Een ringtone is met een levensgrote anime vrouw met zaadvragende ogen in het openbaar rond rijdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:00 schreef Ascendancy het volgende:
Stelletje trolls hiero. Beetje doen alsof een auto met anime-chicks erop niet kan en mij voor otaku uitmaken, maar ondertussen allemaal anime-ringtones
Is dit een complot ofzo?
gna gnaquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:00 schreef zquing het volgende:
ik word gek, mn PC en mn laptop hebben deze week de geest gegeven
Nee, ik had wel na akagi dat ik mahjong wilde leren tot dat ik mij realiseerde dat het spel echt te fucking moeilijk is en ik nog 3 andere moest zien te vinden die het dan ook wilden lerenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:44 schreef .Cake. het volgende:
Vanavond maar eens Hikaru no Go afkijkenIk ben vast niet de eerste die gedurende het kijken van deze serie de neiging had om een Go bord te kopen? Heb t zelf niet gedaan, omdat waarschijnlijk toch niemand met mij wil spelen (
), maar vroeg me af of anderen wel zijn gezwicht?
.... Oke. Goed dat je ervoor uitkomt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Aziaten zijn zaadslikkers! (Nee, niet alleen de vrouwen)
CCS al gezien? ook eindeloos herhalen van bepaalde animatie'squote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mahou Shoujo Lyrical Nanoha The Movie 1st zojuist gezien. Echt véél beter dan het eerste seizoen, waar dit dus een remake van is. Veel minder filler met net zo veel ontwikkeling van de personages en misschien wel het belangrijkste geen constant hergebruikte animatie (frames). Die waren echt irritant in het origineel.
Zelfs Nantoka/Nanoha/Nanoslet irriteerde me niet zo veel als in het origineel. Die transformatie scenes zijn trouwens wel erg kansloos.
Nahjah, over het algemeen toch een goede film.
Geen Aziaat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef lelouch het volgende:
[..]
.... Oke. Goed dat je ervoor uitkomt.
Ik heb een go bord (maar dat was meer voor de sierquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:44 schreef .Cake. het volgende:
Vanavond maar eens Hikaru no Go afkijkenIk ben vast niet de eerste die gedurende het kijken van deze serie de neiging had om een Go bord te kopen? Heb t zelf niet gedaan, omdat waarschijnlijk toch niemand met mij wil spelen (
), maar vroeg me af of anderen wel zijn gezwicht?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Go_(bordspel)quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:15 schreef Frag_adder het volgende:
Is go dat spelletje waarbij je overelkaar heen springt en zo de fiches van de ander steelt en er zo veel mogelijk moet hebben op het bord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |