Dat klinkt als Chinese toestanden; als je iets doet wat de regering niet goed uitkomt dan moet je maar opgesloten worden, want dat staat in de wet. De wet is niet altijd heilig en het overtreden van de wet is niet altijd verkeerdquote:Op maandag 29 november 2010 22:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mijn profiel kent, maar ik hecht veel waarde aan privacy. Niet voor mezelf, maar gewoon omdat het zo hoort. Momenteel leven we gewoon in een maatschappij met wetten en regels, en deze stukken zijn onrechtmatig verkregen en daarom moet daar gewoon op welk ander crimineel delict een straf opstaan.
En JIJ ook niet graag!quote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet snel in de oven zou verdwijnen, maar jij in tegenstelling met je handicap...
Arrogante klootzak.quote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet snel in de oven zou verdwijnen, maar jij in tegenstelling met je handicap...
Inzake Irak had de wereld bijvoorbeeld best proper geinformeerd mogen worden.quote:Op maandag 29 november 2010 22:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Omdat het soms beter is niet gelijk de wereld in te helpen
Goed gezegd.quote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef MrBadGuy het volgende:
De wet is niet altijd heilig en het overtreden van de wet is niet altijd verkeerd
Politiestaten als Amerika hebben een prima balans tussen autoriteit en burgerrechten.quote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat klinkt als Chinese toestanden; als je iets doet wat de regering niet goed uitkomt dan moet je maar opgesloten worden, want dat staat in de wet. De wet is niet altijd heilig en het overtreden van de wet is niet altijd verkeerd
Je denkt oprecht dat ALLE kamerleden het beter weten dan "wij"? Was het maar waar..quote:
Alsof Iran niet weet dat ze door de hele wereld met argusogen bekeken worden en dat veel landen liever vandaag dan morgen een aanval op Iran zouden zien?quote:Op maandag 29 november 2010 22:36 schreef Holograph het volgende:
[..]
Over Iran had best wat anders kunnen uitpakken. Daarbij zijn nog lang niet alle documenten gepubliceerd.
De overheid die elke stap van jou vastlegt, die je continu in de gaten houdt. Die je email- en telefoonverkeer en je creditcardtransacties opslaat, die je vingerafdrukken en DNA in een database stopt. Als je die overheid niet meer kan controleren is de eerste stap naar onderdrukking gezet. Het is goed dat er dappere "ongehoorzamen" zijn die zich niet als makke schapen hier bij neerleggen. Die zich verzetten tegen repressie van overheidswege. De overheid dient de burgers te dienen, niet andersom.quote:Op maandag 29 november 2010 22:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat is niet precies, want dat recht is er helemaal niet. Het is onrechtmatig verkregen, en als je het daar als 'volk' niet mee eens bent, onderneem dan andere stappen.
Kom op, en lees even de context. Als het aan mij ligt verdwijnen er heel veel wetten, maar dan trekken de linkse troepen weer door de straten met bier en borden. Ja, dezelfde linkse troepen die de overheid in het zadel getild hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat klinkt als Chinese toestanden; als je iets doet wat de regering niet goed uitkomt dan moet je maar opgesloten worden, want dat staat in de wet. De wet is niet altijd heilig en het overtreden van de wet is niet altijd verkeerd
Zo nu en danquote:
Ja hallo, ik begon niet over ovens hoor. Van mij hoeft beytar geen muffin te worden.quote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Arrogante klootzak.Sorry, ik moet gaan vloeken.
Volgens mij is onze staat dusdanig ingericht, dat we dat ook zonder ongehoorzaamheid kunnen realiseren.quote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De overheid die elke stap van jou vastlegt, die je continu in de gaten houdt. Die je email- en telefoonverkeer en je creditcardtransacties opslaat, die je vingerafdrukken en DNA in een database stopt. Als je die overheid niet meer kan controleren is de eerste stap naar onderdrukking gezet. Het is goed dat er dappere "ongehoorzamen" zijn die zich niet als makke schapen hier bij neerleggen. Die zich verzetten tegen repressie van overheidswege. De overheid dient de burgers te dienen, niet andersom.
Dat is een naïve gedachte. Al die belangrijke informatie bewijst dat.quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij is onze staat dusdanig ingericht, dat we dat ook zonder ongehoorzaamheid kunnen realiseren.
Kun jij dat controleren?quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij is onze staat dusdanig ingericht, dat we dat ook zonder ongehoorzaamheid kunnen realiseren.
Leg eens uit. Of bedoel je dat wetten moeten verdwijnen die mensen beschermen tegen werkgevers en overheid en dat links daar tegen protesteert? Dat klopt ja.quote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Kom op, en lees even de context. Als het aan mij ligt verdwijnen er heel veel wetten, maar dan trekken de linkse troepen weer door de straten met bier en borden. Ja, dezelfde linkse troepen die de overheid in het zadel getild hebben.
Hij is ondertussen gebandquote:Op maandag 29 november 2010 23:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Leg eens uit. Of bedoel je dat wetten moeten verdwijnen die mensen beschermen tegen werkgevers en overheid en dat links daar tegen protesteert? Dat klopt ja.
Hoe kom je ineens uit bij die wetten?quote:Op maandag 29 november 2010 23:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Leg eens uit. Of bedoel je dat wetten moeten verdwijnen die mensen beschermen tegen werkgevers en overheid en dat links daar tegen protesteert? Dat klopt ja.
Ik zeg niet ALLE en heb het niet over individuen en al zeker niet over de Nederlandse politiek maar over de politiek als systeem.quote:Op maandag 29 november 2010 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt oprecht dat ALLE kamerleden het beter weten dan "wij"? Was het maar waar..
Klein voorbeeldje: Naar mijn mening is het de laatste hjaren vooral een "waan van de dag politiek" .En dat is dan nog het aardigste voorbeeld dat ik kan geven
Daar heb je een punt..Zo eerlijk ben ik dan ook.Ik liet me gaan, niet moeten doen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:52 schreef Tem het volgende:
yup....helaas
Die ban zou dan ook voor TS mogen aangezien die over ovens begon.
Wat een sneuneuzen allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |