mijn voorproefje was al niet gezellig, laat staan the real thingquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
hou op schei uit... ga ook gewoon nooit scheiden ofzo.. want dat is dus uit die periode
Man wat een gezeik zeg, ik zat wel elke dag aan de telefoon
La tribu de Danaquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou zit ik door jou naar Manau te luisteren
Wat een random bedragquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat snap ik![]()
maar wel fijn dat het niet 2450 euro is ofzo
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn voorproefje was al niet gezellig, laat staan the real thing
quote:
Ja, het heeft haast want het begint hier weer (licht) te sneeuwenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
wil je hem al hebben?
mag hoor![]()
ik zie nu echt haast niets meer
Nee, die dan net nietquote:
wel een mooie he?quote:
ik zeg niets meerquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil het er ook niet over hebben...
door dit soort dingen![]()
goed en nu iets leuks... ik ga mijn piercing eruit halen*auw*
Je had de komma kunnen weglatenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel een mooie he?
ik heb 14,95 ook altijd mooi gevonden, maar dat was niet genoeg voor mijn voorbeeld
[..]
Nee. Dat is afbreuk aan 14,95.quote:
Knap gevangen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:36 schreef Stuart het volgende:
Ja, het heeft haast want het begint hier weer (licht) te sneeuwen
dat komt door de sneeuwquote:
Dankjequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Knap gevangen hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel zo'n afwijking met cijfers geloof ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Dat is afbreuk aan 14,95.
wat is er met dat jaar bij de fiscusquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iets met betalen.... uit 2006
en nou naar hier sturenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Knap gevangen hoor![]()
[ afbeelding ]
dan hoop ik maar dat ze niet vindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is er met dat jaar bij de fiscus![]()
bij kwamen ze ook met aanslag, of ik even bijna tienduizend euro wou terug geven
zeg jij nou zojuist dat ik een afwijking heb?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:39 schreef Stuart het volgende:
Ik heb ook wel zo'n afwijking met cijfers geloof ik
wilde je niet he?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is er met dat jaar bij de fiscus![]()
bij kwamen ze ook met aanslag, of ik even bijna tienduizend euro wou terug geven
die labret?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik wil het er ook niet over hebben...
door dit soort dingen![]()
goed en nu iets leuks... ik ga mijn piercing eruit halen*auw*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |