Ben er ook bang voor.. Aan de ene kant wel leuk want mooi projectje maar aan de andere kant ook flink tijdrovend en kost t ook wat.quote:Op maandag 29 november 2010 23:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je docent gelijk heeft
Het leukste is dan nog even vaart maken, insturen, handrem aantrekken, en gelijk loslaten, daarna weer iets terugsturen, en gas blijven geven. Dan drift je even in een FWDquote:
Dat klopt ja, denk dat je het in 2 avondjes gefixt kan hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 23:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor.. Aan de ene kant wel leuk want mooi projectje maar aan de andere kant ook flink tijdrovend en kost t ook wat.
Met een RWD zat ik nu nog donuts te draaien op eoa parkeerplaatsquote:Op maandag 29 november 2010 23:50 schreef Dubish het volgende:
Was mijn auto maar achterwiel aangedreven.Zou ik leuke dingen mee kunnen doen.
Ik neem de tijd en heb mezelf 2 weekenden gegevenquote:Op maandag 29 november 2010 23:53 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat klopt ja, denk dat je het in 2 avondjes gefixt kan hebben
[..]
Met een RWD zat ik nu nog donuts te draaien op eoa parkeerplaats
Gaafquote:Op maandag 29 november 2010 23:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Het leukste is dan nog even vaart maken, insturen, handrem aantrekken, en gelijk loslaten, daarna weer iets terugsturen, en gas blijven geven. Dan drift je even in een FWD
Maak een proefrit in een Smartquote:Op maandag 29 november 2010 23:50 schreef Dubish het volgende:
Was mijn auto maar achterwiel aangedreven.Zou ik leuke dingen mee kunnen doen.
Haha, lijkt me heel leukquote:Op maandag 29 november 2010 23:53 schreef L0we het volgende:
[..]
Met een RWD zat ik nu nog donuts te draaien op eoa parkeerplaats
Wij hebben een Smart voor de deurquote:
Maar wel achterwielaandrijving?quote:Op maandag 29 november 2010 23:56 schreef Dubish het volgende:
[..]
Wij hebben een Smart voor de deur, wat een *** auto is dat zeg, geen comfort niets.. en de tiptronic schakelbak is helemaal naar de *****
![]()
Nop.. met een RWD kan je je kont slingeren, met een FWD gaat dat moeilijk..quote:Op maandag 29 november 2010 23:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Een AWD gaat niet zo lekker als een RWD toch?
Weet ik nietquote:
Moet zeker lukken.quote:Op maandag 29 november 2010 23:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik neem de tijd en heb mezelf 2 weekenden gegeven. Als ik al het materiaal in huis heb tenminste en mijn werk heb voorbereid.
Een AWD heeft veel te veel grip voor zulk soort dingenquote:Op maandag 29 november 2010 23:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Een AWD gaat niet zo lekker als een RWD toch?
Op 2 benen kan dr ook prima met konten geschud worden hoorquote:Op maandag 29 november 2010 23:58 schreef Dubish het volgende:
[..]
Nop.. met een RWD kan je je kont slingeren, met een FWD gaat dat moeilijk..
Daar was ik al bang voor ja. M'n eerste autoliefde, de Subaru Impreza,quote:Op maandag 29 november 2010 23:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Een AWD heeft veel te veel grip voor zulk soort dingen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor ja. M'n eerste autoliefde, de Subaru Impreza,schijnt ook fenominabele grip te hebben dankzij de 4WD.
Mwah eentje van een jaar of 12 kost ook niet zo heel veelquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:01 schreef L0we het volgende:
[..]. prijzige liefdes hou je er op na
.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Op 2 benen kan dr ook prima met konten geschud worden hoor
Das het lastige, soms werkt het heel onnatuurlijk, en moet je je er echt even toe zetten om hem te laten luisterenquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:07 schreef FalleNk810i het volgende:
Alleen jammer dat impreza's bijna altijd zijn afgeragd.. en laat staan dat je luxe in die auto vind..
en wat betreft het slippen.. rustig aan beginnen
Denk dat je gevoel met de auto je automatisch wel laat doen wat je moet doen.. klinkt heel euhm diepzinning![]()
Ja dat zijn toch van die dingen die je tijdens het rijden moet aanvoelen denk ik.. die niet uit te leggen vallen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:07 schreef FalleNk810i het volgende:
Alleen jammer dat impreza's bijna altijd zijn afgeragd.. en laat staan dat je luxe in die auto vind..
en wat betreft het slippen.. rustig aan beginnen
Denk dat je gevoel met de auto je automatisch wel laat doen wat je moet doen.. klinkt heel euhm diepzinning![]()
Ik eigenlijk ook niet nee, zeker de snellere uitvoeringen niet. Maar die zijn meestal toch zo snel voorbij dat je geen kans krijgt om te zien wat erin zitquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:05 schreef Dubish het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw achter het stuurwiel van een Subaru Impreza gezien
Ikke wel helaas.. een echte WRX STi.. met een vrouw van rond de 50 met een bondjas was even een WTF momentje...quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:05 schreef Dubish het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw achter het stuurwiel van een Subaru Impreza gezien
En nog steeds rijden als een bejaarde zeker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ikke wel helaas.. een echte WRX STi.. met een vrouw van rond de 50 met een bondjas was even een WTF momentje...
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ikke wel helaas.. een echte WRX STi.. met een vrouw van rond de 50 met een bondjas was even een WTF momentje...
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen rijbewijsquote:
soms is het ook onderdeel van een soort verjongingskuurquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij dat soort gevallen ben ik altijd benieuwd naar het verhaal erachter, misschien moest ze de auto van haar petjeszoon wel van de garage ophalen
Zoals in de film 'Moordwijven'quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Midlife crisis bij vrouwenDe een neemt een botoxbehandeling en gaat met haar vivaclubje roddelen, de andere schaft een snelle auto aan
Oef! Dat is vervelend. Heb je nog schade?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:12 schreef FalleNk810i het volgende:
Zo begint lekker de dag.. dan rij je nog geen eens 5 kmh, stuur je het parkeerterrein op en dan glijd je auto rechtdoor. BOEM, paaltjeen dan komt 1100 kilo met 5kmh toch behoorlijk hard aan..
Achja, weer een ervaring rijker?
Owja, topic titel![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:12 schreef FalleNk810i het volgende:
Zo begint lekker de dag.. dan rij je nog geen eens 5 kmh, stuur je het parkeerterrein op en dan glijd je auto rechtdoor. BOEM, paaltjeen dan komt 1100 kilo met 5kmh toch behoorlijk hard aan..
Achja, weer een ervaring rijker?
Owja, topic titel![]()
Als je op zo'n groot parkeerterrein rijdt moet je voor de gein eens proberen wat er gebeurt als je remtquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Bartholomeus het volgende:
08gnoT: Gewoon lekker rustig aan doen, rustig sturen, rustig gas geven, rustig remmen, en dus ver vooruit kijken. En áls ie gaat glijden: NIET remmen. Koppeling intrappen, en sturen in de richting waar je naartoe wil. Als je de rem intrapt blokkeren de wielen (of je abs gaat gek doen) en dan heb je nog niks. Als je de koppeling intrapt vinden de wielen vanzelf hun grip terug en houd je je heilige koe het best onder controle
Ik ben eigenlijk wel voor een verplichte slipcursus voor iedereen die z'n rijbewijs net gehaald heeft. Kijken wat je wel en niet kunt maken, ervaren wat er gebeurt, en nagenoeg risicoloos ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |