Helaas is er geen bitchslap-emote...quote:Op woensdag 1 december 2010 17:01 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ben nog steeds neit aan welcome begonnen
Jij doet niks en ik kom zulke personen helemaal niet tegen of zie ze niet eens...quote:
Ik reis al dik 20 jaar Roermond - Eindhoven (07:30->8:00 en vv. 17:30/18:00 -> 18:00/18:30 met de trein dus dan kunnen we ons wel eens zijn tegengekomenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb wel vaker mensen in de trein anime zien kijken op het traject Den Bosch - Weert, toen ik dat nog reisde. Zo vreemd is het niet hoor
Alleen zijn het wel geregeld kerels waar je al aan kon ruiken dat ze dat deden....
Een NEET is iemand die niet werkt, studeert of geen training voor iets heeft. In Japan krijgen NEETs geld van hun ouders en daar moeten ze het mee doen (Waars. ook zo in Amerika in sommige gevallen)quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Frag_adder het volgende:
Wat is een NEET trouwens en waar leven die dan van? :S waar betalen die hun eten van en wat doen ze met hun vuilnis.
Verre daarvan. In Nederland krijgen NEETs (lees: WAjongers) gewoon een uitkering zelfs al hun ouders dood zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:38 schreef Frag_adder het volgende:
Zelf oplossend probleem, als de ouders dood gaan verhongeren ze. Trouwens volgens die definitie zijn mensen als Paris Hilton ook NEET
Saito gebruikt ook geestverruimende middelen die - mogelijk - bijdragen aan zijn situatie.quote:In Western terminology this group may include individuals suffering from social phobia or social anxiety problems. This could also be due to agoraphobia, avoidant personality disorder or painful or extreme shyness.
Of de iets minder volledige Nederlandse versie.
In andere landen wordt er eerder een andere benaming aan gegeven, zoals sociale fobie, ontwijkende persoonlijkheidsstoornis, autismespectrumstoornis, agorafobie, burn-out of depressie.
- Wikipedia.org
Dat heet in Nederland toch gewoon kamper?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:23 schreef .Cake. het volgende:
NEET staat overigens voor Not in Employment, Education or Training dacht ik.
Nee, volgens mij gewoon Antilliaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat heet in Nederland toch gewoon kamper?
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gewoon Antilliaan.
Dat is een tijdje mijn ringtone geweestquote:Op donderdag 2 december 2010 12:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
EDIT: Ik heb trouwens dagenlang met dit in m'n kop rondgelopen...
MUHAHAHAHAHAHAAAAAAHAAAAAA!!!!![]()
En bedankt hoor wat lief van je!, echt val kapot of zo!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gewoon Antilliaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
En bedankt, alleen door de titel te lezen zit het deuntje alweer in me hoofdquote:Op donderdag 2 december 2010 11:41 schreef Frag_adder het volgende:
Gewoon Liberte van Parla et Pardoux ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |