Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
gelukkig zijn de wegen wel goed schoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Hier uiteraard ook nietquote:
Hey Friemelquote:
Man van mn dromenquote:
goeiemorgenquote:
Bespaart mij een hoop type werkquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:39 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me deze ochtend net haatsmurf met mijn commentaar op de sneeuw
Mogguh gierquote:
Ik haar moppersmurfquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:39 schreef Stuart het volgende:
oow diequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh gier
Ik heb gisteren een foto van ons 2en gepost met nieuwjaar
[..]
Ik haar moppersmurf
mogguh
Ik sta graag klaar voor mijn medemensquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bespaart mij een hoop type werk
http://i62.photobucket.com/albums/h92/plingie/IMG_3155.jpgquote:
Poepkequote:
Ik kom wel mee moppersmurfen. Nu nog in een trein, zometeen over een spiegelglad voetpad richting koffie glibberenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:39 schreef Stuart het volgende:
whehehee nee die hoef ik niet ik wil niks meer met haar te maken hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://i62.photobucket.com/albums/h92/plingie/IMG_3155.jpg
kun je um opslaan op eigen PC
Die met V ook hebbuh?
Hmmmz, wees maar voorzichtig. De sneeuw heeft het immers op ons gemuntquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom wel mee moppersmurfen. Nu nog in een trein, zometeen over een spiegelglad voetpad richting koffie glibberen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:39 schreef Stuart het volgende:
had dan ook je ski's aangedaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom wel mee moppersmurfen. Nu nog in een trein, zometeen over een spiegelglad voetpad richting koffie glibberen
2190 of 2189 ..quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee nee die hoef ik niet ik wil niks meer met haar te maken hebben
maar ik doelde in welk topic had je em gepost dan?
Ligt er zoveel sneeuw bij jullie ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had dan ook je ski's aangedaan
Straks sleeen en sneeuwpoppen bouwen met mn kleine
(en sneeuwballen gooien en JF eens flink inpeperen
Ladyquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
zo stormlooptopic inene
LL![]()
Stu![]()
enzo
Is het daar zo koud dat je er blauw van wordt?quote:
Ja man, helemaal witquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ligt er zoveel sneeuw bij jullie ?
Koud valt nog wel mee moet ik zeggen. Hoewel, door de sneeuw lopend krijg je wel koude voeten en handen. Kutsneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het daar zo koud dat je er blauw van wordt?
Nabloedingquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al gezegd dat nabloeding nummer 5 een feit is?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
Kun je alvast staalpillen in huis halenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, wees maar voorzichtig. De sneeuw heeft het immers op ons gemunt
Een aanslag zelfsquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Het litteken dat ik sinds januari op mijn kin heb, bevestigt dat maar weer. Om nog maar te zwijgen over Fles zn rug
...
Ik heb het zelfde litteken als jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Het litteken dat ik sinds januari op mijn kin heb, bevestigt dat maar weer. Om nog maar te zwijgen over Fles zn rug
...
Ohnoesquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ohnoes. Dat moet verdeurie maar eens klaar zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
Het is hier wel van die hele goede plaksneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef Stuart het volgende:
Koud valt nog wel mee moet ik zeggen. Hoewel, door de sneeuw lopend krijg je wel koude voeten en handen. Kutsneeuw![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
stomme tip maar het is 100% waar:quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
Hier blijft de sneeuw helaas ook liggen. Veel te vroeg in het jaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is hier wel van die hele goede plaksneeuw![]()
Nu nog vrijwilligers vinden voor een sneeuwballengevecht![]()
[ afbeelding ]
kom maar hier naar toequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
suiker helpt ook om bloeden te stoppen, tip is eigenlijk voor kinderen die tanden en kiezen wisselen maar misschien moet meneertaart eens poedersuiker gaan snuifenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stomme tip maar het is 100% waar:
appelsap is een natuurlijke bloedverdikker, krijg je dat toegediend zal het al verminderen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whehhehe was wel lachen die nachtquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde litteken als jij
(2 jongens in een slee trekken over het ijs gaat NIET goed)
Gier...
[KSC #2189] Koffie en Hints
en dat van die appelsap heb ik van de tatoeerderquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suiker helpt ook om bloeden te stoppen, tip is eigenlijk voor kinderen die tanden en kiezen wisselen maar misschien moet meneertaart eens poedersuiker gaan snuifen
JF en Andy die elkaars Alfa probeerden te laten ontploffenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhehe was wel lachen die nacht
ja, maar het stolt al steeds heel erg snel, echt raar, hij loopt ineens helemaal leeg, maar dat wat er uit is dat is zo gestoldquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:52 schreef Ladylike het volgende:
stomme tip maar het is 100% waar:
appelsap is een natuurlijke bloedverdikker, krijg je dat toegediend zal het al verminderen
Ik ga denk ik even een paar dagen naar Londenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef Stuart het volgende:
De eerste de beste gek die een sneeuwbal naar me gooit zal moeten rennen voor zijn leven
Ah dus jij bent zo'n idioot die daar boos van wordt en dan de kleine kindjes doodschiet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef Stuart het volgende:
De eerste de beste gek die een sneeuwbal naar me gooit zal moeten rennen voor zijn leven
Jij bent ook van alle markten thuis he?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suiker helpt ook om bloeden te stoppen, tip is eigenlijk voor kinderen die tanden en kiezen wisselen maar misschien moet meneertaart eens poedersuiker gaan snuifen
Hahahaquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even een paar dagen naar Londen
whehehe jaa dat weet ik nog welquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF en Andy die elkaars Alfa probeerden te laten ontploffen
Heb ik ook nog een pic van trouwens
Van een kind kan ik het wel hebben. Van een volwassenen nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah dus jij bent zo'n idioot die daar boos van wordt en dan de kleine kindjes doodschiet?
Oh, en goedemorgenquote:
dit was de andere kantquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
houdt het nou nooit op
Ze hadden het toch dichtgebrand?
suiker als je last hebt van je doorkomende tanden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
Gelukkig pas ik in maatje 164quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van een kind kan ik het wel hebben. Van een volwassenen niet
En dan proberen hard weg te rennen hequote:
Oooh, maar dan kan ik heeeeeel hard rennenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan proberen hard weg te rennen he![]()
Dat gaat natuurlijk helemaal niet
Echt welquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe jaa dat weet ik nog welgodseveel bier op die nacht
Wedden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:58 schreef Stuart het volgende:
Oooh, maar dan kan ik heeeeeel hard rennen
Ja hequote:
meisjes van maatje 164 kunnen ook tietjes hebben en een reet als de mijne hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar je lengte en vormen verraden je
Kleine vrouwen zijn leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja he
2 staartjes en ik ben net een klein meisje
* doet kinderlijk
whehehe afgezworen ja?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echt wel
Nja dit jaar zal wel minder bier geconsumeerd worden, aangezien JF de alcohol afgezworen heeft
Mja ik zal het wel goedmaken voor hem
ben niet echt klein, ben gewoon slankquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kleine vrouwen zijn leuk
Ik heb niets met van die 1.80m wijven![]()
![]()
ksc dokterquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent ook van alle markten thuis he?
als het bloeden gestopt is kan je weer poetsen natuurlijk, en 1 klein theelepeltje is voldoendequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
suiker als je last hebt van je doorkomende tanden?
zal de tandarts leuk vinden
Ja man en veel afgevallen dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe afgezworen ja?
nou ja ik drink wel veel minder tegenwoordig mijn maag trekt dat gezuip enorm slecht
Ik ben zelf maar 1.75m dus vandaar dat ik niets heb met reuze vrouwenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben niet echt klein, ben gewoon slank
denk dat ik de 168 wel haal
maar modellenlengte ben ik iid niet
Oh neequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef Ladylike het volgende:
Godver.. vergeet ik gewoon mn koffie te drinken
uhuh nou ja afvallen lukt me momenteel gewoon nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja man en veel afgevallen dus
Tis gewoon beter voor je, voor je maag, lever, suiker... alles
oh, dan heb ik ook nog wel een leuk op te lossen probleempjequote:
niet voor meneer taart ben ik bangquote:als het bloeden gestopt is kan je weer poetsen natuurlijk, en 1 klein theelepeltje is voldoende
Geloof dat JF ook maar zo groot isquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben zelf maar 1.75m dus vandaar dat ik niets heb met reuze vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn gewoon weer te gezelligquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
aaah, wat lieeeeeeef!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben zelf maar 1.75m dus vandaar dat ik niets heb met reuze vrouwen
Hahahaaaa, jij krijgt mij echt nooooit in een zakquote:
Niet iedere volwassen vent is meer dan 1.80 groot hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aaah, wat lieeeeeeef!
ben je nog in de groei dan?
Ik ben juist eindelijk iets aan het bijkomenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh nou ja afvallen lukt me momenteel gewoon niet
en ik eet echt weinig vet ook
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geloof dat JF ook maar zo groot isHahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jullie zijn gewoon weer te gezellig
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Oi, zoek je ruziequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aaah, wat lieeeeeeef!
ben je nog in de groei dan?
quote:
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaaaa, jij krijgt mij echt nooooit in een zak
Niet? Joh.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
Niet iedere volwassen vent is meer dan 1.80 groot hoor
Jaquote:
Heb je koffie?quote:
neequote:
Helemaal niet, want dat gaat je dus niet lukkenquote:
Ja, echt, wauw.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je koffie?
Das genoeg
[..]
nee
weer wat geleerd he?
Zeg lieve schat, kan jij niet even een weekje in Zwolle komen werken?quote:
jij kan het ook wel hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben juist eindelijk iets aan het bijkomen
Ik ben zoooo nuttigquote:
morguh zustertjequote:
Ik ben toevallig ontzettend sterkquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Helemaal niet, want dat gaat je dus niet lukken
Wat voor beans?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik maar voor de beans on toast ga vandaag
moest wel eigenlijkquote:
Mogguhquote:
Eigenlijk drink ik nooit koffie. Alleen als ik bij iemand anders ben en diegene daar een plezier mee doequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je koffie?
Das genoeg
[..]
nee
weer wat geleerd he?
quote:
Als mijn bonen het maar niet zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik maar voor de beans on toast ga vandaag
nee ik hou wel van een beetje stevigheidquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moest wel eigenlijk
Ribben zijn niet mooi
Baked beans oftewel witte bonen in tomatensausquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk drink ik nooit koffie. Alleen als ik bij iemand anders ben en diegene daar een plezier mee doe
Ik hou van mijn witte tanden
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Baked beans oftewel witte bonen in tomatensaus
XD Als jij dat kan fixen daar in the local hospitalquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg lieve schat, kan jij niet even een weekje in Zwolle komen werken?
Pgquote:
Stuquote:
Moggeh!quote:
Hey Friemelquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Als jij dat kan fixen daar in the local hospitalWhy?
![]()
[..]
PgWat een geweldige UI heb je weer XD
[..]
Stu![]()
[..]
Moggeh!![]()
[..]
Hey Friemel
Jij weet gewoon niet wat lekker isquote:
Ik gebruik Sensodyne Whitening en Listerine Whitening bladieblaquote:
Wil je er ook een met sneeuw?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
PgWat een geweldige UI heb je weer XD
[..]
Stu![]()
[..]
Moggeh!![]()
[..]
Hey Friemel
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gebruik Sensodyne Whitening en Listerine Whitening bladiebla
Dat zei je gewoon expres he?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Stuart het volgende:
Baked beans oftewel witte bonen in tomatensaus
Laterquote:
Aquafreshquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Dadelijk krijgen we een boete van de Reklame Code Commissie
seks?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niet wat lekker is
Oh jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aquafresh
Zo, meerdere merken genoemd. Nu is het veilig
Ik dacht dat ik de enige was die dat als antwoord bedachtquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dat als antwoord bedacht
dat is bijna altijd wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pas maar op jijquote:
Ja, die vriend BLIJFT op en neer rijden zeker, 480 km per dagquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg lieve schat, kan jij niet even een weekje in Zwolle komen werken?
Nee, zelfs van een soepbord wordt ze geil .quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat voor probleempje?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dan heb ik ook nog wel een leuk op te lossen probleempje
[..]
niet voor meneer taart ben ik bang
Oh gelukkigquote:
Oh dan ben ik toch niet ergquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, zelfs van een soepbord wordt ze geil .
mits je het goed doet wel jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]is toch lekker
![]()
[..]
pas maar op jij
*stomp*
Omdat we twee keer op het knopje drukten omdat meneer taart lek was en er niemand kwam en ik zelf mensen van de kinderafdeling moest plukken die weer iemand anders moesten gaan zoeken die het vervolgens allemaal ook niet wistquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Enfermera het volgende:
![]()
XDquote:
Heb er al 1 met sneeuw, ga ik uploaden als sinterklaas voorbij isquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat we twee keer op het knopje drukten omdat meneer taart lek was en er niemand kwam en ik zelf mensen van de kinderafdeling moest plukken die weer iemand anders moesten gaan zoeken die het vervolgens allemaal ook niet wist![]()
Jij kan dat beter
Man he, het is haar manquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, die vriend BLIJFT op en neer rijden zeker, 480 km per dag
Ik zocht maar ik heb die bestanden ook niet. En nu?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef cablegunmaster het volgende:
geinig grapjeom je kameraden op je werk te fucken. Verwijder system32.dll en bootconf.sys
Geheid dat je werk genoot met veel plezier naar zijn pc kijkt.
Is Bill heel erg teleurgesteld over jouquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zocht maar ik heb die bestanden ook niet. En nu?
Ook gezocht binnen systeems bestanden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
en daar heb je het dus ..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ook gezocht binnen systeems bestanden?
Werkt alleen als je pc windows varianten draait.
ja, de verpleegsters van zijn afdeling waren alletwee even naar de ok om iemand op te halen..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
mijn god, wat een professionele instelling daar
Oh, ik draai MacOS, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ook gezocht binnen systeems bestanden?
Werkt alleen als je pc windows varianten draait.
ik op de ene wel maar de andere niet, de andere heeft helemaal geen dll bestandenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
iets met een staafjequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
wat gaan jullie hard
[..]
wat voor probleempje?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje.
Nog een kopje alsjeblieft?
o datquote:
Jezes.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat we twee keer op het knopje drukten omdat meneer taart lek was en er niemand kwam en ik zelf mensen van de kinderafdeling moest plukken die weer iemand anders moesten gaan zoeken die het vervolgens allemaal ook niet wist![]()
Jij kan dat beter
ach ja, zie mijn edit, mn schoonpa had dood kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, de verpleegsters van zijn afdeling waren alletwee even naar de ok om iemand op te halen..
kunnen zij ook weinig aan doen, want die mevrouw kon echt niet zelf naar boven wandelen, maar toch was het een beetje jammer
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lijkt wel 112 die bij een hartinfarct niemand wil sturen maar adviseert een paracetamol te nemen en over een half uur nog een keer te bellen
"want meneer is te jong daarvoor"
ja kut, daarom is de eerste man al dood en die had idd ook geen hartinfarct op zn 29ste
Oh, okeequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Man he, het is haar man![]()
En hij vindt het leuk, dus waarom niet
Haaiquote:
Flessepes, jij hebt nog helemaal geen kus gekregen van mijquote:
LLquote:
10 vinger blind hequote:
Ik even niet meer, moet werken anders is het niet op tijd klaarquote:
gebeurt helaas al te vaakquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jezes.Serieus?
Ernstig is dat he.
Lief
Gister ook een dametje op mn afdeling die regelmatig moest plassen maar niet uit bed kon. Ze woont normaal in een verzorgingstehuis en zeiden dat die mensen die daar werkten het niet op prijs stelden als ze vaak belde omdat ze op de po moest![]()
Pfff..... te bizar.
gezellig toch?quote:
doeisels!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik even niet meer, moet werken anders is het niet op tijd klaar![]()
Dus vang jullie later wel weer ergens
Ik wist even niet zo goed wat ik moest, want het gutste er echt uit en ik moest dus allemaal gangen door sjouwenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef Enfermera het volgende:
Jezes.Serieus?
Ernstig is dat he.
Lief
Gister ook een dametje op mn afdeling die regelmatig moest plassen maar niet uit bed kon. Ze woont normaal in een verzorgingstehuis en zeiden dat die mensen die daar werkten het niet op prijs stelden als ze vaak belde omdat ze op de po moest![]()
Pfff..... te bizar.
wat dat betreft is werkeloos zijn ideaalquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sneeuwblind![]()
Maar ik volg het ook niet meer, ben tussendoor ook aan het werk.
Ja he.quote:
Ja inderdaad.. Kijk, werkdruk en alles, ik weet het ook allemaal wel, maar probeer dan iig je best te doen en dat niet te laten merken aan patiënten.. Zo'n vrouwtje kan er toch ook niets aan doen, stel je voor dat je daar zelf ligt.quote:
z..z...z..zonder verdoving?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o datmet 1000 watt bouwlamp en een scalpel kom ik een heel eind hoor
lijkt me maar niks, een maandje is wel fijn, maar daarna moet het enorm gaan vervelen denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat dat betreft is werkeloos zijn ideaal
Doei friemel
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wist even niet zo goed wat ik moest, want het gutste er echt uit en ik moest dus allemaal gangen door sjouwen![]()
Bij de kinderafdeling sprongen ze wel meteen op gelukkig![]()
En jeetje, dan moet ze dus maar een luier om of in bed plassen? Of allebei?
heb ook wel vaak zat dat ze zeggen ik moet plassen zet je ze op de wc en vervolgens doen ze niksquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja he.![]()
[..]
Ja inderdaad.. Kijk, werkdruk en alles, ik weet het ook allemaal wel, maar probeer dan iig je best te doen en dat niet te laten merken aan patiënten.. Zo'n vrouwtje kan er toch ook niets aan doen, stel je voor dat je daar zelf ligt.
Oh, dat is heel fijn. Maar paracetamol helpt toch ook tegen alles johquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ach ja, zie mijn edit, mn schoonpa had dood kunnen zijn
leeftijdsdicriminatie geldt dus ook in de ziekenzorg
[..]
Auwquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
z..z...z..zonder verdoving?
daarom, tis pas een maandjequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lijkt me maar niks, een maandje is wel fijn, maar daarna moet het enorm gaan vervelen denk ik
Jeuzes.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wist even niet zo goed wat ik moest, want het gutste er echt uit en ik moest dus allemaal gangen door sjouwen![]()
Bij de kinderafdeling sprongen ze wel meteen op gelukkig![]()
En jeetje, dan moet ze dus maar een luier om of in bed plassen? Of allebei?
Haha ja maar dat zijn demente mensenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb ook wel vaak zat dat ze zeggen ik moet plassen zet je ze op de wc en vervolgens doen ze niks
dat is pas irritant
Whehe ja, normaal wel..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat is heel fijn. Maar paracetamol helpt toch ook tegen alles joh
mja vooral bij dementerenden die trekken het er zo weer uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuzes.Slecht. Geef je pieper dan aan iemand af die er is dan!
Ja, een luier denk ik. Die had ze ook wel. Soms proppen ze er ook gewoon een catheter in, wat vaak ook weer complicaties geeft.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
z..z...z..zonder verdoving?
flesje wijn erbij, verdoven doe je zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat is heel fijn. Maar paracetamol helpt toch ook tegen alles joh
Ja, dat was het dus een beetje. verder was er niemandquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef Enfermera het volgende:
Jeuzes.Slecht. Geef je pieper dan aan iemand af die er is dan!
Ja, een luier denk ik. Die had ze ook wel. Soms proppen ze er ook gewoon een catheter in, wat vaak ook weer complicaties geeft.
uhuh mja okee dan word het al andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja maar dat zijn demente mensenDit was een vrouwtje die nog heel helder was.
Rubberen hamer helpt ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
flesje wijn erbij, verdoven doe je zo
ooh, is 'ie dood?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe ja, normaal wel..
Het verbaasde me dat ze geen asperine zeidan was het zo opgelost
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh mja okee dan word het al anders
ik had er eentje 10 keer in een avond naar de wc gebracht mensje was me dankbaar want de rest deed dat nooit
en dan gooi je er een beetje suiker op als het wat hevig bloedt ivm de wijn?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
flesje wijn erbij, verdoven doe je zo
en toch wil ik de zorg uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijk en mensen als jij zijn dus nodig!
de arme man is zelf maar 28 treden afgekropen en met veel pijn en moeite in een auto gestapt en we hebben hem zelf maar naar de Eerste hulp gebracht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, is 'ie dood?
nou, dan haal ik hem van de 'misschien zometeen als we tijd hebben nog even gaan kijken hoe het gaat'-lijst af.
Oi oiquote:
jammer, mensen als jij zijn hard nodigquote:
Handig.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat was het dus een beetje. verder was er niemand
Haha ja preciesquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh mja okee dan word het al anders
ik had er eentje 10 keer in een avond naar de wc gebracht mensje was me dankbaar want de rest deed dat nooit
Tes jeweun ne sjande!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Flessepes, jij hebt nog helemaal geen kus gekregen van mij
En zo zijn er nog vele verhalen meerquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:32 schreef pgrferrari het volgende:
Ik krijg de bibbers van al die verhalen
Vond ik ookquote:
kan wel zo zijn maar ik trek de stress die ik ervan krijg niet meerquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oi oi![]()
![]()
[..]
jammer, mensen als jij zijn hard nodig
Die hoef ik niet te weten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En zo zijn er nog vele verhalen meer
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan wel zo zijn maar ik trek de stress die ik ervan krijg niet meer
ik heb mijn plannen om een opleiding te gaan doen voor verzorgende ook opgegevenquote:
En toen hebben ze een enorme klacht ingediend?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:31 schreef Ladylike het volgende:
de arme man is zelf maar 28 treden afgekropen en met veel pijn en moeite in een auto gestapt en we hebben hem zelf maar naar de Eerste hulp gebracht.
Daar reageerden ze wel adequaat trouwens
Jammerquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb mijn plannen om een opleiding te gaan doen voor verzorgende ook opgegeven
Nope, er werd overigens gezegd: doe je niets meer aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En toen hebben ze een enorme klacht ingediend?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
lunch![]()
en na de lunch een nieuw topic gok ik
ik denk het ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
lunch![]()
Misschien wel een 2e nieuwequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
lunch![]()
mja nou ja ik weet dat ik het gewoonweg niet aan kanquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Nope, er werd overigens gezegd: doe je niets meer aan
eet smakelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
lunch![]()
Verstandig (maar toch jammer)quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik weet dat ik het gewoonweg niet aan kan
weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
lunch![]()
uhuh ik ben van plan me te laten omscholen naar administratief werkquote:
Ach ja, zo is het ook een beetje afgelopen bij mijn verloskundige.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:36 schreef Ladylike het volgende:
Nope, er werd overigens gezegd: doe je niets meer aan
geen idee ik heb et zelfs nog nooit gelezen eigenlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
wie heeft die voorwaarden en policy eigenlijk geschreven?
Oh, sorry lieverd, ik zal gelijk even reageren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:38 schreef pgrferrari het volgende:
ST negeer je mij ofzo?![]()
Nog geen PM terug van je
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry lieverd, ik zal gelijk even reageren.
Mijn hoofd vindt dat ik nog niet wakker ben
niemand leest dat, het is altijd zo'n lap tekst van een meterquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee ik heb et zelfs nog nooit gelezen eigenlijk
Succes ermee danquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh ik ben van plan me te laten omscholen naar administratief werk
Daarom...quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, zo is het ook een beetje afgelopen bij mijn verloskundige.
Je kunt het heus proberen, maar ze komen met een pot ontkenning en verdediging terug waar je gewoon niet doorheen komt
en dan nog als je een beetje normaal doet hier heb je dat ook niet nodigquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niemand leest dat, het is altijd zo'n lap tekst van een meter
ik las laatst ergens dat dementie ook op steeds jongere leeftijd voorkomtquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Succes ermee dan
[..]
Daarom...
Mja 2 jaar erna kreeg hij een tweede infarct...
dus die onzin dat iemand van rond de 30 er te jong voor is is dus echt bullshit en dat moeten ze die kutjes bij 112 dus ook niet meer leren
eet smakelijkquote:
En hoe reageerden ze bij de tweede keer?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
Daarom...
Mja 2 jaar erna kreeg hij een tweede infarct...
dus die onzin dat iemand van rond de 30 er te jong voor is is dus echt bullshit en dat moeten ze die kutjes bij 112 dus ook niet meer leren
je weet zeker niet meer waar je dat hebt gelezenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik las laatst ergens dat dementie ook op steeds jongere leeftijd voorkomt
daar maak ik me wel zorgen om
Ik heb een demente klant gehad, waar ik de haren van deed.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja in het ziekenhuis in zon medisch tijdschriftquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je weet zeker niet meer waar je dat hebt gelezen
2e keer was in Hasselt, Belgie, die kwamen welquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eet smakelijk
[..]
En hoe reageerden ze bij de tweede keer?
Ik ga gewoon echt nooit meer naar die verloskundige toe, ookal is het hier een regel dat ik die echt moet hebben, ik weiger. Ze zoeken het maar uit.
nou ja ik zie mijn pa ook wel die kant opgaan dattie dement wordquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een demente klant gehad, waar ik de haren van deed.
Kon haar man iedere week uitleggen dat ik de kapster was en dat ze vorige week tevreden was
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2e keer was in Hasselt, Belgie, die kwamen wel
Als het dichtbij is is het natuurlijk niet leuk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik zie mijn pa ook wel die kant opgaan dattie dement word
en ik weet dat ik er ook een aanzienlijk grote kans op heb
stond ie nog aan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:46 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom is een standaard instelling in je FoBo dat niemand erop kan reageren?
kwam er net achter...
zeg dat welquote:
Gezond eten, genoeg bewegen en af en toe je cholesterol & bloeddruk laten testenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ken ik zon vrouwtje bij ons op werk ook zo dement als een deur maar weet nog alles te vertellen over die tijd mega intressantquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als het dichtbij is is het natuurlijk niet leuk.
Wat mij wel verbaasde was dat ze de dingen uit 1945 enzo nog allemaal perfect wist.
Super interessant
uhuh ik weet het ik probeer ook wel goed en gezond te etenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gezond eten, genoeg bewegen en af en toe je cholesterol & bloeddruk laten testenZeker als je aanleg denkt te hebben!
Oh, je hebt het over dementie. Ik dacht over infarcten, want daar reageerde je opquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh ik weet het ik probeer ook wel goed en gezond te eten
maar goed ik heb nogal wat slechte gewoontes gehad die niet echt bevordelijk zijn voor je geheugen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh ik weet het ik probeer ook wel goed en gezond te eten
maar goed ik heb nogal wat slechte gewoontes gehad die niet echt bevordelijk zijn voor je geheugen
infarct maak ik me niet druk omquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, je hebt het over dementie. Ik dacht over infarcten, want daar reageerde je op
mja jij weet wel wat ik bedoelquote:
Loop ik nou ook een verhoogde kans op dementie?quote:
Mogguhquote:
nou ja ik weet wel dat ik drastisch er mee moet minderen maar dat lukt me nog niet zo best eigenlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Loop ik nou ook een verhoogde kans op dementie?
Iig loop ik al een verhoogde kans op borstkanker dus dat kan er nog wel bij
goed ideequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
Ik ga ook nog een kopje koffie maken, deze keer opdrinken voordat ie koud is
Geen geld hebben wil wel helpenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik weet wel dat ik drastisch er mee moet minderen maar dat lukt me nog niet zo best eigenlijk
Ach, als je oud genoeg wordt krijg je het toch welquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
infarct maak ik me niet druk om
dementie daar in tegen wel
Ik ben 12, wat is dat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach, als je oud genoeg wordt krijg je het toch wel
GFquote:
Morgenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
FERRAAAARIquote:
dat heb ik eigenlijk nooitquote:
Goed ideequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
ik ookquote:
smakelijk pgrquote:
jawel hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:57 schreef TheFamousMan het volgende:
kan je je Fok! e-mail niet veranderen?
Smakelijkquote:
kabelquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ik wacht wel op het volgende topic.
waar?quote:
smakelijkquote:
in je profielquote:
rokenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
Mn vloeitjes zijn op
Dan maar met grote vloei draaien
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
Mn vloeitjes zijn op
Dan maar met grote vloei draaien
ik heb altijd wel geldquote:
probeerde ik al, maar kan dat balkje waar ie op staat niet aanklikkenquote:
ik ook, maar dat is altijd heel negatief gestemdquote:
bij profiel aanpassen niet ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
probeerde ik al, maar kan dat balkje waar ie op staat niet aanklikken
Hoiquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:02 schreef Stuart het volgende:
Het blijft hier maar sneeuwen
Ben ik weer trouwens
hier niet meer, en de zon breekt alweer een beetje door, perfect voor een wandeling, MAAR HET MOET BLIJVEN LIGGENquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:02 schreef Stuart het volgende:
Ben ik weer trouwens
stuartquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:02 schreef Stuart het volgende:
Ben ik weer trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |