wie geht's?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
hehe.. ik werk bij een frans bedrijfquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans maar ik heet je welkom
Ik heet Nienkequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans maar ik heet je welkom
het houd maar niet op hequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
meneer taart mag nog een nachtje uit logeren..net nabloeding nummer 6
je n'en veux pas...quote:
quoteverkloten ftwquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie geht's?tsja.. mijn duits is zo kreupel als een slak..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
oh!quote:
Zag er geloofwaardig genoeg uit wat mij betreftquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe.. ik werk bij een frans bedrijf
ik weet wel hoe ik het moet spreken.. schrijven is een heeel ander verhaal..
suikertje..quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ohnoesquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
wat hebben ze geraakt in zijn neus zegquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
barretjequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
bon matin!
Ici tout est bien..
et je ne comprendre pas le mission impossible..
die heeft een tussenschotcorrectie en een poliepverwijdering gehad (operatie in zijn neus dus) en dat bevalt tot nu toe nog niet heel erg goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
suikertje..
ik had het gemist geloof ik.. wat is er aan de hand met meneer taart??
en.. een dikke!
schiet niet echt op zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
suiker opgooien zeker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat hebben ze geraakt in zijn neus zegzijn halsslagader?
dat is zwakjes uitgedruktquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die heeft een tussenschotcorrectie en een poliepverwijdering gehad (operatie in zijn neus dus) en dat bevalt tot nu toe nog niet heel erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |