quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat we twee keer op het knopje drukten omdat meneer taart lek was en er niemand kwam en ik zelf mensen van de kinderafdeling moest plukken die weer iemand anders moesten gaan zoeken die het vervolgens allemaal ook niet wist![]()
Jij kan dat beter
Man he, het is haar manquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, die vriend BLIJFT op en neer rijden zeker, 480 km per dag
Ik zocht maar ik heb die bestanden ook niet. En nu?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef cablegunmaster het volgende:
geinig grapjeom je kameraden op je werk te fucken. Verwijder system32.dll en bootconf.sys
Geheid dat je werk genoot met veel plezier naar zijn pc kijkt.
Is Bill heel erg teleurgesteld over jouquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zocht maar ik heb die bestanden ook niet. En nu?
Ook gezocht binnen systeems bestanden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
en daar heb je het dus ..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ook gezocht binnen systeems bestanden?
Werkt alleen als je pc windows varianten draait.
ja, de verpleegsters van zijn afdeling waren alletwee even naar de ok om iemand op te halen..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
mijn god, wat een professionele instelling daar
Oh, ik draai MacOS, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ook gezocht binnen systeems bestanden?
Werkt alleen als je pc windows varianten draait.
ik op de ene wel maar de andere niet, de andere heeft helemaal geen dll bestandenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
iets met een staafjequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
wat gaan jullie hard
[..]
wat voor probleempje?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje.
Nog een kopje alsjeblieft?
o datquote:
Jezes.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat we twee keer op het knopje drukten omdat meneer taart lek was en er niemand kwam en ik zelf mensen van de kinderafdeling moest plukken die weer iemand anders moesten gaan zoeken die het vervolgens allemaal ook niet wist![]()
Jij kan dat beter
ach ja, zie mijn edit, mn schoonpa had dood kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, de verpleegsters van zijn afdeling waren alletwee even naar de ok om iemand op te halen..
kunnen zij ook weinig aan doen, want die mevrouw kon echt niet zelf naar boven wandelen, maar toch was het een beetje jammer
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lijkt wel 112 die bij een hartinfarct niemand wil sturen maar adviseert een paracetamol te nemen en over een half uur nog een keer te bellen
"want meneer is te jong daarvoor"
ja kut, daarom is de eerste man al dood en die had idd ook geen hartinfarct op zn 29ste
Oh, okeequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Man he, het is haar man![]()
En hij vindt het leuk, dus waarom niet
Haaiquote:
Flessepes, jij hebt nog helemaal geen kus gekregen van mijquote:
LLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |