quote:
Ferrariquote:
* duimtquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef TheFamousMan het volgende:
allemaal duimen voor m'n moeder dat het niet gaat sneeuwen, ze gaat nu boodschappen doen, maar is totaal gedemotiveerd door de gladheid en de kou...
Nou, we zullen voor haar bidden!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef TheFamousMan het volgende:
allemaal duimen voor m'n moeder dat het niet gaat sneeuwen, ze gaat nu boodschappen doen, maar is totaal gedemotiveerd door de gladheid en de kou...
DaMart leest niet terug hoor snoetquote:
Neh. Geen zin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
quote:
Mag ik er niet oprecht blij mee zijn dan?quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh. Geen zin.watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen zin
![]()
![]()
ik wil ook weer een lippiercingquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
een langere labret doet nu al wonderewat een verademing zeg pfff
Ben je nou helemaal gek gewordenquote:
[..]
Neh. Geen zin.JIJ? GEEN ZIN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMGWTFBBQ? WHUT HAPPEND?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
"Goh mam, zal ik anders even voor je gaan?"quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef TheFamousMan het volgende:
ik snap er zelf ook even niets vanquote:
mag niet van werkquote:
Dat is leuk zegquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, en mijn gewonnen boeken, snoetjes, die ik won door mijn boekentop 30 te posten in TTK
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, en mijn gewonnen boeken, snoetjes, die ik won door mijn boekentop 30 te posten in TTK
Dat is tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Goh mam, zal ik anders even voor je gaan?"
Inderdaad. Dat zou een goede zoon hebben gezegdquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wist ik. Laat je het ook ff aan DaMart weten? Vindt ie wel fijn enzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ohnoes! toch niet de 39e bijwerking van de inFAALon hequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snap er zelf ook even niets van![]()
ben jij gekquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ohnoess!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes! toch niet de 39e bijwerking van de inFAALon he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2010 14:00:28 ]
[..]
Neh. Geen zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
Jij altijd met je picsquote:
MPGquote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik er niet oprecht blij mee zijn dan?
nein mann, ik ben een opstandige puber, ik moet mij aan de wil van mijn ongetemde hormonen houdenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, 30 november 2010.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef Enfermera het volgende:
Er werd net bij ons aangebeld, aangetekende briefIk kreeg zag gelijk leeuwen & beren op de weg, dacht deurwaarders en schulden en alles
Was het onze originele aankoopbon van onze IKEA-oven XD Die gerepareerd is, maar waar we dus 70% van terugkrijgen (omdat het de 2e keer wel binnen de garantie viel
)
En ik werd net 2x geheim gebeld, en een uur later mn man ookWtf? Is het 1 april vandaag ofzo?
Jaquote:
In mijn lijst, of in het pakket?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef pgrferrari het volgende:
Wist ik heul niks van
Welke boeken?
Ja, tuurlijk, je kent me tochquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef MPG het volgende:
Dat wist ik. Laat je het ook ff aan DaMart weten? Vindt ie wel fijn enzo.
Sorry, ik zal niet meer bellenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef Enfermera het volgende:
Er werd net bij ons aangebeld, aangetekende briefIk kreeg zag gelijk leeuwen & beren op de weg, dacht deurwaarders en schulden en alles
Was het onze originele aankoopbon van onze IKEA-oven XD Die gerepareerd is, maar waar we dus 70% van terugkrijgen (omdat het de 2e keer wel binnen de garantie viel
)
En ik werd net 2x geheim gebeld, en een uur later mn man ookWtf? Is het 1 april vandaag ofzo?
In het pakket wat je gewonnen hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
In mijn lijst, of in het pakket?
oiquote:
Oh mijn god..dat is er wel eentje van de 11 die ik nog niet had jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
Ohnoes! toch niet de 39e bijwerking van de inFAALon he?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohnoess!![]()
het wordt wel weer verdacht veel gebruiktneeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |