Rechts de action, centrum aan je rug (Gemeente archief links)?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Rechts de action, centrum aan je rug (Gemeente archief links)?
Dan is dit hemelsbreed 8 meter van mijn voordeur
Sollyquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu kunnen wij de leuke dame niet zien
En terechtquote:
Spank me, bitch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:16 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En terechtAls je mij dit had geflikt oooeeeeeh! It would have been peunutt butter jellytime with a baseballbat
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
With a baseballbat??? Anytime
Vannacht hebben we de kachels deels aan laten staan, maar nog steeds was het bijzonder koud vanochtend.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een afspraak op industrieterrein Noord-West. Heb maar de bus gepakt want ik kreeg het al koud van het geluid van die wind.
Deze keer 207,1 kilometer en 6,46 liter benzine. 1:32. Vast omdat hij vlak na de aanrijding wat minder aerodynamisch wasquote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister de tweede keer getankt, dus de eerste keer waarbij we het verbruik konden meten.
Hij was nog lang niet leeg - maar een knipperende brandstof-display maakt toch wat zenuwachtig. 5,62 liter - 194,9 kilometer gereden. Dat maakt 34,7 kilometer per liter benzine.
Aangezien we vrijwel altijd met zn 2e rijden, en vaak met veel 'bagage', is dat imho erg netjes, zo'n score van 1:35
Ah, dank u!quote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.architectuur.n(...)nde-halve-bollen.htm
Weinig industrie daar hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een afspraak op industrieterrein Noord-West. Heb maar de bus gepakt want ik kreeg het al koud van het geluid van die wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |