abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89338259
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef Anne het volgende:
Toevallig is er vandaag op Ibood een aanbieding: http://www.ibood.com/nl/nl

Deze aanbieding was een aantal maanden geleden ook al :) en ik heb er toen eentje (of eigenlijk 5, we maken er een gezinsuitje van :D ) besteld. Mijn eerste 'ongeluk' was namelijk ook doordat ik slipte en uit reflex begon te remmen (foei!), wat je dus niet moet doen. Dus ik had me voorgenomen om een keer zo'n cursus te gaan doen. En 50 euro valt wel mee, dacht ik zo!

Nu alleen nog even een keer een datum prikken.
Das erg zinvol ja! :). Ik heb het zelf een tijdje geleden gedaan, ben dr erg over te spreken :)
pi_89340169
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 10:07 schreef L0we het volgende:

[..]

Oef! Dat is vervelend. Heb je nog schade?

Ja.. bumperbalk ontzet waardoor de bumper zelf niet meer op zn plek wil..
+ radiator ergens lek.. alle koelvloeistof ligt iig op de parkeerplaats.

Maar goed binnen een uur is tie opgehaald en heb nu een andere Opel Combo ;)

Snap nog steeds niks van dat het mij overkomen is, als ik al die andere mensen zag die harder reden als ik wel gewoon die bocht halen.. denk dat de banden redelijk op waren.

Ik weet niet of het niet remmen verhaal ook op mij betrekking had, maar dat snap ik ook nog wel ja :P maar het moment tussen niet de bocht halen en het paaltje was zo kort dat geen enkele verandering van richting iets had uitgemaakt.

Gelukkig geen andere partij bij betrokken als het paaltje dus redelijk makkelijk afgehandeld.
Blijft verradelijk die sneeuw, maar wel mooi :+
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:18:05 #203
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89342639
Even een kleine medeling van huishoudelijke aard omtrent de meet:

Sommige van ons vinden het leuk om een technische 'onder de motorkap' check te doen. En er is ook een vrijwilliger die de geïntresseerden wil helpen met onder de motorkap dingen. Is daar intresse voor? Verder is het misschien een goed idee om af te spreken op een centraal punt zoals een wegrestaurant, of een andere locatie. Zijn er mensen bekend in Utrecht omdat ze er wonen/ vaak komen, en daarom enige kijk hebben op locaties?

Heb je ideeën, of opmerkingen, PM Monsterd of mij dan even :)

[/einde medeling]
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_89344098
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:18 schreef Purdey het volgende:

Sommige van ons vinden het leuk om een technische 'onder de motorkap' check te doen. En er is ook een vrijwilliger die de geïntresseerden wil helpen met onder de motorkap dingen. Is daar intresse voor? Verder is het misschien een goed idee om af te spreken op een centraal punt zoals een wegrestaurant, of een andere locatie. Zijn er mensen bekend in Utrecht omdat ze er wonen/ vaak komen, en daarom enige kijk hebben op locaties?

[/einde medeling]
En wat gaan de anderen doen terwijl de technisch geïnteresseerden gezellig onder motorkappen gaan liggen loeren? ;)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_89344173
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:18 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja.. bumperbalk ontzet waardoor de bumper zelf niet meer op zn plek wil..
+ radiator ergens lek.. alle koelvloeistof ligt iig op de parkeerplaats.

Maar goed binnen een uur is tie opgehaald en heb nu een andere Opel Combo ;)

Snap nog steeds niks van dat het mij overkomen is, als ik al die andere mensen zag die harder reden als ik wel gewoon die bocht halen.. denk dat de banden redelijk op waren.

Ik weet niet of het niet remmen verhaal ook op mij betrekking had, maar dat snap ik ook nog wel ja :P maar het moment tussen niet de bocht halen en het paaltje was zo kort dat geen enkele verandering van richting iets had uitgemaakt.

Gelukkig geen andere partij bij betrokken als het paaltje dus redelijk makkelijk afgehandeld.
Blijft verradelijk die sneeuw, maar wel mooi :+
Dat is minder zeg! Kan goed dat het aan je banden ligt, op het moment dat je minder profiel hebt glij je al snel :).
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:18 schreef Purdey het volgende:

Sommige van ons vinden het leuk om een technische 'onder de motorkap' check te doen. En er is ook een vrijwilliger die de geïntresseerden wil helpen met onder de motorkap dingen. Is daar intresse voor?
Wat een leuk idee zeg! :)
quote:
Verder is het misschien een goed idee om af te spreken op een centraal punt zoals een wegrestaurant, of een andere locatie. Zijn er mensen bekend in Utrecht omdat ze er wonen/ vaak komen, en daarom enige kijk hebben op locaties?

[/einde medeling]
Voor de locatie stel ik Bastion utrecht voor. Je kan wat drinken onderin het hotel. Mochten we in utrecht nog wat gaan doen kunnen is aan de overkant van de weg is P + R westraven, daar kan je voor 4 euro je auto de hele dag parkeren, en krijg je een gratis OV kaartje naar Utrecht Centrum.
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:28:37 #206
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89345177
@Bartholomeus: Wat de anderen dan gaan doen? Kletsen? Elkaars auto bewonderen?

@L0we: Ik ga straks even kijken als ik op de computer zit, momenteel zit ik mobiel. De locatie klinkt heel goed :) Bedankt voor de tip!
pi_89347032
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:28 schreef Purdey het volgende:
@Bartholomeus: Wat de anderen dan gaan doen? Kletsen? Elkaars auto bewonderen?

@L0we: Ik ga straks even kijken als ik op de computer zit, momenteel zit ik mobiel. De locatie klinkt heel goed :) Bedankt voor de tip!
Binnen bij de warme kachel koffie drinken? O+
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:32:44 #208
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89347606
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:17 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

*O*
Zie je wel, het komt allemaal goed :)

Ik heb net even zitten kijken naar dat Hotel, ik kan er niet echt een goed beeld van krijgen wat het nou precies voorn een hotel is en hoe vrij ze omgaan met mensen die alleen wat komen drinken. We kunnen namelijk ook een echte wegrestaurant pakken in de buurt van utrecht en daarna doorrijden naar die parkeerplaats, want klinkt wel als een goed idee ;)

edit: ik bedoel natuurlijk die parkeerplaats, dat dat goed bedacht is!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_89347814
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:32 schreef monsterd. het volgende:

[..]

*O*
Zie je wel, het komt allemaal goed :)

Ik heb net even zitten kijken naar dat Hotel, ik kan er niet echt een goed beeld van krijgen wat het nou precies voorn een hotel is en hoe vrij ze omgaan met mensen die alleen wat komen drinken. We kunnen namelijk ook een echte wegrestaurant pakken in de buurt van utrecht en daarna doorrijden naar die parkeerplaats, want klinkt wel als een goed idee ;)

edit: ik bedoel natuurlijk die parkeerplaats, dat dat goed bedacht is!
Je zou even kunnen bellen, maar ik heb daar een keer gezeten om alleen koffie te drinken, vinden ze geen enkel probleem. :)

Die parkeerplaats heb ik inmiddels een aantal keer gebruikt voor klanten in utrecht, dat werkt echt ideaal :D
pi_89348877
Stond vandaag met de BMW achterstevoren toen ik vertrok :')
Iets te enthousiast weggereden :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_89350900
_O- _O-
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:05:01 #212
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_89350945
Het mooiste van dit weer: gratis stuurbekrachtiging!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:07:13 #213
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89351020
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:17 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Mag dat ook thee zijn? O-)
Ik krijg koffie werkelijk niet weg, al een aantal keer geprobeerd in alle vormen, maar jegh :X

Dat even terzijde. We komen weer aardig op de rails wat de meet betreft, en dat is mooi :Y
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:37:32 #214
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89352108
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:07 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik krijg koffie werkelijk niet weg, al een aantal keer geprobeerd in alle vormen, maar jegh :X

Dat even terzijde. We komen weer aardig op de rails wat de meet betreft, en dat is mooi :Y
chocolademeeeeelk! O+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89352408
Ik reed vanmorgen achteruit het parkeer vak in naast een andere auto maar ik ging meer dwars dan achteruit :P.
Dat is wel het nadeel van een automaat in een oude auto, die zijn niet zo subtiel.

ging gelukkig wel goed, na 4 x steken :D
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_89352482
Net weer geslipt bij een bocht, maar het had veel weg van driften :D hoewel het op een ijsweg was en dus ook makkelijker ging en ik ben goed de bocht uitgekomen :)
Wat is het toch koud buiten...
Brinky, de nieuwe BMW
pi_89352721
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:07 schreef Purdey het volgende:

[..]

Theemuts :{w
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:37 schreef monsterd. het volgende:

[..]

chocolademeeeeelk! O+
Maar dan wel met slagroom á la mount everest :P
pi_89353267
Zo, vandaag naar de Essen Motorshow geweest. Allemaal tuningsbakken wat ik niks vind maar de oldtimers vond ik maar al te prachtig O+
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89353286
Net even de 107 van me zus gereden, snelle wagen! _O_ Tenminste veel sneller dan mijn 307 met het optrekken ;)
pi_89353929
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, vandaag naar de Essen Motorshow geweest. Allemaal tuningsbakken wat ik niks vind maar de oldtimers vond ik maar al te prachtig O+
Tof!
Die duitsers kunnen mooie auto's bouwen he O+

ben er 2x geweest dacht ik, dit jaar helaas niet :(
pi_89354143
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Toevallig nog foto's gemaakt? Zo ja: [27-11-2010 / 05-12-2010] Essen Motor Show

O-).

Of misschien dat je daar even kunt laat weten wat je er van vond? Want het was wat anders dan voorgaande jaren?
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:31:07 #222
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89354467
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:52 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Theemuts :{w
;( Ik vind thee gewoon echt heel lekker O+
pi_89354517
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:20 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Tof!
Die duitsers kunnen mooie auto's bouwen he O+
Nouja al dat tuningsspul scheelt mij dus niks. Vind het al gauw veel te overdreven. De ruimtes met oude Alfa's, Mercedessen en Porsches waren veel interessanter voor mij.
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:25 schreef Anne het volgende:

[..]

Toevallig nog foto's gemaakt? Zo ja: [27-11-2010 / 05-12-2010] Essen Motor Show

O-).

Of misschien dat je daar even kunt laat weten wat je er van vond? Want het was wat anders dan voorgaande jaren?

Ik heb geen foto's gemaakt. En geen flauw idee of het anders was dan de voorgaande jaren want dit was mijn eerste keer daar. Waarschijnlijk ook wel de laatste. Want we kregen het vanuit school betaald :P
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89354787
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:32 schreef Sjoegerd het volgende:

Ik heb geen foto's gemaakt. En geen flauw idee of het anders was dan de voorgaande jaren want dit was mijn eerste keer daar. Waarschijnlijk ook wel de laatste. Want we kregen het vanuit school betaald :P
Maakt niet uit. Kun je vertellen hoe het was en wat je gezien hebt :P ?
pi_89355290
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:37 schreef Anne het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Kun je vertellen hoe het was en wat je gezien hebt :P ?
Zie het Essen topic ;). Ben niet zo'n verteller maar hoop dat je er wat aan hebt :P
pi_89356549
2 straten verderop een aanrijding gebeurd :( even gaan kijken en wat denk je... 2 sjonnies... Balen voor hun
Brinky, de nieuwe BMW
pi_89359322
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:12 schreef BrinkydeBMW het volgende:
2 straten verderop een aanrijding gebeurd :( even gaan kijken en wat denk je... 2 sjonnies... Balen voor hun
Dan zullen ze het er wel naar gemaakt hebben :P
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:32:22 #228
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89360553
quote:
2 sjonnies die toch stoer wilden doen?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89360666
quote:
Hoe weet je dat het sjonnies waren? :o
pi_89364224
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:34 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

GTI, kutmuziek en een petje ?
pi_89364495
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:34 schreef junkiexp het volgende:

[..]

GTI, kutmuziek en een petje ?
GTI zegt niet altijd wat, kosten vaak teveel geld voor sjonnies.
kutmuziek blijft een mening?
tja petje vooroordeel wat helaas te vaak waar is :P
pi_89365066
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Bartholomeus het volgende:
08gnoT: Gewoon lekker rustig aan doen, rustig sturen, rustig gas geven, rustig remmen, en dus ver vooruit kijken. En áls ie gaat glijden: NIET remmen. Koppeling intrappen, en sturen in de richting waar je naartoe wil. Als je de rem intrapt blokkeren de wielen (of je abs gaat gek doen) en dan heb je nog niks. Als je de koppeling intrapt vinden de wielen vanzelf hun grip terug en houd je je heilige koe het best onder controle :)

Ik ben eigenlijk wel voor een verplichte slipcursus voor iedereen die z'n rijbewijs net gehaald heeft. Kijken wat je wel en niet kunt maken, ervaren wat er gebeurt, en nagenoeg risicoloos ook nog :)
Doen ze in Finland. Daar duurt het ook 2 jaar voor je een volwaardig rijbewijs behaald hebt. In de praktijk zit veel aandacht voor slippen en rijden in donker (net als hier zo'n 30 klokuur praktijk, maar meer theorielessen dan hier, mn. veel meer theorie over voertuigbeheersing). Als je na deze lessen en examens je 'tijdelijke papiertje' hebt mag je in de daaropvolgende 2 jaar niet meer dan 2 boetes krijgen, krijg je 1 forse boete dan wordt deze proefperiode nog eens verlengd met 2 jaar. Aan het einde van de proefperiode doe je ópnieuw een test van algemene rijvaardigheden (bij licht en donker, in Finland is dat ook een beetje afhankelijk van het jaargetij :P ) met in het bijzonder aandacht voor slip-voertuigbeheersing. Dan krijg je pas je echte rijbewijs.

Apart dat er zoveel goede coureurs uit Finland komen ;)
Killing as few patients as possible.
pi_89365449
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:46 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Doen ze in Finland. Daar duurt het ook 2 jaar voor je een volwaardig rijbewijs behaald hebt. In de praktijk zit veel aandacht voor slippen en rijden in donker (net als hier zo'n 30 klokuur praktijk, maar meer theorielessen dan hier, mn. veel meer theorie over voertuigbeheersing). Als je na deze lessen en examens je 'tijdelijke papiertje' hebt mag je in de daaropvolgende 2 jaar niet meer dan 2 boetes krijgen, krijg je 1 forse boete dan wordt deze proefperiode nog eens verlengd met 2 jaar. Aan het einde van de proefperiode doe je ópnieuw een test van algemene rijvaardigheden (bij licht en donker, in Finland is dat ook een beetje afhankelijk van het jaargetij :P ) met in het bijzonder aandacht voor slip-voertuigbeheersing. Dan krijg je pas je echte rijbewijs.

Omstandigheden zijn daar ook wel naar he ;)
pi_89365619
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:46 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Maar ik ga er van uit dat je met een gewoon Nederlands rijbewijs wel in Finland mag rijden, zelfs als beginnend bestuurder toch?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_89365664
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Maar ik ga er van uit dat je met een gewoon Nederlands rijbewijs wel in Finland mag rijden, zelfs als beginnend bestuurder toch?
Zal toch wel? Iig je groene kaart meenemen :D
pi_89365853
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Purdey het volgende:

[..]

;( Ik vind thee gewoon echt heel lekker O+
:*

Koffie O+ Liefst zo zwart en sterk mogelijk :9
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:03:42 #237
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89365996
Wat een rust vandaag op de weg _O_
* weer 100 km gemaakt heeft.
pi_89366021
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:00 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

:*

Koffie O+ Liefst zo zwart en sterk mogelijk :9
^O^ c_/
pi_89366118
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 21:34 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ik was gaan kijken? En ze zullen het er wel naar gemaakt hebben en ja... Stoer doen met kijk hoe snel ik ben met ijs op de weg :')
Brinky, de nieuwe BMW
pi_89366378
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 23:03 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een rust vandaag op de weg _O_
* weer 100 km gemaakt heeft.
Rust? vanmorgen heb ik er 2 uur over gedaan om op mn werk te komen... :P
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:11:40 #241
314372 Goddelijker
pi_89366416
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:10 schreef L0we het volgende:

[..]

Rust? vanmorgen heb ik er 2 uur over gedaan om op mn werk te komen... :P
Ja, hier was het erg rustig.
Zowel vanochtend als vanavond. :)
pi_89366536
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:11 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik had ook geen enkele last. Wel met de bus genoeg file gehad.
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:14:20 #243
314372 Goddelijker
pi_89366563
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik had ook geen enkele last. Wel met de bus genoeg file gehad.
Ik was vanavond met een half uurtje in A'foort. :)
pi_89366635
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 23:11 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

vanavond was het dan wel weer rustig ja :).
Morgen naar den haag, ritje van zo'n 200km in totaal. Ik moet in de avondspits terug. Dat zal me een feest worden...
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:17:51 #245
314372 Goddelijker
pi_89366753
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:15 schreef L0we het volgende:

[..]

vanavond was het dan wel weer rustig ja :).
Morgen naar den haag, ritje van zo'n 200km in totaal. Ik moet in de avondspits terug. Dat zal me een feest worden...
Liever jij dan ik zal ik maar zeggen. :+
pi_89366853
Piles: het lijkt erop dat je stats het niet helemaal goed doen, deel 26 zie ik er niet in terug :)
pi_89366922
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik was vanavond met een half uurtje in A'foort. :)
Ik deed terug vanavond een goed half uur er over vanaf Zwolle.
pi_89366932
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 23:17 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Liever jij dan ik zal ik maar zeggen. :+
Het is dat ik vanavond een afspraak had, anders was ik vanavond vanuit gouda naar den haag gegaan, en was daar in een hostel gaan zitten. scheelt me een hoop reistijd!
pi_89366959
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef L0we het volgende:

[..]

Het is dat ik vanavond een afspraak had, anders was ik vanavond vanuit gouda naar den haag gegaan, en was daar in een hostel gaan zitten. scheelt me een hoop reistijd!
En slaaptijd :P
pi_89367063
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

En slaaptijd :P
Ook dat nog! al raakte ik de vorige keer zo aan de praat, dat ik daar niet echt winst op heb gemaakt ;)
pi_89367290
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Auto moet inderdaad nog op mijn naam gezet worden aangezien ik pas sinds een week degene ben die het meest erin rijdt, daarvoor gebruikte m'n moeder hem ook voor haar werk en boodschappen en zo. Maar in hun auto mag ik absoluut niet komen. Toen ik hem kocht kon hij niet eens op mijn naam gezet worden aangezien ik toen nog geen rijbewijs had.En over dat werk, tja ik heb dat baantje via m'n moeder gekregen, de directeur is een maat van haar en toen er een ander wegging werd ik dankzij haar aangenomen.

Voor de zekerheid straks toch de papieren maar uit de auto halen dan, en proberen of ik hem alsnog op mijn naam kan zetten morgen of zo? Kan dat, ik weet dat ze niet meehoeven naar het postkantoor, dus als ik gewoon met alle delen daarheen ga kan dat geregeld worden?
ik heb mijn auto ook gewoon op mn naam gezet op mn 17e? had alleen paspoort nodig en de delen incl overschrijvingsbewijs
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:30:27 #252
314372 Goddelijker
pi_89367413
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef L0we het volgende:

[..]

Dat had inderdaad een beter idee geweest, maar zo mooi komt het niet altijd uit. :+
pi_89367689
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dat had inderdaad een beter idee geweest, maar zo mooi komt het niet altijd uit. :+
Voor mn volgende keer bij die klant staat het al wel gepland :) .

Ps, mocht ik het topic dicht gooien maak ik geen nieuwe aan. Ik fok mobiel :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:37:19 #254
314372 Goddelijker
pi_89367732
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:36 schreef L0we het volgende:

[..]

Voor mn volgende keer bij die klant staat het al wel gepland :) .

Ps, mocht ik het topic dicht gooien maak ik geen nieuwe aan. Ik fok mobiel :)
Aan de andere kant zou ik toch lekker naar huis gaan, eigen bed, eigen omgeving. O+
pi_89367753
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:27 schreef Providentia het volgende:

[..]

ik heb mijn auto ook gewoon op mn naam gezet op mn 17e? had alleen paspoort nodig en de delen incl overschrijvingsbewijs
Hoe lang is dat geleden? De regels kunnen in de tussentijd veranderd zijn, de RDW is er vrij eenduidig over lijkt het :)
pi_89367836
Mijn huisgenote heeft (eindelijk) haar winterbanden onder haar auto gezet :) Anders had ik al geweten hoe het zou zijn geëindigd gezien die 2 sjonnies van eerder deze avond :')
Brinky, de nieuwe BMW
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:40:34 #257
314372 Goddelijker
pi_89367887
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:39 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Mijn huisgenote heeft (eindelijk) haar winterbanden onder haar auto gezet :) Anders had ik al geweten hoe het zou zijn geëindigd gezien die 2 sjonnies van eerder deze avond :')
Ach, als het een leuke huisgenoot is zou je nog voor kunnen stellen om haar ergens heen te brengen, in ruil voor iets.
pi_89368087
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 23:40 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ach, als het een leuke huisgenoot is zou je nog voor kunnen stellen om haar ergens heen te brengen, in ruil voor iets.
Het is een leuke huisgenote :)
En 'iets'? :@
Brinky, de nieuwe BMW
pi_89368255
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Denk dat tie een ritje in dr GTI bedoeld :D
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:48:55 #260
314372 Goddelijker
pi_89368273
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Dat zij ook even mag rijden. Op jouw rodeostick.
pi_89368328
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:48 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Versnellingspook. Duhuhuhuhuhuh!

Stevig schakelen schat ~O>
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:50:59 #262
314372 Goddelijker
pi_89368358
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Versnellingspook. Duhuhuhuhuhuh!

Stevig schakelen schat ~O>
Hij moet ook even opgepoetst worden met wat spuug, dan gaat ie goed glimmen.
pi_89368365
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 23:48 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Oooooohhh... Dat is al gebeurd :@ Zal ik morgen voor de grap met die GTI naar school gaan? :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_89368399
Sorry dames, wij konden ons even niet inhouden :*
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:52:37 #265
314372 Goddelijker
pi_89368426
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Sorry dames, wij konden ons even niet inhouden :*
Nu is het weer tijd voor volwassen gezwets over auto's.
pi_89368507
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Een golf V GTI, is dat een sjonniebak? :P Zo ja, dan ga ik toch met de 5-serie morgen :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_89368515
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Mjuh. Njah, dat je in een auto kunt rijden was duidelijk. Maar. Wat kun je er eigenlijk nog meer mee/in/onder/naast/voor/achter? :P
pi_89368567
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Een golf V GTI, is dat een sjonniebak? :P Zo ja, dan ga ik toch met de 5-serie morgen :P
Als te verlaagd, extra spoilert achterop, aftermarket achterlichten, aftermarket xenon, kachelpijp als uitlaat, petje, of een van de voorgenoemden: ja.
pi_89368675
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Als te verlaagd, extra spoilert achterop, aftermarket achterlichten, aftermarket xenon, kachelpijp als uitlaat, petje, of een van de voorgenoemden: ja.
Dan is het geen sjonniebak want hij is nog standaard :)
Nog avonturen beleefd met je 3-serie? :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_89368821
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Ik zou me er totaal niet voor schamen, zou liever een Golf V Gti hebben als die 5 serie van je :P
verklaar me maar voor gek hoor _O-
pi_89368951
quote:
Op woensdag 1 december 2010 00:02 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ik zou me er totaal niet voor schamen, zou liever een Golf V Gti hebben als die 5 serie van je :P
verklaar me maar voor gek hoor _O-
Tis maar wat je leuker/mooier vindt he ;)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_89373875
Goeiemorgen :W
pi_89375315
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Dan is het geen sjonniebak want hij is nog standaard :)
Nog avonturen beleefd met je 3-serie? :P
3-serie :?
Golfje 4 :Y

Neuh, ik kan rijden :Y) ;)
pi_89375654
maar ff een vraag,
Die meeting waar is die ergens dan?:P
Loud Pipes, Saves Lifes
  woensdag 1 december 2010 @ 10:27:57 #275
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89375870
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:19 schreef L0we het volgende:
Piles: het lijkt erop dat je stats het niet helemaal goed doen, deel 26 zie ik er niet in terug :)
Piles is momenteel in Midden-Amerika :)
  woensdag 1 december 2010 @ 10:29:01 #276
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89375903
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:19 schreef FlowMaster het volgende:
maar ff een vraag,
Die meeting waar is die ergens dan?:P
De meet gaat plaats vinden in Utrecht. Momenteel onderzoeken we een aantal locaties :)
pi_89376055
Jaa aangezien mijn auto schommelt tussen de 1op3 en 1op6:P
Chevrolet Caprice Classic 5,7Liter:P
Loud Pipes, Saves Lifes
  woensdag 1 december 2010 @ 10:35:17 #278
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89376106
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:33 schreef FlowMaster het volgende:
[ afbeelding ]
:9~ Je komt toch wel, naar de meet? *)
pi_89376191
haha jaah denk het wel:P
Rij ik wel 2 weekjes ervoor met mijn daily 2.0 Liter rond, heb ik de benzine er wel uit hahaXD

Maar zag dat er nog iemand uit raalte heenging, zo groot is Raalte niet dusja, en aan die foto te zien, is het nog geen 500 meter vanaf mijn huis
Loud Pipes, Saves Lifes
pi_89377050
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:27 schreef Purdey het volgende:

[..]

Piles is momenteel in Midden-Amerika :)
Ah, dan kan ik me dr iets bij voorstellen dat hij dat nu niet aanpast :+

quote:
[ afbeelding ]
_O_. Geweldig!
pi_89377524
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:35 schreef Purdey het volgende:

[..]

:9~ Je komt toch wel, naar de meet? *)
Nou Monsterd, ik denk dat we met z'n tweetjes koffie gaan drinken dan. Purdey is zojuist haar thee vergeten :P
  woensdag 1 december 2010 @ 11:24:56 #282
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89377598
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:22 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nou Monsterd, ik denk dat we met z'n tweetjes koffie gaan drinken dan. Purdey is zojuist haar thee vergeten :P
Vooruit, ik kan nu ook wel een koffie gebruiken. Ben zo slaperig joh. :{

Ik ben zelfs zo moe dat ik niet eens opgemerkt had dat er een kop thee hier staat :P
vanacht heeft mijn mobiel zitten piepen dat de batterij bijna leeg is. Nou wil dat kloteding dat dus iedere 10 minuten doen, maar ik was eigenlijk een beetje te slaapdronken om daar iets tegen te doen + dat ik niet wist waar mijn mobiel lag ;(
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89377813
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:24 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Vooruit, ik kan nu ook wel een koffie gebruiken. Ben zo slaperig joh. :{

Ik ben zelfs zo moe dat ik niet eens opgemerkt had dat er een kop thee hier staat :P
vanacht heeft mijn mobiel zitten piepen dat de batterij bijna leeg is. Nou wil dat kloteding dat dus iedere 10 minuten doen, maar ik was eigenlijk een beetje te slaapdronken om daar iets tegen te doen + dat ik niet wist waar mijn mobiel lag ;(
Tijdens de meet, kuuk'n oO<

Maarrrrrrr ik heb nu ook koffie evengoed O+

Ik flikker mijn lulijzer gewoon iedere nacht aan de lader, dan issie namelijk ongeveer half leeg en 2 hele dagen haal ik er niet uit. Leuk hoor, zo'n smartphone, maar met zo'n groot display ben je zo door de accu heen :{
  woensdag 1 december 2010 @ 11:34:23 #284
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89377909
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Tijdens de meet, kuuk'n oO<

Maarrrrrrr ik heb nu ook koffie evengoed O+

Ik flikker mijn lulijzer gewoon iedere nacht aan de lader, dan issie namelijk ongeveer half leeg en 2 hele dagen haal ik er niet uit. Leuk hoor, zo'n smartphone, maar met zo'n groot display ben je zo door de accu heen :{
Weet ik, daarom zei ik nu ook wel behoefte eraan had, maar ik was de meet niet uit het oog verloren ;)

Ik heb dus 2 mobieltjes nu, 1 met een pools nummer en de ander is gewoon nederlands. Mijn fijne touchscreen samsung moet ik ook om de 2 dagen opladen terwijl die andere dus gewoon echt een week meegaat, maargoed als je hem vergeet op de laden dan gaat tie constant vrij hard piepen :{
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 1 december 2010 @ 11:35:20 #285
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89377939
Ik ga vanavond me trouwens weer in de auto wagen. De wegen zien er wat beter uit en er moeten eigenlijk boodschappen gedaan worden :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89378639
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:34 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Weet ik, daarom zei ik nu ook wel behoefte eraan had, maar ik was de meet niet uit het oog verloren ;)

Ik heb dus 2 mobieltjes nu, 1 met een pools nummer en de ander is gewoon nederlands. Mijn fijne touchscreen samsung moet ik ook om de 2 dagen opladen terwijl die andere dus gewoon echt een week meegaat, maargoed als je hem vergeet op de laden dan gaat tie constant vrij hard piepen :{
My bad :* Zet dat ding dan gewoon uit :P Ik neem m'n lulijzer altijd mee naar bed, mocht ik er dan last van krijgen ligt ie tenminste binnen handbereik zónder dat ik uit m'n O+ lekkere O+ warme O+ bed O+ moet :P Dekbed van 2.20m lang en 2.40m breed helemaal voor mezelf _O_

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:35 schreef monsterd. het volgende:
Ik ga vanavond me trouwens weer in de auto wagen. De wegen zien er wat beter uit en er moeten eigenlijk boodschappen gedaan worden :P
Als die polen het kunnen, kun jij het toch ook :P
pi_89379450
quote:
[ afbeelding ]
Dat is Raalte :D
pi_89379479
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Dat is Raalte :D
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:38 schreef FlowMaster het volgende:
haha jaah denk het wel:P
Rij ik wel 2 weekjes ervoor met mijn daily 2.0 Liter rond, heb ik de benzine er wel uit hahaXD

Maar zag dat er nog iemand uit raalte heenging, zo groot is Raalte niet dusja, en aan die foto te zien, is het nog geen 500 meter vanaf mijn huis
Dat klopt :+
pi_89379535
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:10 schreef L0we het volgende:

[..]

[..]

Dat klopt :+
Ik was iets te enthousiast met reageren.

FlowMaster woon jij bij de flatjes, bij de Lijsterbesstraat? Daar zie ik altijd dat soort bakken staan. 8-)
  woensdag 1 december 2010 @ 12:26:32 #290
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89380104
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:51 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

My bad :* Zet dat ding dan gewoon uit :P Ik neem m'n lulijzer altijd mee naar bed, mocht ik er dan last van krijgen ligt ie tenminste binnen handbereik zónder dat ik uit m'n O+ lekkere O+ warme O+ bed O+ moet :P Dekbed van 2.20m lang en 2.40m breed helemaal voor mezelf _O_

[..]

Als die polen het kunnen, kun jij het toch ook :P
Ik gebruik 1 van de 2 dus als wekker. De ene ligt idd binnen handbereik, maargoed waar de andere blijft is niet altijd duidelijk :P

Ik ben benieuwd.. Het zal vast wel goed gaan, het is nu iig minder glad alhoewel het wel flink gevroren heeft. Nouja ik gok het er gewoon op. Mocht het toch niet zo goed gaan, dan kan ik nog terug rijden naar de ambassade en de auto daar neerzetten :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 1 december 2010 @ 13:04:16 #291
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_89381686
Niks geen geglij hier met de wagen. M'n voorspelling dat mijn 4x4 me zou redden is uitgekomen :)
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  woensdag 1 december 2010 @ 13:43:04 #292
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_89383313
Ach, de eerste paar honderd meters is het even uitkijken (woonstraatjes), daarna zijn alle wegen gewoon goed begaanbaar.
  woensdag 1 december 2010 @ 14:39:52 #293
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_89385661
Mag ik ook in de OP :)

Catch_me, Lancer Sportback 1.8, augustus 2010 foto 1 foto 2

Overigens waren eindelijk de instaplijsten binnen, vrijdag laat ik ze plaatsen. Zal dan gelijk een nieuwe foto maken van de binnekant en de rode remklauwen :)
Op elke fokker past een bril.
  woensdag 1 december 2010 @ 15:06:02 #294
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89386825
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:39 schreef Catch_me het volgende:
Mag ik ook in de OP :)

Catch_me, Lancer Sportback 1.8, augustus 2010 foto 1 foto 2

Overigens waren eindelijk de instaplijsten binnen, vrijdag laat ik ze plaatsen. Zal dan gelijk een nieuwe foto maken van de binnekant en de rode remklauwen :)
Ik kan de OP nu niet meer wijzigigen, het is dan even aan de volgende TS om je even erbij te zetten :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89387680
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:06 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik kan de OP nu niet meer wijzigigen, het is dan even aan de volgende TS om je even erbij te zetten :)
Is niet onwaarschijnlijk date jij dat weer bent... :+
pi_89387765
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef JDude het volgende:
Ach, de eerste paar honderd meters is het even uitkijken (woonstraatjes), daarna zijn alle wegen gewoon goed begaanbaar.
Gaat prima inderdaad! Zelfs de meeste woonwijkstraatjes zijn nu al prima begaanbaar :)
pi_89387780
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik was iets te enthousiast met reageren.

Herkenbaar :D
pi_89388531
bijna weer een nieuw topic :D
Tis verdomd koud buiten met die wind erbij...
pi_89388655
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:46 schreef FalleNk810i het volgende:
bijna weer een nieuw topic :D
Tis verdomd koud buiten met die wind erbij...
Soms is een kantoorbaan helemaal zo verkeerd nog niet :D
pi_89388746
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:50 schreef L0we het volgende:

[..]

Soms is een kantoorbaan helemaal zo verkeerd nog niet :D
Inderdaad, en volop stoken hier. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: