Het kon nog net.quote:
Hmm, dat heb ik ook. Heb de indruk dat het door een erg droge huid komt, iets anders kan ik er ook niet van maken..quote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Isegrim het volgende:
En mijn winterkwaal begint weer op te komen, óveral jeuk wanneer het vriest.
En mijn wintertaak begint er weer aan te komen, óveral krabben wanneer het vriesquote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Komt door droge huid idd. Beste oplossing: na het douchen, als je nog nat bent (nee, LHOquote:Op maandag 29 november 2010 12:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik ook. Heb de indruk dat het door een erg droge huid komt, iets anders kan ik er ook niet van maken..
Herkenbaar.quote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet of dat zo leuk is hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 12:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En mijn wintertaak begint er weer aan te komen, óveral krabben wanneer het vries
Het is "Nee, Isegrimquote:Op maandag 29 november 2010 12:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Komt door droge huid idd. Beste oplossing: na het douchen, als je nog nat bent (nee, LHO), je helemaal insmeren met baby-olie.
Kun je niet met wat kaarsen gaan spelen?quote:Op maandag 29 november 2010 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is "Nee, Isegrim". Smeren met babyolie doe je als je niet nat bent
moet zijnquote:Uitgaan op de het Stadhuisplein of op de Binnenweg, culinaire hoogstandjes van Branco tot Rotiland, terrassen van Ommoord tot Rodezand, festivals groot en klein; je moet er voor in Rotterdam zijn.
en de juiste versie van de BOA is deze:quote:Uitgaan op de het Stadhuisplein of op de Binnenweg, culinaire hoogstandjes van Branco tot Rotiland, terrassen van Ommoord tot Rodezand, festivals groot en klein; je moet er voor in Rotterdam zijn wezen.
Dank je wel, ik heb inderdaad bijna een voedselvergiftiging bij Rotiland. Het vlees was rot en dat dachten ze kunnen te maskeren door er veel zuurgoed op te kunnen doenquote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo.
Plaatje is mij een iets te slechte paint, dus die doe ik niet
Op Zuid, Sultan, of de turkse supermarkt bij Eudokiaplein eens proberen. Kebab sowieso (als het niet is uitverkocht), shoarma dacht ik ook wel.quote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dank je wel, ik heb inderdaad bijna een voedselvergiftiging bij Rotiland. Het vlees was rot en dat dachten ze kunnen te maskeren door er veel zuurgoed op te kunnen doen
Ik ben trouwens op zoek naar een goede marrokaanse slager waar ze veel lamsvleesproducten verkopen, zoals kebab, merguez en shoarma. Hier in de buurt is het of van kip of van koe, dat wil ik niet. Mijn kapster had het over tienenplein bij Kruiskade, kent iemand die?
Ik en zelf makenquote:Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef Alicey het volgende:
Het Tiendplein nabij de Middellandstraat (Vlakbij de Westkruiskade) zou je wel eens succes kunnen hebben idd.
Of onze slager het heeft weet ik eigenlijk niet. Je zou ook altijd nog kunnen proberen het zelf te maken van lamsvlees.
quote:Op maandag 29 november 2010 15:28 schreef SingleCoil het volgende:
LHO kan het wel met een brandend touwtje
Ik weet een goede vlak bij mij, beauty to go heet het geloof ikquote:Op maandag 29 november 2010 15:23 schreef Chav het volgende:
Weet iemand een Turkse/Iraanse kapster in het centrum die wenkbrauwen met een touwtje epileert?
Ik zoek wat meer aan de andere kant van het centrum.quote:Op maandag 29 november 2010 15:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik weet een goede vlak bij mij, beauty to go heet het geloof ik
In dat geval blijf ik binnen vanavondquote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De sneeuw zou elk moment, binnen nu en 30 minuten, hier moeten zijn.
Leuk, sneeuw onderweg.quote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De sneeuw zou elk moment, binnen nu en 30 minuten, hier moeten zijn.
Sowieso, als aids een gezicht had leek het op het Stadhuispleinquote:Op maandag 29 november 2010 12:58 schreef SingleCoil het volgende:
Over de OP:
[..]
moet zijn
[..]
en de juiste versie van de BOA is deze:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn dat nou net die tenten waar ik naar toe ga als ik een baan hebquote:Op maandag 29 november 2010 19:43 schreef Isegrim het volgende:
Het Stadhuisplein is jammer ja. Er zitten ook allemaal van die jammere tenten...
Dan moet je nodig opgevoed worden!quote:Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat nou net die tenten waar ik naar toe ga als ik een baan heb
Heb je het nu over tenten als het Fust en Saint Tropez?quote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef junkiexp het volgende:
Behalve de Big Ben voor een hapje eten is het een trieste bende met kansloos paupervolk.
Ja, en Coconuts, get back e.d.quote:Op maandag 29 november 2010 19:54 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Heb je het nu over tenten als het Fust en Saint Tropez?
Ach uiteindelijk was niet veel erger als met de afsluiting van de Doenburg. Van begin tot eind A13 ongeveer 35 minuten over gedaan. Wel netjes in je spoor blijven rijden, want daartussen was het best glad.quote:
Fust en Saint Tropez zijn anders erg populair onder mijn collega's en dat zijn bankiersquote:
Ik weet niet wat voor mensen er komen en wat voor werk die doen, maar ik vind het stuk voor stuk vreselijke tenten daar, sowwy.quote:Op maandag 29 november 2010 19:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Fust en Saint Tropez zijn anders erg populair onder mijn collega's en dat zijn bankiersSterker nog mijn vorige klus kreeg ik omdat ik aan de praat raakte met een bankier bij Pol. Maar dat schijnen jullie een proleten tent te vinden
Het was jouw meet, dus wat zit je te dissen?quote:Op maandag 29 november 2010 20:00 schreef DutchTrain het volgende:
Waar zijn eigenlijk de foto's van de meet? Of zijn weer zo erg dat ze niet in eens KPD te posten zijn?
Die krijg jij niet te zienquote:Op maandag 29 november 2010 20:00 schreef DutchTrain het volgende:
Waar zijn eigenlijk de foto's van de meet? Of zijn weer zo erg dat ze niet in eens KPD te posten zijn?
Je beroep bepaald toch niet waar je uitgaat ?quote:Op maandag 29 november 2010 19:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Fust en Saint Tropez zijn anders erg populair onder mijn collega's en dat zijn bankiersSterker nog mijn vorige klus kreeg ik omdat ik aan de praat raakte met een bankier bij Pol. Maar dat schijnen jullie een proleten tent te vinden
Wel als je met het werk gaat borrelen of als je wat gaat drinken met mensen met wie je bevriend (bankiers/verzekeraars/accountants) bent en daar graag naar toe gaanquote:Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Je beroep bepaald toch niet waar je uitgaat ?
Ik ga het ff proberen voor je!quote:Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meer mensen in centrum E.O. problemen met warmwater (stadsverwarming)?
Er komt hier lauw water uit de kraan.
Sterker nog, sinds de zomervakantie is het ongeveer niet zo rustig geweest op de route die ik reed. De brug doet het weer, dus de meesten gingen weer gewoon over de brug en door de sneeuw durfde ook zowat niemand links te rijden. Op die manier schiet het wel op.quote:Op maandag 29 november 2010 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
Ach uiteindelijk was niet veel erger als met de afsluiting van de Doenburg. Van begin tot eind A13 ongeveer 35 minuten over gedaan. Wel netjes in je spoor blijven rijden, want daartussen was het best glad.
Terras van Coconuts is wel leuk. Voor de rest is het inderdaad vrij mager. Oude Binnenweg kun je dan beter naartoe gaan.quote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet wat voor mensen er komen en wat voor werk die doen, maar ik vind het stuk voor stuk vreselijke tenten daar, sowwy.Stadhuisplein zie ik meer iets als waar toeristen enzo naartoe gaan. Nou ben ik sowieso meer voor een bruin café en andere intieme gelegenheden.
Want ?quote:Op maandag 29 november 2010 20:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wel als je met het werk gaat borrelen
Of de Nieuwe Binnenwegquote:Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Terras van Coconuts is wel leuk. Voor de rest is het inderdaad vrij mager. Oude Binnenweg kun je dan beter naartoe gaan.
De meerderheid kiest voor Saint Tropez of de managin director (bij mijn laatste opdracht) betaalde vaak de rekening als we naar het Fust gingenquote:
De spiegel ken ik niet. Wijnbar als in op het Westelijk Handelsterrein?quote:Op maandag 29 november 2010 20:52 schreef MalaCocinera het volgende:
En wat vinden jullie van de spiegel en wijnbar
Ze zijn beide in hetzelfde straatje waar dudok en achteringang van de V&d is.quote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De spiegel ken ik niet. Wijnbar als in op het Westelijk Handelsterrein?
Oh, dan geen idee. Vallen ze in dezelfde categorie als Cinema?quote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ze zijn beide in hetzelfde straatje waar dudok en achteringang van de V&d is.
Dat ken ik dan weer nietquote:Op maandag 29 november 2010 21:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, dan geen idee. Vallen ze in dezelfde categorie als Cinema?
Ahaquote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De meerderheid kiest voor Saint Tropez of de managin director (bij mijn laatste opdracht) betaalde vaak de rekening als we naar het Fust gingen
Vagebond, Rotown, Stalles, Westerpaviljoen, Willens & Wetens ?quote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb ik persoonlijk weer iets minder mee eigenlijk.
http://www.wijnbarrotterdam.nl/getme.php?site_ID=387&pageid=8011quote:Op maandag 29 november 2010 20:52 schreef MalaCocinera het volgende:
En wat vinden jullie van de spiegel en wijnbar
Dát is een prima tent maar ik heb begrepen dat die niet meer open is.quote:Op maandag 29 november 2010 21:15 schreef junkiexp het volgende:
[..]
http://www.wijnbarrotterdam.nl/getme.php?site_ID=387&pageid=8011
Dat is een prima tent.
Oquote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dát is een prima tent maar ik heb begrepen dat die niet meer open is.
Mag ook wel voor dat geldquote:Op maandag 29 november 2010 21:22 schreef Isegrim het volgende:
We hebben daar wel een keer ontzéttend lekker gegeten met fantastische wijnen.
http://www.architectuur.n(...)nde-halve-bollen.htmquote:Op maandag 29 november 2010 21:46 schreef Errrwin het volgende:
Weet iemand trouwens wat die rare halve voetballen in het water naast het nieuwe Luxor zijn?
http://www.rotterdamclima(...)trum?portfolio_id=19quote:Op maandag 29 november 2010 21:46 schreef Errrwin het volgende:
Weet iemand trouwens wat die rare halve voetballen in het water naast het nieuwe Luxor zijn?
iddquote:Op maandag 29 november 2010 23:51 schreef Isegrim het volgende:
We hebben al de hele avond geen warm water (stadsverwarming). Als dat morgenochtend nog zo is, ga ik wel thuiswerken. Een kouwe douche lijkt me in deze tijd van het jaar niet zo'n succes...
uh...nou...nee...?quote:Op maandag 29 november 2010 21:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Vagebond, Rotown, Stalles, Westerpaviljoen, Willens & Wetens ?
Vind je allemaal niks ?
Ik denk het ja, al heb ik niet eens een schijnbeweging naar de A13 gemaakt vandaag.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:09 schreef SingleCoil het volgende:
ze wisten dat je er aan kwam? 070 dacht dat 010 ff terug kwam pesten op de A13?
Doen ze dat ook nog een beetje op korte termijn?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:52 schreef Isegrim het volgende:
Eneco werkt aan het oplossen van ons probleem. Wij zijn blijkbaar de enigen die nog steeds zonder warm water zitten. Gisteren was er een lekkage en hebben ze de boel tijdelijk afgesloten. Blijkbaar is de leiding naar ons huis toen verstopt geraakt...
Hope so, dan kan ik naar kantoor... De monteur belde ons erover dus neem aan dat die meteen naar het verdeelstation gaat...quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doen ze dat ook nog een beetje op korte termijn?
Volgens de monteur is wegens de lekkage het water er af gehaald, en is er toen er weer druk op de leiding kwam vuil los geraakt wat het filter verstopte.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:10 schreef SingleCoil het volgende:
gelul natuurlijk, een waterleiding raakt niet verstopt. Maar hij kan wel bevriezen
Boude aanname.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hope so, dan kan ik naar kantoor... De monteur belde ons erover dus neem aan dat die meteen naar het verdeelstation gaat...
Niet dus, want toen ik mijn vorige bericht aan het tikken was kwam er weer warm water uit de kraanquote:
Een monteur die hard loopt is zeldzaam.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet dus, want toen ik mijn vorige bericht aan het tikken was kwam er weer warm water uit de kraan
Rond Gouda rijdt niets.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:58 schreef MalaCocinera het volgende:
Er ligt gewoon nog steeds sneeuw op straatIk hoop zo dat er een treinstoring straks is
quote:ANP 30/11/10, 08:21
GOUDA - Het treinverkeer rond Gouda komt weer op gang. Tegen half negen dinsdagochtend is de sein- en wisselstoring verholpen die zich eerder op de dag voordeed. Dat heeft een woordvoerder van ProRail gezegd. Het zal nog even duren voordat alles weer volgens schema verloopt.
De oorzaak van de sein- en wisselstoring was een kapotte voeding die de stroomvoorziening regelt. 'Het had niet te maken met het winterweer', aldus de woordvoerder.
Als jouw gezinsleden net zo gevaarlijk zijn met messen voor zichzelf als ik, zou ik dat sowieso doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is een gezinslid bij gebrek aan gezinshoofd automatisch zelf gezinshoofd? Want in dat geval ga ik mijn messen achter slot en grendel opbergen.
binnen een 1-hoofdig gezin is dat vaak zo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is een gezinslid bij gebrek aan gezinshoofd automatisch zelf gezinshoofd?
Ze lijkt me ongevaarlijk en gehoorzaam, dus dat zou geen problemen moeten geven. Mijn gezinsleden willen niet eens Gezinshoofd zijn.quote:Want in dat geval ga ik mijn messen achter slot en grendel opbergen.
Google Maps?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euhm ik wil naar die ene grote Jumbo, maar ik kan even niet meer uitvogelen hoe ik dan moet lopen vanaf de Maasboulevard...Hoera voor mijn richtingsgevoel
Willemsbrug: De gehele tijd rechtdoor, zo'n 150 meter na noordereiland aan je rechterhand.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euhm ik wil naar die ene grote Jumbo, maar ik kan even niet meer uitvogelen hoe ik dan moet lopen vanaf de Maasboulevard...Hoera voor mijn richtingsgevoel
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou ik zit in de trein naar Den Haag heur!
iek niet begraip dees grapjequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Anders moet je jezelf in de verf dompelen
In de tram zit bijna altijd een controleur.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:04 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik ga trouwens lekker zwart rijden in de tram straks
Je koopt toch een kaartje om vervoerd te worden, toch niet om gecontroleerd te worden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik zou niet snel zwart rijden in een tram. Overigens rijd ik sowieso nooit zwart, ik baal wel telkens als ik een treinkaartje betaald heb en dan niet gecontroleerd word. Die kaartjes zijn nog onwijs duur ook.
Dat weet ik wel. Maar dat zijn toch echt momenten waarop ik baal dat ik niet gewoon zwart reed.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je koopt toch een kaartje om vervoerd te worden, toch niet om gecontroleerd te worden?
Ja, ze zouden eigenlijk "sta-en-balkon"kaartjes moeten hebben, waar 30% korting op zit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:01 schreef Isegrim het volgende:
Idd.Het enige dat ik jammer vind is dat je een VERVOERSbewijs koopt en geen PLAATSbewijs. Dat geldt dan met name voor de trein. Ik vind het te zot voor woorden dat je het volledige bedrag moet voldoen wanneer je als haringen in een ton zit.
Je steelt ook uit winkels wanneer je de kans krijgt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
Dat weet ik wel. Maar dat zijn toch echt momenten waarop ik baal dat ik niet gewoon zwart reed.
Toen ik 16 was en voor het eerst naar Rotterdam ging, en daar 55 gulden (4 weken krantenlopen) voor neer moest leggen, ben ik ook maar zwart gaan rijden. Dat is een bizar bedrag op die leeftijd, en een boete bestond niet, enkel 10 gulden toeslag.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je steelt ook uit winkels wanneer je de kans krijgt?
Als je iets te duur vindt, moet je het niet kopen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Toen ik 16 was en voor het eerst naar Rotterdam ging, en daar 55 gulden (4 weken krantenlopen) voor neer moest leggen, ben ik ook maar zwart gaan rijden. Dat is een bizar bedrag op die leeftijd, en een boete bestond niet, enkel 10 gulden toeslag.
Ben 1 keer gecontrolleerd, op iets van 6 ritjes (retour).
Als de conducteur langs kwam kocht ik het ook. Alleen kan je niet verwachten dat middelbare scholieren een dergelijk bedrag hebben. Heb het altijd al raar gevonden dat er niet iets tussen een railrunner en de S-OV kaart inzit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je iets te duur vindt, moet je het niet kopen.
Het is inderdaad wel vreemd. In Duitsland kun je als jongere (wat afaik tot 26 jaar oid is) met korting treinkaartjes kopen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als de conducteur langs kwam kocht ik het ook. Alleen kan je niet verwachten dat middelbare scholieren een dergelijk bedrag hebben. Heb het altijd al raar gevonden dat er niet iets tussen een railrunner en de S-OV kaart inzit.
Ik ben verplicht met de trein te reizen als ik ergens heen wil/moet. En thuis blijven zitten is nou eenmaal geen optie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je steelt ook uit winkels wanneer je de kans krijgt?
Dat doen wel meer mensen. Dan vind ik het systeem bij de V&D aan de Hoogstraat wel goed. Daar betaal je 30 cent, en moet je door een poortje. Dan krijg je een voucher voor 30 cent korting op je volgende aankoop in het restaurant. Het is allee niet zo geschikt voor dagjesmensen/toeristen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben verplicht met de trein te reizen als ik ergens heen wil/moet. En thuis blijven zitten is nou eenmaal geen optie.Dan is 50 euro voor een retourtje wel erg veel geld, dat is voor mij 2 dagen werken.
Iets uit een winkel heb ik nou eenmaal niet echt "nodig". Als ik honger zou hebben zou ik ook uit een winkel stelen. Als ik moet plassen en geen kleingeld heb loop ik ook voorbij het bakje "25 cent" voor de schoonmaaksters.
Living on the edge girl, living on the edgequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Als het ook nog gewoon vergoed wordt vind ik het wel laakbaar gedrag eigenlijk...
Als ik naar Madagaskar wil is ook het vliegtuig de enige optie, maar dat betekent nog niet dat ik dan niet zou hoeven betalen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:32 schreef Myraela het volgende:
Ik ben verplicht met de trein te reizen als ik ergens heen wil/moet. En thuis blijven zitten is nou eenmaal geen optie.Dan is 50 euro voor een retourtje wel erg veel geld, dat is voor mij 2 dagen werken.
30 cent is volgens mij wel het gangbare tarief bij toiletten. Bij de Hema is het ook 30ct.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat echt een ridicuul systeem!
Ik kom nooit in dat freaking restaurant en 30 ct voor een plasje vind ik vrij veel!
Dan plas je daar toch nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat echt een ridicuul systeem!
Ik kom nooit in dat freaking restaurant en 30 ct voor een plasje vind ik vrij veel!
Ik vind de credietcrisis zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:12 schreef SingleCoil het volgende:
mensen die stelen gewoon vinden. Jullie verdienen gewoon een kredietcrisis!
En iedereen gaat nu tenminste weer binnendoor, zodat de snelweg gewoon rustig is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:53 schreef junkiexp het volgende:
Wel relaxt hoor dat die doenbrug weer open is, ik ben echt binnen no-time weer thuis
Klopt, echt ideaal hoor !quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
En iedereen gaat nu tenminste weer binnendoor, zodat de snelweg gewoon rustig is.
Het is toch koudquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:21 schreef junkiexp het volgende:
Een vriendin van me zit op Hyves te zeiken dat ze het koud had vanochtend , Heliportcomplex FTW
Ze woont daar ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat heeft A met B te maken? Echt koud wordt het hier nooit..![]()
(Ja, in de slaapkamer, waar het raam of de deur altijd open is...)
De algemene storing was gisteravond al opgelost rond een uur of zes. Volgens mij waren wij de enige die vanmorgen nog zonder warmte zaten.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De algemene storing was gisteravond al opgelost rond een uur of zes. Volgens mij waren wij de enige die vanmorgen nog zonder warmte zaten.
Gisterenavond dusquote:Elise Anders heb je geen warm water... En dus geen kachel!! Brrr hopelijk morgenochtend wel weer warm water! @ Warm onder ons dikke donsdekbed in bed 00:17
Ik probeer dat idd ook te vermijden.quote:
Gewoon doen als Isegrim, gebruik maken van die plaspunten voor mannen midden in de stadquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik probeer dat idd ook te vermijden.
Die woont dan wel erg dichtbij, want de grote storing (die ook niet heel groot was) was om 18:00 al over.quote:
Die toiletten kosten natuurlijk ook gewoon geldquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik probeer dat idd ook te vermijden.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die woont dan wel erg dichtbij, want de grote storing (die ook niet heel groot was) was om 18:00 al over.
Ik twijfelde of achternaam ''Anders'' wasquote:
Zo danquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik twijfelde of achternaam ''Anders'' wasmaar sowieso die andere gegevens over haar zo hier posten vind ik niet netjes.
Braaf.quote:
Wat nou, 'voor mannen'?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Gewoon doen als Isegrim, gebruik maken van die plaspunten voor mannen midden in de stad
Rechts de action, centrum aan je rug (Gemeente archief links)?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Rechts de action, centrum aan je rug (Gemeente archief links)?
Dan is dit hemelsbreed 8 meter van mijn voordeur
Sollyquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu kunnen wij de leuke dame niet zien
En terechtquote:
Spank me, bitch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:16 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En terechtAls je mij dit had geflikt oooeeeeeh! It would have been peunutt butter jellytime with a baseballbat
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
With a baseballbat??? Anytime
Vannacht hebben we de kachels deels aan laten staan, maar nog steeds was het bijzonder koud vanochtend.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een afspraak op industrieterrein Noord-West. Heb maar de bus gepakt want ik kreeg het al koud van het geluid van die wind.
Deze keer 207,1 kilometer en 6,46 liter benzine. 1:32. Vast omdat hij vlak na de aanrijding wat minder aerodynamisch wasquote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister de tweede keer getankt, dus de eerste keer waarbij we het verbruik konden meten.
Hij was nog lang niet leeg - maar een knipperende brandstof-display maakt toch wat zenuwachtig. 5,62 liter - 194,9 kilometer gereden. Dat maakt 34,7 kilometer per liter benzine.
Aangezien we vrijwel altijd met zn 2e rijden, en vaak met veel 'bagage', is dat imho erg netjes, zo'n score van 1:35
Ah, dank u!quote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.architectuur.n(...)nde-halve-bollen.htm
Weinig industrie daar hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een afspraak op industrieterrein Noord-West. Heb maar de bus gepakt want ik kreeg het al koud van het geluid van die wind.
Bedrijventerrein, whatever.quote:
Spaanse Polder?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bedrijventerrein, whatever.Er rijden daar overdag dus helemaal geen bussen terug naar CS dus ik moest via Marconiplein.
Ja, lijn 43 is er pas einde van de dag weer.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bedrijventerrein, whatever.Er rijden daar overdag dus helemaal geen bussen terug naar CS dus ik moest via Marconiplein.
Dat is het bedrijvenpark dat ernaast ligt.quote:
Ik ben weer toe aan twee maanden uitkering!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ontwaakt, verworpenen der aarde! Ontwaakt, verdoemde in hongers sfeer!
Volgens mij komt dat niet voor in de Internationale...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben weer toe aan twee maanden uitkering!
Ga je goddelijke gangquote:Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef SingleCoil het volgende:
en dat is logisch, want...?
Ik ga straks wat surihindoes in elkaar slaan denk ik. Gewoon, omdat niemand mij tegen houdt.
Waar moest je zijn ?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, bedrijventerrein Noord-West.
Ja goed idee.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
![]()
Zet je vriezer uit en je cola er in, helemaal efficiënt!
Maar waarom -26 ?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn vriezer staat op -26. Maar dan verbruikt mijn koelvries-combi wel minder dan een simpele koelkast met klein vriesvakje die maar tot -18 kán.
Jij bent echt werkschuw tuig he !quote:Op woensdag 1 december 2010 18:14 schreef MalaCocinera het volgende:
Nu pas in de trein naar Rotterdam zitten
Blijven dingen langer goed. Als de stroom er af is, blijft het nog een eeuwigheid ingevroren (ik geloof tot in elk geval 36 uur voordat het begint te ontdooien). Veel (meer) energie kost het niet. Ja, de eerste keer of als je er een keer een boel bij doet, maar het op temperatuur houden is het punt niet voor die apparaten.quote:
Aha, wij gebruiken de vriezer voornamelijk voor dingen die er <3 maanden in liggen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Blijven dingen langer goed. Als de stroom er af is, blijft het nog een eeuwigheid ingevroren (ik geloof tot in elk geval 36 uur voordat het begint te ontdooien). Veel (meer) energie kost het niet. Ja, de eerste keer of als je er een keer een boel bij doet, maar het op temperatuur houden is het punt niet voor die apparaten.
Nadelen zijn wel dat ijsklontjes aan je handen vriezen, en dat je bijv. ingevroren bouillon met een hamer en bijtel in stukjes moet slaan. Au-bain-marie ontdooien duurt ook wat langer
Absoluutquote:Op woensdag 1 december 2010 18:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Jij bent echt werkschuw tuig he !
Ik gebruik oa geen bouillonblokjes, maar ik kook 7 liter bouillon die ik dan bewaar en in etappes gebruik. Dat ligt er wel wat langer. Er ligt anderhalve kilo boter, een paar kilo roti (Was wat te heet geworden dus gaat niet zo hard opquote:Op woensdag 1 december 2010 18:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Aha, wij gebruiken de vriezer voornamelijk voor dingen die er <3 maanden in liggen.
De roti is heerlijk. Je moet je alleen drie dagen psychisch voorbereiden voor je er aan begint.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:50 schreef junkiexp het volgende:
Is die Roti niet lekker meer omdat het te heet is geworden ?
O, heet op die manierquote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De roti is heerlijk. Je moet je alleen drie dagen psychisch voorbereiden voor je er aan begint.
Als je het ophaalt zou je dan ook een pondje bij mij willen bezorgenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
O, heet op die manier
Ik dacht qua temperatuur
Ik lust wel een pondje trouwens![]()
Als je een baan hebt zal ik dat doenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als je het ophaalt zou je dan ook een pondje bij mij willen bezorgen
Met alleen een vlinderdas om zekerquote:Op woensdag 1 december 2010 20:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als je een baan hebt zal ik dat doen![]()
Kom ik het persoonlijk voor je opwarmen en opdienen
Haha, dacht het nietquote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Met alleen een vlinderdas om zeker
In dat geval mag je alleen bezorgenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Haha, dacht het niet
Maar je houdt ook van Roti begrijp ik ?
Ben je trouwens in NL geboren
De laatste vraag stond er trouwens los van, ik vroeg het me de hele week al afquote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
In dat geval mag je alleen bezorgen
Het is geen kraakpand, wel een krot. Niet alleen het dak lekt, maar er is ook een gat in de dakraam. Heerlijk met dit weer. Het huis is niet warm te krijgenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
De laatste vraag stond er trouwens los van, ik vroeg het me de hele week al af.
In welk kraakpand met lekkend dak woonde je ook alweer ?
Maar welke wijk woonde je ook alweer ?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het is geen kraakpand, wel een krot. Niet alleen het dak lekt, maar er is ook een gat in de dakraam. Heerlijk met dit weer. Het huis is niet warm te krijgenIk zit nu 20 cm af van een kacheltje dat op 2000 watt staat te loeien
Nogal een breed gebied wat je noemt.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef MalaCocinera het volgende:
Het is of oude noorden, of bergpolder of blijdorp. En nee er geen centrale verwarming hier, wel een enge gaskachelDe gordijnen waaien lekker mee met de tocht
Particulier verhuur ja, de een zegt Blijdorp de ander oude noorden etc etcquote:Op woensdag 1 december 2010 21:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nogal een breed gebied wat je noemt.
Is het particuliere verhuur oid ?
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
O, heet op die manier
Ik dacht qua temperatuur
Ik lust wel een pondje trouwens![]()
Dan moeten we een keer een roti-meet doen. Maar als ik heet zeg, dan bedoel ik heet. 3 chili's, en 2 madame jeanette's. Normaal laat ik die laatste alleen meekoken en vis ik ze er weer uit. Nu kwam ik echter alleen nog twee groene steeltjes tegen. Vandaar dat het wat heet is.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als je het ophaalt zou je dan ook een pondje bij mij willen bezorgen
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
3 chili's, en 2 madame jeanette's. Normaal laat ik die laatste alleen meekoken en vis ik ze er weer uit. Nu kwam ik echter alleen nog twee groene steeltjes tegen. Vandaar dat het wat heet is.
I'm inquote:Op woensdag 1 december 2010 21:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Dan moeten we een keer een roti-meet doen. Maar als ik heet zeg, dan bedoel ik heet. 3 chili's, en 2 madame jeanette's. Normaal laat ik die laatste alleen meekoken en vis ik ze er weer uit. Nu kwam ik echter alleen nog twee groene steeltjes tegen. Vandaar dat het wat heet is.
Roti meet is een goed idee, alleen zo te zien neem ik dan zelf Roti mee.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Dan moeten we een keer een roti-meet doen. Maar als ik heet zeg, dan bedoel ik heet. 3 chili's, en 2 madame jeanette's. Normaal laat ik die laatste alleen meekoken en vis ik ze er weer uit. Nu kwam ik echter alleen nog twee groene steeltjes tegen. Vandaar dat het wat heet is.
We gaan niks maken, alleen etenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Roti meet is een goed idee, alleen zo te zien neem ik dan zelf Roti mee.
We kunnen het ook met z'n allen maken ?
Luie doosquote:Op woensdag 1 december 2010 22:02 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
We gaan niks maken, alleen eten
Dan stel ik het voor dat een keer te doen zodra mn keuken volledig operationeel isquote:Op woensdag 1 december 2010 21:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Roti meet is een goed idee, alleen zo te zien neem ik dan zelf Roti mee.
We kunnen het ook met z'n allen maken ?
Ah, jij hebt het hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan stel ik het voor dat een keer te doen zodra mn keuken volledig operationeel is
Lekkere instellingquote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Mijquote:Op woensdag 1 december 2010 22:05 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ah, jij hebt het hetzelfde probleem.
In welk huis wonen jullie trouwens ?
Die van jou of van I ?
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:22 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben trouwens verdorven![]()
bij de stoofperen foto van Isegrim dacht ik aan een random scene uit een porno film.
Zelfde probleem?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:05 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ah, jij hebt het hetzelfde probleem.
In welk huis wonen jullie trouwens ?
Die van jou of van I ?
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:22 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben trouwens verdorven![]()
bij de stoofperen foto van Isegrim dacht ik aan een random scene uit een porno film.
Wat een nieuwsgierigheid!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zit jij ook op FB of hoe zit dat?
Er reed ook een tram rond met een niet te onthouden url erop waar dan te vinden zou moeten zijn wat er vanavond open zou moeten zijn. Maar meestal is de eerste koopavond niet zo druk en kun je de winkel klaarmaken voor de rest van de dagen, want zaterdag en zondag gaat het natuurlijk weer helemaal losquote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef ChatGirl het volgende:
Het was énorm druk vanavond in de stad. (Not!) Slechts een aantal winkels die open waren, de mensen die toevallig in de stad waren en binnen kwamen vroegen zich af waarom we open waren vanavond.
Dat ook. De winkel had de deur wagenwijd open staan, en daardoor was het voorin de winkel (waar ik stond in alleen een blouse met korte mouwen) echt niet om uit te houdenquote:
Vanaf morgen zijn volgens mij alle winkels open (donderdag en vrijdag tot 21.00)m en zaterdag en zondag tot 17 of 18 uur (afhankelijk van de winkel en locatie (Hoogstraat is volgens mij tot 6, Binnenwegplein normaal gezien tot 5).quote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er reed ook een tram rond met een niet te onthouden url erop waar dan te vinden zou moeten zijn wat er vanavond open zou moeten zijn. Maar meestal is de eerste koopavond niet zo druk en kun je de winkel klaarmaken voor de rest van de dagen, want zaterdag en zondag gaat het natuurlijk weer helemaal los
Over de Fyra? Of over de warmte? Wat hoop je trouwens er mee te bereiken?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:15 schreef Isegrim het volgende:
Eneco gaat een flink pissige mail van mij krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |