Ik vond haar nog beschaafd hoor. Ze ging keurig om met die kwal.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had vanmorgen al powned gezien, hoe hij dat bloemetje achter liet voor haar, maar ze heeft wel ballen hoor, hoppa deur dicht
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
[Aangeboden] Hulp bij schrijven van (bijv) officieële brieven
Er staan wel meer geinige dingen tussen: gratis afmixen van muziek!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
[Aangeboden] Hulp bij schrijven van (bijv) officieële brieven
Je snapt best wat ik bedoel, recalcitrant kulleke.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze hebt het verdient, ze hebben het niet zomaar gekregen.
en ik maar denken dat de grap was dat het 'officiële brieven' moest zijn i.p.v. die troep uit de TT.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staan wel meer geinige dingen tussen: gratis afmixen van muziek!
Ik vond die gratis ontmaagding wel leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het al koud genoeg met 10c..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Olé!
Kun je al schaatsen op het zwembad?
Ja! Ik moet er nog steeds eentje en ik heb een arm.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan gratis tatoeages ontwerpenZullen er arme mensen zijn die dát willen?
Wat moet je hebben?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja! Ik moet er nog steeds eentje en ik heb een arm.
Nog niet, ben nog even mijn boeken 1-6 aan het refreshen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:45 schreef Dementor het volgende:
@Ian, heb jij HP7 part 1 ook gezien?
Die heb ik inderdaad amper, over het net.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof je mij überhaupt serieus moest nemen! Mensenkennis
Ik kon het niet laten en ben toch gegaan, wel de moeite waard hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog niet, ben nog even mijn boeken 1-6 aan het refreshen.
Bovendien dénk ik dat ik HP701 en HP702 achter elkaar wil zien.
en moonboots?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets met het vrouwentekentje en zo breed als mijn pols.quote:
Even een PM sturen naar een van de mods en een tearjerkerverhaaltje ophangen en we gaan los!quote:
Goed te doen als op zichzelf staande film? Of echt zo'n "wordt vervolgd" op het einde?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten en ben toch gegaan, wel de moeite waard hoor.
Je wilt ze dan ook zétten zeker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan gratis tatoeages ontwerpenZullen er arme mensen zijn die dát willen?
Dat houd mij dus ook tegen, ik wil ook gewoon in 1 x door kunnen kijken eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog niet, ben nog even mijn boeken 1-6 aan het refreshen.
Bovendien dénk ik dat ik HP701 en HP702 achter elkaar wil zien.
nou lekker dan hondjes, heb je gisteren even 1000 overgemaakt valt nog de stroom bij je uit.quote:
Grmbl.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Je wilt ze dan ook zétten zeker?
En niet alleen maar van die nummertjes op de onderarm hè!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |