Deel 5,6 en 7 p1 waren zo slecht nog niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk vind ik al die HPfilms de moeite niet waard gebleken. Snelle afhandeling van de boeken waardoor er amper lijn in zit.
Het ziet er mooi uit, maar inhoudelijk: mwoah.
Toch ga ik ook dit deel in de bioscoop kijken. Maar vanavond eerst naar De Sint.
Ja, maar dat heb je toch eigenlijk altijd wel met boekverfilmingen... Ik vind de wat duistere, volwassen sfeer in de laatste paar films echt héérlijk en ga ook zeker ooit eigenaar zijn van de CE dvd box met álle filmsquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk vind ik al die HPfilms de moeite niet waard gebleken. Snelle afhandeling van de boeken waardoor er amper lijn in zit.
nou, ze kwakte toch even netjes de deur voor hem dicht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond haar nog beschaafd hoor. Ze ging keurig om met die kwal.
Dat is Rutje wel gewend hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, ze kwakte toch even netjes de deur voor hem dicht.
toch vind ik powned best wel oke, misschien omdat het te korte item`s zijn en het programma dus zo afgelopen isquote:
Niet altijd, maar wel meestal.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, maar dat heb je toch eigenlijk altijd wel met boekverfilmingen... Ik vind de wat duistere, volwassen sfeer in de laatste paar films echt héérlijk en ga ook zeker ooit eigenaar zijn van de CE dvd box met álle films
Ze zei "ik bén geen antisemiet en als u mij zo bestempelt dan hoef ik uw bloemen niet". Toen gaf ze de bloemen terug en drukte de deur dicht. Nouuuuu... dat had ook wel anders gekund. Alleen had je die minkukel dan in de kaart gespeeld dus ze heeft het heel goed gedaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, ze kwakte toch even netjes de deur voor hem dicht.
Deze wel 's gezien?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch vind ik powned best wel oke, misschien omdat het te korte item`s zijn en het programma dus zo afgelopen is
Niet gezien, maar dit klinkt als de juiste reactie op dat trieste gezuig van die simpele ziel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:54 schreef Gert het volgende:
Ze zei "ik bén geen antisemiet en als u mij zo bestempelt dan hoef ik uw bloemen niet". Toen gaf ze de bloemen terug en drukte de deur dicht. Nouuuuu... dat had ook wel anders gekund. Alleen had je die minkukel dan in de kaart gespeeld dus ze heeft het heel goed gedaan.
ja nou omdat er dus storing was heb/had ik nog niet betaald, dus dan kunnen ze de paar moonboots die ze nog hadden aan cash betalende klanten in de winkel hebben verkocht, zodat ik dan uiteindelijk nog niks hebquote:
En ook precies de reactie die Rutger wilde uitlokken, ghèhèhèquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dit klinkt als de juiste reactie op dat trieste gezuig van die simpele ziel.
Wat een kleuter.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:01 schreef Jian het volgende:
En ook precies de reactie die Rutger wilde uitlokken, ghèhèhè
http://www.powned.tv/quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Powned nog nooit op tv gezien, eigenlijk... Doen ze dat nog, en zo ja; waar?
zo dat is pas een wijf met ballen hahahh maar ze heeft gelijk, nu weten ze ook waar ze woond, beetje straten spotten en ik kan ook bij haar voor de deur staan.quote:
ned. 3 om 11 uur dacht ik, ook op uitzendinggemist.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Powned nog nooit op tv gezien, eigenlijk... Doen ze dat nog, en zo ja; waar?
Ik gok overigens letterlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo dat is pas een wijf met ballen
Ze hebben het er gewoon afgehaald.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou lekker dan hondjes, heb je gisteren even 1000 overgemaakt valt nog de stroom bij je uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |