Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
gelukkig zijn de wegen wel goed schoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Hier uiteraard ook nietquote:
Hey Friemelquote:
Man van mn dromenquote:
goeiemorgenquote:
Bespaart mij een hoop type werkquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:39 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me deze ochtend net haatsmurf met mijn commentaar op de sneeuw
Mogguh gierquote:
Ik haar moppersmurfquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:39 schreef Stuart het volgende:
oow diequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh gier
Ik heb gisteren een foto van ons 2en gepost met nieuwjaar
[..]
Ik haar moppersmurf
mogguh
Ik sta graag klaar voor mijn medemensquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bespaart mij een hoop type werk
http://i62.photobucket.com/albums/h92/plingie/IMG_3155.jpgquote:
Poepkequote:
Ik kom wel mee moppersmurfen. Nu nog in een trein, zometeen over een spiegelglad voetpad richting koffie glibberenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:39 schreef Stuart het volgende:
whehehee nee die hoef ik niet ik wil niks meer met haar te maken hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://i62.photobucket.com/albums/h92/plingie/IMG_3155.jpg
kun je um opslaan op eigen PC
Die met V ook hebbuh?
Hmmmz, wees maar voorzichtig. De sneeuw heeft het immers op ons gemuntquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom wel mee moppersmurfen. Nu nog in een trein, zometeen over een spiegelglad voetpad richting koffie glibberen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:39 schreef Stuart het volgende:
had dan ook je ski's aangedaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom wel mee moppersmurfen. Nu nog in een trein, zometeen over een spiegelglad voetpad richting koffie glibberen
2190 of 2189 ..quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee nee die hoef ik niet ik wil niks meer met haar te maken hebben
maar ik doelde in welk topic had je em gepost dan?
Ligt er zoveel sneeuw bij jullie ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had dan ook je ski's aangedaan
Straks sleeen en sneeuwpoppen bouwen met mn kleine
(en sneeuwballen gooien en JF eens flink inpeperen
Ladyquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
zo stormlooptopic inene
LL![]()
Stu![]()
enzo
Is het daar zo koud dat je er blauw van wordt?quote:
Ja man, helemaal witquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ligt er zoveel sneeuw bij jullie ?
Koud valt nog wel mee moet ik zeggen. Hoewel, door de sneeuw lopend krijg je wel koude voeten en handen. Kutsneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het daar zo koud dat je er blauw van wordt?
Nabloedingquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al gezegd dat nabloeding nummer 5 een feit is?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
Kun je alvast staalpillen in huis halenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, wees maar voorzichtig. De sneeuw heeft het immers op ons gemunt
Een aanslag zelfsquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Het litteken dat ik sinds januari op mijn kin heb, bevestigt dat maar weer. Om nog maar te zwijgen over Fles zn rug
...
Ik heb het zelfde litteken als jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Het litteken dat ik sinds januari op mijn kin heb, bevestigt dat maar weer. Om nog maar te zwijgen over Fles zn rug
...
Ohnoesquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ohnoes. Dat moet verdeurie maar eens klaar zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
Het is hier wel van die hele goede plaksneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef Stuart het volgende:
Koud valt nog wel mee moet ik zeggen. Hoewel, door de sneeuw lopend krijg je wel koude voeten en handen. Kutsneeuw![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
stomme tip maar het is 100% waar:quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
Hier blijft de sneeuw helaas ook liggen. Veel te vroeg in het jaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is hier wel van die hele goede plaksneeuw![]()
Nu nog vrijwilligers vinden voor een sneeuwballengevecht![]()
[ afbeelding ]
kom maar hier naar toequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
suiker helpt ook om bloeden te stoppen, tip is eigenlijk voor kinderen die tanden en kiezen wisselen maar misschien moet meneertaart eens poedersuiker gaan snuifenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stomme tip maar het is 100% waar:
appelsap is een natuurlijke bloedverdikker, krijg je dat toegediend zal het al verminderen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whehhehe was wel lachen die nachtquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde litteken als jij
(2 jongens in een slee trekken over het ijs gaat NIET goed)
Gier...
[KSC #2189] Koffie en Hints
en dat van die appelsap heb ik van de tatoeerderquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suiker helpt ook om bloeden te stoppen, tip is eigenlijk voor kinderen die tanden en kiezen wisselen maar misschien moet meneertaart eens poedersuiker gaan snuifen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |