ik heb mijn auto ook gewoon op mn naam gezet op mn 17e? had alleen paspoort nodig en de delen incl overschrijvingsbewijsquote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Auto moet inderdaad nog op mijn naam gezet worden aangezien ik pas sinds een week degene ben die het meest erin rijdt, daarvoor gebruikte m'n moeder hem ook voor haar werk en boodschappen en zo. Maar in hun auto mag ik absoluut niet komen. Toen ik hem kocht kon hij niet eens op mijn naam gezet worden aangezien ik toen nog geen rijbewijs had.En over dat werk, tja ik heb dat baantje via m'n moeder gekregen, de directeur is een maat van haar en toen er een ander wegging werd ik dankzij haar aangenomen.
Voor de zekerheid straks toch de papieren maar uit de auto halen dan, en proberen of ik hem alsnog op mijn naam kan zetten morgen of zo? Kan dat, ik weet dat ze niet meehoeven naar het postkantoor, dus als ik gewoon met alle delen daarheen ga kan dat geregeld worden?
Dat had inderdaad een beter idee geweest, maar zo mooi komt het niet altijd uit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Het is dat ik vanavond een afspraak had, anders was ik vanavond vanuit gouda naar den haag gegaan, en was daar in een hostel gaan zitten. scheelt me een hoop reistijd!
Voor mn volgende keer bij die klant staat het al wel geplandquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat had inderdaad een beter idee geweest, maar zo mooi komt het niet altijd uit.
Aan de andere kant zou ik toch lekker naar huis gaan, eigen bed, eigen omgeving.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:36 schreef L0we het volgende:
[..]
Voor mn volgende keer bij die klant staat het al wel gepland.
Ps, mocht ik het topic dicht gooien maak ik geen nieuwe aan. Ik fok mobiel
Hoe lang is dat geleden? De regels kunnen in de tussentijd veranderd zijn, de RDW is er vrij eenduidig over lijkt hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:27 schreef Providentia het volgende:
[..]
ik heb mijn auto ook gewoon op mn naam gezet op mn 17e? had alleen paspoort nodig en de delen incl overschrijvingsbewijs
Ach, als het een leuke huisgenoot is zou je nog voor kunnen stellen om haar ergens heen te brengen, in ruil voor iets.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:39 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Mijn huisgenote heeft (eindelijk) haar winterbanden onder haar auto gezetAnders had ik al geweten hoe het zou zijn geëindigd gezien die 2 sjonnies van eerder deze avond
Het is een leuke huisgenotequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ach, als het een leuke huisgenoot is zou je nog voor kunnen stellen om haar ergens heen te brengen, in ruil voor iets.
Denk dat tie een ritje in dr GTI bedoeldquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Het is een leuke huisgenote
En 'iets'?
Dat zij ook even mag rijden. Op jouw rodeostick.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Het is een leuke huisgenote
En 'iets'?
Versnellingspook. Duhuhuhuhuhuh!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat zij ook even mag rijden. Op jouw rodeostick.
Hij moet ook even opgepoetst worden met wat spuug, dan gaat ie goed glimmen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Versnellingspook. Duhuhuhuhuhuh!
Stevig schakelen schat
Oooooohhh... Dat is al gebeurdquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat zij ook even mag rijden. Op jouw rodeostick.
Nu is het weer tijd voor volwassen gezwets over auto's.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Sorry dames, wij konden ons even niet inhouden
Een golf V GTI, is dat een sjonniebak?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nu is het weer tijd voor volwassen gezwets over auto's.
Mjuh. Njah, dat je in een auto kunt rijden was duidelijk. Maar. Wat kun je er eigenlijk nog meer mee/in/onder/naast/voor/achter?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nu is het weer tijd voor volwassen gezwets over auto's.
Als te verlaagd, extra spoilert achterop, aftermarket achterlichten, aftermarket xenon, kachelpijp als uitlaat, petje, of een van de voorgenoemden: ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Een golf V GTI, is dat een sjonniebak?Zo ja, dan ga ik toch met de 5-serie morgen
Dan is het geen sjonniebak want hij is nog standaardquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als te verlaagd, extra spoilert achterop, aftermarket achterlichten, aftermarket xenon, kachelpijp als uitlaat, petje, of een van de voorgenoemden: ja.
Ik zou me er totaal niet voor schamen, zou liever een Golf V Gti hebben als die 5 serie van jequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Een golf V GTI, is dat een sjonniebak?Zo ja, dan ga ik toch met de 5-serie morgen
Tis maar wat je leuker/mooier vindt hequote:Op woensdag 1 december 2010 00:02 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik zou me er totaal niet voor schamen, zou liever een Golf V Gti hebben als die 5 serie van je![]()
verklaar me maar voor gek hoor
3-seriequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Dan is het geen sjonniebak want hij is nog standaard
Nog avonturen beleefd met je 3-serie?
Piles is momenteel in Midden-Amerikaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:19 schreef L0we het volgende:
Piles: het lijkt erop dat je stats het niet helemaal goed doen, deel 26 zie ik er niet in terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |