quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat we twee keer op het knopje drukten omdat meneer taart lek was en er niemand kwam en ik zelf mensen van de kinderafdeling moest plukken die weer iemand anders moesten gaan zoeken die het vervolgens allemaal ook niet wist![]()
Jij kan dat beter
Man he, het is haar manquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, die vriend BLIJFT op en neer rijden zeker, 480 km per dag
Ik zocht maar ik heb die bestanden ook niet. En nu?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef cablegunmaster het volgende:
geinig grapjeom je kameraden op je werk te fucken. Verwijder system32.dll en bootconf.sys
Geheid dat je werk genoot met veel plezier naar zijn pc kijkt.
Is Bill heel erg teleurgesteld over jouquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zocht maar ik heb die bestanden ook niet. En nu?
Ook gezocht binnen systeems bestanden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
en daar heb je het dus ..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ook gezocht binnen systeems bestanden?
Werkt alleen als je pc windows varianten draait.
ja, de verpleegsters van zijn afdeling waren alletwee even naar de ok om iemand op te halen..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
mijn god, wat een professionele instelling daar
Oh, ik draai MacOS, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ook gezocht binnen systeems bestanden?
Werkt alleen als je pc windows varianten draait.
ik op de ene wel maar de andere niet, de andere heeft helemaal geen dll bestandenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
iets met een staafjequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
wat gaan jullie hard
[..]
wat voor probleempje?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje.
Nog een kopje alsjeblieft?
o datquote:
Jezes.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat we twee keer op het knopje drukten omdat meneer taart lek was en er niemand kwam en ik zelf mensen van de kinderafdeling moest plukken die weer iemand anders moesten gaan zoeken die het vervolgens allemaal ook niet wist![]()
Jij kan dat beter
ach ja, zie mijn edit, mn schoonpa had dood kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, de verpleegsters van zijn afdeling waren alletwee even naar de ok om iemand op te halen..
kunnen zij ook weinig aan doen, want die mevrouw kon echt niet zelf naar boven wandelen, maar toch was het een beetje jammer
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lijkt wel 112 die bij een hartinfarct niemand wil sturen maar adviseert een paracetamol te nemen en over een half uur nog een keer te bellen
"want meneer is te jong daarvoor"
ja kut, daarom is de eerste man al dood en die had idd ook geen hartinfarct op zn 29ste
Oh, okeequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Man he, het is haar man![]()
En hij vindt het leuk, dus waarom niet
Haaiquote:
Flessepes, jij hebt nog helemaal geen kus gekregen van mijquote:
LLquote:
10 vinger blind hequote:
Ik even niet meer, moet werken anders is het niet op tijd klaarquote:
gebeurt helaas al te vaakquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jezes.Serieus?
Ernstig is dat he.
Lief
Gister ook een dametje op mn afdeling die regelmatig moest plassen maar niet uit bed kon. Ze woont normaal in een verzorgingstehuis en zeiden dat die mensen die daar werkten het niet op prijs stelden als ze vaak belde omdat ze op de po moest![]()
Pfff..... te bizar.
gezellig toch?quote:
doeisels!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik even niet meer, moet werken anders is het niet op tijd klaar![]()
Dus vang jullie later wel weer ergens
Ik wist even niet zo goed wat ik moest, want het gutste er echt uit en ik moest dus allemaal gangen door sjouwenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef Enfermera het volgende:
Jezes.Serieus?
Ernstig is dat he.
Lief
Gister ook een dametje op mn afdeling die regelmatig moest plassen maar niet uit bed kon. Ze woont normaal in een verzorgingstehuis en zeiden dat die mensen die daar werkten het niet op prijs stelden als ze vaak belde omdat ze op de po moest![]()
Pfff..... te bizar.
wat dat betreft is werkeloos zijn ideaalquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sneeuwblind![]()
Maar ik volg het ook niet meer, ben tussendoor ook aan het werk.
Ja he.quote:
Ja inderdaad.. Kijk, werkdruk en alles, ik weet het ook allemaal wel, maar probeer dan iig je best te doen en dat niet te laten merken aan patiënten.. Zo'n vrouwtje kan er toch ook niets aan doen, stel je voor dat je daar zelf ligt.quote:
z..z...z..zonder verdoving?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o datmet 1000 watt bouwlamp en een scalpel kom ik een heel eind hoor
lijkt me maar niks, een maandje is wel fijn, maar daarna moet het enorm gaan vervelen denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat dat betreft is werkeloos zijn ideaal
Doei friemel
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wist even niet zo goed wat ik moest, want het gutste er echt uit en ik moest dus allemaal gangen door sjouwen![]()
Bij de kinderafdeling sprongen ze wel meteen op gelukkig![]()
En jeetje, dan moet ze dus maar een luier om of in bed plassen? Of allebei?
heb ook wel vaak zat dat ze zeggen ik moet plassen zet je ze op de wc en vervolgens doen ze niksquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja he.![]()
[..]
Ja inderdaad.. Kijk, werkdruk en alles, ik weet het ook allemaal wel, maar probeer dan iig je best te doen en dat niet te laten merken aan patiënten.. Zo'n vrouwtje kan er toch ook niets aan doen, stel je voor dat je daar zelf ligt.
Oh, dat is heel fijn. Maar paracetamol helpt toch ook tegen alles johquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ach ja, zie mijn edit, mn schoonpa had dood kunnen zijn
leeftijdsdicriminatie geldt dus ook in de ziekenzorg
[..]
Auwquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
z..z...z..zonder verdoving?
daarom, tis pas een maandjequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lijkt me maar niks, een maandje is wel fijn, maar daarna moet het enorm gaan vervelen denk ik
Jeuzes.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wist even niet zo goed wat ik moest, want het gutste er echt uit en ik moest dus allemaal gangen door sjouwen![]()
Bij de kinderafdeling sprongen ze wel meteen op gelukkig![]()
En jeetje, dan moet ze dus maar een luier om of in bed plassen? Of allebei?
Haha ja maar dat zijn demente mensenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb ook wel vaak zat dat ze zeggen ik moet plassen zet je ze op de wc en vervolgens doen ze niks
dat is pas irritant
Whehe ja, normaal wel..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat is heel fijn. Maar paracetamol helpt toch ook tegen alles joh
mja vooral bij dementerenden die trekken het er zo weer uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuzes.Slecht. Geef je pieper dan aan iemand af die er is dan!
Ja, een luier denk ik. Die had ze ook wel. Soms proppen ze er ook gewoon een catheter in, wat vaak ook weer complicaties geeft.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
z..z...z..zonder verdoving?
flesje wijn erbij, verdoven doe je zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat is heel fijn. Maar paracetamol helpt toch ook tegen alles joh
Ja, dat was het dus een beetje. verder was er niemandquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef Enfermera het volgende:
Jeuzes.Slecht. Geef je pieper dan aan iemand af die er is dan!
Ja, een luier denk ik. Die had ze ook wel. Soms proppen ze er ook gewoon een catheter in, wat vaak ook weer complicaties geeft.
uhuh mja okee dan word het al andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja maar dat zijn demente mensenDit was een vrouwtje die nog heel helder was.
Rubberen hamer helpt ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
flesje wijn erbij, verdoven doe je zo
ooh, is 'ie dood?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe ja, normaal wel..
Het verbaasde me dat ze geen asperine zeidan was het zo opgelost
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh mja okee dan word het al anders
ik had er eentje 10 keer in een avond naar de wc gebracht mensje was me dankbaar want de rest deed dat nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |