Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
waarom had ie dat gehad dan??quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die heeft een tussenschotcorrectie en een poliepverwijdering gehad (operatie in zijn neus dus) en dat bevalt tot nu toe nog niet heel erg goed
dutch will do nicelyquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:15 schreef Barretje80 het volgende:
should we continue in english??
ik pas bij duits...
dat mag hij niet van de dokter..quote:
nederlands is ook goed hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:15 schreef Barretje80 het volgende:
should we continue in english??
ik pas bij duits...
jeg forstar du ikke..quote:
maar toch mag hij geen suiker van de dokterquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat mag hij niet van de dokter..
niet dat hij ruzie heeft met de dokter...
witte wondere wereldquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:18 schreef Stuart het volgende:
Het is gestopt met sneeuwen. Hallelujah
hier is het nog steeds aan het miezer sneeuwenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:18 schreef Stuart het volgende:
Het is gestopt met sneeuwen. Hallelujah
wel die bij jou in de buurt he??quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady molotov-coctail gaat maken en op het belastingdienstkantoor gooien gaat
Tot laterquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
witte wondere wereld
ok.. nu weer aan het werk!
tot later!
Hopelijk lost dat de reeds liggende sneeuw opquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het nog steeds aan het miezer sneeuwen
werk zequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
witte wondere wereld
ok.. nu weer aan het werk!
tot later!
uhoh..wat dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady molotov-coctail gaat maken en op het belastingdienstkantoor gooien gaat
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopelijk lost dat de reeds liggende sneeuw op
hier smelt het door de zonquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopelijk lost dat de reeds liggende sneeuw op
* pgrferrari bazooka pakt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
die schijnt hier nietquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
* Stuart wacht vol verwachting op de zonquote:
Zo dan, dat is lang geleden. Wist je dat of kwam het geheel onverwachtquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iets met betalen.... uit 2006
jaa dan weten ze je wel te vindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
ik denk dat hij niet bij jullie is omdat 'ie op volle kracht in mijn gezicht schijntquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:22 schreef Stuart het volgende:
* Stuart wacht vol verwachting op de zon
verhuizen naar het buitenlandquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stuur hem maar naar hier toequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat hij niet bij jullie is omdat 'ie op volle kracht in mijn gezicht schijnt![]()
Ik pak hem straks gewoon van je afquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat hij niet bij jullie is omdat 'ie op volle kracht in mijn gezicht schijnt![]()
onverwachtsquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo dan, dat is lang geleden. Wist je dat of kwam het geheel onverwacht
Dat mag, ik vind hem nu al irritantquote:
Kort lontje heb je.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
onverwachts
komt ook van het kantoor uit enschede
[ afbeelding ]
fuck zeg, veel?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
onverwachts
[ afbeelding ]
Dat ze allemaal maar mogen branden in het eeuwige vuur van de helquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
onverwachts
[ afbeelding ]
Lief dat je deeltquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind hem nu al irritant
nha 158 euroquote:
dat is geen molotov cocktailquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
onverwachts
[ afbeelding ]
ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nha 158 euro
maar ik wil dan wel weten waar het vandaan komt, en normaal krijg je een brief van te voren dat je moet betalen, die heb ik niet gehad
ik wil eerst weten WAAROM
dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is geen molotov cocktail
hou op schei uit... ga ook gewoon nooit scheiden ofzo.. want dat is dus uit die periodequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat snap ik![]()
maar wel fijn dat het niet 2450 euro is ofzo
kijk die klopt tenminstequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel
[ afbeelding ]
mijn voorproefje was al niet gezellig, laat staan the real thingquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
hou op schei uit... ga ook gewoon nooit scheiden ofzo.. want dat is dus uit die periode
Man wat een gezeik zeg, ik zat wel elke dag aan de telefoon
La tribu de Danaquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou zit ik door jou naar Manau te luisteren
Wat een random bedragquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat snap ik![]()
maar wel fijn dat het niet 2450 euro is ofzo
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn voorproefje was al niet gezellig, laat staan the real thing
quote:
Ja, het heeft haast want het begint hier weer (licht) te sneeuwenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
wil je hem al hebben?
mag hoor![]()
ik zie nu echt haast niets meer
Nee, die dan net nietquote:
wel een mooie he?quote:
ik zeg niets meerquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil het er ook niet over hebben...
door dit soort dingen![]()
goed en nu iets leuks... ik ga mijn piercing eruit halen*auw*
Je had de komma kunnen weglatenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel een mooie he?
ik heb 14,95 ook altijd mooi gevonden, maar dat was niet genoeg voor mijn voorbeeld
[..]
Nee. Dat is afbreuk aan 14,95.quote:
Knap gevangen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:36 schreef Stuart het volgende:
Ja, het heeft haast want het begint hier weer (licht) te sneeuwen
dat komt door de sneeuwquote:
Dankjequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Knap gevangen hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel zo'n afwijking met cijfers geloof ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Dat is afbreuk aan 14,95.
wat is er met dat jaar bij de fiscusquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en nou naar hier sturenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Knap gevangen hoor![]()
[ afbeelding ]
dan hoop ik maar dat ze niet vindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is er met dat jaar bij de fiscus![]()
bij kwamen ze ook met aanslag, of ik even bijna tienduizend euro wou terug geven
zeg jij nou zojuist dat ik een afwijking heb?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:39 schreef Stuart het volgende:
Ik heb ook wel zo'n afwijking met cijfers geloof ik
wilde je niet he?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij kwamen ze ook met aanslag, of ik even bijna tienduizend euro wou terug geven
die labret?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik wil het er ook niet over hebben...
door dit soort dingen![]()
goed en nu iets leuks... ik ga mijn piercing eruit halen*auw*
hihiquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Knap gevangen hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog lange niet, nog lange niet!
dat was het jaar dat ik ging scheiden dus 1 en al ellendequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb wel moeten betalen uiteindelijk maar wel een stuk minder dan datquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan hoop ik maar dat ze niet vinden
ik had een hoop aftrek (hihi) posten toen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat was het jaar dat ik ging scheiden dus 1 en al ellende
en tienduizend euro? stelletje mafkezen
betalen moet je altijd bij die gastenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb wel moeten betalen uiteindelijk maar wel een stuk minder dan dat
Ehm, ja, vrij ernstig zelfsquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeg jij nou zojuist dat ik een afwijking heb?
Ik ga wellicht een poging wagenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:43 schreef MPG het volgende:
Zeg, suikersnoetje.... Ging jij vandaag nog naar het postpakketjesbezorgdingesdingie?
Ooh, hongerstaking dus huh? Wil je het zo spelenquote:
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, hongerstaking dus huh? Wil je het zo spelen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga wellicht een poging wagen
Al moeten we het eten er in slaanquote:
Zuster Enfermerelquote:
Kom danquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:45 schreef Stuart het volgende:
![]()
![]()
[..]
Als moeten we het eten er in slaan
ik hoop dat ze mijn hardlooprondje gestrooid hebbenquote:
enferquote:
De A28 richting suikersnoetje is toch gewoon geveegd en gestrooidquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoop dat ze mijn hardlooprondje gestrooid hebben
ja langer staafjequote:
je zei aftrekquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had een hoop aftrek (hihi) posten toen.
eigen b.v.tje
welkom terug Zussiequote:
Hoeft niet hoor. Zijn ook maar mensen daarquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef TheFamousMan het volgende:
ben ik weer!
zat net m'n brunch te posten in GRTDOJW, kwam er pas na 5 minuten achter dat het geen KSC was, ik schaam me diep
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef TheFamousMan het volgende:
ben ik weer!
zat net m'n brunch te posten in GRTDOJW, kwam er pas na 5 minuten achter dat het geen KSC was, ik schaam me diep
jouw spermaquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag is wit! De kleur van jou...
ja, maar die binnen wegen he?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
De A28 richting suikersnoetje is toch gewoon geveegd en gestrooid?
quote:
Déjà vuquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:48 schreef TheFamousMan het volgende:
dus mijn ontbijt was het volgende:
Broodje gezond met kaas, komkommer, tomaat, peper, zout en knoflooksaus.
Beschuitje Aardbeien met suiker,
Knäckebröd met frans kaasje,
Rijstewafeltje bebogeen,
en een glas appelsap
Ik wil het niet wetenquote:
prop er gewoon een ringetje in heb je minder last van dan staafjequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja langer staafje
[..]
je zei aftrek
[..]
welkom terug Zussie
Dat betwijfel ik soms, ze zijn daar zo kinderachtig dat ze mensen wegpestenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Zijn ook maar mensen daar
welkom terug mevrouwquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik soms, ze zijn daar zo kinderachtig dat ze mensen wegpesten
Ben ik weer
Je moet je gewoon niet laten wegpesten. Ik ben daar ook, ik bescherm je welquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik weer
* pgrferrari wijst naar lovelyladyquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik mail even de yogajuf en jullie zijn gewoon over smerige dingen begonnen zonder mij
Wat klinkt dat schattig, de 'juf'quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik mail even de yogajuf en jullie zijn gewoon over smerige dingen begonnen zonder mij
oh, dan snap ik hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari wijst naar lovelylady
IEquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:51 schreef Giertje het volgende:
goed ik ga firefox installeren ben IE meer dan beu
Ik heb geen behoefte terug te keren in zo'n groepquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet laten wegpesten. Ik ben daar ook, ik bescherm je wel
joh, je weet niet half hoe schattig ik benquote:
wbquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik weer
quote:
thanx moppiesquote:
Neem dan Safari. Vuurvos laat je computer smeltenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:51 schreef Giertje het volgende:
goed ik ga firefox installeren ben IE meer dan beu
Chromequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem dan Safari. Vuurvos laat je computer smelten
Okey dokeyquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte terug te keren in zo'n groep
de mijne niet hoor...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem dan Safari. Vuurvos laat je computer smelten
LLquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik weer
Zo blijktquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
joh, je weet niet half hoe schattig ik ben
wat voor soort boeken?quote:
You go girlquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de mijne niet hoor...
Ik ben al heet van mezelluf
truequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okey dokey
Je kunt overigens ook de groep wegpesten en de boel overnemen
GFquote:
Eigenlijk wil ik Puk van de Pettefletquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jeu, jip en janneke
voor vanavond
Spring er gauw tussen dan, suikerbeestquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Ferrariquote:
* duimtquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef TheFamousMan het volgende:
allemaal duimen voor m'n moeder dat het niet gaat sneeuwen, ze gaat nu boodschappen doen, maar is totaal gedemotiveerd door de gladheid en de kou...
Nou, we zullen voor haar bidden!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef TheFamousMan het volgende:
allemaal duimen voor m'n moeder dat het niet gaat sneeuwen, ze gaat nu boodschappen doen, maar is totaal gedemotiveerd door de gladheid en de kou...
DaMart leest niet terug hoor snoetquote:
Neh. Geen zin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
quote:
Mag ik er niet oprecht blij mee zijn dan?quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh. Geen zin.watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen zin
![]()
![]()
ik wil ook weer een lippiercingquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
een langere labret doet nu al wonderewat een verademing zeg pfff
Ben je nou helemaal gek gewordenquote:
[..]
Neh. Geen zin.JIJ? GEEN ZIN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMGWTFBBQ? WHUT HAPPEND?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
"Goh mam, zal ik anders even voor je gaan?"quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef TheFamousMan het volgende:
ik snap er zelf ook even niets vanquote:
mag niet van werkquote:
Dat is leuk zegquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, en mijn gewonnen boeken, snoetjes, die ik won door mijn boekentop 30 te posten in TTK
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, en mijn gewonnen boeken, snoetjes, die ik won door mijn boekentop 30 te posten in TTK
Dat is tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Goh mam, zal ik anders even voor je gaan?"
Inderdaad. Dat zou een goede zoon hebben gezegdquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wist ik. Laat je het ook ff aan DaMart weten? Vindt ie wel fijn enzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ohnoes! toch niet de 39e bijwerking van de inFAALon hequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snap er zelf ook even niets van![]()
ben jij gekquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ohnoess!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes! toch niet de 39e bijwerking van de inFAALon he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2010 14:00:28 ]
[..]
Neh. Geen zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
Jij altijd met je picsquote:
MPGquote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik er niet oprecht blij mee zijn dan?
nein mann, ik ben een opstandige puber, ik moet mij aan de wil van mijn ongetemde hormonen houdenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, 30 november 2010.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef Enfermera het volgende:
Er werd net bij ons aangebeld, aangetekende briefIk kreeg zag gelijk leeuwen & beren op de weg, dacht deurwaarders en schulden en alles
Was het onze originele aankoopbon van onze IKEA-oven XD Die gerepareerd is, maar waar we dus 70% van terugkrijgen (omdat het de 2e keer wel binnen de garantie viel
)
En ik werd net 2x geheim gebeld, en een uur later mn man ookWtf? Is het 1 april vandaag ofzo?
Jaquote:
In mijn lijst, of in het pakket?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef pgrferrari het volgende:
Wist ik heul niks van
Welke boeken?
Ja, tuurlijk, je kent me tochquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef MPG het volgende:
Dat wist ik. Laat je het ook ff aan DaMart weten? Vindt ie wel fijn enzo.
Sorry, ik zal niet meer bellenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef Enfermera het volgende:
Er werd net bij ons aangebeld, aangetekende briefIk kreeg zag gelijk leeuwen & beren op de weg, dacht deurwaarders en schulden en alles
Was het onze originele aankoopbon van onze IKEA-oven XD Die gerepareerd is, maar waar we dus 70% van terugkrijgen (omdat het de 2e keer wel binnen de garantie viel
)
En ik werd net 2x geheim gebeld, en een uur later mn man ookWtf? Is het 1 april vandaag ofzo?
In het pakket wat je gewonnen hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
In mijn lijst, of in het pakket?
oiquote:
Oh mijn god..dat is er wel eentje van de 11 die ik nog niet had jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
Ohnoes! toch niet de 39e bijwerking van de inFAALon he?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohnoess!![]()
het wordt wel weer verdacht veel gebruiktneeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
veel geluk flesquote:
Good luckquote:
quote:
Altijd DE ZAK!!! MUHAHAHAHHAAquote:
Succes fleshquote:
good luckquote:
Rusteloos land van Belinda Bauer, De langzame dood van Luciana B. van Guillermo Martinez en De lijst van meneer Rosenblum van Natasha Solomonsquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
In het pakket wat je gewonnen hebt.
Wel je kwijl binnenhouden he?quote:
Veel leesplezier danquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rusteloos land van Belinda Bauer, De langzame dood van Luciana B. van Guillermo Martinez en De lijst van meneer Rosenblum van Natasha Solomons
TMIquote:
wanneer heb jij tijd om boeken te lezenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rusteloos land van Belinda Bauer, De langzame dood van Luciana B. van Guillermo Martinez en De lijst van meneer Rosenblum van Natasha Solomons
ga je dutje doenquote:
quote:
Nah, zo lekker in de sneeuw spelenquote:
Ik wil wel....quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:07 schreef pgrferrari het volgende:
Veel leesplezier dan![]()
Lees je vaak boeken?
ja..minderen met fok dan maar hequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
wanneer heb jij tijd om boeken te lezen
lunch zequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat lunchen. Tot later mensen
eet smakelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef Stuart het volgende:
NOESSSSSSSSSSSSSS!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel....
[..]
ja..minderen met fok dan maar he
buiten gaan spelen in de sneeuw, ben je zo van je slaap afquote:
Haha, ik hou zoiezo niet van boeken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel....
[..]
ja..minderen met fok dan maar he
smakelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef Stuart het volgende:
quote:
dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nah, zo lekker in de sneeuw spelen
Gaan we ook zo doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
buiten gaan spelen in de sneeuw, ben je zo van je slaap af
of eerder naar bed, maar dat is hetzelfde in mijn gevalquote:
Niet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Haha, ik hou zoiezo niet van boeken.
Maar je hebt er ook weinig tijd voor.
als je lang genoeg wacht met douchen kan zij je rug wassenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook
ik ga zo douchen en dan wachten tot DW hier is
niet te lang wachtenquote:
Nouja, heel soms vind ik het wel leuk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of eerder naar bed, maar dat is hetzelfde in mijn geval
[..]
Niet?
Oh man...boeken...
Maar dan wil ik er wel tijd voor hebben en helemaal in kunnen verdwijnen
hier niet, het vriestquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet te lang wachten![]()
het begint al te dooien hier
ik ga ook wachten tot ze er isquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je lang genoeg wacht met douchen kan zij je rug wassen
Daar heb ik dan weer niet zoveel meequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:13 schreef pgrferrari het volgende:
Nouja, heel soms vind ik het wel leuk.
Als het boek me ook echt aanspreekt.
Maar ik hou meer van films
Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet zoveel mee
zal ik doenquote:
quote:
ja hè?quote:
huh?quote:
de laatste tijd welquote:
laters lovely :wquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
jongens uit bed en dan naar school
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
ben jij nog leerplichtig?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
doeisels en dagselsquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
doeidoei!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters lovely :w
ik ben boodschappen doen
werk zequote:
Oh, bah.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
dan nu echt douchen..net kreeg ik nog even bericht over nabloeding 7
wat een pechquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
nu toch wel?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:59 schreef Panda72 het volgende:
Het is veuls te druk hier op het werk ik kan niet eens fokken
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
Haaiquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:59 schreef Panda72 het volgende:
Het is veuls te druk hier op het werk ik kan niet eens fokken![]()
whehehehequote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat zit voor geblindeerde ramen naar buiten te kijken. Volgens mij istie niet zo slim.
Hoi TJquote:
Hoi Myrquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat zit voor geblindeerde ramen naar buiten te kijken. Volgens mij istie niet zo slim.
Ohnoes....quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
Als ze WOK voorleest, duh!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer heb jij tijd om boeken te lezen
Een volle zakquote:
Fingerspitzengefühl of gewoon timingquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:38 schreef TheFamousMan het volgende:
tien minuten niet gepost, en dan post marijke precies dezelfde seconde...
hoe krijg je het voor elkaar?
Señor S!quote:
Symphquote:
Toeval bestaat heul nietquote:
Ben jij van mening dat alles is voorbestemd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |