinen die constant kapot zijn, en de website die ik noemde houdt ook nog steeds alle vertragingen bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |