Fransquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef TheFamousMan het volgende:
en nu ga ik even semi-leren/semi-fokken.
frans
Liebchenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ik voor zorgen hoor
En lunchpauzeGoedemiddag allemaal
quote:
alvast bedanktquote:
ik heb nog niks gegeten, maar heb ook nog geen hongerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef Stuart het volgende:
Hier is het nog te vroeg voor de lunch. Dat doe ik wel over anderhalf uur ongeveer
nou alleen nog verstaanquote:
als je het vloeiend kan ja, maar het gaat hier met hobbels en stommels, ik kan er echt niks vanquote:
Liebchen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Hier ook lunch.
Net frietjes gehaald.
Ik moet het maar doen met wat cup of soepquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Hier ook lunch.
Net frietjes gehaald.
ik zal zo eerst maar eens aan mijn ontbijt beginnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef Stuart het volgende:
Hier is het nog te vroeg voor de lunch. Dat doe ik wel over anderhalf uur ongeveer
Dat kan niet, want daarvoor mis ik tien cijfertjes, of nouja, eigenlijk 8, want de eerste twee durf ik zo wel te noemenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
-verkapt- ik wil gewoon leuke smsjes
Helemaal niets? Dat is niet goed jochiequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb nog niks gegeten, maar heb ook nog geen honger
en wat neem je ? de cup of de soepquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet het maar doen met wat cup of soep
Ik ook niet. Toch raar volkquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als je het vloeiend kan ja, maar het gaat hier met hobbels en stommels, ik kan er echt niks van
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en wat neem je ? de cup of de soep____!
vervelendquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan niet, want daarvoor mis ik tien cijfertjes, of nouja, eigenlijk 8, want de eerste twee durf ik zo wel te noemen.
Ha, dat had ik al anderhalf uur geleden ongeveerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal zo eerst maar eens aan mijn ontbijt beginnen
ochheden, dan doe ik de laatste tijd toch wel iets foutquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helemaal niets? Dat is niet goed jochie
Goed voor jezelf zorgen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ochheden, dan doe ik de laatste tijd toch wel iets fout
Je moet toch watquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en wat neem je ? de cup of de soep____!
Komkommerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
Ik had komkommer bij de lunch
En ikquote:
geef mij maar engelsquote:
Helleuquote:
doeisels!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
oh dear... een PI van een ander kind
tot zo
yeauwhquote:
Sssssttttttttquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
oh dear... een PI van een ander kind
tot zo
spätah.quote:
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als je het vloeiend kan ja, maar het gaat hier met hobbels en stommels, ik kan er echt niks van
Kan ik, als er niet gerateld wordtquote:
Werkzequote:
POEP POEP POEP POEPquote:
werk zequote:
1: zeerzeker, ga het volgend jaar zeker laten vallenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
[..]
Kan ik, als er niet gerateld wordt
HoeperdePOEP zat op de stoep en laten wequote:
hihi, poepebillenpiem0lplassertjequote:
ik dus nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ik, als er niet gerateld wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |