enferquote:
De A28 richting suikersnoetje is toch gewoon geveegd en gestrooidquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoop dat ze mijn hardlooprondje gestrooid hebben
ja langer staafjequote:
je zei aftrekquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had een hoop aftrek (hihi) posten toen.
eigen b.v.tje
welkom terug Zussiequote:
Hoeft niet hoor. Zijn ook maar mensen daarquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef TheFamousMan het volgende:
ben ik weer!
zat net m'n brunch te posten in GRTDOJW, kwam er pas na 5 minuten achter dat het geen KSC was, ik schaam me diep
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef TheFamousMan het volgende:
ben ik weer!
zat net m'n brunch te posten in GRTDOJW, kwam er pas na 5 minuten achter dat het geen KSC was, ik schaam me diep
jouw spermaquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag is wit! De kleur van jou...
ja, maar die binnen wegen he?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
De A28 richting suikersnoetje is toch gewoon geveegd en gestrooid?
quote:
Déjā vuquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:48 schreef TheFamousMan het volgende:
dus mijn ontbijt was het volgende:
Broodje gezond met kaas, komkommer, tomaat, peper, zout en knoflooksaus.
Beschuitje Aardbeien met suiker,
Knäckebröd met frans kaasje,
Rijstewafeltje bebogeen,
en een glas appelsap
Ik wil het niet wetenquote:
prop er gewoon een ringetje in heb je minder last van dan staafjequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja langer staafje
[..]
je zei aftrek
[..]
welkom terug Zussie
Dat betwijfel ik soms, ze zijn daar zo kinderachtig dat ze mensen wegpestenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Zijn ook maar mensen daar
welkom terug mevrouwquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik soms, ze zijn daar zo kinderachtig dat ze mensen wegpesten
Ben ik weer
Je moet je gewoon niet laten wegpesten. Ik ben daar ook, ik bescherm je welquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik weer
* pgrferrari wijst naar lovelyladyquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik mail even de yogajuf en jullie zijn gewoon over smerige dingen begonnen zonder mij
Wat klinkt dat schattig, de 'juf'quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik mail even de yogajuf en jullie zijn gewoon over smerige dingen begonnen zonder mij
oh, dan snap ik hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari wijst naar lovelylady
IEquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:51 schreef Giertje het volgende:
goed ik ga firefox installeren ben IE meer dan beu
Ik heb geen behoefte terug te keren in zo'n groepquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet laten wegpesten. Ik ben daar ook, ik bescherm je wel
joh, je weet niet half hoe schattig ik benquote:
wbquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik weer
quote:
thanx moppiesquote:
Neem dan Safari. Vuurvos laat je computer smeltenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:51 schreef Giertje het volgende:
goed ik ga firefox installeren ben IE meer dan beu
Chromequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem dan Safari. Vuurvos laat je computer smelten
Okey dokeyquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte terug te keren in zo'n groep
de mijne niet hoor...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem dan Safari. Vuurvos laat je computer smelten
LLquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik weer
Zo blijktquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
joh, je weet niet half hoe schattig ik ben
wat voor soort boeken?quote:
You go girlquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de mijne niet hoor...
Ik ben al heet van mezelluf
truequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okey dokey
Je kunt overigens ook de groep wegpesten en de boel overnemen
GFquote:
Eigenlijk wil ik Puk van de Pettefletquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jeu, jip en janneke
voor vanavond
Spring er gauw tussen dan, suikerbeestquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |