Zou me verbazen, ... hogelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult ... nanananana?
Zo? Nee, dan begrijp ik je voorliefde wel.
Heb je al iets gehoord van de moonbootsmannen?quote:
Vandaar dat ik vroeg of je het zo bedoelde ...quote:
Het is een SC ...quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:27 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar dit topic heen moet gaan want begrijp het niet zo.
![]()
de tt geeft een ander verwachtingspatroon dan de reacties.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:27 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar dit topic heen moet gaan want begrijp het niet zo.
![]()
En je gaf ook min of meer direct zelf antwoordquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vroeg of je het zo bedoelde ...
Rubje, welkom bij ons clubjequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:27 schreef rubje het volgende:
![]()
Nee, ik vroeg me af of ik 'm zo moest lezen. Dat was een vraag, geen antwoord.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:29 schreef Jian het volgende:
En je gaf ook min of meer direct zelf antwoord![]()
Ja, en ANTM begrijp je ook al niet. Verwarrend hè, de wereld. Kijk uit met oversteken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:27 schreef rubje het volgende:
![]()
Rubje ook niet.quote:
bronquote:Scheldpartijen om strooizout
PURMEREND - Het uitdelen van gratis zakjes strooizout is in Purmerend behoorlijk uit de hand gelopen. Gemeentepersoneel werd uitgescholden voor 'lul', 'klootzak' en 'mongool' terwijl andere mensen ongevraagd het plastic van een nieuwe voorraad aftrokken en hele dozen met zoutzakken lieten verdwijnen.
"Het begon nog gemoedelijk", vertelt Frans Gervais van de uitdeelpost op het Gildeplein, in het Noordhollands Dagblad. "Maar de sfeer sloeg al snel om. Al voordat we officieel begonnen, was het al zo druk dat mensen zelf in de voorraad zakken begonnen te plukken".
Veel mensen probeerden met smoesjes twee zakjes zout te bemachtigen, terwijl vooraf duidelijk was aangegeven dat iedereen recht heeft op één zakje. Veel uitdelers werden daarop uitgescholden voor alles wat mooi en lelijk is. "Ze werden agressief en gingen schelden", aldus de vrouw tegen de krant. Ook bij andere uitdeelpunten bleek de boel uit de hand te zijn gelopen. [..]
echt he, je hebt er mensen bij, koop je toch een paar zakjes zout in de winkel, wat zal het kosten??? ga je toch niet om lopen bedelen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef Gert het volgende:
Misschien is Powned wel de exponent van de huidige "mondige" burger.
[..]
bron
Dat las ik ook. Te schunnig voor woorden, toch? Om iets niksigs als gratis strooizout.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef Gert het volgende:
bron
Het was op z'n minst insinuerend, op z'n minstieminstquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of ik 'm zo moest lezen. Dat was een vraag, geen antwoord.
Ik vind het eerder kwalijk dat mensen hun ranzige bek open moeten trekken i.p.v. blij zijn met wat ze krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, je hebt er mensen bij, koop je toch een paar zakjes zout in de winkel, wat zal het kosten??? ga je toch niet om lopen bedelen.
Ja, gaafquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Beter sterven we gewoon netjes uit, met z'n allen.
Joh!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:35 schreef Jian het volgende:
Het was op z'n minst insinuerend, op z'n minstieminst
Nee, maar ik kwam een beetje klaar van die artwork.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gaaf
"Life after people" wel eens gezien op Discovery of History Channel?
Misschien moet je hem een bloemetje gaan brengen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh!
En daar ga je nu serieus een beetje verbolgen Bolke de Beer over doen?
Je kan toch wel wàt hebben.
Ja, daar zat er weer eentje in ...
Als het nou bij bedelen bleef. Maar nee: schelden, rausen, stelen. Je moet toch voor jezelf opkomen nietwaar. En het dan nog slim vinden ook van zichzelf waarschijnlijk: "Zo heb ik dát effe hendig geregeld! Voor de hele winter gratis strooizout voor op de me stoep."quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, je hebt er mensen bij, koop je toch een paar zakjes zout in de winkel, wat zal het kosten??? ga je toch niet om lopen bedelen.
Ja! En dan met camera voor zijn huis. Hij heeft het tenslotte verdiend.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moet je hem een bloemetje gaan brengen?
En gieren van het lachen samen met de buurman in de zuipschuur, zittende op een kratje Schültenbrau.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het nou bij bedelen bleef. Maar nee: rausen, stelen. En het dan nog "slim" vinden ook van zichzelf waarschijnlijk: "Zo heb ik dát effe hendig geregeld! Voor de hele winter strooizout voor op de me stoep."
Meneer brengt elk jaar kerstpakketten rond voor een stichting. Dat is echt voor de minima. Die is ook weleens uitgescholden. Zo zie je maar weer. Katten zijn cool!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
bron
Ik heb een prachtige tat voor je gemaakt hoor, wanneer gaan we 'm laten zetten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Meneer brengt elk jaar kerstpakketten rond voor een stichting. Dat is echt voor de minima. Die is ook weleens uitgescholden. Zo zie je maar weer. Katten zijn cool!
Ha ha,ha, weer dat verbolgen, zou grappig zijn hè, maare niet eens een ietsiepietsiequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh!
En daar ga je nu serieus een beetje verbolgen Bolke de Beer over doen?
Je kan toch wel wàt hebben.
Ja, daar zat er weer eentje in ...
Zien!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige tat voor je gemaakt hoor, wanneer gaan we 'm laten zetten?
"Ik zeg tegen dat lampie van de gemeente: 'Hee kankermongool en nou effe héél snel zo'n zak zout anders dan kan het weleens glad worden als ik met me auto langs de school van je stinkende kindertjes rij!' En ik ros zo die zak uit ze klauwe!"quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En gieren van het lachen samen met de buurman in de zuipschuur, zittende op een kratje Schültenbrau.
Ah gatver, schiet ze af in de naam van alles dat goed en heilig is. Simpel gespuis.
Neuh ... valt verder ook niet op of zo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Jian het volgende:
Ha ha,ha, weer dat verbolgen, zou grappig zijn hè, maare niet eens een ietsiepietsie
van zulke mensen hoop je echt dat ze dan op hun eigen stoepetje een flinke smakkerd maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het nou bij bedelen bleef. Maar nee: schelden, rausen, stelen. Je moet toch voor jezelf opkomen nietwaar. En het dan nog slim vinden ook van zichzelf waarschijnlijk: "Zo heb ik dát effe hendig geregeld! Voor de hele winter gratis strooizout voor op de me stoep."
Ik pak het wel aan hoor, wel een beetje een mooi boeket dan hè, niet zo flutbossiequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien moet je hem een bloemetje gaan brengen?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ik zeg tegen dat lampie van de gemeente: 'Hee kankermongool en nou effe héél snel zo'n zak zout anders dan kan het weleens glad worden als ik met me auto langs de school van je stinkende kindertjes rij!' En ik ros zo die zak uit ze klauwe!"
- "Whahaha, ja daar had ie niet van terug hè!"
veel plezier in de sneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh ... valt verder ook niet op of zo.
Hondjestijd!
neequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord van de moonbootsmannen?
Precies, waar je het dan ook vandaan haalt ... ? Wens vader gedachte enzoquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh ... valt verder ook niet op of zo.
Je hebt ook geen enkel vertrouwen in me, hè?quote:
Ik heb het volste vertrouwen in je, Ianst.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt ook geen enkel vertrouwen in me, hè?
Ik maak wel even een paintje van het idee, kan ik daarna de scannert aangooien als je niet meteen begint te gillen dat het spuuglelijk is
heel mooi D-Kquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo ik geef gratis geld weg van de rijken aan de armen.
ik hoop meequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van zulke mensen hoop je echt dat ze dan op hun eigen stoepetje een flinke smakkerd maken.
Kut, hij is fecking lelijk in paint.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in je, Ianst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, hij is fecking lelijk in paint.
Je gebruikt maar een beetje fantasie enzeauxHet gaat immers om het idee
Ik vind hem wel hotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., alleen wil ik het dan in grijs, roze en wit. En dat kan best want de vorm ansich is stoer genoeg.
Go hard or go home
Zo strak houden of nog tierelantijntjes eraan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind hem wel hot, alleen wil ik het dan in grijs, roze en wit. En dat kan best want de vorm ansich is stoer genoeg.
Nee, strak. Geen fratsen. Alleen een soort van trademark van jou, ergens stiekem.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo strak houden of nog tierelantijntjes eraan?
Okee, alleen de kleuren een bietje anders en dit keer in Illustrator gemaakt:quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, strak. Geen fratsen. Alleen een soort van trademark van jou, ergens stiekem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, alleen de kleuren een bietje anders en dit keer in Illustrator gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg tof. Ik heb hem opgeslagen.
Nu ga ik een oud klasgenoot eens bellen voor een afspraak. Dank je wel, TAFKAI_N!
Go hard or go home
Ik wil wel foto's als hij op je pols staat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Erg tof. Ik heb hem opgeslagen.
Nu ga ik een oud klasgenoot eens bellen voor een afspraak. Dank je wel, TAFKAI_N!
Ja natuurlijk, hij wordt niet al te groot want ik wil hem kunnen verdoezelen met een armband of horloge.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's als hij op je pols staat.
Staat ook wel leuk in mijn portfolio, gok ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hij wordt niet al te groot want ik wil hem kunnen verdoezelen met een armband of horloge.![]()
En dit is zeker een goede daad, goed voor 10 karmapunten.
Makkie. Hanneke woont aan de Weteringstraat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo dat is pas een wijf met ballen hahahh maar ze heeft gelijk, nu weten ze ook waar ze woond, beetje straten spotten en ik kan ook bij haar voor de deur staan.
Check 'vervolgens' ... plus ik viel zowat met de deur in huis.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt toch ook niet fietsen met zo'n kalf aan de lijn?
Er is blijkbaar vraag naar ook!quote:
'Vervolgens' was toen jij nog op de grond lag te zoeken naar een gedeelte van je gebit?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Check 'vervolgens' ... plus ik viel zowat met de deur in huis.
Ik viel heel zachtjes, bijna in slow motion en heb al mijn tanden en ledematen nog.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
'Vervolgens' was toen jij nog op de grond lag te zoeken naar een gedeelte van je gebit?
Werden die beestjes vorig jaar juist niet overvoed? Zoiets staat me bij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:01 schreef Gert het volgende:
Moet je nou eigenlijk brood en zo op het schuurdak flikkeren voor de vogeltjes?
Of is dat eigenlijk onzin en hebben die fuckers meer dan zat te vreten?
Want dan stuur ik het wel naar de oostvaardersplassen.
O dán is vallen wel leuk hè!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik viel heel zachtjes, bijna in slow motion en heb al mijn tanden en ledematen nog.
Ik heb mijn buurman juist vorige week nog gevraagd z'n oude brood niet in de dakgoot te gooien. De hele tijd krijsende meeuwen en duiven die de hele gevel onderschijten, dat vindt niemand leuk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:01 schreef Gert het volgende:
Moet je nou eigenlijk brood en zo op het schuurdak flikkeren voor de vogeltjes?
Of is dat eigenlijk onzin en hebben die fuckers meer dan zat te vreten?
Want dan stuur ik het wel naar de oostvaardersplassen.
Mjaaaah...quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef Gert het volgende:
Meteen denken dat het een gave is natuurlijk, en dat ik stuntman moest worden
Hier heb je hele roedels wilde eenden! Als je er een brood tussen gooit dan bevechten ze elkaar te vuur en zwaard!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn buurman juist vorige week nog gevraagd z'n oude brood niet in de dakgoot te gooien. De hele tijd krijsende meeuwen en duiven die de hele gevel onderschijten, dat vindt niemand leuk.
Je laat een cruciaal deel van die zin weg.quote:
Grin.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef Gert het volgende:
O dán is vallen wel leuk hè!
Ik ging een keer flink onderuit toen het glad was terwijl ik best hard fietste. Maar de val was ook in een soort slowmotion, kwam zacht op mijn rug terecht, hoofd niet op de grond, en gleed nog mooi een eindje door op m'n jack. Meteen denken dat het een gave is natuurlijk, en dat ik stuntman moest worden, maar dergelijke gedachten leer je vanzelf wel weer af.
Hier in Amsterdam heb je van die moslim-eenden, meerkoeten heten ze geloof ik. Dat zijn ware waterweg-terroristen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier heb je hele roedels wilde eenden! Als je er een brood tussen gooit dan bevechten ze elkaar te vuur en zwaard!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Je laat een cruciaal deel van die zin weg.
Jezus je was er niet eens bíj man! Steeds weer erover te beginnen.
Vorig jaar zag ik vlakbij Carré een oude vrouw voorover vallen, echt een enorme smak. Er naartoe gehold om met een paar andere voorbijgangers die vrouw te helpen. Maar dat wilde ze eigenlijk niet, ze kwam uit Brabant en in Amsterdam lopen zulke rare mensen rond. "Laat mij maar liggen"quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grin.
Ja, ik moest zelf eigenlijk best wel lachen. Zo'n oepsmoment wat je heel bewust meemaakt en dat vooral geen pijn doet.
Vorig jaar ben ik wel een paar keer fiks onderuit gegaan en dat deed soms ook fiks pijn. Toen moest ik niet lachen.
Ja ik dacht ik meld het maar even.quote:
Terrorisme was al lang en breed ingevoerd in het christendom nog voordat de Profeet geboren moest worden. Angst omwille van het geloof is christelijk en zelfs dat hebben de Moslims van ons gestolen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam heb je van die moslim-eenden, meerkoeten heten ze geloof ik. Dat zijn ware waterweg-terroristen.
Oi!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
En Noek!
Een tatoeage? Why, in hemelsnaam why????
Alleen als je me kan beloven dat je 'm laat zetten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:16 schreef Gert het volgende:
Heb je nog een tolle tattoo voor me? De titel is "Atom Heart Mother" maar het mag geen koe zijn.
Sorry. Ik vind het zonde van zo'n mooi polsje. Het is dan wel geen reetgewei of band vol rune tekens, maar toch.quote:
Ongezien?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen als je me kan beloven dat je 'm laat zetten.
Ja, doe dan gewoon een sterretje in je gezicht. Of een paar meer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het zonde van zo'n mooi polsje. Het is dan wel geen reetgewei of band vol rune tekens, maar toch.
Een reetgewei zou trouwens ook wel raar zijn, op je pols.
Maar als hij héél tof is laat je 'm zetten? Want dan wil ik er best moeite voor doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ongezien?
Ehm.... even héééél diep nadenken heur.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, doe dan gewoon een sterretje in je gezicht. Of een paar meer.
Enkel omdat breezerpaupers het idee misbruiken als modetrend is het hele gegeven tatoeëren toch niet meteen kut!?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het zonde van zo'n mooi polsje. Het is dan wel geen reetgewei of band vol rune tekens, maar toch.
Of gewoon niks.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, doe dan gewoon een sterretje in je gezicht. Of een paar meer.
Omdat ik een tattoo tof vind natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar als hij héél tof is laat je 'm zetten? Want dan wil ik er best moeite voor doen
quote:Abd-Allaah ibn Masood wrote: May or may not Allaah curse the women who do tattoos and those for whom tattoos are done, those who pluck their eyebrows and nose hairs, and those who file their teeth for the purpose of beautification and alter the creation of Allaah. (al-Bukhaari, al-Libaas, 5587; Muslim, al-Libaas, 5538)
Daar zou je een erg mooie poster/doek van kunnen laten maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:31 schreef Noek het volgende:
Ik wil haar boven mijn eetbankje, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |