Zou me verbazen, ... hogelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult ... nanananana?
Zo? Nee, dan begrijp ik je voorliefde wel.
Heb je al iets gehoord van de moonbootsmannen?quote:
Vandaar dat ik vroeg of je het zo bedoelde ...quote:
Het is een SC ...quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:27 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar dit topic heen moet gaan want begrijp het niet zo.
![]()
de tt geeft een ander verwachtingspatroon dan de reacties.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:27 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar dit topic heen moet gaan want begrijp het niet zo.
![]()
En je gaf ook min of meer direct zelf antwoordquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vroeg of je het zo bedoelde ...
Rubje, welkom bij ons clubjequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:27 schreef rubje het volgende:
![]()
Nee, ik vroeg me af of ik 'm zo moest lezen. Dat was een vraag, geen antwoord.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:29 schreef Jian het volgende:
En je gaf ook min of meer direct zelf antwoord![]()
Ja, en ANTM begrijp je ook al niet. Verwarrend hè, de wereld. Kijk uit met oversteken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:27 schreef rubje het volgende:
![]()
Rubje ook niet.quote:
bronquote:Scheldpartijen om strooizout
PURMEREND - Het uitdelen van gratis zakjes strooizout is in Purmerend behoorlijk uit de hand gelopen. Gemeentepersoneel werd uitgescholden voor 'lul', 'klootzak' en 'mongool' terwijl andere mensen ongevraagd het plastic van een nieuwe voorraad aftrokken en hele dozen met zoutzakken lieten verdwijnen.
"Het begon nog gemoedelijk", vertelt Frans Gervais van de uitdeelpost op het Gildeplein, in het Noordhollands Dagblad. "Maar de sfeer sloeg al snel om. Al voordat we officieel begonnen, was het al zo druk dat mensen zelf in de voorraad zakken begonnen te plukken".
Veel mensen probeerden met smoesjes twee zakjes zout te bemachtigen, terwijl vooraf duidelijk was aangegeven dat iedereen recht heeft op één zakje. Veel uitdelers werden daarop uitgescholden voor alles wat mooi en lelijk is. "Ze werden agressief en gingen schelden", aldus de vrouw tegen de krant. Ook bij andere uitdeelpunten bleek de boel uit de hand te zijn gelopen. [..]
echt he, je hebt er mensen bij, koop je toch een paar zakjes zout in de winkel, wat zal het kosten??? ga je toch niet om lopen bedelen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef Gert het volgende:
Misschien is Powned wel de exponent van de huidige "mondige" burger.
[..]
bron
Dat las ik ook. Te schunnig voor woorden, toch? Om iets niksigs als gratis strooizout.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef Gert het volgende:
bron
Het was op z'n minst insinuerend, op z'n minstieminstquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of ik 'm zo moest lezen. Dat was een vraag, geen antwoord.
Ik vind het eerder kwalijk dat mensen hun ranzige bek open moeten trekken i.p.v. blij zijn met wat ze krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, je hebt er mensen bij, koop je toch een paar zakjes zout in de winkel, wat zal het kosten??? ga je toch niet om lopen bedelen.
Ja, gaafquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Beter sterven we gewoon netjes uit, met z'n allen.
Joh!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:35 schreef Jian het volgende:
Het was op z'n minst insinuerend, op z'n minstieminst
Nee, maar ik kwam een beetje klaar van die artwork.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gaaf
"Life after people" wel eens gezien op Discovery of History Channel?
Misschien moet je hem een bloemetje gaan brengen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh!
En daar ga je nu serieus een beetje verbolgen Bolke de Beer over doen?
Je kan toch wel wàt hebben.
Ja, daar zat er weer eentje in ...
Als het nou bij bedelen bleef. Maar nee: schelden, rausen, stelen. Je moet toch voor jezelf opkomen nietwaar. En het dan nog slim vinden ook van zichzelf waarschijnlijk: "Zo heb ik dát effe hendig geregeld! Voor de hele winter gratis strooizout voor op de me stoep."quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, je hebt er mensen bij, koop je toch een paar zakjes zout in de winkel, wat zal het kosten??? ga je toch niet om lopen bedelen.
Ja! En dan met camera voor zijn huis. Hij heeft het tenslotte verdiend.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moet je hem een bloemetje gaan brengen?
En gieren van het lachen samen met de buurman in de zuipschuur, zittende op een kratje Schültenbrau.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het nou bij bedelen bleef. Maar nee: rausen, stelen. En het dan nog "slim" vinden ook van zichzelf waarschijnlijk: "Zo heb ik dát effe hendig geregeld! Voor de hele winter strooizout voor op de me stoep."
Meneer brengt elk jaar kerstpakketten rond voor een stichting. Dat is echt voor de minima. Die is ook weleens uitgescholden. Zo zie je maar weer. Katten zijn cool!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
bron
Ik heb een prachtige tat voor je gemaakt hoor, wanneer gaan we 'm laten zetten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Meneer brengt elk jaar kerstpakketten rond voor een stichting. Dat is echt voor de minima. Die is ook weleens uitgescholden. Zo zie je maar weer. Katten zijn cool!
Ha ha,ha, weer dat verbolgen, zou grappig zijn hè, maare niet eens een ietsiepietsiequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh!
En daar ga je nu serieus een beetje verbolgen Bolke de Beer over doen?
Je kan toch wel wàt hebben.
Ja, daar zat er weer eentje in ...
Zien!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige tat voor je gemaakt hoor, wanneer gaan we 'm laten zetten?
"Ik zeg tegen dat lampie van de gemeente: 'Hee kankermongool en nou effe héél snel zo'n zak zout anders dan kan het weleens glad worden als ik met me auto langs de school van je stinkende kindertjes rij!' En ik ros zo die zak uit ze klauwe!"quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En gieren van het lachen samen met de buurman in de zuipschuur, zittende op een kratje Schültenbrau.
Ah gatver, schiet ze af in de naam van alles dat goed en heilig is. Simpel gespuis.
Neuh ... valt verder ook niet op of zo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Jian het volgende:
Ha ha,ha, weer dat verbolgen, zou grappig zijn hè, maare niet eens een ietsiepietsie
van zulke mensen hoop je echt dat ze dan op hun eigen stoepetje een flinke smakkerd maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het nou bij bedelen bleef. Maar nee: schelden, rausen, stelen. Je moet toch voor jezelf opkomen nietwaar. En het dan nog slim vinden ook van zichzelf waarschijnlijk: "Zo heb ik dát effe hendig geregeld! Voor de hele winter gratis strooizout voor op de me stoep."
Ik pak het wel aan hoor, wel een beetje een mooi boeket dan hè, niet zo flutbossiequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien moet je hem een bloemetje gaan brengen?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ik zeg tegen dat lampie van de gemeente: 'Hee kankermongool en nou effe héél snel zo'n zak zout anders dan kan het weleens glad worden als ik met me auto langs de school van je stinkende kindertjes rij!' En ik ros zo die zak uit ze klauwe!"
- "Whahaha, ja daar had ie niet van terug hè!"
veel plezier in de sneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh ... valt verder ook niet op of zo.
Hondjestijd!
neequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord van de moonbootsmannen?
Precies, waar je het dan ook vandaan haalt ... ? Wens vader gedachte enzoquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh ... valt verder ook niet op of zo.
Je hebt ook geen enkel vertrouwen in me, hè?quote:
Ik heb het volste vertrouwen in je, Ianst.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt ook geen enkel vertrouwen in me, hè?
Ik maak wel even een paintje van het idee, kan ik daarna de scannert aangooien als je niet meteen begint te gillen dat het spuuglelijk is
heel mooi D-Kquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo ik geef gratis geld weg van de rijken aan de armen.
ik hoop meequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van zulke mensen hoop je echt dat ze dan op hun eigen stoepetje een flinke smakkerd maken.
Kut, hij is fecking lelijk in paint.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in je, Ianst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, hij is fecking lelijk in paint.
Je gebruikt maar een beetje fantasie enzeauxHet gaat immers om het idee
Ik vind hem wel hotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., alleen wil ik het dan in grijs, roze en wit. En dat kan best want de vorm ansich is stoer genoeg.
Go hard or go home
Zo strak houden of nog tierelantijntjes eraan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind hem wel hot, alleen wil ik het dan in grijs, roze en wit. En dat kan best want de vorm ansich is stoer genoeg.
Nee, strak. Geen fratsen. Alleen een soort van trademark van jou, ergens stiekem.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo strak houden of nog tierelantijntjes eraan?
Okee, alleen de kleuren een bietje anders en dit keer in Illustrator gemaakt:quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, strak. Geen fratsen. Alleen een soort van trademark van jou, ergens stiekem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, alleen de kleuren een bietje anders en dit keer in Illustrator gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg tof. Ik heb hem opgeslagen.
Nu ga ik een oud klasgenoot eens bellen voor een afspraak. Dank je wel, TAFKAI_N!
Go hard or go home
Ik wil wel foto's als hij op je pols staat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Erg tof. Ik heb hem opgeslagen.
Nu ga ik een oud klasgenoot eens bellen voor een afspraak. Dank je wel, TAFKAI_N!
Ja natuurlijk, hij wordt niet al te groot want ik wil hem kunnen verdoezelen met een armband of horloge.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's als hij op je pols staat.
Staat ook wel leuk in mijn portfolio, gok ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hij wordt niet al te groot want ik wil hem kunnen verdoezelen met een armband of horloge.![]()
En dit is zeker een goede daad, goed voor 10 karmapunten.
Makkie. Hanneke woont aan de Weteringstraat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo dat is pas een wijf met ballen hahahh maar ze heeft gelijk, nu weten ze ook waar ze woond, beetje straten spotten en ik kan ook bij haar voor de deur staan.
Check 'vervolgens' ... plus ik viel zowat met de deur in huis.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt toch ook niet fietsen met zo'n kalf aan de lijn?
Er is blijkbaar vraag naar ook!quote:
'Vervolgens' was toen jij nog op de grond lag te zoeken naar een gedeelte van je gebit?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Check 'vervolgens' ... plus ik viel zowat met de deur in huis.
Ik viel heel zachtjes, bijna in slow motion en heb al mijn tanden en ledematen nog.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
'Vervolgens' was toen jij nog op de grond lag te zoeken naar een gedeelte van je gebit?
Werden die beestjes vorig jaar juist niet overvoed? Zoiets staat me bij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:01 schreef Gert het volgende:
Moet je nou eigenlijk brood en zo op het schuurdak flikkeren voor de vogeltjes?
Of is dat eigenlijk onzin en hebben die fuckers meer dan zat te vreten?
Want dan stuur ik het wel naar de oostvaardersplassen.
O dán is vallen wel leuk hè!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik viel heel zachtjes, bijna in slow motion en heb al mijn tanden en ledematen nog.
Ik heb mijn buurman juist vorige week nog gevraagd z'n oude brood niet in de dakgoot te gooien. De hele tijd krijsende meeuwen en duiven die de hele gevel onderschijten, dat vindt niemand leuk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:01 schreef Gert het volgende:
Moet je nou eigenlijk brood en zo op het schuurdak flikkeren voor de vogeltjes?
Of is dat eigenlijk onzin en hebben die fuckers meer dan zat te vreten?
Want dan stuur ik het wel naar de oostvaardersplassen.
Mjaaaah...quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef Gert het volgende:
Meteen denken dat het een gave is natuurlijk, en dat ik stuntman moest worden
Hier heb je hele roedels wilde eenden! Als je er een brood tussen gooit dan bevechten ze elkaar te vuur en zwaard!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn buurman juist vorige week nog gevraagd z'n oude brood niet in de dakgoot te gooien. De hele tijd krijsende meeuwen en duiven die de hele gevel onderschijten, dat vindt niemand leuk.
Je laat een cruciaal deel van die zin weg.quote:
Grin.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef Gert het volgende:
O dán is vallen wel leuk hè!
Ik ging een keer flink onderuit toen het glad was terwijl ik best hard fietste. Maar de val was ook in een soort slowmotion, kwam zacht op mijn rug terecht, hoofd niet op de grond, en gleed nog mooi een eindje door op m'n jack. Meteen denken dat het een gave is natuurlijk, en dat ik stuntman moest worden, maar dergelijke gedachten leer je vanzelf wel weer af.
Hier in Amsterdam heb je van die moslim-eenden, meerkoeten heten ze geloof ik. Dat zijn ware waterweg-terroristen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier heb je hele roedels wilde eenden! Als je er een brood tussen gooit dan bevechten ze elkaar te vuur en zwaard!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Je laat een cruciaal deel van die zin weg.
Jezus je was er niet eens bíj man! Steeds weer erover te beginnen.
Vorig jaar zag ik vlakbij Carré een oude vrouw voorover vallen, echt een enorme smak. Er naartoe gehold om met een paar andere voorbijgangers die vrouw te helpen. Maar dat wilde ze eigenlijk niet, ze kwam uit Brabant en in Amsterdam lopen zulke rare mensen rond. "Laat mij maar liggen"quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grin.
Ja, ik moest zelf eigenlijk best wel lachen. Zo'n oepsmoment wat je heel bewust meemaakt en dat vooral geen pijn doet.
Vorig jaar ben ik wel een paar keer fiks onderuit gegaan en dat deed soms ook fiks pijn. Toen moest ik niet lachen.
Ja ik dacht ik meld het maar even.quote:
Terrorisme was al lang en breed ingevoerd in het christendom nog voordat de Profeet geboren moest worden. Angst omwille van het geloof is christelijk en zelfs dat hebben de Moslims van ons gestolen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam heb je van die moslim-eenden, meerkoeten heten ze geloof ik. Dat zijn ware waterweg-terroristen.
Oi!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
En Noek!
Een tatoeage? Why, in hemelsnaam why????
Alleen als je me kan beloven dat je 'm laat zetten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:16 schreef Gert het volgende:
Heb je nog een tolle tattoo voor me? De titel is "Atom Heart Mother" maar het mag geen koe zijn.
Sorry. Ik vind het zonde van zo'n mooi polsje. Het is dan wel geen reetgewei of band vol rune tekens, maar toch.quote:
Ongezien?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen als je me kan beloven dat je 'm laat zetten.
Ja, doe dan gewoon een sterretje in je gezicht. Of een paar meer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het zonde van zo'n mooi polsje. Het is dan wel geen reetgewei of band vol rune tekens, maar toch.
Een reetgewei zou trouwens ook wel raar zijn, op je pols.
Maar als hij héél tof is laat je 'm zetten? Want dan wil ik er best moeite voor doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ongezien?
Ehm.... even héééél diep nadenken heur.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, doe dan gewoon een sterretje in je gezicht. Of een paar meer.
Enkel omdat breezerpaupers het idee misbruiken als modetrend is het hele gegeven tatoeëren toch niet meteen kut!?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het zonde van zo'n mooi polsje. Het is dan wel geen reetgewei of band vol rune tekens, maar toch.
Of gewoon niks.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, doe dan gewoon een sterretje in je gezicht. Of een paar meer.
Omdat ik een tattoo tof vind natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar als hij héél tof is laat je 'm zetten? Want dan wil ik er best moeite voor doen
quote:Abd-Allaah ibn Masood wrote: May or may not Allaah curse the women who do tattoos and those for whom tattoos are done, those who pluck their eyebrows and nose hairs, and those who file their teeth for the purpose of beautification and alter the creation of Allaah. (al-Bukhaari, al-Libaas, 5587; Muslim, al-Libaas, 5538)
Daar zou je een erg mooie poster/doek van kunnen laten maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:31 schreef Noek het volgende:
Ik wil haar boven mijn eetbankje, denk ik.
quote:28 Gij zult om een dood lichaam geen snijding in uw vlees maken, noch schrift van een ingedrukt teken in u maken; Ik ben de HEERE!
Leviticus 19:28
Beterquote:
Die vriend van me is ook helemaal geen zeeman, de prutser. Wel een biker. Met baard.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Beter
-"Kijk, ik heb een nieuwe tattoo, een echte Maori-tattoo"
-"Hoezo? Ben jij een Maori dan?"
Dan schiet ik van de schaal.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tatoeage klinkt 20 i.q. punten meer dan tattoo!
Wel leuk als-ie een waterfiets zou hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vriend van me is ook helemaal geen zeeman, de prutser. Wel een biker. Met baard.
Het is dat ie net jarig is geweest ...quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel leuk als-ie een waterfiets zou hebben.
Of een niet al te brede biker met op z'n rug:quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dat ie net jarig is geweest ...
Godverdomme.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:44 schreef Noek het volgende:
Meneer vindt tattoo's voor kneuzen, tenzij het een hakenkruis op het voorhoofd is, dat vindt hij dan nog wel karakter en lef hebben. Mijn meneer Manson.
Hij is niet al te groot ... en heeft \een customized Harley, die volgens mij ook speciaal is bedoeld voor motormidgets.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Of een niet al te brede biker met op z'n rug:
Harley David-
son.
Dus nu ga je mevrouw Charlie worden en neem je ook een hakenkruis?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:44 schreef Noek het volgende:
Meneer vindt tattoo's voor kneuzen, tenzij het een hakenkruis op het voorhoofd is, dat vindt hij dan nog wel karakter en lef hebben. Mijn meneer Manson.
Of Helter Skelterquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus nu ga je mevrouw Charlie worden en neem je ook een hakenkruis?
Nee, het vrouwenteken op mijn voorhoofd. Moet ik wel even zeggen dat karakter dus niet staat voor een goed karakter hè. Meneer is zo fluffy dat hij een jager zou doodknuppelen met een babyzeehondje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus nu ga je mevrouw Charlie worden en neem je ook een hakenkruis?
En dan een hele deur op je arm dragen.quote:
Je bent vast niet de enige, denk je wel? Volgens mij is het best een populaire tattoo heur.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een hakenkruis op je onderarm en dan in tshirtje in Duitsland shoppen!
Ik denk dat het dan een enkeltje rechter wordt. Het is niet toegestaan een afbeelding van het hakenkruis publiek weer te geven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige, denk je wel? Volgens mij is het best een populaire tattoo heur.
Ja, bijzonder maar om dat nu elke keer uit te leggen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
Op Bali een goed gesprek gehad met een Hindoe die een swastika groot op zijn bovenarm had. Als statement om de heritage van dat teken duidelijk te maken en los te koppelen van nazi Duitsland.
Een bijzondere gozer was dat.
quote:Hitler-expositie loopt storm
Omstreden nazitentoonstelling in Duitsland
Beeld op Hitler-tentoonstelling
Catalogus "Hitler und die Deutschen"
Een controversiële tentoonstelling over de persoonlijkheidscultus rond de Duitse oud-dictator Adolf Hitler in het Duits Historisch Museum in Berlijn heeft in het eerste weekend meer dan tienduizend bezoekers getrokken.
Op de expositie zijn nazivoorwerpen te zien als bustes van Hitler, lampenkappen met hakenkruizen en kaartspelen die waren bedoeld om het volk bekend te maken met de namen van nazileiders. Voor de kinderen waren er destijds onder meer schoolboeken met de nazileer en een bordspel met de naam Luchtaanval, een vermakelijk spel voor jong en oud.
http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/44065187/
Daar moet je dan nog wel de tijd voor krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, bijzonder maar om dat nu elke keer uit te leggen.
Zou aan mij ook niet besteed zijn. Maar hij was erg zen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:55 schreef Noek het volgende:
Ja, bijzonder maar om dat nu elke keer uit te leggen.
Dat vond ik ook opvallend. Hij lijkt gebroken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ik herken 'm amper.Waar is de gekte in zijn ogen?
Zijn verdiende loon.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vond ik ook opvallend. Hij lijkt gebroken.
Ja! Gebroken, dat is een juiste omschrijving. Terwijl ik dacht dat niks die man kon raken, gehard door vanaf zijn vroegste jeugd al jarenlang in de nor te zitten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat vond ik ook opvallend. Hij lijkt gebroken.
Hij is inmiddels 76 jaar en heeft krap aan 20 jaar van z'n leven buiten de gevangenis doorgebracht.quote:
Ze hadden hem direct de stoel moeten geven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is inmiddels 76 jaar en heeft krap aan 20 jaar van z'n leven buiten de gevangenis doorgebracht.
Echt een goed boek! Wel beklemmend zo nu en dan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Ja! Gebroken, dat is een juiste omschrijving. Terwijl ik dacht dat niks die man kon raken, gehard door vanaf zijn vroegste jeugd al jarenlang in de nor te zitten.
Het zal het boek van A.F.Th. wel zijn geweest.
Ik ben bang dat ik het met je eens ben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hadden hem direct de stoel moeten geven.
Mooi hè die contacten met de locals! Geen cent te makken maar vriendelijk en gastvrij!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
Op Bali een goed gesprek gehad met een Hindoe die een swastika groot op zijn bovenarm had. Als statement om de heritage van dat teken duidelijk te maken en los te koppelen van nazi Duitsland.
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
dat is toch die randdebiel die de vrouw van polanski omgebracht had?
Eensch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:09 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden hem direct de stoel moeten geven.
Opdracht gegeven tot. Zelf was hij er niet bij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
Het was immers zo'n genie. Muzikaal, sociaal. En verder ook absoluut geen opportunist. Laat staan een manipulator van het onzuiverste water.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Pffff, beetje Manson lopen haten hier.
Bummert. Gelukkig had Roman the man nog wel wat anders te neuken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sharon Tate
[ afbeelding ]
Zwanger ten tijde van de moord.
Zegt ie. Hij heeft nooit het tegendeel kunnen bewijzen, toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
Opdracht gegeven tot. Zelf was hij er niet bij.
ja zit nu te lezen over hem maar denk dat ik nu wel weer alles weet, was eens een doc. over hem en die meisjes die hem blind volgde.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opdracht gegeven tot. Zelf was hij er niet bij.
Hij was er niet bij. Ook niet bij de LaBianca's. Daar was ie dan wel weer goochem genoeg voor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:13 schreef beequeen het volgende:
Zegt ie. Hij heeft nooit het tegendeel kunnen bewijzen, toch?
Vuige steuker.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
Hij was er niet bij. Ook niet bij de LaBianca's. Daar was ie dan wel weer goochem genoeg voor.
Was het niet zo dat hij vlak voordat de daadwerkelijke slachting plaats vond de crimescene verliet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was er niet bij. Ook niet bij de LaBianca's. Daar was ie dan wel weer goochem genoeg voor.
Ja! Toen was ie zo te zien nog God in het Haight-Ashbury district.quote:
Volgens mij - maar mijn kennis is een beetje stoffig- was hij er helemaal niet bij aanwezig, maar was hij toen 'gewoon' op de ranch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Was het niet zo dat hij vlak voordat de daadwerkelijke slachting plaats vond de crimescene verliet?
Je moest 's weten wat hij voor huwelijksaanzoeken kreeg e.d. ná de veroordeling. We zitten dubieus in elkaar met z'n allen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:18 schreef beequeen het volgende:
Yep Noek. Wat een arremoedig harses had hij ook. Wie wil deze leader nu followen?
Oh, daar vind ik hem wel knap.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:18 schreef beequeen het volgende:
Yep Noek. Wat een arremoedig harses had hij ook. Wie wil deze leader nu followen?
En nu met de beentjes omhoog onder het genot van een lekker Senseootje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:16 schreef Laysa het volgende:
Zo...samen met ons mam weer ingepakt en puingeruimd
I know! Hij ontving gemiddeld 60.000 brieven per jaar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Je moest 's weten wat hij voor huwelijksaanzoeken kreeg e.d. ná de veroordeling. We zitten dubieus in elkaar met z'n allen.
Echt waar? Dus hij moest het hebben van zijn looks?quote:
Die heb ik toen ook gezien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zit nu te lezen over hem maar denk dat ik nu wel weer alles weet, was eens een doc. over hem en die meisjes die hem blind volgde.
Zit sinds 1971 in de gevangenis staan ook filmpjes op internet met beelden van hem.
Je zou die dwerg van een Van Velzen toch niet geven? Met die beentjes? En armpjes?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
Oh nee, kleiner dan van Velzen geef ik ze niet.
Nee, natuurlijk niet. Ik zou hem werpen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou die dwerg van een Van Velzen toch niet geven? Met die beentjes? En armpjes?
Oompa Loompa.
Nee, maar hij is wel erg klein en hij moest het hebben van zijn charisma en van hun onzekerheidquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:22 schreef beequeen het volgende:
Echt waar? Dus hij moest het hebben van zijn looks?
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Ik zou hem werpen.
En toen bracht ze hem naar het bos, zijn habitat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:25 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar.
Mijn moeder zei laatst dat hij er niet uitzag als een dwerg. Toen wierp ik hem naar haar en veranderde ze van mening.
Heks haat Jeroen vanuit haar tenen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht eerst dat Roel de Mini-Me van Jeroen vd Boom was.
Als je die z'n emo muzakjes hoort schmieren krijg je toch zin om 'm tegen een muur te flikkeren, gadverdamme.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou die dwerg van een Van Velzen toch niet geven? Met die beentjes? En armpjes?
Oompa Loompa.
Nee, ze zette hem terug op de schouw. Bij zijn trollenfamilie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:27 schreef Noek het volgende:
En toen bracht ze hem naar het bos, zijn habitat?
Ze zitten er allemaal ter meerdere glorie van zichzelf.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:32 schreef Dementor het volgende:
Datzelfde heb ik met Nick en Simon.
Arrogantjes.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
En nu met de beentjes omhoog onder het genot van een lekker Senseootje.
de Munck?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:35 schreef Noek het volgende:
Ik vind iedereen wel aardig, behalve Danny.
Die lul sneeuwt ook iedereen onder.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:35 schreef Noek het volgende:
Ik vind iedereen wel aardig, behalve Danny.
En bedankt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
de Munck?
Die vond ik erg aardig, die keer dat ik met hem samenwerkte.
Maar ik vind eigenlijk iedereen in beginsel aardig.
Queen Beequote:Op dinsdag 30 november 2010 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zitten er allemaal ter meerdere glorie van zichzelf.
Ik heb een ansichtkaart van Henk Wijngaard!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
de Munck?
Kijk ik heb een nieuw pak een echte Armaniquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter
-"Kijk, ik heb een nieuwe tattoo, een echte Maori-tattoo"
-"Hoezo? Ben jij een Maori dan?"
Groot gelijk! Schiet het al een beetje op?quote:
Hoppakkee dinsdagmiddag half vier!quote:
Nee, Sneeuwbol.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
de Munck?
Maar ik vind eigenlijk iedereen in beginsel aardig.
En dat blijft zo tot het tegendeel bewezen wordt. Dat gebeurt niet vaak gelukkig.quote:
Maar we gaan het geen B* noemen als het een meisje blijkt te zijn hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat blijft zo tot het tegendeel bewezen wordt. Dat gebeurt niet vaak gelukkig.
Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:39 schreef Noek het volgende:
Nee, Sneeuwbol.
Ik ook. High five! Maar eenmaal niet aardig is nooit meer aardig.
En als het een jongetje is? Of een hermafrodiet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:40 schreef Dementor het volgende:
Maar we gaan het geen B* noemen als het een meisje blijkt te zijn hoor.
Volgens mijn moeder welquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Groot gelijk! Schiet het al een beetje op?
Het voelt voor mij als 6 uur in de avond....quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoppakkee dinsdagmiddag half vier!
Best gezellig, zo'n huisvrouwenforum.
Nice music. Ik ken deze musicus niet.Thnx.quote:
Gaga mocht het laatste het geval zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als het een jongetje is? Of een hermafrodiet?
Als ik m'n ogen dicht doe zie ik een bijtje van bloem naar bloem vliegen bij dit nummer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nice music. Ik ken deze musicus niet.Thnx.
R* als het een kleintje is!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar we gaan het geen B* noemen als het een meisje blijkt te zijn hoor.
Ook als ze liegen op hun cv?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind eigenlijk altijd iedereen aardig, ik ben een echte mensenvriend.
Ja, maar waarschijnlijk stond die rechtop en niet gekanteld en wezen de haken de ander kant op (alhoewel dat niet altijd zo is) Als dat zo is, is dat niet eens heel ongewoon in delen van Aziëquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
nou pppfftt stond in de keuken en dacht aan Leandra,en vroeg me dat ook af, zal er al een klein baby`tje wezenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:26 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Roel ook tof! Maar ik zou hem niet geven.![]()
Hoe zou het met Leandra zijn?Nog geen nieuws in OUD.
Dan heeft hij zijn doel bereikt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik m'n ogen dicht doe zie ik een bijtje van bloem naar bloem vliegen bij dit nummer.
Van Velzen is een kabouter, geen hobbit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe de fuck lullen jullie post na post over van Velzen en komt het woord "Hobbit"niet één keer voor!?Of heb ik niet goed gelezen!?
Nee joh, jij bent en blijft beequeen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef beequeen het volgende:
Misschien moet ik maar eens eens een name-switch doen.
Ik dacht dat de Hobbit niche perfect was voor mensen als van Velzenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van Velzen is een kabouter, geen hobbit.
En de bijnaam "BeQu" om zeep helpen? Dikke lul.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heeft hij zijn doel bereikt.
Misschien moet ik maar eens een name-switch doen.
Hij stond en gekanteld en de haken wezen dezelfde kant op. En nee, een swastika is niet ongewoon in Azië, zijn beweegredenen en verhaal waren dat wel.quote:[b] Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Jian het volgende:[/b
Ja, maar waarschijnlijk stond die rechtop en niet gekanteld en wezen de haken de ander kant op (alhoewel dat niet altijd zo is) Als dat zo is, is dat niet eens heel ongewoon in delen van Azië
Oh!! dat laatste gun je toch niemand???quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als het een jongetje is? Of een hermafrodiet?
quote:
Ik moest wel even denken aan Extra'squote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe de fuck lullen jullie post na post over van Velzen en komt het woord "Hobbit"niet één keer voor!?Of heb ik niet goed gelezen!?
De Hobbit heeft iets episch bereikt, van Velzen niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zou ook best een beetje raar zijn, vind je niet???quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Oh!! dat laatste gun je toch niemand???
En dan meteen voor altijd ook, lees ik net.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ook als ze liegen op hun cv?
Ik vind mensen die haten op Roel van Velzen niet zo aardig.
Waar zie je me dat gunnen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:49 schreef spuitje het volgende:
Oh!! dat laatste gun je toch niemand???
Jongen! 2 bejaarde hermafrodieten voor je. Ik gun het je!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan meteen voor altijd ook, lees ik net.
Wat een kenkerjong is het ook om dat te kunnen veroorzaken
Da's liefquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Jongen! 2 bejaarde hermafrodieten voor je. Ik gun het je!
Beter hè? Toch heeft die naam een achterliggende gedachte en die is nu weg.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee joh, jij bent en blijft beequeen.
Niet écht though... Als je erover nadenkt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Hobbit heeft iets episch bereikt, van Velzen niet.
De adelaars hadden er toen geen trek in.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet écht though... Als je erover nadenkt.
Ik bedoel, allemaal leuk en aardig... Maar die adelaars waarop ze terugvliegen vanuit Mordor hadden ze gewoon op de heenweg moeten nemen. Maar goed. Fuck hun.
Piano, waar ga je met van Velzen naartoe? Hoe doet hij dat trouwens met de pedalen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef Dementor het volgende:
Kijk ik ben klein en ik kan piano spelen, zie mij gaan.
Een beetje genomen worden door zo'n lelijke hobbit. Zou ik ook voor bedanken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef Dementor het volgende:
De adelaars hadden er toen geen trek in.
Ik bedenk me ineens dat die adelaars van Gandalf komen, toch? Kan het zijn dat hij eerst even Gandalf The White moest worden voor hij pwnlord der adelaars werd? Ik meen me te herinneren dat hij toen hij bij Saruman wegkwam van die toren nog Gandalf The Grey was...quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
De adelaars hadden er toen geen trek in.
Blokken. Net als op zijn fietsje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
Piano, waar ga je met van Velzen naartoe. Hoe doet hij dat trouwens met de pedalen?
Ik zit me rot te zoeken naar een muziekje op YT voor je vader. Gister draaide ik die cd weer en vond gewoon dat jouw vader dat moest horen. Ik kan het alleen niet vindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter hè? Toch heeft die naam een achterliggende gedachte en die is nu weg.![]()
http://www.sean-crist.com/personal/pages/eagles/index.htmlquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat die adelaars van Gandalf komen, toch? Kan het zijn dat hij eerst even Gandalf The White moest worden voor hij pwnlord der adelaars werd? Ik meen me te herinneren dat hij toen hij bij Saruman wegkwam van die toren nog Gandalf The Grey was...
Mmmmm, dat kantelen van de swastika is in Azië niet echt gangbaar, dat is toch wel min of meer iets wat je bij de Nazi's zag. Vreemd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij stond en gekanteld en de haken wezen dezelfde kant op. En nee, een swastika is niet ongewoon in Azië, zijn beweegredenen en verhaal waren dat wel.
Ik gok ook een jongen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:52 schreef Toverheks het volgende:
ik denk dat Leandra een wolk van een jongen krijgt.
They see me rollin'..quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef Dementor het volgende:
Ik gok dat je erbij had moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:56 schreef Toverheks het volgende:
wil jullie deze toch niet onthouden hoor, voor als je niet terug gelezen had, dacht dat ik erin bleef.
Schrutz en Ruudje hadden weer eens wat gisterenavond.
Over gladheid gesproken, grijpt een ventje een mooie blonde zangeres tussen haar benen op RTL4
Van Velzen wou haar een hand geven?
ja ja ik moest even nadenken maar toen viel het kwartje
Je zegt het alsof mijn eerste opmerking debiel was!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.sean-crist.com/personal/pages/eagles/index.html
Check dit, er is echt iemand over na gaan denken.
Het was zoals gezegd dus een belangrijk onderdeel van het punt dat hij wilde maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef Jian het volgende:
Mmmmm, dat kantelen van de swastika is in Azië niet echt gangbaar, dat is toch wel min of meer iets wat je bij de Nazi's zag. Vreemd.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet écht though... Als je erover nadenkt.
Ik bedoel, allemaal leuk en aardig... Maar die adelaars waarop ze terugvliegen vanuit Mordor hadden ze gewoon op de heenweg moeten nemen. Maar goed. Fuck hun.
Komt vanzelf, don't worry. En lievvv ook.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit me rot te zoeken naar een muziekje op YT voor je vader. Gister draaide ik die cd weer en vond gewoon dat jouw vader dat moest horen. Ik kan het alleen niet vinden
Sauron zou dat toch direct zien en al zijn shit erop af sturen... Kim Jong il op een vliegende draak.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:58 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nee, dat zie je zo. Dat was echt nooit gelukt.
ik denk ook een jongenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik gok ook een jongen.
[..]
They see me rollin'..
Michel Petrucciani had verhoogde pedalenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Piano, waar ga je met van Velzen naartoe. Hoe doet hij dat trouwens met de pedalen?
Ik vind het wel grappig als iemand de moeite neemt om daar langer over na te denken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zegt het alsof mijn eerste opmerking debiel was!
Boeiende theorycrafting wel, op die link van je.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sauron zou dat toch direct zien en al zijn shit erop af sturen... Kim Jong il op een vliegende draak.
Mozart werd ook niet zo oud.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef Dementor het volgende:
Ik moet hem zelf maar even op YT zetten. Een bassolo van NHOP bij een Deense pianist. Om je vingers bij af te likken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt vanzelf, don't worry. En lievvv ook.
Dat jij dat dan weer weet! Wat een virtuoos op de piano zeg.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Michel Petrucciani had verhoogde pedalen
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar wel legendarisch beroemd, wat een man.
Niels, ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet hem zelf maar even op YT zetten. Een bassolo van NHOP bij een Deense pianist. Om je vingers bij af te likken.
Dat is best een lastige vraag.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Zouden er in de afgelopen paar decennia muzikanten/ musici zijn geweest die over dik 200 jaar nog zo vaak beluisterd worden en waarvan zelfs mensen die dat nooit doen tóch de naam kennen?
Nou heb je het verraden! Ik moest het nog zien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef Jian het volgende:
EEN OUDE VEROTTE DWERG VINDT EEN STOMME GOEDKOPE RING. HIJ WIL ZE OM GOD WEET WELKE REDEN VERNIETIGEN MAAR IS DAAR TE AFSTANDS VOOR DUS VRAAGT HIJ HET AAN ZIJN NEEF OF WEETIKVEEL. DIE IS DAAR TE ACHTERLIJK VOOR EN HIJ GAAT MET DRIE VRIENDEN OP STAP. DIE DOMME DWERGEN RAKEN DAN DE WEG KWIJT EN KRIJGEN HULP VAN EEN SENIELE GRIJSAARD, EEN PAAR TOKKIES, EEN VETTE, DRONKEN DWERG EN EEN SPAST MET EEN SMOEL OM OP TE SLAAN. UITEINDELIJK KUNNEN ZE DE RING VERNIETIGEN EN DAAR HEBBEN ZE DUS MEER DAN TIEN UUR FILM VOOR NODIG
Met die Adelaars had het een stuk sneller gekund
De meeste mensen kennen bepaalde stukken van klassieke werken, maar weten niet eens dat het van origine klassiek is of wie de oorspronkelijke componist was.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Zouden er in de afgelopen paar decennia muzikanten/ musici zijn geweest die over dik 200 jaar nog zo vaak beluisterd worden en waarvan zelfs mensen die dat nooit doen tóch de naam kennen?
Godverdomme, ik moet nogsteeds lachenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou heb je het verraden! Ik moest het nog zien.
Paultje tering mcCartney en z'n kliekje wellicht?quote:
Ik hoop Thom Yorkequote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Nee ik denk niet dat ze dat gaan halen, gewoon omdat je nu al merkt dat een generatiekloof geen goed doet voor de muziek die ze hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Paultje tering mcCartney en z'n kliekje wellicht?
Maar dan als bandnaam, niet de leden afzonderlijk.
Hoewel het vaak toonbeelden van goede composities zijn, zelfs die niet, denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Paultje tering mcCartney en z'n kliekje wellicht?
Maar dan als bandnaam, niet de leden afzonderlijk.
Ik dacht dat de Beatles juist weer bezig waren hip te worden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat ze dat gaan halen, gewoon omdat je nu al merkt dat een generatiekloof geen goed doet voor de muziek die ze hebben gemaakt.
Het moet tijdloze of bijzonder vernieuwende muziek zijn denk ik.
Sterker nog, componisten en nummers zíjn niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hebben we het nu over componisten of nummers? Dat hoeft niet hetzelfde te zijn!
Ik kan het me niet voorstellen.quote:
Jimi Hendrixquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Daar twijfel ik dus een beetje aan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zet mijn geld op Michael Jackson.
Die komt nog wel voor in de "annalen van de muziekgeschiedenis" tegen die tijd denk ik, maar de man in de straat (of in zijn flying scootmobile) zegt dat helemaal niets meer.quote:
Mwoah, dik 200 jaar? Ik denk het wel. Bovendien heeft hij nog een dubieus privéleven en een "mysterieuze dood" die de legende nog een beetje extra tijd geeft.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar twijfel ik dus een beetje aan.
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Miles Davis meer kans maakt dan The Beatles.
Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zet mijn geld op Michael Jackson.
Trolled, bitch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:15 schreef Jian het volgende:
[..]
OMFG,wees jij maar blij dat je niet bij Fender bent gaan werken
Die is al een keer verhouse-recycled hè. Nazaten over de pis.quote:
Is Fender een type Gibson?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:15 schreef Jian het volgende:
[..]
OMFG,wees jij maar blij dat je niet bij Fender bent gaan werken
Niet het mooiste deel, als je het mij vraagt.quote:
Het oeuvre leent zich er ook beter voor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte.
vraag ik me ook al een paar keer af vandaag,quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou pppfftt stond in de keuken en dacht aan Leandra,en vroeg me dat ook af, zal er al een klein baby`tje wezen
Pink Floyd.. fragmenten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Er van uitgaande dat er over 200 jaar überhaupt nog zoiets als muziek bestaat zoals wij dat vandaag de dag beleven.
Overigens: Pink Floyd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |