Beter die dan die van dokuro chan.... piru piru.... !#$#FUU!@#quote:Op donderdag 2 december 2010 13:13 schreef lelouch het volgende:
[..]
En bedankt, alleen door de titel te lezen zit het deuntje alweer in me hoofd![]()
ff de mp3 opzetten nu
Dat is echt triestquote:Op donderdag 2 december 2010 12:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat is een tijdje mijn ringtone geweest
Op dit moment heb ik het geluid dat je Gameboy maakte als je een wilde pokιmon tegen kwamquote:Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb altijd die bazenringtone uit pokemon gewild
*ring ring ring, telefoon telefoon, ring ring ring, telefoon*
SAME HERE!!!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:52 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb een guitarlick uit K-ON! als sms-toon, die je altijd op de helft van de episode hoordeDie wil ik echt nooit meer kwijt, geniale smstoon!
Kap is met trollen samenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
SAME HERE!!!
En dan hoor je Yui "Kei-onbuuu"
Ik ook, al zit wss al langer dan een jaar met het voornemen de eerste Death Note ending als ringtone te gebruiken. Net als Misa-Misa.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef mschol het volgende:
ik heb momenteel standaard ringtone, bij gebrek aan leuke andere ringtones
Komt omdat de prestatiedruk in Nederland vele malen lager ligt dan in Japan... Op scholen is het bijna niet te harden en op de onderste treden van het bedrijfsleven is het vaak nog erger. Dat is de reden voor het hoge aantal Hikikomori en zelfmoorden. Zo'n geforceerde maatschappij is gewoon een kweekvijver voor buitenbeentjes.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:23 schreef .Cake. het volgende:
Toch schijnt het tegenwoordig in Japan best een groot probleem te zijn onder mensen van ongeveer mijn leeftijd. Hoe je in zoiets terecht komt hangt waarschijnlijk voor een deel van de omstandigheden en voor een deel vanje persoonlijkheid af. In Nederland bestaan zulke situaties vast ook wel, alhoewel niet zoveel als in Japan. Andere cultuur enzo.
Prestatie druk mijn aarsch. Wij hebben hier een Japanse collega gehad, was tijdelijk hier van de Japanse tak op het bedrijf, hoge universiteit gehad en alles en de hele tijd als niemand keek stond die op het lab rek en strek oefeningen te doen, en als we wel keken vooral doen alsof hij werkte en verder alleen ja en amen zeggen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Komt omdat de prestatiedruk in Nederland vele malen lager ligt dan in Japan... Op scholen is het bijna niet te harden en op de onderste treden van het bedrijfsleven is het vaak nog erger. Dat is de reden voor het hoge aantal Hikikomori en zelfmoorden. Zo'n geforceerde maatschappij is gewoon een kweekvijver voor buitenbeentjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Niet dezelfde als ik hebquote:Op donderdag 2 december 2010 20:22 schreef .Cake. het volgende:
Koel, heb m op youtube gevonden:
Altijd een glimlach als ik een sms krijg
japanse prestatiedruk meten aan een vernederlandse japanner, how nice...quote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Prestatie druk mijn aarsch. Wij hebben hier een Japanse collega gehad, was tijdelijk hier van de Japanse tak op het bedrijf, hoge universiteit gehad en alles en de hele tijd als niemand keek stond die op het lab rek en strek oefeningen te doen, en als we wel keken vooral doen alsof hij werkte en verder alleen ja en amen zeggen.
En zelfmoorden komt daar eerder omdat het vanuit de geschiedenis als iets goeds wordt gezien terwijl er hier vanuit het geloof een taboe op zat.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die ene Japanner die jij kent geeft een beter beeld dan alle studies die er naar verricht zich? Vooral omdat hij zich in een vreemde omgeving precies hetzelfde gedraagt als thuis. Juist ja...Ik heb er tot twee keer toe een ontmoet en op zich kunnen ze wel hard werken maar verre van effectief kreeg ik het idee, ik weet niet wat ze leren daar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ik zal em vanavond eens kijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef hexje het volgende:
Bnn special hierover is leuk om te zien
En ik maar denken dat ik origineel was.........quote:Op donderdag 2 december 2010 17:52 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb een guitarlick uit K-ON! als sms-toon, die je altijd op de helft van de episode hoordeDie wil ik echt nooit meer kwijt, geniale smstoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |