Ja man en veel afgevallen dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe afgezworen ja?
nou ja ik drink wel veel minder tegenwoordig mijn maag trekt dat gezuip enorm slecht
Ik ben zelf maar 1.75m dus vandaar dat ik niets heb met reuze vrouwenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben niet echt klein, ben gewoon slank
denk dat ik de 168 wel haal
maar modellenlengte ben ik iid niet
Oh neequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef Ladylike het volgende:
Godver.. vergeet ik gewoon mn koffie te drinken
uhuh nou ja afvallen lukt me momenteel gewoon nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja man en veel afgevallen dus
Tis gewoon beter voor je, voor je maag, lever, suiker... alles
oh, dan heb ik ook nog wel een leuk op te lossen probleempjequote:
niet voor meneer taart ben ik bangquote:als het bloeden gestopt is kan je weer poetsen natuurlijk, en 1 klein theelepeltje is voldoende
Geloof dat JF ook maar zo groot isquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben zelf maar 1.75m dus vandaar dat ik niets heb met reuze vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn gewoon weer te gezelligquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
aaah, wat lieeeeeeef!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben zelf maar 1.75m dus vandaar dat ik niets heb met reuze vrouwen
Hahahaaaa, jij krijgt mij echt nooooit in een zakquote:
Niet iedere volwassen vent is meer dan 1.80 groot hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aaah, wat lieeeeeeef!
ben je nog in de groei dan?
Ik ben juist eindelijk iets aan het bijkomenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh nou ja afvallen lukt me momenteel gewoon niet
en ik eet echt weinig vet ook
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geloof dat JF ook maar zo groot isHahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jullie zijn gewoon weer te gezellig
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Oi, zoek je ruziequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aaah, wat lieeeeeeef!
ben je nog in de groei dan?
quote:
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaaaa, jij krijgt mij echt nooooit in een zak
Niet? Joh.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
Niet iedere volwassen vent is meer dan 1.80 groot hoor
Jaquote:
Heb je koffie?quote:
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |