http://www.architectuur.n(...)nde-halve-bollen.htmquote:Op maandag 29 november 2010 21:46 schreef Errrwin het volgende:
Weet iemand trouwens wat die rare halve voetballen in het water naast het nieuwe Luxor zijn?
http://www.rotterdamclima(...)trum?portfolio_id=19quote:Op maandag 29 november 2010 21:46 schreef Errrwin het volgende:
Weet iemand trouwens wat die rare halve voetballen in het water naast het nieuwe Luxor zijn?
iddquote:Op maandag 29 november 2010 23:51 schreef Isegrim het volgende:
We hebben al de hele avond geen warm water (stadsverwarming). Als dat morgenochtend nog zo is, ga ik wel thuiswerken. Een kouwe douche lijkt me in deze tijd van het jaar niet zo'n succes...
uh...nou...nee...?quote:Op maandag 29 november 2010 21:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Vagebond, Rotown, Stalles, Westerpaviljoen, Willens & Wetens ?
Vind je allemaal niks ?
Ik denk het ja, al heb ik niet eens een schijnbeweging naar de A13 gemaakt vandaag.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:09 schreef SingleCoil het volgende:
ze wisten dat je er aan kwam? 070 dacht dat 010 ff terug kwam pesten op de A13?
Doen ze dat ook nog een beetje op korte termijn?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:52 schreef Isegrim het volgende:
Eneco werkt aan het oplossen van ons probleem. Wij zijn blijkbaar de enigen die nog steeds zonder warm water zitten. Gisteren was er een lekkage en hebben ze de boel tijdelijk afgesloten. Blijkbaar is de leiding naar ons huis toen verstopt geraakt...
Hope so, dan kan ik naar kantoor... De monteur belde ons erover dus neem aan dat die meteen naar het verdeelstation gaat...quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doen ze dat ook nog een beetje op korte termijn?
Volgens de monteur is wegens de lekkage het water er af gehaald, en is er toen er weer druk op de leiding kwam vuil los geraakt wat het filter verstopte.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:10 schreef SingleCoil het volgende:
gelul natuurlijk, een waterleiding raakt niet verstopt. Maar hij kan wel bevriezen
Boude aanname.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hope so, dan kan ik naar kantoor... De monteur belde ons erover dus neem aan dat die meteen naar het verdeelstation gaat...
Niet dus, want toen ik mijn vorige bericht aan het tikken was kwam er weer warm water uit de kraanquote:
Een monteur die hard loopt is zeldzaam.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet dus, want toen ik mijn vorige bericht aan het tikken was kwam er weer warm water uit de kraan
Rond Gouda rijdt niets.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:58 schreef MalaCocinera het volgende:
Er ligt gewoon nog steeds sneeuw op straatIk hoop zo dat er een treinstoring straks is
quote:ANP 30/11/10, 08:21
GOUDA - Het treinverkeer rond Gouda komt weer op gang. Tegen half negen dinsdagochtend is de sein- en wisselstoring verholpen die zich eerder op de dag voordeed. Dat heeft een woordvoerder van ProRail gezegd. Het zal nog even duren voordat alles weer volgens schema verloopt.
De oorzaak van de sein- en wisselstoring was een kapotte voeding die de stroomvoorziening regelt. 'Het had niet te maken met het winterweer', aldus de woordvoerder.
Als jouw gezinsleden net zo gevaarlijk zijn met messen voor zichzelf als ik, zou ik dat sowieso doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is een gezinslid bij gebrek aan gezinshoofd automatisch zelf gezinshoofd? Want in dat geval ga ik mijn messen achter slot en grendel opbergen.
binnen een 1-hoofdig gezin is dat vaak zo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is een gezinslid bij gebrek aan gezinshoofd automatisch zelf gezinshoofd?
Ze lijkt me ongevaarlijk en gehoorzaam, dus dat zou geen problemen moeten geven. Mijn gezinsleden willen niet eens Gezinshoofd zijn.quote:Want in dat geval ga ik mijn messen achter slot en grendel opbergen.
Google Maps?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euhm ik wil naar die ene grote Jumbo, maar ik kan even niet meer uitvogelen hoe ik dan moet lopen vanaf de Maasboulevard...Hoera voor mijn richtingsgevoel
Willemsbrug: De gehele tijd rechtdoor, zo'n 150 meter na noordereiland aan je rechterhand.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euhm ik wil naar die ene grote Jumbo, maar ik kan even niet meer uitvogelen hoe ik dan moet lopen vanaf de Maasboulevard...Hoera voor mijn richtingsgevoel
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou ik zit in de trein naar Den Haag heur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |