abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 december 2010 @ 13:20:38 #176
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89426067
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:13 schreef lelouch het volgende:

[..]

En bedankt, alleen door de titel te lezen zit het deuntje alweer in me hoofd :D
ff de mp3 opzetten nu :X
Beter die dan die van dokuro chan.... piru piru.... !#$#FUU!@#
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_89434933
quote:
6s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:47 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Dat is een tijdje mijn ringtone geweest :P
Dat is echt triest :')
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  donderdag 2 december 2010 @ 17:27:39 #179
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89437939
Ik heb altijd die bazenringtone uit pokemon gewild :')

*ring ring ring, telefoon telefoon, ring ring ring, telefoon*
pi_89438300
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb altijd die bazenringtone uit pokemon gewild :')

*ring ring ring, telefoon telefoon, ring ring ring, telefoon*
Op dit moment heb ik het geluid dat je Gameboy maakte als je een wilde pokιmon tegen kwam ^O^
  donderdag 2 december 2010 @ 17:37:34 #181
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89438348
Ik moest het geluid uitzetten, het geluid van pokemon had een dusdanig slechte invloed op mij dat ik zelfs geluiden ging horen die er niet waren wanneer het rustig was. Misschien moest ik het ook niet zo veel spelen als ik deed toen ik 12 was...
  donderdag 2 december 2010 @ 17:52:42 #182
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_89438826
Ik heb een guitarlick uit K-ON! als sms-toon, die je altijd op de helft van de episode hoorde :D Die wil ik echt nooit meer kwijt, geniale smstoon!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_89439570
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:52 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb een guitarlick uit K-ON! als sms-toon, die je altijd op de helft van de episode hoorde :D Die wil ik echt nooit meer kwijt, geniale smstoon!
SAME HERE!!! ^O^

En dan hoor je Yui "Kei-onbuuu"
  donderdag 2 december 2010 @ 18:21:19 #184
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89439889
Wut, die maid-cafe's uit NHK bestaan echt, ik denk niet dat ik ooit naar Japan moet gaan :') ik ben bang dat ik getekend voor het leven terug kom.
pi_89441889
Ik heb al jaren lang Cowboy Bebop intro als ringtone :s)

pi_89442081
Wisten jullie trouwens dat de artiest van de Trigun opening en Hajime no Ippo S1 opening 3 hetzelfde is?

_O_
pi_89444095
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Bakakame het volgende:

[..]

SAME HERE!!! ^O^

En dan hoor je Yui "Kei-onbuuu"
Kap is met trollen samen :{w
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  donderdag 2 december 2010 @ 20:22:28 #188
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_89445728
Koel, heb m op youtube gevonden:
Altijd een glimlach als ik een sms krijg :D
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_89447799
ik heb momenteel standaard ringtone, bij gebrek aan leuke andere ringtones :P
pi_89450741
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef mschol het volgende:
ik heb momenteel standaard ringtone, bij gebrek aan leuke andere ringtones :P
Ik ook, al zit wss al langer dan een jaar met het voornemen de eerste Death Note ending als ringtone te gebruiken. Net als Misa-Misa. :P
“An interesting thing is a good thing.”
pi_89451163
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:23 schreef .Cake. het volgende:
Toch schijnt het tegenwoordig in Japan best een groot probleem te zijn onder mensen van ongeveer mijn leeftijd. Hoe je in zoiets terecht komt hangt waarschijnlijk voor een deel van de omstandigheden en voor een deel vanje persoonlijkheid af. In Nederland bestaan zulke situaties vast ook wel, alhoewel niet zoveel als in Japan. Andere cultuur enzo.
Komt omdat de prestatiedruk in Nederland vele malen lager ligt dan in Japan... Op scholen is het bijna niet te harden en op de onderste treden van het bedrijfsleven is het vaak nog erger. Dat is de reden voor het hoge aantal Hikikomori en zelfmoorden. Zo'n geforceerde maatschappij is gewoon een kweekvijver voor buitenbeentjes. :Y
  donderdag 2 december 2010 @ 22:23:17 #192
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_89452982
Bnn special hierover is leuk om te zien
  donderdag 2 december 2010 @ 22:44:51 #193
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89454237
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Komt omdat de prestatiedruk in Nederland vele malen lager ligt dan in Japan... Op scholen is het bijna niet te harden en op de onderste treden van het bedrijfsleven is het vaak nog erger. Dat is de reden voor het hoge aantal Hikikomori en zelfmoorden. Zo'n geforceerde maatschappij is gewoon een kweekvijver voor buitenbeentjes. :Y
Prestatie druk mijn aarsch. Wij hebben hier een Japanse collega gehad, was tijdelijk hier van de Japanse tak op het bedrijf, hoge universiteit gehad en alles en de hele tijd als niemand keek stond die op het lab rek en strek oefeningen te doen, en als we wel keken vooral doen alsof hij werkte en verder alleen ja en amen zeggen.
En zelfmoorden komt daar eerder omdat het vanuit de geschiedenis als iets goeds wordt gezien terwijl er hier vanuit het geloof een taboe op zat.
pi_89456834
Die ene Japanner die jij kent geeft een beter beeld dan alle studies die er naar verricht zich? Vooral omdat hij zich in een vreemde omgeving precies hetzelfde gedraagt als thuis. Juist ja...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89461761
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:22 schreef .Cake. het volgende:
Koel, heb m op youtube gevonden:
Altijd een glimlach als ik een sms krijg :D
Niet dezelfde als ik heb :o
Dit heb ik, maar dan mιt Yui die K-ON ertussen zegt
pi_89461768
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Prestatie druk mijn aarsch. Wij hebben hier een Japanse collega gehad, was tijdelijk hier van de Japanse tak op het bedrijf, hoge universiteit gehad en alles en de hele tijd als niemand keek stond die op het lab rek en strek oefeningen te doen, en als we wel keken vooral doen alsof hij werkte en verder alleen ja en amen zeggen.
En zelfmoorden komt daar eerder omdat het vanuit de geschiedenis als iets goeds wordt gezien terwijl er hier vanuit het geloof een taboe op zat.
japanse prestatiedruk meten aan een vernederlandse japanner, how nice... O+
  vrijdag 3 december 2010 @ 07:46:34 #197
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89463279
Neu helemaal niet vernederlandst, hij werkte bij de japanse vestiging van het bedrijf waar ik zit, in Japan dus en ik werk bij onze Nederlandse vestiging. Ik ben er nooit geweest maar ik neem aan dat ze daar gewoon de Japanse werkstijl hanteren :P Tis overigens geen Nederlands bedrijf.

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die ene Japanner die jij kent geeft een beter beeld dan alle studies die er naar verricht zich? Vooral omdat hij zich in een vreemde omgeving precies hetzelfde gedraagt als thuis. Juist ja...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er tot twee keer toe een ontmoet en op zich kunnen ze wel hard werken maar verre van effectief kreeg ik het idee, ik weet niet wat ze leren daar...
  vrijdag 3 december 2010 @ 07:55:45 #198
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89463345
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef hexje het volgende:
Bnn special hierover is leuk om te zien
Ik zal em vanavond eens kijken :P Maar wtf, wat een apart fenomeen is dit.
Moedigen die ouders dit dan ook aan of zo, schoppen ze die kinderen niet de samenleving in :P
  vrijdag 3 december 2010 @ 09:25:27 #199
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89464543
Ik heb een afl of 40 van one piece gezien en vind het eigenlijk best vermakelijk :@ gewoon zo een verstand op 0 serie die je op de achtergrond kan aanzetten als je nog wat meer aan het doen bent.
pi_89472356
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:52 schreef .Cake. het volgende:
En ik maar denken dat ik origineel was.........
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')