Het kon nog net.quote:
Hmm, dat heb ik ook. Heb de indruk dat het door een erg droge huid komt, iets anders kan ik er ook niet van maken..quote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Isegrim het volgende:
En mijn winterkwaal begint weer op te komen, óveral jeuk wanneer het vriest.
En mijn wintertaak begint er weer aan te komen, óveral krabben wanneer het vriesquote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Komt door droge huid idd. Beste oplossing: na het douchen, als je nog nat bent (nee, LHOquote:Op maandag 29 november 2010 12:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik ook. Heb de indruk dat het door een erg droge huid komt, iets anders kan ik er ook niet van maken..
Herkenbaar.quote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet of dat zo leuk is hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 12:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En mijn wintertaak begint er weer aan te komen, óveral krabben wanneer het vries
Het is "Nee, Isegrimquote:Op maandag 29 november 2010 12:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Komt door droge huid idd. Beste oplossing: na het douchen, als je nog nat bent (nee, LHO), je helemaal insmeren met baby-olie.
Kun je niet met wat kaarsen gaan spelen?quote:Op maandag 29 november 2010 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is "Nee, Isegrim". Smeren met babyolie doe je als je niet nat bent
moet zijnquote:Uitgaan op de het Stadhuisplein of op de Binnenweg, culinaire hoogstandjes van Branco tot Rotiland, terrassen van Ommoord tot Rodezand, festivals groot en klein; je moet er voor in Rotterdam zijn.
en de juiste versie van de BOA is deze:quote:Uitgaan op de het Stadhuisplein of op de Binnenweg, culinaire hoogstandjes van Branco tot Rotiland, terrassen van Ommoord tot Rodezand, festivals groot en klein; je moet er voor in Rotterdam zijn wezen.
Dank je wel, ik heb inderdaad bijna een voedselvergiftiging bij Rotiland. Het vlees was rot en dat dachten ze kunnen te maskeren door er veel zuurgoed op te kunnen doenquote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo.
Plaatje is mij een iets te slechte paint, dus die doe ik niet
Op Zuid, Sultan, of de turkse supermarkt bij Eudokiaplein eens proberen. Kebab sowieso (als het niet is uitverkocht), shoarma dacht ik ook wel.quote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dank je wel, ik heb inderdaad bijna een voedselvergiftiging bij Rotiland. Het vlees was rot en dat dachten ze kunnen te maskeren door er veel zuurgoed op te kunnen doen
Ik ben trouwens op zoek naar een goede marrokaanse slager waar ze veel lamsvleesproducten verkopen, zoals kebab, merguez en shoarma. Hier in de buurt is het of van kip of van koe, dat wil ik niet. Mijn kapster had het over tienenplein bij Kruiskade, kent iemand die?
Ik en zelf makenquote:Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef Alicey het volgende:
Het Tiendplein nabij de Middellandstraat (Vlakbij de Westkruiskade) zou je wel eens succes kunnen hebben idd.
Of onze slager het heeft weet ik eigenlijk niet. Je zou ook altijd nog kunnen proberen het zelf te maken van lamsvlees.
quote:Op maandag 29 november 2010 15:28 schreef SingleCoil het volgende:
LHO kan het wel met een brandend touwtje
Ik weet een goede vlak bij mij, beauty to go heet het geloof ikquote:Op maandag 29 november 2010 15:23 schreef Chav het volgende:
Weet iemand een Turkse/Iraanse kapster in het centrum die wenkbrauwen met een touwtje epileert?
Ik zoek wat meer aan de andere kant van het centrum.quote:Op maandag 29 november 2010 15:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik weet een goede vlak bij mij, beauty to go heet het geloof ik
In dat geval blijf ik binnen vanavondquote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De sneeuw zou elk moment, binnen nu en 30 minuten, hier moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |