veel geluk flesquote:
Good luckquote:
quote:
Altijd DE ZAK!!! MUHAHAHAHHAAquote:
Succes fleshquote:
good luckquote:
Rusteloos land van Belinda Bauer, De langzame dood van Luciana B. van Guillermo Martinez en De lijst van meneer Rosenblum van Natasha Solomonsquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
In het pakket wat je gewonnen hebt.
Wel je kwijl binnenhouden he?quote:
Veel leesplezier danquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rusteloos land van Belinda Bauer, De langzame dood van Luciana B. van Guillermo Martinez en De lijst van meneer Rosenblum van Natasha Solomons
TMIquote:
wanneer heb jij tijd om boeken te lezenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rusteloos land van Belinda Bauer, De langzame dood van Luciana B. van Guillermo Martinez en De lijst van meneer Rosenblum van Natasha Solomons
ga je dutje doenquote:
quote:
Nah, zo lekker in de sneeuw spelenquote:
Ik wil wel....quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:07 schreef pgrferrari het volgende:
Veel leesplezier dan![]()
Lees je vaak boeken?
ja..minderen met fok dan maar hequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
wanneer heb jij tijd om boeken te lezen
lunch zequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat lunchen. Tot later mensen
eet smakelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef Stuart het volgende:
NOESSSSSSSSSSSSSS!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel....
[..]
ja..minderen met fok dan maar he
buiten gaan spelen in de sneeuw, ben je zo van je slaap afquote:
Haha, ik hou zoiezo niet van boeken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel....
[..]
ja..minderen met fok dan maar he
smakelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef Stuart het volgende:
quote:
dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nah, zo lekker in de sneeuw spelen
Gaan we ook zo doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
buiten gaan spelen in de sneeuw, ben je zo van je slaap af
of eerder naar bed, maar dat is hetzelfde in mijn gevalquote:
Niet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Haha, ik hou zoiezo niet van boeken.
Maar je hebt er ook weinig tijd voor.
als je lang genoeg wacht met douchen kan zij je rug wassenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook
ik ga zo douchen en dan wachten tot DW hier is
niet te lang wachtenquote:
Nouja, heel soms vind ik het wel leuk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of eerder naar bed, maar dat is hetzelfde in mijn geval
[..]
Niet?
Oh man...boeken...
Maar dan wil ik er wel tijd voor hebben en helemaal in kunnen verdwijnen
hier niet, het vriestquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet te lang wachten![]()
het begint al te dooien hier
ik ga ook wachten tot ze er isquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je lang genoeg wacht met douchen kan zij je rug wassen
Daar heb ik dan weer niet zoveel meequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:13 schreef pgrferrari het volgende:
Nouja, heel soms vind ik het wel leuk.
Als het boek me ook echt aanspreekt.
Maar ik hou meer van films
Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet zoveel mee
zal ik doenquote:
quote:
ja hè?quote:
huh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |