Dan zullen ze het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:12 schreef BrinkydeBMW het volgende:
2 straten verderop een aanrijding gebeurdeven gaan kijken en wat denk je... 2 sjonnies... Balen voor hun
2 sjonnies die toch stoer wilden doen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:12 schreef BrinkydeBMW het volgende:
2 straten verderop een aanrijding gebeurdeven gaan kijken en wat denk je... 2 sjonnies... Balen voor hun
Hoe weet je dat het sjonnies waren?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:12 schreef BrinkydeBMW het volgende:
GTI, kutmuziek en een petje ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:34 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het sjonnies waren?
GTI zegt niet altijd wat, kosten vaak teveel geld voor sjonnies.quote:
Doen ze in Finland. Daar duurt het ook 2 jaar voor je een volwaardig rijbewijs behaald hebt. In de praktijk zit veel aandacht voor slippen en rijden in donker (net als hier zo'n 30 klokuur praktijk, maar meer theorielessen dan hier, mn. veel meer theorie over voertuigbeheersing). Als je na deze lessen en examens je 'tijdelijke papiertje' hebt mag je in de daaropvolgende 2 jaar niet meer dan 2 boetes krijgen, krijg je 1 forse boete dan wordt deze proefperiode nog eens verlengd met 2 jaar. Aan het einde van de proefperiode doe je ópnieuw een test van algemene rijvaardigheden (bij licht en donker, in Finland is dat ook een beetje afhankelijk van het jaargetijquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Bartholomeus het volgende:
08gnoT: Gewoon lekker rustig aan doen, rustig sturen, rustig gas geven, rustig remmen, en dus ver vooruit kijken. En áls ie gaat glijden: NIET remmen. Koppeling intrappen, en sturen in de richting waar je naartoe wil. Als je de rem intrapt blokkeren de wielen (of je abs gaat gek doen) en dan heb je nog niks. Als je de koppeling intrapt vinden de wielen vanzelf hun grip terug en houd je je heilige koe het best onder controle
Ik ben eigenlijk wel voor een verplichte slipcursus voor iedereen die z'n rijbewijs net gehaald heeft. Kijken wat je wel en niet kunt maken, ervaren wat er gebeurt, en nagenoeg risicoloos ook nog
Omstandigheden zijn daar ook wel naar hequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:46 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Doen ze in Finland. Daar duurt het ook 2 jaar voor je een volwaardig rijbewijs behaald hebt. In de praktijk zit veel aandacht voor slippen en rijden in donker (net als hier zo'n 30 klokuur praktijk, maar meer theorielessen dan hier, mn. veel meer theorie over voertuigbeheersing). Als je na deze lessen en examens je 'tijdelijke papiertje' hebt mag je in de daaropvolgende 2 jaar niet meer dan 2 boetes krijgen, krijg je 1 forse boete dan wordt deze proefperiode nog eens verlengd met 2 jaar. Aan het einde van de proefperiode doe je ópnieuw een test van algemene rijvaardigheden (bij licht en donker, in Finland is dat ook een beetje afhankelijk van het jaargetij) met in het bijzonder aandacht voor slip-voertuigbeheersing. Dan krijg je pas je echte rijbewijs.
Apart dat er zoveel goede coureurs uit Finland komen
Maar ik ga er van uit dat je met een gewoon Nederlands rijbewijs wel in Finland mag rijden, zelfs als beginnend bestuurder toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:46 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Doen ze in Finland. Daar duurt het ook 2 jaar voor je een volwaardig rijbewijs behaald hebt. In de praktijk zit veel aandacht voor slippen en rijden in donker (net als hier zo'n 30 klokuur praktijk, maar meer theorielessen dan hier, mn. veel meer theorie over voertuigbeheersing). Als je na deze lessen en examens je 'tijdelijke papiertje' hebt mag je in de daaropvolgende 2 jaar niet meer dan 2 boetes krijgen, krijg je 1 forse boete dan wordt deze proefperiode nog eens verlengd met 2 jaar. Aan het einde van de proefperiode doe je ópnieuw een test van algemene rijvaardigheden (bij licht en donker, in Finland is dat ook een beetje afhankelijk van het jaargetij) met in het bijzonder aandacht voor slip-voertuigbeheersing. Dan krijg je pas je echte rijbewijs.
Apart dat er zoveel goede coureurs uit Finland komen
Zal toch wel? Iig je groene kaart meenemenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Maar ik ga er van uit dat je met een gewoon Nederlands rijbewijs wel in Finland mag rijden, zelfs als beginnend bestuurder toch?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vind thee gewoon echt heel lekker
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
![]()
KoffieLiefst zo zwart en sterk mogelijk
Ik was gaan kijken? En ze zullen het er wel naar gemaakt hebben en ja... Stoer doen met kijk hoe snel ik ben met ijs op de wegquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:34 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het sjonnies waren?
Rust? vanmorgen heb ik er 2 uur over gedaan om op mn werk te komen...quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:03 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een rust vandaag op de weg
* weer 100 km gemaakt heeft.
Ja, hier was het erg rustig.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Rust? vanmorgen heb ik er 2 uur over gedaan om op mn werk te komen...
Ik had ook geen enkele last. Wel met de bus genoeg file gehad.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, hier was het erg rustig.
Zowel vanochtend als vanavond.
Ik was vanavond met een half uurtje in A'foort.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had ook geen enkele last. Wel met de bus genoeg file gehad.
vanavond was het dan wel weer rustig jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, hier was het erg rustig.
Zowel vanochtend als vanavond.
Liever jij dan ik zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:15 schreef L0we het volgende:
[..]
vanavond was het dan wel weer rustig ja.
Morgen naar den haag, ritje van zo'n 200km in totaal. Ik moet in de avondspits terug. Dat zal me een feest worden...
Ik deed terug vanavond een goed half uur er over vanaf Zwolle.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik was vanavond met een half uurtje in A'foort.
Het is dat ik vanavond een afspraak had, anders was ik vanavond vanuit gouda naar den haag gegaan, en was daar in een hostel gaan zitten. scheelt me een hoop reistijd!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Liever jij dan ik zal ik maar zeggen.
En slaaptijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Het is dat ik vanavond een afspraak had, anders was ik vanavond vanuit gouda naar den haag gegaan, en was daar in een hostel gaan zitten. scheelt me een hoop reistijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |