Beetje tldr, ik hou her wel gewoon bij hersenloze spellen als monopolyquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:33 schreef wdn het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Go_(bordspel)
welkesneeuwstorm? er viel wel wat sneeuw, maar dat maakt het geen sneeuwstorm (randstad)quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Beetje tldr, ik hou her wel gewoon bij hersenloze spellen als monopoly
En het ziet er naar uit dat het zuiden des lands gespaard blijft van een sneeuwstorm
Pas op, straks begint xaryna nog te kwijlen van een BL tussen repelsteeltje en quing.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:32 schreef lelouch het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar blijkbaar wel ervaring mannelijke Aziaten
Boys Lovequote:
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:37 schreef Frag_adder het volgende:
Is trouwens de claymore manga de moeite?
De anime is nog niet afgelopen... het duurt alleen wat lang voor het volgende seizoen komt omdat ze niet aan fillers doen...quote:Het einde van de anime was echt om gewoon hardop in het openbaar te janken...
idemquote:
Absoluut de moeite waard imhoquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:37 schreef Frag_adder het volgende:
Is trouwens de claymore manga de moeite? Het einde van de anime was echt om gewoon hardop in het openbaar te janken...
Ja dat wil jequote:
quote:
Nee sorry, nog niet gezienquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja dat wil je![]()
Heb je de bnn reportage nog bekeken?
Waarom moet jij altijd zo homo doen Peter-Jan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:19 schreef Ascendancy het volgende:
Moet je naar de volgende meet komen. Quing schijnt repelsteeltjuh's zaad lekker te vinden heb ik zojuist begrepen.
SPOILER: one piece animeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so truequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |