Dat is het hem juist, die ouders maken dit niet graag bekend aan de buitenwereld vanwege de schaamte die ze voelen dat hun kind een mislukking is. Vanwege die schaamte durven ze geen hulp te zoeken omdat ze dus bang zijn dat mensen erachter komen. Dus houden ze het stil en blijven hun kind onderhouden in deze levensstijl.quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik zal em vanavond eens kijkenMaar wtf, wat een apart fenomeen is dit.
Moedigen die ouders dit dan ook aan of zo, schoppen ze die kinderen niet de samenleving in
Haha, je moet nóóit denken dat je de eerste bent (of de enige) die iets bedacht heeftquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:16 schreef ArcticBlizzard het volgende:
En ik maar denken dat ik origineel was.........
Ik ben bang dat als ik die serie afkijk dat ik mij ook zo een levensstijl ga aanmeten, het is immers altijd mijn droom geweest om zo een hentaigame te schrijven.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, die ouders maken dit niet graag bekend aan de buitenwereld vanwege de schaamte die ze voelen dat hun kind een mislukking is. Vanwege die schaamte durven ze geen hulp te zoeken omdat ze dus bang zijn dat mensen erachter komen. Dus houden ze het stil en blijven hun kind onderhouden in deze levensstijl.
Kijk de rest van de serie (N.H.K.) maar, wordt er al veel meer duidelijk
[..]
Haha, je moet nóóit denken dat je de eerste bent (of de enige) die iets bedacht heeft
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:07 schreef Frag_adder het volgende:
Ik kan pas weer maandag verder kijkendus mijn geduld wordt op de proef gesteld hier
Ssst, de N.H.K. kan je horen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:00 schreef Ascendancy het volgende:
Stelletje trolls hiero. Beetje doen alsof een auto met anime-chicks erop niet kan en mij voor otaku uitmaken, maar ondertussen allemaal anime-ringtones
Is dit een complot ofzo?
Ik kijk geen pauperseries en derhalve snap ik deze leuke matige grap niet.quote:
Een ringtone is met een levensgrote anime vrouw met zaadvragende ogen in het openbaar rond rijdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:00 schreef Ascendancy het volgende:
Stelletje trolls hiero. Beetje doen alsof een auto met anime-chicks erop niet kan en mij voor otaku uitmaken, maar ondertussen allemaal anime-ringtones
Is dit een complot ofzo?
gna gnaquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:00 schreef zquing het volgende:
ik word gek, mn PC en mn laptop hebben deze week de geest gegeven
Nee, ik had wel na akagi dat ik mahjong wilde leren tot dat ik mij realiseerde dat het spel echt te fucking moeilijk is en ik nog 3 andere moest zien te vinden die het dan ook wilden lerenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:44 schreef .Cake. het volgende:
Vanavond maar eens Hikaru no Go afkijkenIk ben vast niet de eerste die gedurende het kijken van deze serie de neiging had om een Go bord te kopen? Heb t zelf niet gedaan, omdat waarschijnlijk toch niemand met mij wil spelen (
), maar vroeg me af of anderen wel zijn gezwicht?
.... Oke. Goed dat je ervoor uitkomt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Aziaten zijn zaadslikkers! (Nee, niet alleen de vrouwen)
CCS al gezien? ook eindeloos herhalen van bepaalde animatie'squote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mahou Shoujo Lyrical Nanoha The Movie 1st zojuist gezien. Echt véél beter dan het eerste seizoen, waar dit dus een remake van is. Veel minder filler met net zo veel ontwikkeling van de personages en misschien wel het belangrijkste geen constant hergebruikte animatie (frames). Die waren echt irritant in het origineel.
Zelfs Nantoka/Nanoha/Nanoslet irriteerde me niet zo veel als in het origineel. Die transformatie scenes zijn trouwens wel erg kansloos.
Nahjah, over het algemeen toch een goede film.
Geen Aziaat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef lelouch het volgende:
[..]
.... Oke. Goed dat je ervoor uitkomt.
Ik heb een go bord (maar dat was meer voor de sierquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:44 schreef .Cake. het volgende:
Vanavond maar eens Hikaru no Go afkijkenIk ben vast niet de eerste die gedurende het kijken van deze serie de neiging had om een Go bord te kopen? Heb t zelf niet gedaan, omdat waarschijnlijk toch niemand met mij wil spelen (
), maar vroeg me af of anderen wel zijn gezwicht?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Go_(bordspel)quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:15 schreef Frag_adder het volgende:
Is go dat spelletje waarbij je overelkaar heen springt en zo de fiches van de ander steelt en er zo veel mogelijk moet hebben op het bord?
Beetje tldr, ik hou her wel gewoon bij hersenloze spellen als monopolyquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:33 schreef wdn het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Go_(bordspel)
welkesneeuwstorm? er viel wel wat sneeuw, maar dat maakt het geen sneeuwstorm (randstad)quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Beetje tldr, ik hou her wel gewoon bij hersenloze spellen als monopoly
En het ziet er naar uit dat het zuiden des lands gespaard blijft van een sneeuwstorm
Pas op, straks begint xaryna nog te kwijlen van een BL tussen repelsteeltje en quing.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:32 schreef lelouch het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar blijkbaar wel ervaring mannelijke Aziaten
Boys Lovequote:
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:37 schreef Frag_adder het volgende:
Is trouwens de claymore manga de moeite?
De anime is nog niet afgelopen... het duurt alleen wat lang voor het volgende seizoen komt omdat ze niet aan fillers doen...quote:Het einde van de anime was echt om gewoon hardop in het openbaar te janken...
idemquote:
Absoluut de moeite waard imhoquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:37 schreef Frag_adder het volgende:
Is trouwens de claymore manga de moeite? Het einde van de anime was echt om gewoon hardop in het openbaar te janken...
Ja dat wil jequote:
quote:
Nee sorry, nog niet gezienquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja dat wil je![]()
Heb je de bnn reportage nog bekeken?
Waarom moet jij altijd zo homo doen Peter-Jan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:19 schreef Ascendancy het volgende:
Moet je naar de volgende meet komen. Quing schijnt repelsteeltjuh's zaad lekker te vinden heb ik zojuist begrepen.
SPOILER: one piece animeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so truequote:
Omdat het zo hard dooide?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:46 schreef Ascendancy het volgende:
Hier wel. Ik kon mijn voetstappen op de terugweg niet eens meer zien toen ik met de hond ging wandelen![]()
Ik hou niet zo van BL met sperma.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Pas op, straks begint xaryna nog te kwijlen van een BL tussen repelsteeltje en quing.![]()
Ik dacht eerst dat er Peter Pan stondquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:32 schreef Ascendancy het volgende:
Jij begint over aziatische mannen die zaad eten![]()
En mijn naam is zonder streepje
quote:i am trying to remember one futuristic drama anime that is really good, heavy but good..
about a couple of kids with no adults at all stranded in a deserted planet (yes planet) and they try to solve and explore each of the kids background problems
quote:Story
The story is set in the 22nd century where space travel, planet colonization and anti-gravity basketball are practically everyday things. Planet Earth has become uninhabitable, and therefore people live in colonies on the surrounding planets. On a school field trip, a mistake causes the protagonist, a young transfer student named Luna, her pet robot, and six of her classmates to be thrown through a gravity storm and crash land on a seemingly uninhabited planet. There, with Luna as their leader, the robot cat Chako, the lone wolf Kaoru, the spoiled rich boy Howard, the shy Sharla, the obedient Bell, the prideful musician Menori and the young genius Shingo must fight for their survival. But is the planet really uninhabited, or is there someone or something out there, waiting in the shadows?
spoilersquote:Op zondag 5 december 2010 18:52 schreef wdn het volgende:
Bakuman 10 als ze de lift uit komen![]()
![]()
![]()
Die posters... wow.
Geen? Ik kijk alles van square enix zondermeer en elke normale serie die uit komt en in de chartfag staat (tenzij te kinderachtig; maw van de 2010 fall chartfag de laatste 8 niet, de rest worden gedownload en gekeken (maar niet altijd direct; sommige series verzamel ik met de 5 en kijk ze dan)).quote:Op zondag 5 december 2010 19:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
spoilers![]()
welke anime heb je nog niet gezien die je wel leuk lijkt wdn?
Niks, school-clubs starten en uitvoeren...quote:
waar haal je de tijd vandaan?quote:Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Geen? Ik kijk alles van square enix zondermeer en elke normale serie die uit komt en in de chartfag staat (tenzij te kinderachtig; maw van de 2010 fall chartfag de laatste 8 niet, de rest worden gedownload en gekeken (maar niet altijd direct; sommige series verzamel ik met de 5 en kijk ze dan)).
edit Oh misschien One Piece. Ooit eerste paar van gezien maar ik had toen meer dan genoeg series om te kijken de me een stuk interessanter leken dan One Piece.
Heb ik al eens verteld. Huis - Werk vv. is samen een 2 uur anime, series of films. Dus een 10 uur per week. En soms een anime 's avonds (bleach en naruto bijvoorbeeld) als ik niks anders te doen heb. En gamen in het weekendquote:
Tijdens mijn vakantie in Japan vonden jongeren het leuk om met mij te praten. Ze kunnen best wel Engels. Zeker in Tokyo en andere grote steden. Althans ik begreep ze wel. En ja ze hebben dan een geinig accentje maar veel Nederlanders praten ook Engels met een accent.quote:Op zondag 5 december 2010 20:39 schreef Frag_adder het volgende:
Nou hexje jij je zin, ik heb de documentaire gezien. Bedankt hier voor!
Maar wow, die is best wel heftig. Zelfs een toelatingsexamen voor je bijles.. Ook grappig hoeveel ik ervan herkende uit andere anime series over scholen, o.a. ophangende cijferlijsten bestaan dus echt.
Maar echt, zo veel leren, van 8:00 tot 22:00 en dan spreekt de gemiddelde jongeren daar nog voor geen meter Engels... Wat leren ze daar op school?
Positief. Een keer of 5, 6 dat iemand vroeg of ze mee mochten kijken, wat voor serie het was etc etc. Heb daarnaast pas een keer of 2 iemand anders gezien die anime keek trouwens (op een periode van een 5 jaar).quote:Op zondag 5 december 2010 21:36 schreef Frag_adder het volgende:
Wordt er in de trein trouwens doorgaans positief, negatief of helemaal niet op gereageerd dat je anime kijkt?
Hmmm het is mij maar zelden opgevallen dat iemand keek, al moeten wij geregeld dezelfde trein gehad hebben.
Kom je ook nog wel eens buiten naast werk en supermarkt?quote:Op zondag 5 december 2010 21:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb ik al eens verteld. Huis - Werk vv. is samen een 2 uur anime, series of films. Dus een 10 uur per week. En soms een anime 's avonds (bleach en naruto bijvoorbeeld) als ik niks anders te doen heb. En gamen in het weekend
quote:Op zondag 5 december 2010 22:16 schreef Frag_adder het volgende:
Die outro van welkome to the N.H.K., een veelbelovend instrumentaal stukje gevolgd door de meest beschamende lyrics sinds "The Veronica's - Untouched"
Dat klopt.quote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef Qunix het volgende:
Nog even en een nieuw deel kan geopend worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |