Rechts de action, centrum aan je rug (Gemeente archief links)?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Rechts de action, centrum aan je rug (Gemeente archief links)?
Dan is dit hemelsbreed 8 meter van mijn voordeur
Sollyquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu kunnen wij de leuke dame niet zien
En terechtquote:
Spank me, bitch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:16 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En terechtAls je mij dit had geflikt oooeeeeeh! It would have been peunutt butter jellytime with a baseballbat
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
With a baseballbat??? Anytime
Vannacht hebben we de kachels deels aan laten staan, maar nog steeds was het bijzonder koud vanochtend.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een afspraak op industrieterrein Noord-West. Heb maar de bus gepakt want ik kreeg het al koud van het geluid van die wind.
Deze keer 207,1 kilometer en 6,46 liter benzine. 1:32. Vast omdat hij vlak na de aanrijding wat minder aerodynamisch wasquote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister de tweede keer getankt, dus de eerste keer waarbij we het verbruik konden meten.
Hij was nog lang niet leeg - maar een knipperende brandstof-display maakt toch wat zenuwachtig. 5,62 liter - 194,9 kilometer gereden. Dat maakt 34,7 kilometer per liter benzine.
Aangezien we vrijwel altijd met zn 2e rijden, en vaak met veel 'bagage', is dat imho erg netjes, zo'n score van 1:35
Ah, dank u!quote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.architectuur.n(...)nde-halve-bollen.htm
Weinig industrie daar hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een afspraak op industrieterrein Noord-West. Heb maar de bus gepakt want ik kreeg het al koud van het geluid van die wind.
Bedrijventerrein, whatever.quote:
Spaanse Polder?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bedrijventerrein, whatever.Er rijden daar overdag dus helemaal geen bussen terug naar CS dus ik moest via Marconiplein.
Ja, lijn 43 is er pas einde van de dag weer.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bedrijventerrein, whatever.Er rijden daar overdag dus helemaal geen bussen terug naar CS dus ik moest via Marconiplein.
Dat is het bedrijvenpark dat ernaast ligt.quote:
Ik ben weer toe aan twee maanden uitkering!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ontwaakt, verworpenen der aarde! Ontwaakt, verdoemde in hongers sfeer!
Volgens mij komt dat niet voor in de Internationale...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben weer toe aan twee maanden uitkering!
Ga je goddelijke gangquote:Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef SingleCoil het volgende:
en dat is logisch, want...?
Ik ga straks wat surihindoes in elkaar slaan denk ik. Gewoon, omdat niemand mij tegen houdt.
Waar moest je zijn ?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, bedrijventerrein Noord-West.
Ja goed idee.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
![]()
Zet je vriezer uit en je cola er in, helemaal efficiënt!
Maar waarom -26 ?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn vriezer staat op -26. Maar dan verbruikt mijn koelvries-combi wel minder dan een simpele koelkast met klein vriesvakje die maar tot -18 kán.
Jij bent echt werkschuw tuig he !quote:Op woensdag 1 december 2010 18:14 schreef MalaCocinera het volgende:
Nu pas in de trein naar Rotterdam zitten
Blijven dingen langer goed. Als de stroom er af is, blijft het nog een eeuwigheid ingevroren (ik geloof tot in elk geval 36 uur voordat het begint te ontdooien). Veel (meer) energie kost het niet. Ja, de eerste keer of als je er een keer een boel bij doet, maar het op temperatuur houden is het punt niet voor die apparaten.quote:
Aha, wij gebruiken de vriezer voornamelijk voor dingen die er <3 maanden in liggen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Blijven dingen langer goed. Als de stroom er af is, blijft het nog een eeuwigheid ingevroren (ik geloof tot in elk geval 36 uur voordat het begint te ontdooien). Veel (meer) energie kost het niet. Ja, de eerste keer of als je er een keer een boel bij doet, maar het op temperatuur houden is het punt niet voor die apparaten.
Nadelen zijn wel dat ijsklontjes aan je handen vriezen, en dat je bijv. ingevroren bouillon met een hamer en bijtel in stukjes moet slaan. Au-bain-marie ontdooien duurt ook wat langer
Absoluutquote:Op woensdag 1 december 2010 18:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Jij bent echt werkschuw tuig he !
Ik gebruik oa geen bouillonblokjes, maar ik kook 7 liter bouillon die ik dan bewaar en in etappes gebruik. Dat ligt er wel wat langer. Er ligt anderhalve kilo boter, een paar kilo roti (Was wat te heet geworden dus gaat niet zo hard opquote:Op woensdag 1 december 2010 18:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Aha, wij gebruiken de vriezer voornamelijk voor dingen die er <3 maanden in liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |