abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89357662
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:34 schreef Peter het volgende:
Meer vertramming en buurtspoorwegen _O_
Ja leuk, streektrams met bijwagens voor goederenvervoer :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_89358532
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja leuk, streektrams met bijwagens voor goederenvervoer :X
Wat een groen idee! *O*
dag
pi_89359298
Je moet oppassen dat je ideeën niet te vroeg als ouderwets en achterhaald afdoet.



Zo viel mij dit weekend op dat het in Zwitserland nog heel normaal is, om met dit soort wagonnetjes stukgoederen naar bedrijven te brengen. In andere landen gebeurt dat allang niet meer omdat containers veel handiger zijn, maar blijkbaar kan zo'n afweging in bepaalde omstandigheden anders uitvallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2010 21:08:43 ]
pi_89360212
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Nee, ik had het over het vervoer van bus op trein en andersom en het rechtstreekse busvervoer wat wegbezuinigd is.
Overigens rijdt arriva nog steeds Gorinchem-Utrecht vv met de interliner terwijl dat toch een hoop reizigers die anders via Geldermalsen zouden gaan kost. En die bus stopt onderweg alleen in vianen, dus voor de reizigers onderweg hoeven ze het niet te laten.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:35:26 #55
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_89360732
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 20:23 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat een gemiep altijd. Kan me opzich niet zo heel veel voorstellen bij dit voorgeval al kan ik er ergens wel inkomen dat je als conducteur wat fel bent als je ziet wat voor boeren er in den helder wonen :') .

Vind hem ook raar dat mevrouw dan maar weer gewoon 1ste klas kaartjes gaat kopen :') Je reist met een fucking kind van 3 ! Dan koop je toch een rail-runner van 2.50 en niet een kaartje van 33.50 :')
Wat maakt dat nou uit? Er zijn mensen die de eerste klas verkiezen vanwege de rust bijvoorbeeld.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 november 2010 @ 21:39:59 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_89361003
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:25 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Overigens rijdt arriva nog steeds Gorinchem-Utrecht vv met de interliner terwijl dat toch een hoop reizigers die anders via Geldermalsen zouden gaan kost. En die bus stopt onderweg alleen in vianen, dus voor de reizigers onderweg hoeven ze het niet te laten.
Ze nemen ook reizigers bij de NS weg en dat telt denk ik wel zwaar.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:43:14 #57
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_89361181
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:53 schreef Fixers het volgende:
Oeh ze hebben door dat treinen elkaar bij houten kunnen inhalen.

Beetje jammer alleen dat ze de IC naar Maastricht net voor Houten Castellum stilzetten op het buitenste spoor en op het middenspoor laten inhalen door een stoptrein.
Het is dat de Trdl op zit te letten. Dienstregeling technisch worden de extra sporen niet gebruikt. Dat zal pas goed gaan per DRGL 2011, wanneer alles ook in de systemen (ARIE enzo) verwerkt is.
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:56:53 #58
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_89361964
Oja, bij NS werken wel meer van die kut HC's: De afgelopen weken regelmatig op Zwijndrecht gezien.

Trein 51xx (Stoptrein Den Haag-Dordrecht/Roosendaal) komt aan op Zwijndrecht, deuren gaan open, HC stapt naar buiten, fluit, sleutelt, deuren gaan dicht. En dat terwijl er nog mensen in- of uit moeten stappen.
Geregeld zie ik dan mensen de deur 'blokkeren' zodat hij niet sluit, en mensen alsnog hun gang kunnen gaan. Gevolg is dat de HC dan (vanaf de andere kant van de trein!) staat te roepen dat je de deur niet mag tegenhouden etc etc etc.

Nu sprak ik hier laatst een HC op aan die dat ook deed. Zijn reactie: "Bemoei je met je eigen zaken, we zijn al vertraagd. Moeten zij maar opschieten"

Heb ik er vorige week maandag een brief over geschreven naar de Spoorwegen. Het gebeurt té vaak. Krijg ik vandaag een brief in de brievenbus:

<knip>
Beste heer Houtsma,

Naar aanleiding van uw brief dd 22 November 2010 kan ik u het volgende mededelen:

Wij hebben het personeel aangesproken die die dag dienst deed in de treinen die u in uw brief aangaf. Hieruit blijkt ook dat de meeste Hoofdconducteuren die op die dag reden, een andere dag ook reed, op een trein die u aangaf. Waarschijnlijk dat u toeval heeft om dit veelvoudig mee te maken.

Dit vinden wij geen normale gang van zaken. Een Hoofdconducteur heeft zich aan een vertrekprocedure te houden, waarbij de door u genoemde feiten - die deze Hoofdconducteur steevast ontkend - niet toe behoren. Hierbij treden gevaarlijke situaties op.

Indien u een vergelijkende situatie opnieuw meemaakt, kunt u een brief naar ons schrijven, en het referentienummer vermelden. Hiermee kunnen wij eerdere correspondentie met u terugvinden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geīnformeerd.

<knip>

---> Handtekening was ook nog de naam :)
pi_89362032
Nou de intercity's waar ik inzit gaan toch dagelijks netjes over de buitenste sporen terwijl de stoppers over de binnenste gaan om bij de perrons te komen. Gebruikt worden ze zeker wel dus.

Ik vond vanavond op mijn deurmat een grote envelop van de NS. Ik heb op een van mijn GTbV formulieren van laatst vergeten een tijd in te vullen. Krijg dus mijn ingevulde formulier, met aangeniet kopietje van vervoerbewijs terug gestuurd tezamen met een verst formulier en een begeleidende brief. Of ik even alles opnieuw wilde invullen en opsturen, zodat mijn aanvraag alsnog in behandeling kan worden genomen.
pi_89362086
Goed gedaan Durk ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_89362146
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ze nemen ook reizigers bij de NS weg en dat telt denk ik wel zwaar.
Hoezo? Er is toch geen concurrentie en die arrivatrein in de spits met 4x 50 man vullen is toch best rendabel? Nu zijn de extra stellen vooral nodig voor Dordrecht-Gorinchem en rijden ze in de spits continu leeg terug en halen ze in op Hardinxveld.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_89362161
hij ontkend :')

't Was trouwens vanavond ook raak in de IC Ehv - Tb. Het was al een te kort treintje, dus stampvol. Uitstappen duurde lang want veel mensen die eruit wilden en een HC die al gaat fluiten voordat de laatste persoon überhaupt is uitgestapt. Ik snap dat je al 4 minuten vertraging hebt, maar dat kan ik dus ook echt niet hebben. Vooral niet als die 4 minuten vertraging het gevolg zijn van eerder gefaal van de HC.
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:00:11 #63
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_89362185
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef Fixers het volgende:
Nou de intercity's waar ik inzit gaan toch dagelijks netjes over de buitenste sporen terwijl de stoppers over de binnenste gaan om bij de perrons te komen. Gebruikt worden ze zeker wel dus.

Ik vond vanavond op mijn deurmat een grote envelop van de NS. Ik heb op een van mijn GTbV formulieren van laatst vergeten een tijd in te vullen. Krijg dus mijn ingevulde formulier, met aangeniet kopietje van vervoerbewijs terug gestuurd tezamen met een verst formulier en een begeleidende brief. Of ik even alles opnieuw wilde invullen en opsturen, zodat mijn aanvraag alsnog in behandeling kan worden genomen.
Het is in gebruik. Maar wat mij laatst werd verteld door een Trdl word dit nu door het dagplan (?) gedaan. Later word het standaard opgenomen.
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:01:07 #64
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_89362239
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Ireyon het volgende:
hij ontkend :')
Ik vond de spelling ook niet erg super. Maar het is wel door hemzelf geschreven. En niet een automatisch bericht lijkt mij zo.
pi_89362378
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef greavy het volgende:

[..]

Ik vond de spelling ook niet erg super. Maar het is wel door hemzelf geschreven. En niet een automatisch bericht lijkt mij zo.
heNzelf denk ik dan eerder :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_89362406
Maak de volgende keer gewoon een filmpje en zet het op youtube.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_89362585
Maar inderdaad Durk, goed dat je dit soort praktijken meldt. Zal best dat de trein vertraagd is, maar die reizigers betalen gewoon. En vertraging eruit rijden doen ze maar op de vrije baan.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:20:28 #68
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_89363379
Jah. En in de meeste gevallen ging het om 2-3-4 minuten vertraging. Dat haal je er toch al bijna niet uit tussen Zwijndrecht en Dordrecht.
pi_89365646
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef greavy het volgende:
Jah. En in de meeste gevallen ging het om 2-3-4 minuten vertraging. Dat haal je er toch al bijna niet uit tussen Zwijndrecht en Dordrecht.
Boeit ook lekker veel ja, die 2 kilometer -O- Dan ga maar reizigers fijnmalen, dat is vast een beter plan idd 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_89365817
Vanmiddag zat in in een ICMm die reed als intercity tussen Nijmegen en Schiphol :o
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_89366475
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef greavy het volgende:
Jah. En in de meeste gevallen ging het om 2-3-4 minuten vertraging. Dat haal je er toch al bijna niet uit tussen Zwijndrecht en Dordrecht.
Dat is wel heel treurig. Je zal hooguit moeten rennen voor de IC naar Venlo, maar voor de rest zijn er ook geen aansluitingen die korter dan 8 minuten ofzo zijn. En 3/4 keert toch op Dordrecht. En die kering is ruim zat.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_89367270
Even onder de aandacht brengen: FOK!kers Helpen FOK!kers!
dag
pi_89368168
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:27 schreef Peter het volgende:
Even onder de aandacht brengen: FOK!kers Helpen FOK!kers!
Mja, echt zoiets van "Why didn't I think of that?"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_89368766
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak de volgende keer gewoon een filmpje en zet het op youtube.
Vergeet het filmpje niet van goed Limburgs commentaar te voorzien. Gegarandeerd een YouTube hit! ^O^
pi_89368825
Ik weet niet of dit het juiste topic is, en anders zeggen jullie dat maar. Ik kom volgende week dinsdag om 9.35 op Paris Nord aan en vertrek om 10.24 van Paris Est. Is dat een beetje haalbaar? Zal vast niet de enige zijn die die trip vaker heeft gedaan :P

En dan de trip van Paris est naar Zurich en van Zurich naar Milaan. Is er op die lijn normaliter veel vertraging?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89369001
Van Paris Nord naar Paris Est is een paar minuten lopen. Dus ik zou op het eerste gezicht zo zeggen dat 50 minuten overstaptijd wel te doen moet zijn.

Op de lijn tussen Zürich en Milaan is heel vaak vertraging, kijk maar eens hier.

Dat is alles wat ik weet, verder kan ik niet helpen.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2010 00:07:39 ]
pi_89369054
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, en anders zeggen jullie dat maar. Ik kom volgende week dinsdag om 9.35 op Paris Nord aan en vertrek om 10.24 van Paris Est. Is dat een beetje haalbaar? Zal vast niet de enige zijn die die trip vaker heeft gedaan :P

En dan de trip van Paris est naar Zurich en van Zurich naar Milaan. Is er op die lijn normaliter veel vertraging?
De Thalys heeft regelmatige grote vertragingen, maar mocht je daardoor je overstap missen wordt je reis naar Zurich omgeboekt.
pi_89369432
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:07 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

De Thalys heeft regelmatige grote vertragingen, maar mocht je daardoor je overstap missen wordt je reis naar Zurich omgeboekt.
Hmm. Dank voor de berichten tot dusver. Ik ben op dit moment een soort van plan B aan het maken mocht het mis gaan.

De planning volgende week dinsdag voor mij is.

Van Londen naar Parijs vertrek 05:25 aankomst 08:50

En een bekende van me komt over vanaf Nederland rond 9.35. Ik schat zelf ook qua weeromstandigheden dat ik een half uurtje vertraging heb vanuit Londen.

Dan van 10.24 Paris Est - 15.00 Zurich
En van 15.09 Zurich - 18.50 Milaan

(ik weet zo ook niet welke treinen dat zijn. Zijn dat beide cisalpino's? Of 1 tgv en de ander cisalpino?)

Die 9 minuten overstap tijd kun je dus eigenlijk wel shaken :P Maar het is dus zeker zo als je van de 10.24 (mits we die op tijd halen) omgeboekt worden naar de volgende trein naar Milaan?

En heb net even op die trein website gekeken wat betreft vertraging cisalpino
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 1 december 2010 @ 00:20:41 #79
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_89369586
Cisalpino rijdt per 31/12/2009 niet meer, SBB en Trenitalia voeren de diensten nu onder eigen naam uit.
pi_89370834
Even terugkomen op bericht in vorige topic.

Gaan met z'n 2-en, 18e heen vanaf breda naar keulen en 19e terug. een heeft OV studenten-kaart (week). zo'n 2 uur ticket lijkt me het gunstigste dan? voor nederlandse gedeelte valt er met de spoordeelweken wel iets te regelen denk ik ;)
pi_89372502
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

heNzelf denk ik dan eerder :D
Oh ja, onder mijn 'hey vul je formulier even opnieuw in'-brief staat een handtekening en naam van Ernst Japikse. Ze lijken bij elkaar te passen ook. Volgens de titel is 'ie Directeur Klantenservice.
  Moderator woensdag 1 december 2010 @ 09:30:00 #82
155227 crew  Guppy
dus
pi_89374365
Ook een leuk omroepbericht vanmorgen:

"Door een overschot aan reizigers wordt u verzocht ter hoogte van 6a in te stappen"

:D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_89379739
ik zit nu in een sgmm met led verlichting, is dat nieuw?
  woensdag 1 december 2010 @ 14:43:37 #84
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_89385851
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik zit nu in een sgmm met led verlichting, is dat nieuw?
Bedoel je de front- en sluitseinen, of de verlichting in de trein?
De front- en sluitseinen hebben een aantal met LED, volgens mij 2. DD-AR(1 stuk) heeft dat ook, en er zijn 3 V's die dat hebben.
  woensdag 1 december 2010 @ 14:54:17 #85
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_89386302
Helleuw,

Ik ben van plan (na een weddenschap met een paar vrienden) om vrijdag 14 januari rond 22:00 in de trein te stappen. Ik moet eindigen rond 22:00 of later de volgende dag. Startplaats is Zwijndrecht, kan bij problemen qua tijd Dordrecht worden.

Wat de verdienste zijn met de weddenschap? Iedereen zet zeg maar ¤20,00 in. Haal ik de weddenschap, gaat het totaalbedrag naar een goed doel. Denk aan KiKa, of iets vergelijkends. Dit is een weddenschap met 14 man, dus kan best wat opbrengen.

Ja, dat is opzich makkelijk. Een paar stations een uur rondhangen. Maar dat is niet volgens deze weddenschap. De route moet aaneengesloten zijn, en (indien mogelijk) zo weinig mogelijk dezelfde stukken afleggen. Treinvervangend vervoer is zeker uitgesloten. Ook is het doel om zoveel mogelijk kilometers te maken. De 1.000 moet overschreden worden.

Heeft iemand ideeën?
Ik heb zelf wel wat zitten bedenken, maar toch nog even een vraag hier
pi_89386605
Ik raad je aan dit niet in januari maar in maart of april te doen, dit ivm de weersomstandigheden ;)
  woensdag 1 december 2010 @ 15:07:14 #87
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_89386870
Dat snapte ik ook al. Maar het is juist de weddenschap om het dan te doen...
pi_89387118
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:43 schreef greavy het volgende:

[..]

Bedoel je de front- en sluitseinen, of de verlichting in de trein?
De front- en sluitseinen hebben een aantal met LED, volgens mij 2. DD-AR(1 stuk) heeft dat ook, en er zijn 3 V's die dat hebben.
De frontseinen sowieso, sluitseinen niet op gelet :)
pi_89387231
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:54 schreef greavy het volgende:
Helleuw,

Ik ben van plan (na een weddenschap met een paar vrienden) om vrijdag 14 januari rond 22:00 in de trein te stappen. Ik moet eindigen rond 22:00 of later de volgende dag. Startplaats is Zwijndrecht, kan bij problemen qua tijd Dordrecht worden.

Wat de verdienste zijn met de weddenschap? Iedereen zet zeg maar ¤20,00 in. Haal ik de weddenschap, gaat het totaalbedrag naar een goed doel. Denk aan KiKa, of iets vergelijkends. Dit is een weddenschap met 14 man, dus kan best wat opbrengen.

Ja, dat is opzich makkelijk. Een paar stations een uur rondhangen. Maar dat is niet volgens deze weddenschap. De route moet aaneengesloten zijn, en (indien mogelijk) zo weinig mogelijk dezelfde stukken afleggen. Treinvervangend vervoer is zeker uitgesloten. Ook is het doel om zoveel mogelijk kilometers te maken. De 1.000 moet overschreden worden.

Heeft iemand ideeën?
Ik heb zelf wel wat zitten bedenken, maar toch nog even een vraag hier
ik snap het niet , je moet om 22 uur de trein in en om 22 uur eindigen en zoveel mogelijk treinen en 1000km halen? :?
pi_89387276
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:15 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik snap het niet , je moet om 22 uur de trein in en om 22 uur eindigen en zoveel mogelijk treinen en 1000km halen? :?
Oftewel: 1000km in 24 uur.
pi_89387464
zwijndrecht -> dord -> haarlem -> Amsterdam -> dan het rondje nachtnet 2x maken tot aan tilburg ofzo, -> zwolle -> groningen -> leeuwarden -> zwolle -> eindhoven -> maastricht -> brussel -> Dord -> zwijndrecht?

zomaar een idee, geen idee hoeveel tijd of km het is maar je maakt volgens mij toch echt wel 1000 km en je ziet het hele land :P
pi_89387650
of beter nog, je eindigt met nachnetten in Amsterdam. Dan doe je Den helder, terug via hoorn naar Amsterdam. Dan naar lelystad -> almere Centrum naar utrecht en dan naar friesland. Dan heb je elke lijn wel gehad op de diesellijntjes na, maar dat gaat toch te langzaam als je kilometers wil vreten :)
pi_89387787
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:20 schreef James1988 het volgende:
Cisalpino rijdt per 31/12/2009 niet meer, SBB en Trenitalia voeren de diensten nu onder eigen naam uit.
Maar ze gebruiken nog steeds dezelfde fluttreinen die constant kapot zijn, en de website die ik noemde houdt ook nog steeds alle vertragingen bij.
  woensdag 1 december 2010 @ 15:31:13 #94
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_89387902
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Yreal het volgende:
zwijndrecht -> dord -> haarlem -> Amsterdam -> dan het rondje nachtnet 2x maken tot aan tilburg ofzo, -> zwolle -> groningen -> leeuwarden -> zwolle -> eindhoven -> maastricht -> brussel -> Dord -> zwijndrecht?

zomaar een idee, geen idee hoeveel tijd of km het is maar je maakt volgens mij toch echt wel 1000 km en je ziet het hele land :P
Word 'm niet. Zo weinig mogelijk hetzelfde stuk afleggen. Met nachtnet denk ik Zwijndrecht - Rotterdam - Amsterdam - Eindhoven - Rotterdam - Utrecht en dan weer zien
pi_89387970
maar dan moet je dus nog wel iets anders doen voordat je het nachtnet doet, anders ben je al in utrecht voor de eerste treinen weer gaan?
pi_89388062
makkelijke

Dord -> nachtnet -> rotterdam -> parijs -> luxemburg -> brussel -> maastricht -> eindhoven -> dord.

Dan doe je het in 12 uur :P
  woensdag 1 december 2010 @ 15:53:49 #97
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_89388788
Binnenland :+
Maar ik houd het ongeveer zo, denk ik: Zwijndrecht - Rotterdam - Amsterdam - Eindhoven - Rotterdam - Utrecht - Schiphol (Via Hilversum, met stoptrein) - Amersfoort - Leeuwarden - Groningen, en dan verder doorkruipen omhoog richting Maastricht enzo. Na Limburg door naar Roosendaal, misschien nog Vlissingen.
pi_89389523
Via Digitally Imported (muzieksite) kreeg ik een link van Youtube met filmpjes van de Bergensbanen in Noorwegen, gefilmd uit de cabine.. Voor mij was alleen de muziek interessant, maar kan me voorstellen dat hier mensen zijn die de footage ook wel mooi vinden? :)

Er zijn er 13 in totaal.
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 1 december 2010 @ 16:14:05 #99
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_89389683
Ik heb inmiddels een planning: Zwijndrecht - Amsterdam - Eindhoven - Rotterdam - Utrecht - Schiphol (Via hilversum, stoptrein) - Amersfoort - Leeuwarden - Groningen - Zwolle.

Vanaf daar moet ik verder. Richting Maastricht of Heerlen in ieder geval.

Zie ook deze Excel spreadsheet:
www.durkhoutsma.nl/reis%2014en15januari2011.xlsx

[ Bericht 5% gewijzigd door greavy op 01-12-2010 16:19:34 ]
pi_89389738
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:28 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar ze gebruiken nog steeds dezelfde fluttreinen die constant kapot zijn, en de website die ik noemde houdt ook nog steeds alle vertragingen bij.
Gelukkig heb ik er niet al te veel geld voor betaald. 39 euro voor ticket Parijs - Zurich en Zurich - Milaan. Als ik dus ergens vertraging heb of mis en het duurt ons te lang voordat we naar Milaan kunnen stap ik denk ik maar in het vliegtuig. Ook al las ik op de website dat er ook gewoon nacht treinen zijn.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')